Fotogalerie voor U Hotel Penang





Beoordelingen
8,2 op 10 –
Zeer goed
Populaire voorzieningen
De huidige prijs is € 41
inclusief belastingen en toeslagen
17 okt - 18 okt
Kameropties
Controleer de beschikbaarheid voor deze datums
Beschikbare filters voor kamers
3 van 3 kamers weergeven
Alle foto's voor Regular Queen (Venus) laden

Regular Queen (Venus)
7,4 van 10
Goed
(3 beoordelingen)
Hoogtepunten
Airconditioning
Flatscreentelevisie
Privébadkamer
Een haardroger
Een koffiezetapparaat/waterkoker
Waterkoker
Een kluis
Een bureau
Alle foto's voor Deluxe King (Saturn) laden

Deluxe King (Saturn)
8,0 van 10
Zeer goed
(4 beoordelingen)
Hoogtepunten
Airconditioning
Flatscreentelevisie
Privébadkamer
Een haardroger
Een koffiezetapparaat/waterkoker
Waterkoker
Een kluis
Een bureau
Alle foto's voor Regular Twin (Luna) laden

Regular Twin (Luna)
Hoogtepunten
Airconditioning
Flatscreentelevisie
Privébadkamer
Een haardroger
Een koffiezetapparaat/waterkoker
Waterkoker
Een kluis
Een bureau
Misschien vind je dit ook leuk

Iconic Marjorie Hotel, Penang, A Tribute Portfolio Hotel
Bayan Lepas
- Zwembad
- Kinderzwembad
- Parkeren inbegrepen
- Gratis wifi
9.8 van 10, Uitzonderlijk, 9 beoordelingen
De prijs is € 90
inclusief belastingen en toeslagen
24 okt - 25 okt
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

676, Jalan Sungai Dua, George Town, Penang, 11700
Over deze accommodatie
U Hotel Penang
Vergelijkbare accommodaties

Iconic Regency Service Residences - Managed by Iconic Hotel
Iconic Regency Service Residences - Managed by Iconic Hotel
- Zwembad
- Kinderzwembad
- Parkeren inbegrepen
- Gratis wifi
10.0 van 10, Uitzonderlijk, 13 beoordelingen
De prijs is € 50
inclusief belastingen en toeslagen
14 okt - 15 okt
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Toeslagen
De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald. De kosten kunnen inclusief toepasselijke belastingen zijn:
- Borgsom: MYR 200 per verblijf
- De stad heft de volgende belasting: MYR 2.00 per accommodatie, per nacht.
We hebben alle kosten vermeld die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar die handelt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag in rekening worden gebracht.
Bij het inchecken dien je mogelijk een erkend identiteitsbewijs met foto en een creditcard of borgsom in contanten te verstrekken voor incidentele kosten.
Speciale verzoeken worden onder voorbehoud van beschikbaarheid bij het inchecken ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten in rekening worden gebracht. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards. Let op: contante betalingen zijn niet toegestaan.
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
Alleen geregistreerde hotelgasten worden in de kamers toegelaten.
In deze accommodatie zijn huisdieren en assistentiedieren niet toegestaan.
Accommodatie ook bekend onder de naam
U Hotel Penang
U Hotel
U Hotel Penang George Town
U Hotel Penang Bayan Lepas
U Hotel Penang Hotel
U Hotel Penang George Town
U Hotel Penang Hotel George Town
Veelgestelde vragen
Beoordelingen over U Hotel Penang
Beoordelingen
8,2
Zeer goed
8,6/10
Netheid
8,4/10
Personeel en service
8,0/10
Voorzieningen
8,2/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
7,6/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
21 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in september 2025
8/10 – Goed
NOBUKO
14 jul 2025
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
NOBUKO
3 nachten verbleven in juli 2025
6/10 – Redelijk
Dhana
Reisde met partner
11 jun 2025
Negatief: Voorzieningen
Dhana
1 nacht verbleven in juni 2025
8/10 – Goed
Tony
Reisde met partner
3 jun 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Tony
4 nachten verbleven in april 2025
6/10 – Redelijk
CHIARA LUCY ASIR
20 mei 2025
Positief: Personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
CHIARA LUCY ASIR
1 nacht verbleven in mei 2025
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
18 mei 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in april 2025
2/10 – Ontzettend slecht
Joseph
Reisde met familie
11 mei 2025
Negatief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Joseph
1 nacht verbleven in mei 2025
8/10 – Goed
Tony
Reisde met familie
23 apr 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Tony
4 nachten verbleven in april 2025
10/10 – Uitstekend
Ahmad siddiki
21 mrt 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Ahmad siddiki
2 nachten verbleven in maart 2025
10/10 – Uitstekend
William
18 mrt 2025
William
1 nacht verbleven in maart 2025
10/10 – Uitstekend
Atilla
Zakenreiziger
18 mrt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Atilla
1 nacht verbleven in maart 2025
6/10 – Redelijk
Geverifieerde reiziger
Zakenreiziger
10 feb 2025
Positief: Staat van de accommodatie en faciliteiten, comfort kamer
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in februari 2025
10/10 – Uitstekend
Ooi, Gelugor
Reisde met partner
10 feb 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Ooi
1 nacht verbleven in februari 2025
10/10 – Uitstekend
Lekbir
Reisde met familie
30 dec 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Lekbir
1 nacht verbleven in december 2024
10/10 – Uitstekend
Ooi, Gelugor
Reisde met familie
18 dec 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Ooi
2 nachten verbleven in december 2024
10/10 – Uitstekend
Ivor
Zakenreiziger
18 nov 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Ivor
5 nachten verbleven in november 2024
8/10 – Goed
Yungming
Zakenreiziger
10 okt 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Yungming
2 nachten verbleven in september 2024
10/10 – Uitstekend
Ahmad, Kota Bharu
15 sep 2024
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Ahmad
3 nachten verbleven in september 2024
8/10 – Goed
Chin siong
Zakenreiziger
31 aug 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Chin siong
2 nachten verbleven in augustus 2024
10/10 – Uitstekend
Kaoru
28 aug 2024
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Kaoru
1 nacht verbleven in augustus 2024
10/10 – Uitstekend
Ooi, Gelugor
Reisde met partner, Reisde met familie
22 aug 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Ooi
3 nachten verbleven in augustus 2024
10/10 – Uitstekend
Kian Huat
Zakenreiziger
12 aug 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Good
Kian Huat
2 nachten verbleven in augustus 2024
8/10 – Goed
Lai Chuan, Singapore
Reisde met partner
7 aug 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Lai Chuan
2 nachten verbleven in juli 2024
6/10 – Redelijk
Geverifieerde reiziger
Zakenreiziger
23 jul 2024
Positief: Netheid
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in juli 2024
10/10 – Uitstekend
Faruq
1 jun 2024
Faruq
1 nacht verbleven in mei 2024