Onsen Business Hotel Fukiya
Hotel met een koffiebar/café en een restaurant in Gero
Kies datums om prijzen te bekijken
Fotogalerie voor Onsen Business Hotel Fukiya





Beoordelingen
6,4 op 10 –
Populaire voorzieningen
De huidige prijs is € 188
18 jul - 19 jul
Kameropties
Beschikbare filters voor kamers
5 van 5 kamers weergeven
Alle foto's voor Twin kamer, niet-roken (Type C) laden

Twin kamer, niet-roken (Type C)
Hoogtepunten
Airconditioning
Gratis extra bedden
Flatscreentelevisie
Slaapkamers
Waterkoker
Een bureau
Alle foto's voor Twin kamer, niet-roken laden

Twin kamer, niet-roken
Hoogtepunten
Airconditioning
Flatscreentelevisie
Slaapkamers
Waterkoker
Een bureau
Alle foto's voor Eenpersoonskamer, niet-roken (Type C) laden

Eenpersoonskamer, niet-roken (Type C)
Hoogtepunten
Airconditioning
Flatscreentelevisie
Slaapkamers
Waterkoker
Een bureau
Alle foto's voor Eenpersoonskamer, 1 eenpersoonsbed, niet-roken laden

Eenpersoonskamer, 1 eenpersoonsbed, niet-roken
Hoogtepunten
Airconditioning
Flatscreentelevisie
Slaapkamers
Waterkoker
Een bureau
Alle foto's voor Vierpersoonskamer, niet-roken laden

Vierpersoonskamer, niet-roken
Hoogtepunten
Airconditioning
Flatscreentelevisie
Slaapkamers
Waterkoker
Een bureau
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

1185, Koden, Gero, Gifu-ken, 509-2206
Over deze accommodatie
Vergelijkbare accommodaties

Gero Onsen Bosenkan
Gero Onsen Bosenkan
- Spa
- Parkeren inbegrepen
- Gratis wifi
- Restaurant
8.6 van 10, Uitstekend, 537 beoordelingen
De prijs is € 96
30 jul - 31 jul
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Toeslagen
De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald. De kosten kunnen inclusief toepasselijke belastingen zijn:
- De stad heft de volgende belasting: JPY 150.00 per persoon, per nacht. Deze belasting is niet van toepassing op kinderen die jonger zijn dan 13 jaar.
We hebben alle kosten inbegrepen die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven.
Optionele extra's
- Toeslag voor het continentaal ontbijt: ca. JPY 1650 per persoon
Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar die handelt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag in rekening worden gebracht.
Bij het inchecken dien je mogelijk een erkend identiteitsbewijs met foto en een creditcard, pinpas of borgsom in contanten te verstrekken voor incidentele kosten.
Speciale verzoeken worden onder voorbehoud van beschikbaarheid bij het inchecken ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten in rekening worden gebracht. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards en contante betalingen.
De accommodatie beschikt over de volgende veiligheidsvoorzieningen: brandblusser, rookmelder, EHBO-doos en raambeveiliging
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
Het Japanse Ministerie van Gezondheid, Arbeid en Welzijn vereist dat alle internationale reizigers hun paspoortnummer en nationaliteit opgeven wanneer zij zich bij hun accommodatie (pension, hotel, motel, enz.) aanmelden. Daarnaast dient de eigenaar van een dergelijke accommodatie het paspoort van elke geregistreerde gast te kopiëren en deze kopie in de administratie te bewaren.
Bij bepaalde accommodaties mogen gasten met tatoeages de openbare baden ter plaatse niet gebruiken
Accommodatie ook bekend onder de naam
Onsen Business Fukiya
Onsen Business Fukiya Gero
Onsen Business Hotel Fukiya
Onsen Business Hotel Fukiya Gero
Onsen Business Fukiya Gero
Onsen Business Hotel Fukiya Gero
Onsen Business Hotel Fukiya Hotel
Onsen Business Hotel Fukiya Hotel Gero
Veelgestelde vragen
Beoordelingen over Onsen Business Hotel Fukiya
Beoordelingen
6,4
6,4/10
Netheid
6,6/10
Personeel en service
8,0/10
Voorzieningen
6,0/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
6,8/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
13 sep 2023
Positief: Netheid, voorzieningen
2 nachten verbleven in september 2023
4/10 – Matig
Naoki
12 aug 2023
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Naoki
1 nacht verbleven in augustus 2023
2/10 – Ontzettend slecht
Hidenori
25 jun 2023
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Hidenori
1 nacht verbleven in juni 2023
6/10 – Redelijk
SHOJI
9 jun 2023
Negatief: Netheid
SHOJI
1 nacht verbleven in juni 2023
6/10 – Redelijk
Edwin
30 nov 2022
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Edwin
1 nacht verbleven in november 2022
8/10 – Goed
Pa
5 mei 2022
Pa
1 nacht verbleven in mei 2022
6/10 – Redelijk
KAORU
7 mrt 2020
KAORU
1 nacht verbleven in februari 2020
2/10 – Ontzettend slecht
shigeo
Reisde met familie
12 nov 2019
Negatief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
shigeo
1 nacht verbleven in november 2019
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
11 jun 2019
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in juni 2019
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
1 mei 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
一人旅なら全く問題なし。
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in april 2019
8/10 – Goed
Larissa
16 apr 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Nice stay
Larissa
2 nachten verbleven in april 2019
4/10 – Matig
Dmitry, Toronto
16 apr 2019
Negatief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
One of the worst hotels I've seen
Dmitry
2 nachten verbleven in april 2019
6/10 – Redelijk
Geverifieerde reiziger
1 jan 2019
Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in december 2018
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
16 aug 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in augustus 2018
8/10 – Goed
Nathan
20 apr 2018
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Small rooms but convenient
Nathan
8/10 – Goed
Ivan, Malaysia
12 jan 2017
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
It is clean accomodation
Ivan
6/10 – Redelijk
MEIYING, 台灣
7 sep 2016
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten, comfort kamer
飯店名稱跟hotel.com網頁名稱不符,嚇出一身汗的訂房體驗
MEIYING
8/10 – Goed
Hiroshi
22 apr 2016
Hiroshi
4/10 – Matig
Geverifieerde reiziger
19 sep 2015
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
6/10 – Redelijk
Premnat, BKK
23 apr 2015
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten