Luchtfoto

Beoordelingen van Grand Hotel Gozo

4 out of 5
Grand Hotel Gozo
St Anthony Street, Mgarr, Ghajnsielem, Gozo

Beoordelingen

8,8

Uitstekend

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 313 van 656 beoordelingen" "
Gastenscore: 8 - Goed. 269 van 656 beoordelingen" "
Gastenscore: 6 - Redelijk. 51 van 656 beoordelingen" "
Gastenscore: 4 - Matig. 16 van 656 beoordelingen" "
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 7 van 656 beoordelingen" "

9,0/10

Netheid

9,0/10

Personeel en service

8,4/10

Voorzieningen

8,2/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

8,2/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

8/10 – Goed

Angelique , Assen

Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
Mooi hotel, gelegen nabij de haven.
Mooi, net hotel gelegen nabij de haven (ideaal voor de ferry overtocht Gozo-Malta) Wij hadden een kamer met zeezicht. Het uitzicht was werkelijk schitterend deels over zee en deels over het eiland en de haven. Ontbijt vond ik persoonlijk wat tegenvallen qua diversiteit, na een aantal dagen heb je het wel "gezien". Personeel is vriendelijk en behulpzaam, met name de dames bij de receptie. Gozo zelf is een prachtig eiland met mooie ongerepte natuur. Vooral een bezoek aan Comino de Blue Lagoon is een aanrader (voor een aantal uurtjes) Loop dan ook even het eiland Comino over daar zijn de meest prachtige baaien. Adembenemend!
zeer luxe, nette, schone kamer
Badkamer met ligbad en toilet. Tevens diverse toiletartikelen aanwezig
Prachtig uitzicht over de zee en haven!
5 nachten verbleven in mei 2017

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Nice clean hotel with large rooms
We stayed here for a few days and the hotel, as well as the swimmingpool, where great! Very big and clean rooms. Things i did not like where the mattrasses (the springs where felt..), the shower (as it suddenly went very very hot) during a wash and the toilets that did not drain too well. (flushing 4 times.. :-( ) I informed the reception in the mornig about this plumbingproblem and they said it would be fixed. In the evening i asked about it and i was told the problem was resolved.. unfortunatly it was not.. Also keep in mind that this hotel is located on a steep hill! (if you want to train your calves, the everyday walk will help ;-) )
4 nachten verbleven in mei 2017

10/10 – Uitstekend

Paulien

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Topper!
Geweldig locatie op Gozo. De comfortkamer met zeezicht was uitstekend met prachtig uitzicht en zeer goede bedden. Vergeeken met andere hotels op het eiland is dit een topper!

8/10 – Goed

Iris

Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid
Handige spot op Gozo
Service en personeel prima, snelle oplossingen bij problemen. Ontbijtbuffet uitgebreid en iedere dag kleine wisselingen in assortiment. Restaurant niet geschikt voor vegetariërs, want geen aanbod. Zwembad met handoekservice, wel druk. Wifi werkte overal prima. Kamer was niet erg schoon iedere dag. Veel stof overal en de strepen met stof en haar die na het dweilen achterbleven waren nog te zien op de vloer. Beddegoed werd maar deels verschoond bij een verblijf van 8 nachten. Druk in de wc was dramatisch, waardoor je vaak meerdere keren moest spoelen. Ramen zijn geluiddicht, maar je hoort alles in de kamers naast je, onder je en boven je. Dichtbij de ferry. In de buurt meerdere restaurants en bars om je te vermaken,

8/10 – Goed

Yves

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

8/10 – Goed

Koen

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

8/10 – Goed

Marc, Heusden-Zolder

Positief: Netheid, personeel en service
Jammer dat het water uit de kraan bruin kleurde.
Mooi gelegen hotel met zicht op de haven waar je de ferry kan zien aanleggen. Vriendelijk personeel en goed ontbijt. Jammer dat het water uit de bad kraan roest bevatte waardoor het een bruin kleurtje had. De kamer lag ook aan de achterzijde van het hotel en was wat lawaaierig. Prachtig gelegen zwembad met een uitzicht. Al bij al een aanrader.

8/10 – Goed

Marc, Heusden Zolder

Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
Zeer mooi uitzicht, jammer van het bruine badwater
Prima hotel mat zeer mooi zicht over de haven waar de ferry aanlegt. Ontbijt was in orde. Kamer was aan de achterkant lang de weg waardoor er wat lawaai was. Sanitaire leidingen zijn aan vervanging toe, wij hadden zelfs bruin water uit de kraan (zo ben je wel snel bruin zonder zon). Gratis parking onder hotel (moeilijk inrit) en gratis kluisje. Buitenzwembad was nog wat koud (begin april) maar het heeft een geweldig uitzicht.

8/10 – Goed

Zakia, Rotterdam

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Aanrader als je op Gozo verblijft
Bij aankomst in de haven van Mgarr is het ongeveer 100 m. een flinke helling op naar het hotel. Dit is lopend te doen als je weinig bagage hebt. Anders kun je de bus pakken. Let op dat de reistijd met de auto en ferry tussen de luchthaven van Malta en het hotel ruim een uur is. Wij hadden een kamer met uitzicht op de stad. Een groot ruim balkon, ruime kamer, schone badkamer. Het restaurant was netjes en ruim. Er was goed eten voor hele goede prijzen.

8/10 – Goed

Rick, Antwerpen

Positief: Netheid, comfort kamer
Mooi gelegen hotel dat renovatie verdient
De superior kamer was erg ruim en comfortabel... maar had een vrij klein terras. Terwijl wij dachten dat we net een kamer met een groot terras geboekt hadden... Het onthaal verliep vlot maar was niet erg vriendelijk. De ligzetels bij het zwembad waren wat vies en versleten. Hier en daar mist het hotel afwerking en onderhoud. Vandaar de vrij lage prijzen in november of was dit omwille van het begin van het laagseizoen op Gozo? Ik denk dat het hotel niet echt geschikt is voor families met kleine kinderen. Het zwembad was niet verwarmd en dus eigenlijk wat koud - ook al scheen de zon vrijwel elke dag. Gozo is wel een fijne bestemming, een huurwagen bijna een must.

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

8/10 – Goed

Maria, Utrecht

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Hotel voor mensen die goed ter been zijn
Het hotel en haar bediening ademt een sfeer van vervlogen tijden; toen een gast nog echt een Gast was. De bediening zal je altijd zeer netjes te woord staan staan met een nedrig "Yes Mam" of "Yes Sir". De kamers voor hebben een mooi uitzicht. Wij hadden een kamer voor in het aangebouwde deel en om bij de kamer te komen moet je kruip-door, sluip-door vele trapjes op en af.

8/10 – Goed

Eric, Hamrun

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Hotel is a mix of old and new. Patrons will need a couple of days to get used to the layout since signs are a bit sparse. Rooms on the top floors with the sea view are spacious and bathrooms are complete with a bath and shower. Breakfast was good and can get quite busy. In all stay was enjoyable.
3 nachten verbleven in maart 2024
Reactie van Megan, Front Office & Reservations Manager op 26 mrt 2024
Thank you so much for taking the time to share your feedback! We're thrilled to hear that you enjoyed your stay at our hotel. We strive to provide exceptional service and comfort to all our guests, and we're delighted that we met your expectations.

10/10 – Uitstekend

Adrian

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
4 nachten verbleven in februari 2024
Reactie van Megan, Front Office & Reservations Manager op 26 mrt 2024
Dear Guest, thank you for your rating! We hope to welcome you soon again.

8/10 – Goed

Nancy

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
The very nice view over the harbor was a plus. The staff were exceptionally friendly and helpful. The breakfast was very nice.
6 nachten verbleven in maart 2024
Reactie van Megan, Front Office & Reservations Manager op 26 mrt 2024
Dear Guest, many thanks for taking the time to write a review about your stay in our Hotel. We hope to welcome you soon again!

8/10 – Goed

James

Reisde met partner
Positief: Netheid, voorzieningen
Room was clean, comfortable and well-appointed but public areas were a bit tired. Had breakfast one morning which was very average, not nearly as good as it was when we last stayed here several years ago. Hotel was quiet at night but there was building work in progress (seems a permanent feature at the Grand!) which made it impossible to relax in the hotel during the day. Staff were helpful and polite but communication was an issue, not just with the guests but with each other, due to the mix of nationalities and poor English (the only common language). Despite the above we enjoyed our stay.
6 nachten verbleven in januari 2024
Reactie van Anastasiia Kaminskaia op 14 feb 2024
Dear Guest,We appreciate you taking the time to provide us with such detailed feedback about your stay. I am very sorry to hear that several things throughout your stay did not meet your expectations. Please note that your concerns have been passed on to our housekeeping and front office management teams. We do hope you give us another chance as we will definitely improve our services. Kind regards, Anastasiia Kaminskaia,Assistant Front Office Manager

10/10 – Uitstekend

Stefan, Gladenbach

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
3 nachten verbleven in december 2023
Reactie van Megan, Front Office & Reservations Manager op 26 mrt 2024
Thank you so much for your kind words! We're delighted to hear that you enjoyed your experience at the Grand Hotel

10/10 – Uitstekend

Rogerio

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Ótimo Hotel
Estadia ocorreu sem problemas. O quarto e banheiro são grandes e confortáveis. A sacada tem uma ótima vista, mas não possui privacidade por não ser totalmente fechada na lateral. O local do café da manhã é pequeno para o tamanho do hotel (frequentemente havia filas para adentrar ao recinto).
3 nachten verbleven in december 2023
Reactie van Romain, Front Office & Reservations Manager op 11 jan 2024
Obrigado pelas suas amáveis palavras, Rogerio. Ficamos contentes por saber que a vossa estadia no Grand Hotel Gozo foi confortável e decorreu sem problemas.É ótimo saber que gostou do quarto e da casa de banho espaçosos e da bela vista da sua varanda. Pedimos desculpa por qualquer falta de privacidade na varanda e tomaremos em consideração os seus comentários para futuros projectos de quartos.Agradecemos os seus comentários sobre a área do pequeno-almoço e trabalharemos para encontrar soluções para melhor acomodar os nossos hóspedes durante as horas de ponta. Obrigado por ter escolhido ficar connosco e esperamos vê-lo novamente no futuro!

10/10 – Uitstekend

Sarah

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Obwohl das Hotel über viele Zimmer verfügt, haben wir die Atmosphäre als sehr familiär und warm empfunden. Wir können das Hotel nur weiterempfehlen und würden es jedes Mal wieder buchen.
3 nachten verbleven in november 2023
Reactie van Megan Cauchi op 23 nov 2023
Lieber Gast, vielen Dank für Ihre Bewertung. Es freut uns sehr zu hören, dass Sie Ihren Aufenthalt bei uns genossen haben! Wir freuen uns, Sie bald wieder bei uns begrüßen zu dürfen.

6/10 – Redelijk

Robin

Positief: Netheid, comfort kamer
Hotel without a soul
We had an OK stay at the hotel, which means there is nothing to complain about - except the gym.
2 nachten verbleven in november 2023
Reactie van Megan Cauchi op 23 nov 2023
Gentile Ospite, grazie per la tua recensione. Speriamo di darvi il benvenuto presto di nuovo

10/10 – Uitstekend

Julie

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
5 nachten verbleven in november 2023
Reactie van Megan Cauchi op 23 nov 2023
Thank you for taking the time to rate your stay in our Hotel.

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
A Grand Time!
Hotel is conveniently located and we got it at a good price which was most important. If the prices climb I’d go for one of the top notch hotels on the island instead but if the price is reasonable I’ll return. Pool was nice with a great view just a bit chilly. Didn’t do spa or rooftop BBQ so can’t comment on those. Breakfast had all your basics and was good. Gym was dismal and tiny, didn’t use it at all, definitely need an upgrade there and a gym of a decent size for such a large hotel. Wifi wasn’t the best, kept going in and out and it was a working vacation for me so that was annoying. Some rooms get all day food/cooking odors from the restaurant next door. Gozo isn’t totally ruined yet, but not what it used to be just a few years ago, sad to see. Internet “influencers” definitely ruining the travel industry with overexposure.
6 nachten verbleven in oktober 2023
Reactie van Megan Cauchi op 23 nov 2023
Dear Guest, thank you for taking the time to write a review about your stay in our Hotel. We have passed on your comments to the concerning departments. We are sorry that not everything was to your expectation. We hope to resolve these issues and be able to welcome you back soon again.

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Nice stay - great price - kind helpful staff great view- good dinner in level 9 restaurant - nuclear powered air con
4 nachten verbleven in november 2023
Reactie van Romain, Front Office & Reservations Manager op 9 nov 2023
Thank you for taking the time to leave us a review of your recent stay at Grand Hotel Gozo, we really appreciate your insights. We are so pleased that our amazing staff made your stay as comfortable and enjoyable as possible. We take pride in providing quality and unique experiences to each one of our valued customers. Another highlight you mentioned was the dinner in our Level Nine restaurant- nothing pleases us more than knowing that our guests enjoyed their dining experience. Our incredible chefs strive to provide delicious cuisine with a view - we are delighted that was what you experienced. It is through your feedback that we continually improve the services we offer. Thank you once again for your kind words, we hope to welcome you back soon for another stay.

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Unusually helpful front desk staff.
3 nachten verbleven in oktober 2023
Reactie van Romain, Front Office & Reservations Manager op 29 okt 2023
Thank you for your review of the Grand Hotel Gozo, and we are so thankful you noticed our exceptional staff! Here at the Grand Hotel Gozo, we take pride in creating a truly personalized experience for each guest. Our front desk team is dedicated to making sure everyone's stay is as comfortable and efficient as possible. We are glad that you felt taken care of during your stay with us and hope to see you again in the future!

10/10 – Uitstekend

John

6 nachten verbleven in oktober 2023
Reactie van Megan Cauchi op 23 nov 2023
Thank you for taking the time to rate your stay in our Hotel.

6/10 – Redelijk

jan

Reisde met familie
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in oktober 2023
Reactie van Romain, Front Office & Reservations Manager op 27 okt 2023
Thank you for staying at the Grand Hotel Gozo.

8/10 – Goed

Michael

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
4 nachten verbleven in oktober 2023
Reactie van Romain, Front Office & Reservations Manager op 24 okt 2023
Thanks for your score! Looking forward to welcoming you back. Regards

8/10 – Goed

Mike

Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
Lovely stay at the Grand Hotel Gozo
Lovely stay at the Grand Hotel Gozo. Hotel is a little bit dated and in need of a bit of modernisation here and there, but generally speaking happy with our stay for the price. Very well located with good transport links and lots of great restaurants a couple of mins walk away. Could do with a few more veggie options at breakfast e.g. Veggie sausages
5 nachten verbleven in oktober 2023
Reactie van Romain, Front Office & Reservations Manager op 24 okt 2023
Thank you for your stay at the Grand Hotel Gozo, and for taking the time to review your experience. We appreciate your constructive feedback and are happy that you were able to enjoy our hotel and its location. We have taken note of your suggestion for more vegetarian options at breakfast and will consider this when we next review our menus. We are always aiming to strengthen our offering and value every opinion, comment, or suggestion from our guests. We hope you enjoyed the rest of your time in Gozo and that you will come back soon!

10/10 – Uitstekend

Charline

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Séjour d'une semaine au sein de l'établissement. Le personnel a été disponible, serviable et professionnel. Le sourire est présent au quotidien et c'est très appréciable.
5 nachten verbleven in oktober 2023
Reactie van Romain, Front Office & Reservations Manager op 24 okt 2023
Nous vous remercions pour votre commentaire sur votre séjour au Grand Hotel Gozo. Nous sommes ravis que vous ayez trouvé le personnel amical et serviable pendant votre séjour. Notre objectif est d'offrir une expérience mémorable à tous ceux qui choisissent de passer du temps avec nous, et nous sommes heureux que cela se soit reflété dans votre séjour. Merci d'avoir mentionné les sourires que notre personnel arbore tous les jours - ce détail contribue vraiment à créer une atmosphère chaleureuse et accueillante. Nous apprécions vos aimables paroles et nous espérons que vous reviendrez un jour nous rendre visite au Grand Hotel Gozo. Bien à vous.

8/10 – Goed

Yolande

Positief: Personeel en service, comfort kamer
Good location
The location of this hotel is spectacular, we had room 705 with balcony on the harbor. The bed was comfortable and the linen clean. The room in general was ok, but the lack of cleanliness and upkeep of the bathroom was surprising. I don't doubt this hotel must have been 'Grand' many decades ago, but now needs to be 'refreshed', or at least thoroughly cleaned. From the moldy shower curtain, faucets and tiles to the toilet flush that worked only when jiggled a certain way, to the filthy hallway carpeting...all things that could easily and quickly be fixed. I didn't expect that.
3 nachten verbleven in september 2023
Reactie van Romain, Front Office & Reservations Manager op 24 okt 2023
Thank you for your review, we appreciate your feedback and are sincerely sorry that the room was not up to our usual standards. We take these comments very seriously and strive to ensure our guests have all they need for a comfortable stay with us.We will work diligently on improving standards of upkeep during your visit in order to make sure future guests enjoy the full Grand Hotel Gozo experience. Please don’t hesitate to get in touch with us should there be anything else we can do to improve your future stay. We hope you decide to join us again soon - it would be our pleasure to host you again!

8/10 – Goed

Nil

7 nachten verbleven in september 2023
Reactie van Romain, Front Office & Reservations Manager op 29 okt 2023
Thank you for choosing the Grand Hotel Gozo and we look forward to welcoming you back soon!

8/10 – Goed

Zaynah

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Very lovely hotel with beautiful views and good reasonable price paid for hotel including breakfast, however breakfast choice wasn’t huge and served the same breakfast everyday which got a bit boring. The cake wasn’t fresh as they had the same cake on display for several days which was not appealing at all. The room we had however was quite clean, spacious, good value for money and the views were so beautiful overlooking the sea and harbour. The staff were also very helpful in providing information on transport and excursions, welcoming and easy to talk to. In terms of cleanliness, overall quite clean however the toilet brush appeared dirty which wasn’t great to see and would have been nice to get clean towels at least every 2 days or so but would definitely stay at this hotel again.
5 nachten verbleven in oktober 2023
Reactie van Romain, Front Office & Reservations Manager op 6 okt 2023
Thank you for your review of Grand Hotel Gozo, Zaynah! We are glad to know that you found our hotel to provide good value for money with its beautiful views and clean rooms. We recognize the feedback about breakfast selection and freshness, as well as the upkeep of the toilet brush in the room - we'll make sure this is addressed with our staff so it can be rectified. As part of our environmental commitments, only towels left on the floor are replaced; I'm sorry there should have been a notice in your bathroom.We hope that you nevertheless enjoyed your time at our hotel and would choose to stay with us again! Thank you once again for taking the time to leave your valuable feedback.

8/10 – Goed

Sofia Josefine Mechthild

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Superior Zimmer mit Balkon mit Blick zum Hafen einfach großartig!Zimmer stets gründlich gereinigt.Personal immer freundlich, besonders abends bei der Happy Hour in der Bar! Frühstück etwas langweilig,jeden Tag das Gleiche ,dafür beim Bbq stets super Auswahl. Der große Pool super gepflegt Nach Tagen der Sightseeingtouren ist das Grand Hotel auf Gozo eine Oase der Ruhe! Jederzeit wieder!!!
6 nachten verbleven in september 2023
Reactie van Romain, Front Office & Reservations Manager op 6 okt 2023
Vielen Dank, dass Sie sich die Zeit genommen haben, Ihren Aufenthalt bei uns im Grand Hotel Gozo zu bewerten, Sofia Josefine Mechthild. Wir freuen uns, dass Sie insgesamt eine gute Zeit in unserem Hotel hatten und die neueren Zimmer als schön empfunden haben.Wir wissen, dass es sich um den älteren Flügel unseres Hotels handelte und wir planen, Rückmeldungen wie die Ihrige zu nutzen, um diese Gästezimmer in naher Zukunft zu renovieren. Vielen Dank, dass Sie uns darauf aufmerksam gemacht haben und dass Sie geduldig waren, während wir daran gearbeitet haben, alle unsere Gäste in das neue Gebäude umzuziehen. Wir hoffen, dass Sie sich bei Ihrem nächsten Besuch auf Gozo für das Grand Hotel Gozo entscheiden und freuen uns auf Ihre Rückkehr!

8/10 – Goed

Peter

Positief: Netheid, personeel en service
Alles OK - wir waren im Altbauzimmer, das gehört dringend renoviert, dafür war es etwas günstiger.- Neubauzimmer sieht schön aus.
4 nachten verbleven in september 2023
Reactie van Romain, Front Office & Reservations Manager op 6 okt 2023
Vielen Dank für Ihren kürzlichen Aufenthalt bei uns im Grand Hotel Gozo, Peter. Es freut uns sehr zu hören, dass Ihr Aufenthalt insgesamt angenehm war! Wir freuen uns über Ihr Feedback bezüglich des Zustands unserer älteren Zimmer. Seien Sie versichert, dass wir sehr bald eine Renovierung vornehmen werden. In der Zwischenzeit entschuldigen wir uns für die Unannehmlichkeiten, die Sie erlebt haben und danken Ihnen für Ihr Verständnis für den neuen Tarif. Wir hoffen, dass Sie in Zukunft wieder bei uns übernachten werden und zögern Sie nicht, uns zu kontaktieren, wenn Sie Fragen oder Anmerkungen haben, wie wir unseren Service verbessern können. Wir sind immer bestrebt, unseren Gästen einen angenehmen Aufenthalt zu bieten!

10/10 – Uitstekend

Felicity

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
We really like staying here, it’s a great hotel that’s clearly investing a lot it it’s facilities. The rooftop BBQ is a must!! The place is like a tardis, there is so much of it and you keep finding new corners. We’re looking forward to coming again!
4 nachten verbleven in september 2023
Reactie van Romain, Front Office & Reservations Manager op 6 okt 2023
Thank you for the wonderful review, Felicity! We are so pleased that you have found your stay here comfortable and enjoyable. It is wonderful to hear that you enjoyed our rooftop BBQ area, it is always a treat for guests of all ages!We look forward to seeing you again soon on your return visit to Gozo, and we thank you once more for choosing Grand Hotel Gozo.

10/10 – Uitstekend

Markus Andreas

Reisde met een groep, Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Wir hatten ein Doppelzimmer Superior mit Balkon. Perfekte Aussicht, sehr schönes Zimmer, extrem bequemes Bett. Das einzig negative, ist das Brummen (in der Nacht), der auf dem Dach installierten Klimageräte. Wir würden trotzdem sofort wieder kommen ☺️
4 nachten verbleven in september 2023
Reactie van Romain, Front Office & Reservations Manager op 27 sep 2023
Vielen Dank für Ihre großartige Bewertung, Markus! Wir freuen uns sehr, dass Ihnen die Aussicht, das Zimmer und das bequeme Bett während Ihres Aufenthalts im Grand Hotel Gozo gefallen haben. Wir entschuldigen uns dafür, dass die Geräusche der Klimaanlagen während Ihres Aufenthalts etwas störend waren. Seien Sie versichert, dass wir dieses Feedback an unser Einrichtungsteam weiterleiten werden, damit es sich die störenden Geräusche ansehen und beheben kann. Wir danken Ihnen für Ihre freundlichen Worte und hoffen, dass Sie uns bald wieder besuchen!

8/10 – Goed

Philip

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Have multiple bookings for this hotel would definitely recommend staying the house keeping staff and bar staff receptionist are all first class few issues with the billing system but soon got it sorted will will change my review for the dates 13th to the 22nd September as that has been sorted
Reactie van Romain, Front Office & Reservations Manager op 27 sep 2023
Thank you for taking the time to write a review of your stay and we appreciate that you have made multiple bookings with us. We are glad that overall, you had a good experience and enjoyed our services provided by the housekeeping staff, bar staff, and receptionist. We apologize for any billing issues which occurred while staying with us and we are pleased to read that it was soon resolved in order for you to enjoy the rest of your stay with us. We would be delighted if you would consider removing or amending the other review so that we can showcase how our customer feedback is valuable to us as well as ensuring that our hotel runs at our optimum best. Thank you very much for choosing Grand Hotel Gozo!

10/10 – Uitstekend

PHILIPPE

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
6 nachten verbleven in september 2023
Reactie van Romain, Front Office & Reservations Manager op 27 sep 2023
Thanks for rating your stay with us!

10/10 – Uitstekend

Ivaylo

Reisde met partner
Alles Ok!
5 nachten verbleven in september 2023
Reactie van Romain, Front Office & Reservations Manager op 27 sep 2023
Thanks for rating your stay with us!

8/10 – Goed

Philip

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
The staff from the house keeping to the bar staff are all excellent cannot fault them the billing system ie saying your room number and signing is impossible to keep a check on and never pay cash use cards so you can prove payments as I found out (280 euros down ) apart from that I would return because overall we enjoyed our stay
9 nachten verbleven in september 2023

10/10 – Uitstekend

Linda

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
6 nachten verbleven in augustus 2023
Reactie van Romain, Front Office & Reservations Manager op 11 sep 2023
Thanks for your score and for choosing the Grand Hotel!

10/10 – Uitstekend

Kamel

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Super hotel et very good HARIOM
Super sejour chambre très spacieuse belle grande terrasse avec vue sur la mer et les iles aux alentours je recommande cette hotel sur gozo tout prêt du ferry Et je félicite le très bon travaille et les attentions faites par HARIOM l'homme de chambre de l'hotel chaque jour merci beaucoup a lui
7 nachten verbleven in september 2023
Reactie van Romain, Front Office & Reservations Manager op 10 sep 2023
Nous sommes ravis d'apprendre que vous avez apprécié votre séjour au Grand Hotel Gozo. Il est merveilleux de savoir que notre chambre était spacieuse et que la vue de la terrasse était tout simplement magnifique. Nous aimerions vous remercier pour vos mots aimables à l'égard d'Hariom. Il prend grand soin de nos clients et cela signifie beaucoup pour nous que vous l'ayez remarqué ! Nous vous remercions d'avoir pris le temps de rédiger votre commentaire. Nous ne manquerons pas de le transmettre à Hariome et au reste du personnel de l'hôtel. Nous sommes impatients de vous accueillir à nouveau à l'avenir !

8/10 – Goed

Helle

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Fantastisk udsigt.
Masser af personale i morgenmadsrestsurant - men maden var ikke luksus bare almindelig buffet. Alt for mange børn ved en lille pool. Lidt besværligt med elevatorerne som vi skulle skift. Fantastisk udsigt .
4 nachten verbleven in augustus 2023
Reactie van Romain R, Front Office & Reservations Manager op 29 aug 2023
Tak, fordi du tog dig tid til at anmelde din oplevelse på Grand Hotel Gozo, Helle. Vi er glade for at læse, at du nød den fabelagtige udsigt, vi har her, og at personalet i morgenmadsrestauranten var hjælpsomme.Vi forstår din skuffelse over vores madudvalg og undskylder, hvis vores pool ikke passede til din smag under dit ophold. Vores team arbejder hele tiden på at forbedre vores gæsters oplevelser, så tak fordi du gjorde os opmærksomme på denne feedback.Dine kommentarer motiverer os endnu mere til at gøre hvert ophold til en mindeværdig oplevelse. Vi håber, at din positive oplevelse opvejer de negative, og vi vil elske at byde dig velkommen igen snart!

4/10 – Matig

Davinder

Positief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Negatief: Personeel en service
Aircon not working properly mosquitos in room, room service took a long time and sometimes they did not deliver. Pool was good breakfast was good room was clean
1 nacht verbleven in augustus 2023
Reactie van Romain R, Front Office & Reservations Manager op 28 aug 2023
Thank you for your honest review, Davinder. I am sorry to hear about the difficulties with our air conditioning and room services during your trip. Our team is always striving to provide nothing less than an impeccable experience for our guests and we will take steps to ensure that in future these issues are not repeated.We are glad that you enjoyed the pool and breakfast, however. Thank you also for recognizing that the room was clean - this is an important priority of ours. If there is anything else we can do to make your next visit more enjoyable, please don't hesitate to reach out. We look forward to welcoming you back soon!

8/10 – Goed

Oliver

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
3 nachten verbleven in augustus 2023
Reactie van Romain R, Front Office & Reservations Manager op 25 aug 2023
Thanks for staying with us!

10/10 – Uitstekend

Noémie Lina Flor Sariah

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Super hôtel, le personnel est très accueillant. Cet hôtel est à environ 7 minutes à pied du ferry Mgarr. Je le recommande sans hésiter et reviendrai si l'occasion se présente. Le seul bémol que je peux dire de cet hôtel concerne le parking. Pas assez de place par rapport à la grandeur de l'hôtel.
3 nachten verbleven in augustus 2023
Reactie van Romain R, Front Office & Reservations Manager op 21 aug 2023
Merci pour votre commentaire sur le Grand Hotel Gozo, Noémie. Nous apprécions vos mots aimables à propos de notre personnel amical et nous sommes ravis que vous ayez apprécié votre séjour parmi nous.Nous nous excusons pour la gêne occasionnée par le manque de place de parking. La sécurité et le bien-être de nos clients sont toujours notre première priorité, donc malheureusement lorsque l'hôtel est plein, il y a d'autres places dans la rue derriere l'hotel.Nous sommes ravis que vous reveniez à l'avenir, et si nous pouvons faire quoi que ce soit pour rendre votre prochain séjour encore plus agréable, n'hésitez pas à nous contacter directement à tout moment. Merci encore d'avoir choisi le Grand Hotel Gozo !

10/10 – Uitstekend

Ursula

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Great stay!!
Great!! Maybe would be good to have had 4 bottles of water instead of two
1 nacht verbleven in augustus 2023
Reactie van Romain R, Front Office & Reservations Manager op 20 aug 2023
Thank you very much for your kind review of Grand Hotel Gozo, Ursula. We are thrilled to hear you enjoyed your stay and that you would recommend us to others.We appreciate the suggestion of having four bottles of water, rather than two, available during your stay. We constantly strive to update our amenities and services, so we will certainly take this suggestion into consideration going forward and make sure we keep our guests comfortable during their stay at Grand Hotel Gozo. Once again, thank you for staying with us and please let us know if there is anything else we can do for your next visit!

10/10 – Uitstekend

Sebastian

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
11 nachten verbleven in augustus 2023
Reactie van Romain R, Front Office & Reservations Manager op 21 aug 2023
Thank you for your score, Sebastian! Our staff strives daily to provide an impeccable standard of service and hospitality for all our guests. It looks like they hit the mark with you, and that is such fantastic news! We thank you for taking the time to leave us feedback regarding your stay with us. Please do remember us when planning your next visit; we would love to be at your service once more!

8/10 – Goed

Matthias

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
7 nachten verbleven in augustus 2023
Reactie van Romain R, Front Office & Reservations Manager op 20 aug 2023
Thank you for your kind review of Grand Hotel Gozo, Matthias! We are pleased that you chose us for your recent stay. If you need assistance during future stays, please reach out so we can help ensure you have an unforgettable time in Gozo!

10/10 – Uitstekend

Noel

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Good service and excellent hotel. Just one note about the parking underneath. I think this need to be improved.
4 nachten verbleven in augustus 2023
Reactie van Romain R, Front Office & Reservations Manager op 20 aug 2023
Thank you for your glowing review of Grand Hotel Gozo, Noel! We're so pleased that you enjoyed your stay and found our service to your liking.We appreciate your feedback on the parking and are working hard to improve the experience for our future guests. The parking entrance will be relocated once expansion works is completed.Thank you again for taking time to share your experience. We look forward to welcoming you back soon!