Terras

Beoordelingen van Ghent River Hotel

4 out of 5
Ghent River Hotel
Waaistraat 5, Ghent

Beoordelingen

8,2

Zeer goed

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 253 van 758 beoordelingen" "
Gastenscore: 8 - Goed. 361 van 758 beoordelingen" "
Gastenscore: 6 - Redelijk. 106 van 758 beoordelingen" "
Gastenscore: 4 - Matig. 27 van 758 beoordelingen" "
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 11 van 758 beoordelingen" "

8,6/10

Netheid

8,2/10

Personeel en service

8,4/10

Voorzieningen

8,2/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

8,2/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

6/10 – Redelijk

Joseph

Positief: Personeel en service
1 nacht verbleven in april 2024

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Staat van de accommodatie en faciliteiten, comfort kamer
2 nachten verbleven in augustus 2023

8/10 – Goed

Ed

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Kort bij centrum , mooi uitzicht op de Leiye.zeer goed ontbijt. Mooie ruime kamer. Geen parkeergelegenheid is jammer
3 nachten verbleven in juli 2023

10/10 – Uitstekend

Koen

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
A beautiful hotel, located near the center.
1 nacht verbleven in juni 2023
Reactie van Drake op 14 jun 2023
Thanks for your kind words

8/10 – Goed

Bram

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in mei 2023

10/10 – Uitstekend

Petra

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Super locatie! Hele ruime kamer . Uitgebreid ontbijt
2 nachten verbleven in april 2023

6/10 – Redelijk

Peter

Positief: Personeel en service
geen 4 sterren waardig
Kamers zijn donker Temperatuur moeilijk regelbaar. De sauna lag niet aan. Waren wel vriendelijk. 4 sterren is hoog gegrepen
1 nacht verbleven in maart 2023
Reactie van receptie op 13 mrt 2023
Beste heer en mevrouwalvast bedankt voor uw mening , het spijt ons dat uw verblijf niet goed genoeg was .heeft uw gevraagd om sauna te reserveren?een deel van onze hotel zijn idd wat donkerder dan andere deel, omdat de oude gedeelte is helaas niet van toepassing is om sfeervol te richten , veel van onze klanten willen die oude gedeelte logeren omdat wat donkerder is.voor de temperatuur zijn wij nog mee bezig omdat er een probleem was van airco installatie.hopelijk dat wij volgende keer uw beter kamer kan aanbieden.Met vriendelijke groeten rezgar

6/10 – Redelijk

Maikel, Berlicum

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service
Junior suite donker door het gebrek aan ramen in de kamer waar licht daar naar binnen kan komen. Beetje een donkere zolderkamer Alle suites zouden aan het water liggen dit is echter niet het geval. Koffie machine op de kamer werkt niet goed, koffie is zeer slecht. Voor een avond stappen en alleen hier te slapen perfecte locatie. Ontbijt is goed.
1 nacht verbleven in januari 2023

8/10 – Goed

Remco

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Redelijke prijs kwaliteit verhouding
1 nacht verbleven in december 2022

8/10 – Goed

Therry

10/10 – Uitstekend

Ido

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Een prettig hotel met sympathiek personeel. Het ontbijt is van uitzonderlijke klasse. Een aanrader dus.
1 nacht verbleven in november 2022

8/10 – Goed

Ronald

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service
Goede ligging in het centrum. In de suite een te kleine tv. Verder een prima hotel.
2 nachten verbleven in augustus 2022
Reactie van Rezgar op 10 aug 2022
Bedankt voor uw verblijf in Ghent River Hotel. Hopelijk tot de volgende keer Met vriendelijke groeten Receptie medewerker

8/10 – Goed

Paul

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Mooi gelegen, uniek hotel.
De kamer was uniek. Met een hoog plafond van oude bakstenen, oud-ijzeren staven die uit het plafond staken en de kamer was aan het water gelegen; de rondvaartboot voer direct langs het raam. De badkamer was klein maar functioneel. Er was een bureautje, een koelkast, badjassen en koffie- en thee maak mogelijkheid. Wat wat mij betreft ontbreekt is een comfortabele stoel. Nu stonden er twee kleine stoeltjes die niet echt uitnodigen om lang en uitgebreid in te lezen. Er was wel een minpunt maar dat heb ik reeds met de receptie besproken.
1 nacht verbleven in maart 2022

8/10 – Goed

MHF

1 nacht verbleven in maart 2022

6/10 – Redelijk

Tracy

Reisde met een groep
Positief: Personeel en service
Fine but could be better
Great location but the noise was a bit much. Even though I placed the DND sign they still cleaned the room, I didn’t want that as I thought it’s a waste for a 2 night stay…. Not very eco conscious
2 nachten verbleven in augustus 2021

8/10 – Goed

Helga

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Ideale uitvalsbasis voor bezoekje aan Gent.
Geweldige ligging, mooie kamer en een uitgebreid ontbijt!
3 nachten verbleven in juli 2021

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Aanrader
Heel vriendelijke ontvangst, hotel ligt ook op een ideale locatie om de stad te ontdekken.
1 nacht verbleven in september 2020

6/10 – Redelijk

Patrick

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
2 nachten verbleven in juli 2020
Reactie van Ghent River Hotel op 11 sep 2020
Dear Patrick, Thank you for taking your time to write a comment. I hope we can welcome you again in our hotel one day! Kind regards

10/10 – Uitstekend

christian

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Goed kwal/prijs - super ontbijt
Hotel vlakbij Vrijdagsmarkt, wel opletten want op zaterdag meestal volzet. Zeer lekker ontbijt. Kwaliteit/prijs zit dit correct
1 nacht verbleven in februari 2020

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Positief: Personeel en service
1 nacht verbleven in februari 2020
Reactie van Ghent river op 4 mrt 2020
Dear, Thank you for taking your time to write a comment. Kind regards, Ghent River Hotel

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Reisde met partner
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Locatie was ideaal. Op loopafstand van alle bezienswaardigheden in Gent
2 nachten verbleven in februari 2020
Reactie van Manager op 19 feb 2020
Beste, Bedankt voor uw positieve beoordeling! Ik hoop van harte u opnieuw te mogen ontvangen. Met vriendelijke groeten, Philippe Destray

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service
1 nacht verbleven in januari 2020
Reactie van Nathan op 28 jan 2020
Dear, Thank you for your review!

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Goede ligging, heel vriendelijk personeel, kregen gratis upgrade vd kamer, koffie-en theefaciliteiten op de kamer, mogelijkheid om bagage nog veilig op te bergen na het uitchecken. Eindelijk eens een badkamer met voldoende licht aan de spiegel ! Ook nog extra make-upspiegel, pluspunt. Wij hadden hier al eens verbleven en bij een volgende bezoek aan Gent gaan we zeker terugkeren naar dit hotel !
1 nacht verbleven in december 2019
Reactie van Destray op 21 dec 2019
Beste, Dank voor uw mooie commentaar! De complimentjes worden zeker aan de rest van het team doorgegeven. Vriendelijke groeten Philippe Destray Hotel Manager

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service
1 nacht verbleven in december 2019
Reactie van Nathan op 9 dec 2019
Thank you for your stay. We appreciate your feedback!

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Mooie kamer! Hotel is goed gelegen aan het water in het centrum.
3 nachten verbleven in oktober 2019
Reactie van Philippe Destray op 2 nov 2019
Beste, Hartelijk dank voor uw verblijf bij ons. We doen ons uiterste best om zo goed mogelijk voor onze gasten te zorgen en waarderen uw feedback! Tot een volgende keer! Philippe Destray Hotel Manager

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Reisde met partner
Negatief: Netheid
Ligging van het hotel is goed. Voor de rest vind ik de prijs kwaliteitsverhouding slecht. (130 euro voor een standaard kamer) Duur hotel zeker niet 4 sterren waard. (Hiervoor 1 nacht in Brugge in een 2* hotel geslapen 10x beter). Een beetje smoezelige oude kamer. Er zaten al vlekken in ons bedden goed, dit bij de receptie aan gegeven kregen een nieuw laken en moesten zelf ons bed opmaken. Vond dit een beetje vreemd. Volgende ochtend met uitchecken vond zijn collega dit ook en hoefde we de toeristen belasting van 6 euro niet te betalen.
1 nacht verbleven in oktober 2019
Reactie van Rezgar op 8 okt 2019
Beste mevrouw Wij vinden het heel jammer dat er vlekken op de lakens van uw bed waren en uw verblijf niet bevallen is. Jammer genoeg was mijn collega alleen aan de receptie en kon hij de receptie niet verlaten. Het personeel van de housekeeping hadden al gedaan met hun shift en konden de lakens fus niet meer voor u vervangen, onze excuses daarvoor. Wij zullen housekeeping hierop aanspreken en het nodige doen om dit in de toekomst te vermijden. Met vriendelijke groeten Rezgar

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Personeel en service
Gedateerde kamers, beetje urinegeur in de douch. Prima bedden
2 nachten verbleven in augustus 2019
Reactie van Isabel op 4 okt 2019
Beste Dank voor uw reactie! Het spijt me te vernemen dat uw verblijf niet volledig naar wens was. Bedankt voor de goede score en het compliment over onze bedden

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Net, vriendelijk, goede service, degelijk sanitair
2 nachten verbleven in juli 2019
Reactie van Isabel op 1 aug 2019
Hartelijk dank voor uw verblijf bij ons. We doen ons uiterste best om zo goed mogelijk voor onze gasten te zorgen en waarderen uw feedback!

10/10 – Uitstekend

Patrick

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Zeer goed hotel op een zeer goede locatie als uitv
2 nachten verbleven in juli 2019
Reactie van Isabel op 1 aug 2019
Beste Patrick Bedankt voor uw mooie score en goede feedback! Hopelijk tot een volgende keer!

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Ligging is perfect! Service is goed, grote kamer (standaard kamer)
1 nacht verbleven in juni 2019
Reactie van Isabel op 2 aug 2019
Beste Anonymous Dank voor uw lovende woorden en mooie beoordeling! Vriendelijke groeten

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Dicht bij het centrum. Leuke omgeving en in oude fabriekspanden gevestigd. Mooie kamers en ontbijtzaal en ruime sortering bij ontbijtbuffet.
2 nachten verbleven in mei 2019
Reactie van Isabel op 30 mei 2019
Beste Meneer, Mevrouw Dank voor uw lovende woorden over ons hotel! Vriendelijke groeten Isabel

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
De ligging van het hotel is prachtig. In het centrum en toch een rustige plek aan het water. Wat beter zou kunnen is de verlichting in de kamer. Die was o.i. te zwak.
2 nachten verbleven in april 2019
Reactie van Isabel op 30 mei 2019
Beste Meneer, Mevrouw Wij zijn blij dat u tevreden was over uw verblijf en dan in het bijzonder over de locatie. Bedankt voor uw feedback over de verlichting. Wij hebben dit genoteerd en zullen hier zeker mee aan de slag gaan.

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
2 nachten verbleven in maart 2019
Reactie van Isabel op 16 apr 2019
Thank you!

8/10 – Goed

Maria

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Ghent River Hotel
Gezellig hotel in het centrum aan de stad. Ontbijt is uitstekend. Je kan een drankje in de lobbyist drinken. Geen restaurant aanwezig, maar een uitstekende roomservice.
3 nachten verbleven in maart 2019
Reactie van Isabel op 16 apr 2019
Beste gast Dank voor het nalaten van een reactie! Wij appreciëren dit en hopen u nogmaals te verwelkomen in ons hotel! Vriendelijke groeten

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Mooie kamers, vriendelijke personeel, alles op loopafstand in het centrum en een heerlijk ontbijt
2 nachten verbleven in maart 2019
Reactie van Isabel op 1 mei 2019
Beste gast Dank voor uw mooie woorden na uw verblijf bij ons. Dit doet ons enorm plezier! Vriendelijke groeten

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
2 nachten verbleven in maart 2019
Reactie van Isabel op 16 apr 2019
Dear guest We appreciate your high score! Kind regards

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Positief: Personeel en service
1 nacht verbleven in februari 2019
Reactie van Isabel op 1 mei 2019
Dear guest Thank you for your feedback. If you would like to share your experiences with us, you can always contact us directly by e-mail. Kind regards

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

2 nachten verbleven in februari 2019
Reactie van Isabel op 1 mei 2019
Dear guest Thank you for your feedback. If you would like to share your experiences with us, you can always send us an e-mail directly, Kind regards

4/10 – Matig

Geverifieerde reiziger

1 nacht verbleven in februari 2019
Reactie van Isabel op 1 mei 2019
Dear guest We are curious to know what you didn't like after your recent stay in our hotel. You can always contact us directly by e-mail if you would like to share this with us. Kind regards

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Gedateerd interieur Gehele staat Vd kamer is ietwat stoffig douchebak loopt over .
2 nachten verbleven in februari 2019

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Een zeer authentiek hotel midden in de stad met een zeer lekker ontbijt.
1 nacht verbleven in januari 2019
Reactie van Isabel op 19 jan 2019
Beste Anonymous Dank voor uw positieve feedback! Wij appreciëren dit!

8/10 – Goed

Kris, Buggenhout

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in oktober 2018
Reactie van Isabel op 30 nov 2018
Dear guest Thank you for your nice score! Kind regards Isabel

6/10 – Redelijk

M&M, Nederland

Positief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Hotel heeft een goede locatie. Maar hotelkamer was gehorig, en bedden en kussens oncomfortabel hard. Personeel is vriendelijk, maar de gastvrijheid spatte er niet van af.
3 nachten verbleven in oktober 2018
Reactie van Isabel op 2 dec 2018
Beste gast Dank voor een reactie achter te laten! Het spijt me dat u minder tevreden was over de gehorigheid en de hardheid van de bedden. Ook zou het personeel u zeer gastvrij moeten behandelen. Jammer dat dit niet het geval was. Ik heb uw opmerkingen alvast genoteerd en zo weten we waaraan we moeten werken, waarvoor dank! Vriendelijke groeten Isabel Ghent River Hotel

8/10 – Goed

C, Veenendaal

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Stijl- en sfeervol hotel! Aanrader!
Sfeervol, gezellig en schoon hotel. Mooie ruime karakteristieke kamers (executive room). Goed en ruim kingsize bed, een gezellig zitje. Badkamer is netjes en ruim, voorzien van een bad. Het enige minpuntje is de douchekop die mega klein is waardoor je eigenlijk half in de kou staat te douchen. Hotel heeft geen eigen parkeergarage, dichtstbijzijnde garage op de Vrijdagmarkt. Voor de rest op 2 minuten lopen van centrum (Vrijdagmarkt). Al met al ben ik dik tevreden!
2 nachten verbleven in oktober 2018
Reactie van Isabel op 2 dec 2018
Beste gast Dank voor het nalaten van een reactie! Het doet me plezier dat u genoten heeft van uw verblijf en dank voor uw mooie woorden over ons hotel. We hebben uw opmerking over de douche in acht genomen en zullen hier zeker mee aan de slag gaan. Hopelijk tot een volgende keer! Vriendelijke groeten Isabel Ghent River Hotel

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
goed hotel bij vrijdagmarkt
het hotel was goed alleen sliepen wij aan de waterkant en aan de overkant van het water was een danscafe en daar was een feestje met heel heel veel lawaai. dit lawaai heeft tot 03.00u geduurt.Dus heel weinig geslapen .Hotel had dit kunnen weten en die kamer niet op die dag verhuren.
1 nacht verbleven in augustus 2018
Reactie van Team Ghent River Hotel op 16 aug 2018
Beste Meneer, Mevrouw Dank voor uw commentaar. Afgelopen weekend waren het Patersholfeesten in de stad. Deze buurt ligt inderdaad aan de overzijde van het water. Aangezien de helft van onze kamers aan deze kant liggen, kunnen wij helaas niet de helft van ons hotel sluiten voor dit festival. Veel hotelgasten kwam ook dat weekend speciaal om dit festival te bezoeken. Dank voor uw begrip

6/10 – Redelijk

Bas

Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten, comfort kamer
Hotel in centrum van Gent
Hotel viel ondanks 4 sterren tegen. Grootste teleurstelling was dat de airco gekoppeld was aan de kamerverlichting. Dus met deze warme zomer kon ik kiezen tussen slapen met airco en licht aan of slapen met licht uit in bloedhete kamer.
1 nacht verbleven in augustus 2018
Reactie van Team Ghent River Hotel op 16 aug 2018
Beste Bas Dank voor het achterlaten van een reactie. Het klopt dat de airco niet werkt zonder het kaartje voor de elektriciteit. U kan echter wel de lichten uitdoen met de lichtschakelaars en ondertussen de airco laten aanstaan. Vriendelijke groeten

8/10 – Goed

yolande, hilversum

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Aardig hotel bij centrum.
Gerenoveerd fabriekspand vlakbij centrum. Hoge kamer met uitzicht op Leie. Kamer redelijk klein met queen bed. Badkamer met kleine maar goede douche. Alle ameneties aanwezig. Uitstekend ontbijtbuffet. De t.v. Te klein. Parkeren in Gent is echter duur.
1 nacht verbleven in augustus 2018

8/10 – Goed

Theus, Ridderkerk

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Prima hotel op goede locatie!
Zeer vriendelijk personeel, een keurig hotel op een locatie in het centrum. Top!
2 nachten verbleven in mei 2018

8/10 – Goed

Pim

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Negatief: Personeel en service
De mensen bij de balie waren niet vriendelijk. Er kon amper een glimlach vanaf. Bij het uitchecken werd niet eens de vraag gesteld of we een aangenaam verblijf hadden. Daarnaast waren de kamers schoon en goed, echter is er her en der wel wat onderhoud bij de kamers nodig. De kamer was ruim maar de prijs kwaliteit verhouding was een beetje scheef. Wij merkte ook dat het hotel soms wat gehorig kan zijn. Wij zaten op de begaande grond aan het water. Tot slot is het hotel oké voor een kort verblijf van enkele nachten en ligt perfect in de stad.
3 nachten verbleven in mei 2018

6/10 – Redelijk

JW, Gent

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
We hebben een prettig verblijf gehad.
Het hotel ligt op een prachtige plaats in de stad, op korte afstand van het centrum.
2 nachten verbleven in april 2018