Alle weergegeven beoordelingen zijn gebaseerd op echte gastenervaringen. Alleen reizigers die een verblijf bij ons hebben geboekt, kunnen een beoordeling indienen. We verifiëren beoordelingen op basis van onze richtlijnen en plaatsen alle beoordelingen, of ze nu positief of negatief zijn.Meer informatieOpent in een nieuw venster
Gastenscore: 10 - Uitstekend. 174 van 484 beoordelingen" "
10 - Uitstekend
174
Gastenscore: 8 - Goed. 214 van 484 beoordelingen" "
8 - Goed
214
Gastenscore: 6 - Redelijk. 78 van 484 beoordelingen" "
6 - Redelijk
78
Gastenscore: 4 - Matig. 13 van 484 beoordelingen" "
4 - Matig
13
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 5 van 484 beoordelingen" "
2 - Ontzettend slecht
5
8,6/10
Netheid
8,6/10
Personeel en service
8,8/10
Voorzieningen
8,0/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
8,6/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
8/10 – Goed
Nancy
3 dec 2023
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
zeer gezellig en mooi hotel dichtbij station
Zeer gezellig hotel, mooie kamer en badkamer.
Ook zeer lekker ontbijt. Enkel kleine opmerking hierover dat het soms lang duurde vooraleer het buffet werd aangevuld en dan met name de broodjes wat toch essentieel is.
Hotel ligt op 4min van het station dus was ideaal voor ons.
Nancy
1 nacht verbleven in december 2023
Reactie van Chamade hotel op 6 dec 2023
Beste Nancy,Bedankt voor uw feedback.We zijn blij te horen dat onze ligging vlakbij het station en de gezelligheid van het hotel aan uw verwachtingen voldeed. Het doet ons plezier dat u de schoonheid van onze kamers en badkamers waardeerde. Onze medewerkers streven ernaar om een heerlijk ontbijt te serveren met verse, lokale producten en zijn dankbaar voor uw complimenten hierover.We nemen uw opmerking over de snelheid van het aanvullen van het ontbijtbuffet ter harte en zullen dit intern bespreken om onze service te verbeteren.Het is fijn dat de kamercomfort en algehele staat van het hotel als uitstekend werden ervaren.Met vriendelijke groet,
8/10 – Goed
Joseph
15 okt 2023
Joseph
1 nacht verbleven in oktober 2023
10/10 – Uitstekend
Ruben
7 sep 2023
Ruben
1 nacht verbleven in september 2023
8/10 – Goed
johnny
4 sep 2023
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
johnny
2 nachten verbleven in augustus 2023
Reactie van Chamade hotel op 22 sep 2023
Beste Johnny,Hartelijk dank voor deze uitstekende score.We zijn blij te horen dat u tevreden was met de netheid van de kamer en de service van ons personeel. Het is fijn om te weten dat u ook tevreden was met het comfort van de kamer. We begrijpen dat de staat van het hotel op sommige punten niet volledig aan uw verwachtingen voldeed. We willen u laten weten dat we plannen hebben om het hotel in de toekomst te renoveren, inclusief een volledige make-over van de kamers en het verbeteren van de geluidsisolatie. We hopen dat deze verbeteringen uw ervaring in de toekomst nog aangenamer zullen maken.We hopen u in de toekomst opnieuw te mogen verwelkomen in ons hotel. Met vriendelijke groet,Chamade hotel
8/10 – Goed
Jeroen
3 sep 2023
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
One night in Gent
Top, dicht bij centrum en nette plek
Jeroen
1 nacht verbleven in september 2023
Reactie van Manager op 11 sep 2023
Beste Jeroen,Bedankt voor uw enthousiaste beoordeling!We zijn blij om te horen dat u onze locatie dicht bij het centrum en de netheid van onze plek waardeerde.Mocht u in de toekomst weer naar Gent komen, aarzel dan niet om opnieuw bij ons te verblijven. We zullen ons best blijven doen om u een comfortabel en aangenaam verblijf te bieden.Graag tot een volgende keer!Met vriendelijke groeten,
8/10 – Goed
fabain august robert
3 sep 2023
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
fabain august robert
1 nacht verbleven in september 2023
Reactie van Chamade hotel op 22 sep 2023
Beste,Bedankt voor uw enthousiaste beoordeling!We zijn blij om te horen dat u tevreden was met de netheid van de kamer, de staat van het hotel en onze service. Ons personeel streeft ernaar om flexibel te zijn en aan de behoeften van onze gasten te voldoen.We begrijpen echter dat er altijd ruimte is voor verbetering en we nemen uw feedback ter harte. We zijn voortdurend bezig met het updaten en verbeteren van onze faciliteiten, zoals de geplande renovaties in de toekomst. Onze excuses voor eventuele ongemakken die u tijdens uw verblijf heeft ondervonden.We hopen u in de toekomst opnieuw te mogen verwelkomen in ons hotel. Met vriendelijke groet,Chamade hotel
8/10 – Goed
Lian
30 jul 2023
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Lian
2 nachten verbleven in juli 2023
8/10 – Goed
Lawrence Ver
16 jul 2023
Positief: Netheid, personeel en service
Lawrence Ver
1 nacht verbleven in juli 2023
10/10 – Uitstekend
Rosaline, Moergestel
Reisde met partner
15 jul 2023
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Excellent, very helpful staff.
Rosaline
1 nacht verbleven in juli 2023
Reactie van Chamade hotel op 30 aug 2023
Dear Rosaline,Thank you for sharing your opinion of your stay with us.We are delighted that everything met your expectations during your stay with us and that you appreciated our high standards.We look forward to welcoming you back on a future occasion. Best wishes,Chamade hotel
8/10 – Goed
Sofie
Reisde met partner
23 apr 2022
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Heel vriendelijk personeel, dicht bij station en tram
Sofie
2 nachten verbleven in april 2022
10/10 – Uitstekend
Anke
16 jan 2022
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Anke
2 nachten verbleven in januari 2022
10/10 – Uitstekend
Joosten
18 okt 2021
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Joosten
2 nachten verbleven in oktober 2021
8/10 – Goed
MarLeen
10 okt 2021
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Top
Zeer vriendelijk personeel, alles was aanwezig voor een aangenaam verblijf !
MarLeen
1 nacht verbleven in oktober 2021
10/10 – Uitstekend
Patrick
Reisde met familie
4 okt 2021
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Zeer goed
leuk verblijf , zeer uitgebreid lekker ontbijt
Patrick
1 nacht verbleven in oktober 2021
10/10 – Uitstekend
Annelies
11 mrt 2020
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Voor herhaling vatbaar
Leuke veelhoekige kamer, klein maar fijn. Dichtbij museum, loopafstand van historisch centrum. Goed ontbijt.
Annelies
3 nachten verbleven in maart 2020
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
22 feb 2020
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in februari 2020
10/10 – Uitstekend
Jensen
8 feb 2020
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Goed hotel
Hotel is mooi, kamers zijn ruim en wifi is goed. Vriendelijk personeel. Aangenaam verblijf.
Jensen
5 nachten verbleven in februari 2020
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
Reisde met familie
9 dec 2019
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Het personeel was ontzettend vriendelijk en behulpzaam. De kamer was erg compleet .
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in december 2019
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
Reisde met partner
14 nov 2019
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Dicht bij station en Citadelpark. Tram vlak voor deur om naar centrum van Gent te gaan.
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in november 2019
10/10 – Uitstekend
Els
9 nov 2019
Els
1 nacht verbleven in november 2019
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
Reisde met partner
5 aug 2019
Positief: Netheid
Op een zeer gunstige plek een schoon hotel . Badkamer erg netjes .
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in augustus 2019
10/10 – Uitstekend
Francisca
Reisde met partner
30 jul 2019
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Alles was prima, vriendelijk personeel en goed ontbijt
Francisca
2 nachten verbleven in juli 2019
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
Reisde met een groep
24 jun 2019
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Nette kamer, vriendelijk persooneel en circa 25min lopen van het centrum
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in juni 2019
8/10 – Goed
Cornelis
15 jun 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Goed en gunstig gelegen hotel
Fijn hotel op paar minuten lopen van het station en de tram voor de deur. Het gezellige centrum van Gent ligt op 15 min lopen of een paar haltes met de tram.
De kamers zijn netjes, goede bedden en prima ontbijt.
Cornelis
2 nachten verbleven in juni 2019
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
Reisde met partner
3 jun 2019
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geen minpunten. Een heel goed hotel. Mooie, goed ingerichte schone kamer. Goed geslapen, heerlijk bad en een uitstekend ontbijt. Komen zeker voor de vierde keer terug.
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in mei 2019
8/10 – Goed
Chretien
3 apr 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Chretien
1 nacht verbleven in april 2019
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
Zakenreiziger
14 mrt 2019
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
De ligging dicht bij het Station was voor mij ideaal; verder het feit dat de tram voor de deur stopt.
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in maart 2019
8/10 – Goed
André
10 feb 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Aanrader
Correct en behulpzaam personeel. Aangename ontvangst. Propere kamer.
André
1 nacht verbleven in februari 2019
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
25 jan 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in januari 2019
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
13 dec 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in december 2018
8/10 – Goed
karel
19 nov 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Net hotel in rustige buurt
Net hotel vlakbij waar ik een evenement had de volgende dag.
Vriendelijk personeel.
Jammer dat het ontbijt op zondag pas om 8.00 was. Daardoor geen ontbijt kunnen nemen.
karel
1 nacht verbleven in november 2018
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
9 nov 2018
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in november 2018
8/10 – Goed
Kirsten
10 okt 2018
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Spent a good night, good beds, close to the train station and big park to have a jog.
Kirsten
1 nacht verbleven in oktober 2018
8/10 – Goed
Willy
30 jul 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Comfortabel
Dicht bij het station. Tramhalte voor de deur.
Vriendelijk personeel
Ontbijt oke
Aan voorkant wel wat hinder van het tramgeluid.
Willy
1 nacht verbleven in juli 2018
8/10 – Goed
Pascal
29 mrt 2018
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Pascal
8/10 – Goed
Johan
22 feb 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Johan
8/10 – Goed
Lisa
10 feb 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Lisa
1 nacht verbleven in februari 2018
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
17 dec 2017
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Leuk hotel vlakbij een tramstation
Prima hotel, goed ontbijt en dichtbij een ov aansluiting. Parkeergelegenheid wel slecht
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in december 2017
8/10 – Goed
Jan, Groningen
14 dec 2017
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Prima hotel, net iets buiten het centrum.
We hebben een paar leuke dagen gehad in Best Western Chamade. De ligging van het hotel ten opzichte van het centrum van de stad is prima. Het station is vlakbij en de tram rijdt voor de deur langs. Het ontbijtbuffet is uitstekend, veel keuze en heerlijk. De kamer was netjes en de badkamer compleet. Kortom een prima uitvalsbasis voor een citytrip Gent.
Jan
2 nachten verbleven in december 2017
10/10 – Uitstekend
Henri
12 dec 2017
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
een goede keuze
zeer net hotel, niets op aan te merken. goede ligging, de tram stopt rechtover het hotel dus zeer gemakkelijk naar het centrum. op een 300 m van het station. verzorgd ontbijt. op de kamer koffie en theefaciliteiten en per persoon een flesje water. niets te kort dus.
Henri
1 nacht verbleven in december 2017
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
3 dec 2017
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Leuk hotel ,net aan tram halte
zeer vriendelijk personeel ,goed onthaal , alles netjes en proper ..... jammer dat er geen washandjes voorzien waren in de badkamer
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in december 2017
6/10 – Redelijk
jolanda, Wateringen, Nederland
1 sep 2017
Positief: Personeel en service
Prima hotel voor een citytrip.
Schoon hotel met mooie vernieuwde badkamer. Ontbijt is erg goed en genoeg keuze voor ieder wat Wils. Naar het centrum is te lopen maar niet je wel 25 minuten voor uittrekken. Voor de deur stopt een tram die in 6 minuten naar het centrum rijd. We hadden een kamer aan de voorkant waardoor de tram wel tot 23:40 en vanaf 5:45uur goed te horen was en het verkeer ook. Het is niet dat je er wakker van ligt of word maar als je wakker bent hoor je het wel. Vriendelijk personeel!
jolanda
4 nachten verbleven in augustus 2017
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
24 aug 2017
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Goed hotel, vlakbij station en citadelpark
Mooie en comfortabele kamer. Dichtbij het citadelpark met een mooie hortus botanicus.
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in augustus 2017
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
8 aug 2017
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Goed hotel
Goed en schoon hotel, prima personeel.
Jammer is: Moest ergens anders parkeren (5 min. lopen) ivm onvoldoende parkeercapaciteit van hotel zelf ... bovendien was het erg benauwd op de kamer, zelfs met de ramen open nog (buiten temp. overdag 22 á 23 graden).
Ze zouden het parkeer issue op de site moeten vermelden met mogelijkheid tot van te voren reserveren bijv. ....
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in augustus 2017
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
9 jul 2017
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
10
Prima hotel, hartelijke ontvangst, goed ontbijt, schone, mooie kamer met perfecte douchegelegenheid. Rustig gelegen. Hier gaan wij een volgende keer weer naar toe, als we in Gent zijn!
Geverifieerde reiziger
3 nachten verbleven in juli 2017
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
2 mei 2017
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Prima hotel
Fijne kamer met koffie en thee faciliteiten erg prettig. Rustig hotel, uitstekend ontbijt
Geverifieerde reiziger
6/10 – Redelijk
Geverifieerde reiziger
28 apr 2017
Negatief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
bij de check in bleek dat er aan een andere gast mijn kamer net gegeven was. Voor mij uiteindelijk wel positief, daardoor kreeg ik een ruimere kamer dan voorzien.
Ik wilde tijdig ontbijten , maar dat bleek op zaterdag onmogelijk, er werd geen alternatief aangeboden, ik kreeg geen vergoeding voor het reeds betaalde ontbijt.
Bij het uitchecken was de receptie nog niet bezet en kon ik mijn sleutelkaart eigenlijk niet inleveren.
Geverifieerde reiziger
8/10 – Goed
d'r Poppe Thei, Haarlem
27 mrt 2017
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Vrijgezellenweekend
prima verblijf en goed ontbijt. Slechts enkele uren in hotel geweest
d'r Poppe Thei
10/10 – Uitstekend
Ritchy
19 dec 2016
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
we hadden de drie persoonskamer samen met onze dochter, ideaal en ruim genoeg
Ritchy
8/10 – Goed
Frank, Heythuysen
30 mrt 2016
Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
Gewoon goed!
Prima hotel met goede bedden en dito ontbijt. De lift is vrij traag en klein en de kamers aan de voorzijde kunnen last hebben van het regelmatige tramverkeer. Kleine imperfecties waarover je niet moet zeuren met een dergelijke prijs/kwaliteitverhouding. Dichtbij station en 20 minuten lopen tot hartje centrum.