Trap

Beoordelingen van Hotel Gravensteen

3 out of 5
Hotel Gravensteen
Jan Breydelstraat 35, Ghent

Beoordelingen

8,4

Zeer goed

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 194 van 527 beoordelingen" "
Gastenscore: 8 - Goed. 242 van 527 beoordelingen" "
Gastenscore: 6 - Redelijk. 64 van 527 beoordelingen" "
Gastenscore: 4 - Matig. 19 van 527 beoordelingen" "
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 8 van 527 beoordelingen" "

8,6/10

Netheid

8,4/10

Personeel en service

8,0/10

Voorzieningen

8,0/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

8,2/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

8/10 – Goed

Salvatore DI

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
super
1 nacht verbleven in februari 2024
Reactie van Hotel Gravensteen Team op 14 feb 2024
Dear Salvatore,Thank you for your stay with us and sharing your evaluation. We are very delighted receiving the 4/5 score, and your positive feedback! We hope to welcome you again!Warm regards,

10/10 – Uitstekend

Frits

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in januari 2024
Reactie van Hotel Gravensteen Team op 18 jan 2024
Dear Frits,Thank you for your stay with us and evaluation. We are very delighted receiving the top score! We hope to welcome you again!

10/10 – Uitstekend

Bianca

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Midden in het centrum zonder dat je last hebt van geluidsoverlast. Hotel ziet er keurig uit! Enige nadeel was een erg harde slaapbank maar kamer en badkamer was keurig!
1 nacht verbleven in december 2023
Reactie van Team Hotel Gravensteen op 7 dec 2023
Hi Bianca, thank you for your positive review! We are happy that you like our charming and historical hotel as well as your room, specially the bathroom. Thank you again from the whole Hotel Gravensteen Team.

8/10 – Goed

Henry

2 nachten verbleven in november 2023
Reactie van Hotel Gravensteen Team op 12 dec 2023
Dear Henry, Thank you for sharing your experience and your time.We hope your next stay will be as good as your last one! Warm regards & Happy Holidays!,

8/10 – Goed

simon

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Uitstekende lokatie, mooie kamer en vriendelijk personeel.
2 nachten verbleven in oktober 2023
Reactie van Hotel Gravensteen Team op 23 okt 2023
Beste Simon,Bedankt voor uw verblijf en om uw ervaring te delen. Wij zijn verheugd met de positieve feedback en zullen deze delen met onze medewerkers! Wij hopen dat een volgend verblijf even fijn mag zijn. We kijken ernaar uit u opnieuw te mogen verwelkomen.Warme groeten,

10/10 – Uitstekend

Dorothy

1 nacht verbleven in oktober 2023
Reactie van Team Hotel Gravensteen op 26 okt 2023
Dear Dorothy, Thank you very much, we look forward to welcoming you again soon. Kind Regards Team Hotel Gravensteen

8/10 – Goed

Anneke

Positief: Netheid, personeel en service
satisfied
2 nachten verbleven in augustus 2023
Reactie van Hotel Gravensteen Team op 29 aug 2023
Thank you for your positive feedback! We hope to welcome you again.Best regards,

8/10 – Goed

Robert

Reisde met een groep
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Zeer centrale ligging. Goed ontbijt. Minder geschikt voor mensen met n handicap.
2 nachten verbleven in juli 2023
Reactie van Hotel Gravensteen Team op 18 jul 2023
Hartelijk dank voor uw verblijf en om uw ervaring te delen. We zijn verheugd dat alles naar wens was. Wij danken u voor uw positieve feedback. We hopen u in de toekomst opnieuw te mogen verwelkomen! Vriendelijke groeten,

8/10 – Goed

Robin

Reisde met partner
Positief: Personeel en service
Kamer zou al voor aanvangtijd gereed zijn. Bleek nog niet schoongemaakt te zijn. Na een klein uur was deze wel schoongemaakt. Maar schoon was het niet. Wil liever geen details noemen maar de haren in het beddengoed waren niet van ons en de douche was ook niet schoon. Er zou airco zijn, maar onze kamer had dat niet. Ligging van het hotel is erg goed. Parkeren bij het hotel bleek niet mogelijk, en je kan niet reserveren. Flinke wandeling met je koffers.
2 nachten verbleven in juni 2023
Reactie van Hotel Gravensteen Team op 6 jul 2023
Beste Robin,Wij danken u voor uw verblijf. Door de drukte en late check out van de hotelgasten, is het bij uitzondering mogelijk dat er een kleine vertraging daardoor wordt veroorzaakt. Onze excuses hiervoor. Wat de airco betreft, er staat nergens aangegeven dat we een hotel zijn met airco. Ondertussen hebben sommige kamers airco, andere nog niet. We werken hieraan, maar door het historische gebouw, is dit een complex gegeven. Wij hebben een eigen parking en deze plaatsen kunnen inderdaad niet worden gereserveerd. Ook dit is zo omschreven op de website. Wij raden u steeds aan bij het boeken van een hotel de faciliteiten na te lezen, zodat verrassingen of ontgoochelen hierdoor vermeden kunnen worden. Wij wensen u nog een fijne zomer toe, en graag tot een volgende keer.

8/10 – Goed

Denise

Reisde met partner
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Mooi hotel, kamer was op zich netjes, maar alleen wij zaten letterlijk en figuurlijk 3 hoog achter. Piepklein kamertje met in het midden een grote houten balk. Je moest oppassen waar je liep, want anders stootte je je aan de balk. Qua omgeving, want we zaten midden in het stadje een dikke 10! De kamer echter een 2 😖….
2 nachten verbleven in mei 2023
Reactie van Hotel Gravensteen Team op 9 mei 2023
Beste Denise, Dank voor uw verblijf en om uw ervaring te delen. Indien de grootte van de kamer belangrijk is, gelieve dan een kamertype te boeken uit een hogere categorie dan het type "standaard". De balk waarover u het heeft is een authentieke steunbalk en deze staat vooralsnog niet in de buurt van het bed, zodat belemmering beperkt zou zijn. Onze 49 kamers zijn allen anders ingericht, door het authentieke karakter, dus bij een volgend verblijf kunnen we zeker rekening houden met uw opmerkingen. Bedankt voor de mooie review en graag tot ziens!

10/10 – Uitstekend

Djessie

2 nachten verbleven in april 2023
Reactie van Hotel Gravensteen Team op 5 jun 2023
Thank you for sharing this splendid evaluation! We hope to welcome you again. Kind regards,

4/10 – Matig

Angela

Reisde met partner
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
we hebben alle dagen een rioollucht in onze kamer gehad wat niet aangenaam was. Daarnaast vonden we de prijs van de kamer aardig aan de hoge kant gezien de plaats in het bijgebouw.
2 nachten verbleven in maart 2023
Reactie van Hotel Gravensteen Team op 27 mrt 2023
Beste Angela, Wat jammer dat u niet genoten heeft van uw verblijf. Wij stellen vast dat u een voor een standaard kamer geboekt heeft, en desgevallend ook deze heeft toegekend gekregen. Daarnaast genoot u een mooie korting bij het boeken van de kamer. Er werd ons geen bepaalde voorkeur doorgegeven, en dus, we hebben 49 verschillende kamers. Als u een kamer met zicht wenst, of een grotere kamer, dan adviseren we U om het overeenstemmende kamertype te boeken.We hopen u bij een volgende gelegenheid gunstiger te kunnen stemmen!

6/10 – Redelijk

Bert

Zakenreiziger
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Negatief: Personeel en service
Het hotel ligt midden in het bruisende centrum, met veel bezienswaardigheden, restaurants een bars. Hotel is met eigen auto zeer moeilijk te bereiken. De dienstdoende hielp ook niet echt. Gemiste kans
1 nacht verbleven in maart 2023
Reactie van Hotel Gravensteen Team op 24 mrt 2023
Beste Bert, Bedankt voor uw verblijf. Wat jammer dat u problemen heeft ondervonden om ons te bereiken. Zoals in vele steden wordt de automobilist geweerd uit het stadscentrum. Daarom voorzien we in een uitvoerige routebeschrijving samen met de bevestiging van de reservatie. Tegenwoordig zijn er ook andere hulpmiddelen zoals bvb Waze die u zeker ook kunnen bijstaan. Nogmaals, wij betreuren dat u het lastig gevonden heeft, maar ondertussen weet u ons te vinden. Daarnaast vinden we het jammer dat u de aangeboden hulp van onze medewerker blijkbaar als onvoldoende heeft ervaren. Wij hopen u een volgende keer gunstiger te stemmen.

10/10 – Uitstekend

Patrick

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Perfecte ligging heerlijk hotel.
Perfecte ligging. Heerlijk ontbijt. Goede schone nette en stille kamer met goed bed. Kom er al jaren met veel plezier.
3 nachten verbleven in maart 2023
Reactie van Hotel Gravensteen Team op 24 mrt 2023
Beste Patrick ,Hartelijk dank voor uw review na uw verblijf.Het is altijd zeer aangenaam complimenten te krijgen.Ik zal uw opmerkingen zeker overmaken aan het team, het zal hen helpen bij hun inspanningen om een excellente service te bieden. Het is super te vernemen dat je keer op keer tevreden bent over onze service! Ik hoop u binnenkort weer in Gent te mogen ontmoeten en dat uw verblijf even aangenaam wordt als het voorgaande.Nogmaals bedankt voor het delen van uw ervaringen en deze topscore! Vriendelijke groeten,

10/10 – Uitstekend

Kathrin

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
We enjoyed our stay
Really nice hotel at a perfect location. Staff is very friendly. Our room was in the back where it was really quiet and we slept very well. I’d definitely recommend the hotel.
3 nachten verbleven in maart 2023
Reactie van Hotel Gravensteen op 16 mrt 2023
Hi Kathrin, We can't thank you enough for your gentle words about our hotel and staff. Your review means a lot to us and make us see, that we are on the right track! It's always a pleasure if we read that our guests' will recommend our hotel! We hope to see you soon and, again, thank you!

6/10 – Redelijk

Dirk

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Centraal gelegen hotel in hartje Gent
1 nacht verbleven in maart 2023
Reactie van Hotel Gravensteen Team op 7 mrt 2023
Thank you for your stay and evaluation. We hope you enjoyed your stay with us, as we don't have a clue why we received 6/10. If we shouuld have a constructive feedback, it could have been a win-win situation. We hope to welcome you again in the future and prove better! Best regards,

6/10 – Redelijk

Pim

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Ontbijt was matig en Onvriendelijk personeel
Reactie van Irfan op 6 nov 2023
Beste Pim,We appreciëren uw score en feedback! We zouden graag willen weten hoe we het ontbijt en service volgens u kunnen verbeteren. Wij kunnen u helaas niet contacteren om dit na te gaan omdat uw recensie anoniem is. Zou u ons hiervoor kunnen contacteren?Alvast bedankt!Met vriendelijke groeten,Team Hotel Gravensteen

10/10 – Uitstekend

Vincent

1 nacht verbleven in december 2022
Reactie van Hotel Gravensteen Team op 13 dec 2022
Dear Vincent,Thank you for your top score and evaluation. We hope to welcome you again! Warm regards,

8/10 – Goed

Antonius

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Sfeervol hotel, prima locatie.
1 nacht verbleven in november 2022
Reactie van Hotel Gravensteen Team op 29 nov 2022
Beste Antonius,Hartelijk dank voor uw verblijf bij ons en deze mooie review! Wij hechten veel belang aan de belevenis van onze gasten, en zijn dan ook verheugd dat u de prima locatie en de leuke sfeer weet te waarderen! Wij hopen u bij een volgend gelegenheid opnieuw te mogen verwelkomen! Warme groeten,

8/10 – Goed

Ingrid

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
kamer was mooi in orde.tv zenders wat weinig;airco prima;babkamer ruim en alle dgen badkamerspullen gebracht;lokatie is heel goed
3 nachten verbleven in augustus 2022
Reactie van Hotel Gravensteen Team op 14 sep 2022
Beste Ingrid,Bedankt voor je positieve feedback. We pikken je opmerking mbt tv zenders alvast op en bekijken wat we kunnen doen. Heel fijn te vernemen dat je een prettig verblijf hebt gehad, en de kamer en service waardeert! Graag tot een volgende keer.

10/10 – Uitstekend

Frits

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in augustus 2022
Reactie van Hotel Gravensteen Team op 5 sep 2022
Dear Frits, Thank you for staying with us and sharing your experience. We are very happy with this topscore! We hope to welcome you again!

6/10 – Redelijk

Nouschka

Reisde met huisdieren, Reisde met partner
Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Laat ik met het positieve beginnen. De locatie van het hotel is top, middenin het centrum en alles op loopafstand. Het personeel is vriendelijk. Wij hebben de auto bij parking Ramen gezet, dat was goedkoper (€14 per dag) en makkelijker aan te rijden. Op 5 minuten lopen van het hotel. We hadden eerst een kamer in het oude gedeelte met prachtig uitzicht, maar de kamer was verouderd en zonder airco. Geen bad, kleine badkamer en we werden om 6:30 uur gewekt door de werkzaamheden buiten. Vanwege het weer (rond 27 graden) hebben we een andere kamer gevraagd met airco, dit was gelukkig mogelijk. De tweede kamer had een airco maar een vreselijk slecht bed en was ook verouderd. Het ontbijt vind ik geen aanrader, weinig vers en voor dat geld zou ik lekker buiten de deur ontbijten. De sauna en fitness kunnen ze beter verwijderen, dat was een lachertje onder in de kelder.
4 nachten verbleven in augustus 2022
Reactie van Hotel Gravensteen Team op 9 aug 2022
Beste, Bedankt voor uw verblijf en tijd en uw positieve commentaar. Graag willen we even verduidelijken dat u geen voorkeur heeft doorgegeven naar bad of douche op de kamer. Verder moet u ook weten dat wij géén wellness hotel zijn, en dit ook niet pretenderen. Wij hebben inderdaad een eenvoudige sauna en fitness faciliteit. Ook is het duidelijk aangegeven dat niet alle kamers een airco hebben. Door de aangeboden kamerwissel tijdens uw verblijf heeft u daar alsnog kunnen van genieten. We zijn ook verbaasd over uw opmerking mbt het ontbijt. Alles is dagvers en er is een rijk ontbijtbuffet; voor elk wat wils, zowel zoet als zout (zoals u op vele reviews kan nalezen). Alle kamers hebben gratis oordopjes, en wij zijn ook niet verantwoordelijk voor openbare werken in de straat. Helaas zijn die soms noodzakelijk in de ogen van de stad of "De Lijn", maar ook deze zijn in functie van een verbeterde service. Ons hotel biedt een eigen hotelparking aan, wat natuurlijk een enorme troef is. Geen gesleur en gedoe met bagage. De prijs is markconform voor deze faciliteit, en zeker niet duurder dan bijvoorbeeld geldende parkingtarieven in Nederland. Tot slot zijn de kamers onlangs nog vernieuwd geweest, en heeft u waarschijnlijk "verouderd" verward met ons hotelconcept, zijnde een hotel in een historisch pand. Wij betreuren dat we niet konden voldoen aan uw verwachtingen, maar melden graag om zeker ook zelf inlichtingen te nemen wat voor hotel u boekt. Neem een kijkje op de site m.b.t. faciliteiten edm. Zo zullen er alleszins minder verrassingen zijn ter plaatse. Nogmaals onze dank voor uw verblijf en wij hopen u bij deze enkele punten te hebben verduidelijkt.

8/10 – Goed

Vincent

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Lekker in het centrum met een tramhalte op 50 'm. Goede bedden. Aan de voorkant is het wat luidruchtige
1 nacht verbleven in juli 2022
Reactie van Hotel Gravensteen Team op 25 jul 2022
Beste Vincent, Hartelijk dank voor uw verblijf bij ons en uw ervaring te delen! We zijn zeer verheugd met uw positieve reactie! We hopen u binnenkort nogmaals te mogen verwelkomen. Warme groeten,

8/10 – Goed

John

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
8
Mooie nette kamer. In centrum van Gent.
1 nacht verbleven in juli 2022
Reactie van Hotel Gravensteen Team op 20 jul 2022
Beste John, Dank voor uw verblijf bij ons en om uw ervaring te delen. Wij waarderen uw positieve review, en vinden het fijn dat u de mooie nette kamer duidelijk aangeeft! Ons team doet elke dag zijn uiterste best om onze hotelgasten in de beste omstandigheden een fijn verblijf te bezorgen. We zullen uw complimenten dan ook zeker overmaken. We kijken ernaar uit om u nogmaals te mogen verwelkomen in onze fijne lichtstad! Beste groeten,

10/10 – Uitstekend

Mariska

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in juli 2022
Reactie van Hotel Gravensteen Team op 20 jul 2022
Dear Mariska, Thank you for choosing Hotel Gravensteen and your valuable review! We hope to welcome you again!

8/10 – Goed

Joy

1 nacht verbleven in juli 2022

8/10 – Goed

Hendrik

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Prachtig oud gebouw in de binnenstad van Gent. Kamer is voldoende ruim, prima bed en modern sanitair.
1 nacht verbleven in juli 2022
Reactie van Hotel Gravensteen Team op 18 jul 2022
Beste Hendrik; Dank voor uw verblijf bij ons en uw tijd! We zijn verheugd dat alles naar wens verlopen is, en we u een prima verblijf konden bieden! We hopen u nog eens te mogen verwelkomen. Vriendelijke groeten ,

8/10 – Goed

Christel

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in juni 2022
Reactie van Hotel Gravensteen Team op 17 jun 2022
Beste Christel, Dank voor uw verblijf in Hotel Gravensteen! We noteren een mooie review score, waarvoor dank. We hopen u nogmaals te mogen verwelkomen in de nabije toekomst.

8/10 – Goed

Maria Joanna

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Midden in t centrum, fijn groot bed.
1 nacht verbleven in mei 2022
Reactie van Hotel Gravensteen Team op 15 jun 2022
Beste Maria Joanna, Bedankt voor uw verblijf in Hotel Gravensteen en uw tijd om deze beoordeling te delen met ons! Wij zijn verheugd te lezen dat u genoten heeft, meer specifiek van het grote bed en de uitstekende locatie. Wij danken u nogmaals voor deze mooie review(score) en hopen dat u volgende verblijf even goed mag verlopen als deze. Vriendelijke groeten,

10/10 – Uitstekend

Bram

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Prima hotel, niet te duur, heel dicht bij het centrum.
2 nachten verbleven in april 2022
Reactie van Hotel Gravensteen Team op 11 apr 2022
Beste Bram, Hartelijk dank om voor Hotel Gravensteen gekozen te hebben en voor deze schitterende review! Wij hopen u en en uw vrienden graag een volgende keer opnieuw te mogen verwelkomen!

8/10 – Goed

Paul

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
de plek in de stad is mooi, het gebouw heeft sfeer.
1 nacht verbleven in februari 2022
Reactie van Hotel Gravensteen Team op 11 feb 2022
Geachte heer, Beste Paul, Bedankt voor uw verblijf in Hotel Gravensteen! Dank voor uw mooie review score. We kijken er al naar uit om u bij een volgende gelegenheid te mogen verwelkomen! Nog een fijne dag en graag tot ziens!

8/10 – Goed

Willem

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Negatief: Personeel en service
Voldoende maar beter verwacht
De kamer was niet verwarmd toen we aankwamen. Terwijl het buiten erg koud was. Niet alles wordt vanzelf aangevuld: theezakjes, badkamerspullen. Wel prettige ruime kamer vlakbij de ontbijtzaal (410). Ontbijt adequaat.
2 nachten verbleven in december 2021
Reactie van Hotel Gravensteen Team op 27 dec 2021
Geachte, Beste Willem, Hartelijk dank voor uw tijd en feedback. We zijn verheugd dat u toch een aangenaam verblijf gehad heeft, gezien de score. Het zijn natuurlijk drukke tijden, en ons Housekeeping team zijn ook geen robots. Mogelijks gaat het om een vergetelheid. Wij willen ons dan ook verontschuldigen voor het ongemak. Wij hechten zeker belang aan uw opmerkingen en we zullen dit communiceren als aandachtspunt. Nogmaals onze dank voor uw waardevolle feedback en we hopen u in 2022 opnieuw te mogen verwelkomen voor een uitstekend verblijf! Alvast prettige Eindejaars-dagen toegewenst!

8/10 – Goed

Jessie

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Goed gelegen hotel met vriendelijk personeel.
Aangenaam hotel vlak in stadscentrum. Perfect bereikbaar met de tram vanaf expo. Vriendelijk personeel en verzorgde kamers.
1 nacht verbleven in november 2021
Reactie van Hotel Gravensteen Team op 23 dec 2021
Beste Jessie, Bedankt voor uw verblijf bij ons en gewaardeerde feedback! We zijn zeer verheugd te vernemen dat u een aangenaam verblijf heeft genoten. We wensen u en de familie alvast fijne feestdagen toe! We hopen u in 2022 opnieuw te mogen verwelkomen.

8/10 – Goed

Alexander de

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service
Hotel is uitstekend gelegen in het centrum. Parkeren op eigen terrein. Prima ontbijtje. Zeker een aanrader.
3 nachten verbleven in december 2021
Reactie van Hotel Gravensteen Team op 21 dec 2021
Beste Alexander, Vooreerst onze dank voor uw verblijf bij Hotel Gravensteen. We zijn zeer verheugd te vernemen dat u een prettig verblijf heeft gehad, en ons ontbijt een werkelijk aanrader vindt! We zullen deze mooie review dan ook zeker delen met al onze medewerkers. Wij hopen u in 2022 opnieuw te mogen verwelkomen! Tot slot alvast prettig feestdagen toegewenst!

6/10 – Redelijk

Linda van der

Zakenreiziger
Positief: Voorzieningen
Mooie badkamer
1 nacht verbleven in november 2021
Reactie van Hotel Gravensteen Team op 18 nov 2021
Beste Linda, Hartelijk dank voor uw verblijf en review. We waarderen uw vermelding over de vernieuwde badkamer. We hopen u in de toekomst opnieuw te mogen verwelkomen. Met vriendelijke groeten

6/10 – Redelijk

Gysemberg

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service
mooie ruime kamer. Spijtig van de geurhinder en muggenplaag
2 nachten verbleven in augustus 2021
Reactie van Hotel Gravensteen Team op 16 sep 2021
Beste, Dank voor uw verblijf en uw tijd om uw beoordeling door te sturen. We zijn verheugd dat u tevreden bent over de mooie kamer. Ons hotel is gelegen in de nabijheid van water, de Leie. Aan de receptie kan u een toestel vragen ter bestrijding van muggen. Anderzijds heeft het raam van uw kamer een muggengaas. We hopen u een volgende keer opnieuw te mogen verwelkomen.

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Heel vriendelijk onthaal en Personeel … nette kamer … superlekker ontbijt … kortom leuk hotel voor weekendje Gent te ontdekken …
2 nachten verbleven in augustus 2021
Reactie van Hotel Gravensteen Team op 17 aug 2021
Beste Anonymous, Hartelijk dank voor uw positieve feedback en deze topscore! We zijn verheugd dat u een fijn verblijf gehad heeft. Wij waarderen uw beoordeling en nemen het van harte! We zullen deze feedback zeker delen met ons team, gezien dit ons enorm motiveert om elke dag het beste te geven en onze gasten een leuke beleving te bezorgen. Nogmaals onze dank voor uw waardevolle review en wij hopen u nogmaals te mogen begroeten!

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
uitstekende plek; vriendelijk personeel en behulpzaam; omtrent de accommodatie zie invulschema.
2 nachten verbleven in augustus 2021
Reactie van Hotel Gravensteen Team op 17 aug 2021
Beste Anonymous, Hartelijk dank voor uw positieve feedback. We zijn verheugd dat u een fijn verblijf gehad heeft. Wij waarderen uw extra positieve beoordeling m.b.t. de locatie van het hotel en de hospitality skills van ons personeel! Nogmaals onze dank voor uw waardevolle review en wij hopen u nogmaals te mogen begroeten!

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Midden in centrum, super ligging, zeer netjes en vriendelijk personeel
2 nachten verbleven in augustus 2021
Reactie van Hotel Gravensteen Team op 9 aug 2021
Beste Anonymous, Hartelijk dank voor uw positieve feedback. We zijn verheugd dat u een fijn verblijf gehad heeft. Wij waarderen uw beoordeling over het personeel, de netheid en de ligging. Dit houdt ons team ook gemotiveerd om er elke dag opnieuw voor te gaan! Nogmaals onze dank voor uw waardevolle review en wij hopen u nogmaals te mogen verwelkomen!

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Reisde met partner
Positief: Personeel en service
Het was dichtbij het centrum! Minder goed was de donkere vloerbedekking in een minderheid verlichte trappenhuis. Mijn vrouw verstapte zich op de donker gekleurde trappen gevallen en is nu nog aan herstellen van haar val. Ze heeft weinig gehad aan haar uitstapje naar Gent. Verder was het aan de voorzijde s'nachts tot s'morgens vroeg vrij veel lawaai van buiten te horen.
2 nachten verbleven in juli 2021
Reactie van Hotel Gravensteen Team op 9 aug 2021
Beste, Hartelijk dank voor uw tijd om een review neer te schrijven. Wij betreuren uiteraard de val die u gemaakt heeft tijdens uw verblijf. Wij denken te mogen vermelden dat we u de beste zorgen hebben toegediend om de pijn te verachten en de nodige hulp geboden hebben. Vervolgens hebben we onmiddellijk een kamer vrijgemaakt in het hoofdgebouw zodat u de trappenhal niet meer zou moeten nemen. Tijdens de pandemie werd de beglazing aan de voorzijde met nieuw isolerend glas aangepast! Alle kamers hebben voor de mensen die het willen ook oordopjes liggen op de kamer/ Een stadscentrum kan al eens last hebben van al dan niet beschonken mensen. Wij nemen ook uw opmerkingen ter harte en zullen bekijken wat beter kan of haalbaar is. Hartelijk dank voor uw verblijf en beoordeling. Ook wensen we u een goed herstel toe!

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met een groep, Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Het hotel zelf is prachtig. Erg krappe personeelsbezetting, dat was merkbaar.
2 nachten verbleven in juli 2021
Reactie van Hotel Gravensteen Team op 2 aug 2021
Beste Anonymous, Hartelijk dank voor uw positieve feedback. We zijn verheugd dat u een fijn verblijf gehad heeft. De pandemie brengt bijzondere tijden, waarbij het een bijzonder evenwicht zoeken is naar een balans . Wij waarderen uw beoordeling en nemen het van harte! Nogmaals onze dank voor uw waardevolle review en wij hopen u nogmaals te mogen begroeten!

10/10 – Uitstekend

Andre

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geweldig hotel
Geweldig hotel. Zeer goed gelegen midden in het centrum. Goed ontbijt .
2 nachten verbleven in juli 2021
Reactie van Hotel Gravensteen Team op 26 jul 2021
Beste Andre, Bedankt voor uw geweldige beoordeling over uw verblijf in ons hotel! Het is altijd een genoegen om positieve feedback te ontvangen. Nogmaals bedankt voor het delen van uw ervaring, en we hopen dat uw volgende bezoek zo aangenaam is als de vorige.

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Een fijn hotel op een geweldige plek. Daarnaast een prima ontbijt. Al met al een hotel naar wens.
2 nachten verbleven in juli 2021
Reactie van Met vriendelijke groeten, Willem Team hotel Graven op 22 jul 2021
Geachte gast Bedankt uw tijd te nemen om een mooie review te plaatsen over ons hotel, fijn te horen dat u ook genoten heeft van ons ontbijt. Wij hopen dat u verder een aangename ervaring heeft gehad in onze historische stad Gent. Verder zien wij u graag terug met eventueel vrienden of familie voor een volgend verblijf.

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Personeel en ontbijt prima. Minder: de vele trappen buiten en geen wc beneden binnen
1 nacht verbleven in maart 2020
Reactie van Hotel Gravensteen Team op 15 mrt 2020
Geachte gast Bedankt uw tijd te nemen een review te schrijven over uw verblijf bij ons. Heel fijn dat u genoten heeft van de service en het ontbijt! Daar wij deel uitmaken van de Historic Hotel Belgium Groep, kan het inderdaad zijn dat u onderweg naar uw kamer trappen kan tegenkomen omdat bijvoorbeeld ons hoofdgebouw dateert van de 19e eeuw.(zie ook afbeeldingen website). Daarnaast hebben wij op onze gelijkvloers in totaal 4 toiletten ter beschikking, verspreid over onze twee gebouwen. Wij waarderen uw commentaar en zeker en vast de mooie score. Dank daarvoor. U mag ons altijd aanraden bij vrienden en familie voor een volgend verblijf hier in Vlaanderen, Gent is de ideale uitval basis om ons land te ontdekken. Met vriendelijke groeten, Willem

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Reisde met partner
Positief: Netheid
De ligging is perfect. Wij zaten in een soort dependance. Niet zo gezellig.
2 nachten verbleven in december 2019
Reactie van Hotel Gravensteen Team op 30 dec 2019
Beste gast, Bedankt om uw verblijf te beoordelen. Onze ligging is inderdaad een grote troef. Indien u graag in het hoofdgebouw wenst te blijven mag u dit altijd even navragen bij de receptie, dan kijken we welke mogelijkheden er nog zijn. Ook bij een volgende reservering mag u dit op voorhand doorgeven als een eventuele voorkeur. Beide gebouwen hebben hun eigenheid. We horen graag naar wat uw voorkeur uitgaat. Nogmaals onze dank om voor Hotel Gravensteen gekozen te hebben, en we zien u graag terug! Prettige Feestdagen nog!

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
2 nachten verbleven in december 2019
Reactie van Willem op 21 dec 2019
Dear guest Thank you very much for such outstanding review. Feel free to recommend us to family and friends. Kind regards, Willem Team hotel Gravensteen

8/10 – Goed

Alwin

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
2 nachten verbleven in november 2019
Reactie van Hotel Gravensteen Team op 26 nov 2019
Dear, Thank you for your review regarding your stay in our hotel. It is always a pleasure to receive positive feedback. Thank you again for sharing your experience, and we hope your next visit will be as pleasant as the previous one. Sincerely,

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Goede ligging prima kamer zag er netjes uit Enige puntje zijn de deuren bij de badkamer en wc deze zagen er knullig en onafgewerkt uit. Verder prima hotel ik zou er terugkomen
1 nacht verbleven in oktober 2019
Reactie van Hotel Gravensteen Team op 30 nov 2019
Beste Gast, Bedankt voor uw mooie review! We werken alvast aan de opmerkingen die u ons meegeeft. Wij hopen u in de toekomst opnieuw te mogen begroeten! Warme groeten ,

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Veel trappetjes en kruipdoor-sluipdoor gangetjes. En een beugel om je vast te kunnen houden was wel veiliger geweest in de kamer met de douche in t bad.
2 nachten verbleven in september 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

2 nachten verbleven in augustus 2019
Reactie van Willem op 23 aug 2019
Dear guest Thank you for your excellent score for your stay in our hotel. We appreciate your nice comments about the room, staff and our location. It is great to hear you enjoyed it. We cannot check your reservation details but we hope we can accomodate you on a different occasion! Kind regards, Hotel Gravensteen