Exclusieve tweepersoonskamer, uitzicht op rivier | Hypoallergeen beddengoed, een minibar, een kluis op de kamer

Beoordelingen van Hotel Harmony

4 out of 5
Hotel Harmony
Kraanlei 37, Ghent

Beoordelingen

9,4

Uitzonderlijk

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 325 van 447 beoordelingen" "
Gastenscore: 8 - Goed. 95 van 447 beoordelingen" "
Gastenscore: 6 - Redelijk. 23 van 447 beoordelingen" "
Gastenscore: 4 - Matig. 3 van 447 beoordelingen" "
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 1 van 447 beoordelingen" "

9,6/10

Netheid

9,6/10

Personeel en service

9,0/10

Voorzieningen

9,4/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

9,4/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

10/10 – Uitstekend

Patrick

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Mooie accommodatie op een prachtige plek in het centrum. Erg vriendelijk en behulpzaam personeel! Heel schoon en moderne kamers met alles erop en eraan. Heerlijk ontbijt. Ernaartoe met de auto is niet gemakkelijk.
1 nacht verbleven in april 2024
Reactie van Harmony De Smet, Manager op 13 mei 2024
Beste Patrick,Bedankt voor uw beoordeling.Uw lovende woorden over de prachtige locatie van ons hotel en de vriendelijkheid en behulpzaamheid van ons personeel vervullen ons met trots. Het doet ons deugd dat u de netheid en moderniteit van onze kamers op prijs stelde, evenals de kwaliteit van ons heerlijke ontbijt.Desondanks spijt het ons te horen dat de bereikbaarheid met de auto voor enige uitdaging heeft gezorgd. Ons hotel is gevestigd in een autovrije zone, wat kan leiden tot enige verwarring bij onze gasten. Wij streven ernaar om dit middels duidelijke aanwijzingen op onze website en in de bevestigingsbrief te communiceren. Uw feedback hierover is waardevol en wordt ter harte genomen.Tot slot zijn wij verheugd dat de voorzieningen in uw kamer naar wens waren. Wij hopen dat de espresso machine en de andere kamerfaciliteiten hebben bijgedragen aan een comfortabel verblijf. Hotel Harmony zet zich in om elke gast een harmonieuze ervaring te bieden en wij zijn dankbaar dat u dit heeft mogen ervaren.Met hartelijke groeten,Harmony De Smet, Manager

10/10 – Uitstekend

Tom

2 nachten verbleven in april 2024
Reactie van Harmony De Smet, Manager op 13 mei 2024
Beste Tom,Bedankt voor uw beoordeling en feedback.Het verheugt ons dat u een fijn verblijf heeft gehad in ons hotel.We hopen u bij een volgende keer opnieuw te mogen verwelkomen!Met vriendelijke groeten,Harmony De Smet, Manager

8/10 – Goed

Ad

Reisde met familie
Positief: Voorzieningen
Badkamer voegen waren schimmelig en groezelig. Het rook ook muf. Koelkast werkte niet echt goed. Veder een fantastisch mooi hotel op een perfecte locatie. Een aanrader waar we zeker graag terug willen komen.
3 nachten verbleven in oktober 2023
Reactie van Harmony De Smet, Manager op 19 dec 2023
Beste Ad,Bedankt voor uw feedback.We zijn blij te horen dat u onze locatie en het hotel in het algemeen fantastisch vond. We kijken ernaar uit u in de toekomst opnieuw te verwelkomen.Graag willen we meedelen dat alle kamers met bubbelbad begin 2024 worden vernieuwd.Het spijt ons te horen dat u problemen heeft ondervonden met de koelkast in uw kamer. We zullen dit zeker onder de aandacht brengen van ons onderhoudsteam om ervoor te zorgen dat dit probleem wordt aangepakt. Uw comfort en tevredenheid zijn voor ons van het grootste belang.Met hartelijke groeten,Harmony De Smet, Manager

10/10 – Uitstekend

Georges -Henri

Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
1 nacht verbleven in september 2023
Reactie van Manager op 9 okt 2023
Beste Georges,Bedankt voor uw enthousiaste beoordeling!Wij vinden het fantastisch te lezen dat u genoten heeft van uw verblijf in ons hotel.We hopen u bij een volgende keer opnieuw te mogen verwelkomen!Met vriendelijke groeten,

10/10 – Uitstekend

Ilse

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
We komen zeker terug. Hele mooie kamers en vriendelijk en behulpzaam personeel! Top!
1 nacht verbleven in september 2023
Reactie van Manager op 29 sep 2023
Beste Ilse,Hartelijk bedankt voor deze mooie review.We zijn blij te horen dat u onze mooie kamers en het vriendelijke en behulpzame personeel waardeerde. We hopen u in de toekomst opnieuw te mogen verwelkomen voor een nog betere ervaring.Warme groeten vanwege ons hele team,

10/10 – Uitstekend

Diederik

1 nacht verbleven in september 2023
Reactie van Harmony De Smet, Manager op 25 sep 2023
Beste Diederik,Hartelijk dank voor dit zeer positieve oordeel.Het verheugt ons dat u een fijn verblijf heeft gehad in ons hotel.We hopen u bij een volgende keer opnieuw te mogen verwelkomen!Met vriendelijke groeten,Harmony De Smet, Manager

10/10 – Uitstekend

Pieter

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Goed en net hotel
Wat een geweldig hotel in het centrum van Gent. Echte aanrader. Fijn personeel, nette en ruime kamer. Alleen parkeren is minder. Parkeerplaats van hotel was vol en dan is het lastig om een plekje te vinden.
2 nachten verbleven in oktober 2022
Reactie van Harmony De Smet, Manager op 23 dec 2022
Beste Pieter,Bedankt voor deze perfecte score!We waarderen uw complimenten voor ons team en onze kamers heel erg en zijn dan ook blij dat u zo heeft genoten van uw verblijf. Als onze parking vol is, dan mag u dit zeker melden. Onze medewerkers stellen u dan graag de mogelijke alternatieven voor rondom het hotel.Een volgende keer heten we u weer van harte welkom.Met vriendelijke groeten,Harmony De Smet, Manager

10/10 – Uitstekend

Engelina

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Heerlijk verblijf gehad, vriendelijk personeel
2 nachten verbleven in mei 2022
Reactie van Harmony De Smet, Manager op 10 mei 2022
Beste Engelina, Hartelijk dank voor deze uitstekende score! Wat fijn dat u zo heeft genoten van uw verblijf in Gent en dat we hiertoe hebben kunnen bijdragen. Ons team dankt u voor het compliment. Warme groeten vanwege ons hele team, Harmony De Smet, Manager

10/10 – Uitstekend

Stella

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Mooi hotel in het echte centrum van Gent . Heel vriendelijk personeel, mooie kamers met alle comfort , goed ontbijt. We moesten nog even wachten op onze kamers die nog niet klaar waren maar er wordt je aangeboden om in de lobby te wachten met een drankje. Top service ! Onze tweede maal hier verbleven en zeker niet de laatste !
1 nacht verbleven in januari 2022
Reactie van Harmony De Smet, Manager op 16 jan 2022
Beste Stella, Hartelijk dank voor uw review. Het doet ons veel plezier dat u zo genoten heeft van uw verblijf dat u zelfs geen minpuntje hoeft te noemen. Ook fijn dat de vriendelijkheid van ons personeel niet onopgemerkt gebleven is! Dat lezen we graag :-)! Graag tot een volgende keer! Harmony De Smet, Manager

10/10 – Uitstekend

Conny

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Heerlijk hotelketje midden in Gent
Heerlijk hotelletje midden in Gent. Mooi ingericht, schoon, vriendelijke mensen, heerlijk ontbijtbuffet.
2 nachten verbleven in december 2021
Reactie van Harmony De Smet, Manager op 7 jan 2022
Beste Conny, Heel erg bedankt voor deze perfecte score! Het doet ons veel plezier dat u zo genoten heeft van uw verblijf dat u zelfs geen minpuntje hoeft te noemen. Ook fijn dat de vriendelijkheid van ons personeel niet onopgemerkt gebleven is! Dat lezen we graag :-)! Met vriendelijke groeten en fijne feestdagen, Harmony De Smet, Manager

8/10 – Goed

S

1 nacht verbleven in november 2021
Reactie van Harmony De Smet, Manager op 21 mrt 2022
Beste gast Bedankt voor deze positieve beoordeling. Het verheugt ons zeer dat alles naar wens was. We zouden heel graag willen weten wat u er toe zou hebben aangezet ons de maximale score te geven. Met vriendelijke groet, Harmony De Smet, Manager

10/10 – Uitstekend

Arno

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Fantastisch hotel hartje Gent
Authentiek up to date familiaal hotel in hartje Gent. Ruime nette kamers. Goede service. Wel door hotel gegeven route volgen om bij het hotel te komen met de auto. parkeren kan onder het hotel maar is via steile helling en beperkt ruimte.
1 nacht verbleven in oktober 2021
Reactie van Harmony De Smet, Manager op 11 okt 2021
Beste Arno, We danken u van harte voor uw feedback. Het doet ons veel plezier dat we u van dienst konden zijn met de netheid van onze kamers en de service van ons personeel. Graag tot een volgende keer. Met vriendelijke groeten, Harmony De Smet, Manager

10/10 – Uitstekend

Nancy

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Fantastisch hotel met heel mooie kamers!
Het is een zeer mooi hotel op een fantastische ligging. Mijn man was aangenaam verrast, de kamer was versierd voor zijn 50ste verjaardag! Dankjewel hiervoor! Het ontbijt was heel lekker! Heel vriendelijk personeel, wij komen zeker en vast nog eens terug.
1 nacht verbleven in september 2021
Reactie van Harmony De Smet, Manager op 28 sep 2021
Beste Nancy, Bedankt voor uw positieve review. Het doet ons veel plezier dat u zo genoten heeft van uw verblijf dat u zelfs geen minpuntje hoeft te noemen. Ook fijn dat de vriendelijkheid van ons personeel niet onopgemerkt gebleven is! Dat lezen we graag :-)! Warme groeten vanwege ons hele team, Harmony De Smet, Manager

10/10 – Uitstekend

Michiel

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in september 2021
Reactie van Harmony De Smet, Manager op 15 sep 2021
Beste Michiel, Bedankt voor deze perfecte score. De tevredenheid van onze gasten is ons zeer dierbaar en het is dan ook lonend te vernemen dat alles naar wens was. Een volgende keer verwelkomen we u graag opnieuw. Hartelijke groeten, Harmony De Smet, Manager

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Perfecte uitvalbasis voor een citytripje in Gent. Het hotel ligt vlak bij het Gravensteen, de winkelstraat en het openbaar vervoer is ook vlakbij. Er is een terras met uitzicht op de Leie. Waar je aangenaam kan geniet van een drankje, en een beperkte aantal snacks en desserts. Ze hebben ook een zwembad, waarvoor je een tijdslot kan boeken. Het water was ook een aangename temperatuur. Het enige nadeel op de kamer was het gebrek aan stopcontacten. Aan het bed was geen stopcontact aanwezig. Enkel 1 stopcontact in de badkamer en 1 aan de bureau. Ze bieden wel een leenservice voor een verlengkabel indien je deze nodig hebt, ik neem er altijd zelf eentje mee, dus voor mij was dit niet nodig.
2 nachten verbleven in augustus 2021
Reactie van Harmony De Smet, Manager op 17 aug 2021
Beste gast, Hartelijk bedankt voor deze beoordeling. Fijn dat ons hotel heeft mogen dienen als de perfecte uitvalsbasis om Gent te bezoeken. Het doet ons plezier dat u van ons gezellige terras heeft genoten en dat ook het zwembad naar wens was. We begrijpen dat het aantal stopcontacten een minpunt voor u was, al hebben we daar inderdaad zoals u zelf aangeeft een oplossing voor voorzien. Hopelijk was alles verder naar wens. Met vriendelijke groeten en graag tot ziens, Harmony De Smet, Manager

10/10 – Uitstekend

Larry

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in juli 2021
Reactie van Harmony De Smet, Manager op 5 nov 2021
Beste Larry, Hartelijk dank voor deze perfecte score! Het doet ons plezier dat uw verblijf zeer naar wens was. Nogmaals bedankt ! Met hartelijke groet, Harmony De Smet, Manager

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Perfecte keuze voor bezoek aan Gent
Prima locatie in centrum. Mooi rustig hotel met leuke kamers en lekker ontbijt. Parkeren best in een publieke parking (bv; 'ramen') in de buurt.
1 nacht verbleven in juli 2021
Reactie van c op 12 jul 2021
Beste, Hartelijk dank voor uw fijn bericht. Het verheugd ons dat u zo genoten heeft van uw verblijf en hopen u nog eens te mogen verwelkomen te Hotel Harmony. Met vriendelijke groeten, Hotel Harmony

10/10 – Uitstekend

Ann

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in mei 2021
Reactie van Harmony De Smet, Manager op 17 mei 2021
Beste Ann, Wat een leuke beoordeling ! Hartelijk dank hiervoor. Dergelijke positieve feedback van onze tevreden klanten doet ons steeds heel veel plezier. Nog eens hartelijk bedankt ! Met hartelijke groet, Harmony De Smet, Manager

10/10 – Uitstekend

SAM

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geslaagde avond
Geweldige service, mooie kamer, vriendelijk personeel
1 nacht verbleven in maart 2021
Reactie van Harmony De Smet, Manager op 25 mrt 2021
Beste Sam, Hartelijk bedankt voor de vijf sterren. Leuk om te lezen dat de kamer in de smaak viel en dat u ook de vriendelijke service van ons team zo waardeert! Een volgende keer staan we graag weer voor u klaar. Met vriendelijke groeten, Harmony De Smet, Manager

8/10 – Goed

Sonja

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Een goed gevoel in hotel Harmony
Ondanks Corona-tijd toch veilig gevoel. Mooie grote kamer met supermooie en practische badkamer. Lekker ontbijt. Voor herhaling vatbaar.
1 nacht verbleven in december 2020
Reactie van Harmony De Smet, Manager op 1 jan 2021
Beste Sonja, Bedankt om uw ervaring met ons te delen. Dat u een goed en veilig gevoel had in ons hotel doet ons veel plezier! Fijn dat de grote kamer en de praktische badkamer geheel naar wens waren en dat het ontbijt u heeft gesmaakt. We kijken al uit naar uw terugkomst en staan dan opnieuw helemaal voor u klaar. Met vriendelijke groeten, Harmony De Smet, Manager

10/10 – Uitstekend

Michiel

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Super hotel voor correcte prijs op een top locatie.
1 nacht verbleven in november 2020
Reactie van Harmony De Smet, Manager op 30 nov 2020
Beste Michiel, Bedankt voor uw positieve beoordeling. Het doet ons veel plezier dat u ons hotel beschrijft als 'super'. Dat horen we graag en daar doen we het voor. Fijn dat u tevreden was met de prijs-kwaliteitverhouding en onze locatie! Met vriendelijke groeten en graag tot snel! Harmony De Smet, Manager

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

1 nacht verbleven in augustus 2020
Reactie van Harmony De Smet, Manager op 6 okt 2020
Beste gast, Bedankt voor uw review. Het doet ons plezier te lezen dat alles naar wens was. Aarzel niet om ons te vertellen wat we kunnen verbeteren om een perfecte score te halen. Prettige dag, Harmony De Smet, Manager

10/10 – Uitstekend

nick, Alkmaar

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Een fijn verblijf op een centrale ligging in de stad! Het midden :). Personeel erg vriendelijk en de kamer fantastisch. Enig puntje: Ontbijt erg duur pp. Niet gedaan maar buiten de deur gegeten.
2 nachten verbleven in augustus 2020
Reactie van Harmony De Smet, Manager op 26 aug 2020
Beste Nick, Heel erg bedankt voor uw feedback. Fijn dat u een aangenaam verblijf had! Jammer echter dat u de prijs van het ontbijt te hoog vond. Voor een eventuele volgende keer geven dan ook graag mee dat u korting krijgt als u het ontbijt op voorhand reserveert. We kijken er naar uit u nog eens opnieuw te mogen ontvangen. Harmony De Smet, Manager

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in augustus 2020
Reactie van Harmony De Smet, Manager op 26 aug 2020
Beste gast, Bedankt voor deze perfecte score! Het doet ons enorm plezier te lezen dat alles naar wens was. Met vriendelijke groet, Harmony De Smet, Manager

8/10 – Goed

Sven

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Centraal gelegen in het historisch centrum van de stad. Uitstekende uitvalsbasis voor een weekendje Gent. Het hotel is modern en net. Het ontbijt was uitstekend. Jammer van de fout bij de check in, wij hadden speciaal voor de jacuzzi een Deluxe kamer geboekt. Helaas kregen wij aanvankelijk een kamer zonder jacuzzi waardoor we toch bleven zitten met het gevoel dat men ons meer wilde laten betalen voor een standaard kamer. Jammer toch, want we kregen nadien wel degelijk de kamer met jacuzzi.
1 nacht verbleven in juli 2020
Reactie van Harmony De Smet, Manager op 10 jul 2020
Beste Sven, Vriendelijk bedankt voor je positieve beoordeling van het Hotel Harmony. We beschikken over deluxe kamers met jacuzzi, maar ook deluxe kamers met douche. Als er geen voorkeur doorgegeven wordt tijdens de boeking dan worden deze kamers willekeurig toegekend. Het verheugt ons dat dit toch werd opgelost. Het doet ons plezier dat het ontbijt u heeft gesmaakt en we hopen dat u heeft genoten van de jacuzzi en van uw bezoek aan Gent. Met vriendelijke groet en graag tot een volgende keer, Harmony De Smet, Manager

8/10 – Goed

germain

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in november 2019

10/10 – Uitstekend

Kris

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in mei 2019

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Reisde met partner
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Negatief: Personeel en service
3 nachten verbleven in januari 2019

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in januari 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in december 2018

10/10 – Uitstekend

Dirk

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Modern hotel, zeer goed gelegen
Een leuk hotel, modern en zeer goed gelegen. Alles op wandelafstand te doen. Ontbijt zeer verzorgd en personeel behulpzaam. We hadden een up-grade van de kamer gekregen. WOW wat een mooie kamer met uitzicht over de stad. Wij komen zeer zeker nog eens terug
1 nacht verbleven in december 2018
Reactie van Manager op 3 jan 2019
Beste Dirk, Het verheugt ons dat u voor Harmony Hotel koos en dat alles naar wens was. Wat fijn dat we u konden bekoren met de upgrade van kamer met prachtig uitzicht over de stad! Het klopt inderdaad dat onze ligging een ideale uitvalsbasis is om het centrum van Gent te verkennen. Een prettig nieuwjaar gewenst vanwege het hele team! Bij uw volgend bezoek staan ze wederom voor u klaar. Met feestelijke groeten, Harmony De Smet, Manager

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Prachtig hotel, geweldige ligging, slechte bedden (harde matras!!)
3 nachten verbleven in december 2018
Reactie van Harmony De Smet, Manager op 30 dec 2018
Beste gast Bedankt voor de mooie complimenten! Het spijt ons dat u geen goede nachtrust heeft gehad. Wij nemen de opmerking over de harde bedden mee. Wij wensen u alvast een fijne jaarwisseling! Harmony De Smet, Manager

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in november 2018

2/10 – Ontzettend slecht

Louise, Laren, NL

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Do NOT go to this Hotel by Car
First ever a NO SHOW at a Hotel - after driving is circles for almost 2 hrs, finally gave up as it was adding to the frustration of being unable to get to the Hotel. And calling the Hotel was as helpful as the proverbial ......Will never book here again and if you're planning to go anyway and by car, GOOD LUCK !
1 nacht verbleven in september 2018
Reactie van Harmony De Smet, Manager op 10 okt 2018
Dear Louise. Thank you for taking the time to share your experience with us. We are sorry to hear you experienced difficulties with the location. We send all our guests an email with the route discription and a little homemade map. Further more we have on the website clearly states that guests have to drive to the tolhuislaan via the ring road. From the tolhuislaan you can follow back their GPS. For any concerns please do not hesitate to contact our team members for assistance. We hope to welcome you back again in the future. Kind regards, Harmony De Smet, Manager

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Hotel had alles wat wilden voor onze huwelijksnacht!
1 nacht verbleven in augustus 2018
Reactie van Harmony De Smet, Manager op 20 aug 2018
Beste gast, Hartelijk dank voor deze uitstekende score! Wat fijn dat u heeft genoten van een geslaagd huwelijksnacht bij ons! Nogmaals proficiat en veel geluk toegewenst! We hopen u alvast in de toekomst nogmaals te mogen verwelkomen. Met vriendelijke groet. Harmony De Smet, Manager

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
ideale ligging
leuk hotel,met lekker buiten zwembad. goed ontbijt
2 nachten verbleven in juli 2018
Reactie van Harmony De Smet, Manager op 1 aug 2018
Beste gast, Hartelijk dank voor deze uitstekende score! We lezen met plezier dat u genoten heeft van een geweldig verblijf bij ons en dat uiterst tevreden was met onze centrale ligging en uitgebreid ontbijt. Wat fijn dat u met dit mooie weertje heeft kunnen genieten van ons heerlijk zwembad! We ontvangen u graag opnieuw bij een volgend bezoek aan Gent. Met vriendelijke groet. Harmony De Smet, Manager

10/10 – Uitstekend

Kristof, Temse

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Mooi hotel in de binnenstad !
Centraal en dus ideaal gelegen. Zeer vriendelijk, opgewekt en uiterst behulpzaam personeel...zoals het overal zou mogen zijn :) . Heerlijk ontbijt met mooi uitzicht en mogelijkheid tot terrasjes in de zon. Geweldig ;) !
1 nacht verbleven in juli 2018
Reactie van Harmony De Smet, Manager op 1 aug 2018
Beste Kristof, Hartelijk dank voor uw feedback. We lezen met plezier dat u genoten heeft van een geweldig verblijf bij ons en dat uiterst tevreden was met onze centrale ligging, het ontbijt en de kwaliteit van onze service. We zullen uw lovende woorden alvast met ons team delen en hopen u bij een volgend bezoek aan Gent opnieuw te mogen verwelkomen. Met vriendelijke groet. Harmony De Smet, Manager

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Wij hadden een super fijn verblijf, alles was tip top in orde.
1 nacht verbleven in mei 2018
Reactie van Harmony De Smet, Manager op 8 jun 2018
Beste gast, Hartelijk dank voor deze uitstekende score! Het verheugt ons te lezen dat uw verblijf bij ons helemaal naar wens was! We verwelkomen u met veel plezier opnieuw bij een volgend bezoek aan Gent. Met vriendelijke groet, Harmony De Smet, Manager

10/10 – Uitstekend

zussen, gent

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
mooi hotel midden in het centrum
voor de 2de keer verbleven. zeer mooi en aan het water gelegen. heel centraal. vriendelijk personeel. lekker ontbijt.
1 nacht verbleven in mei 2018
Reactie van Harmony De Smet, Manager op 8 jun 2018
Beste gast, Hartelijk bedankt voor uw positieve feedback. Het doet ons altijd plezier als we terugkerende gasten opnieuw mogen ontvangen. We zijn blij te lezen dat ook dit keer alles naar wens was, en dat u opnieuw heeft kunnen genieten van ons lekkere ontbijt en onze gunstige uitvalsbasis in het centrum van Gent. Ons team dankt u voor de complimenten voor onze gastvrijheid. Hopelijk mogen we u tijdens een volgend bezoek aan de stad opnieuw verwelkomen. Vriendelijke groeten, Harmony De Smet, Manager

10/10 – Uitstekend

Robert

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Perfecte locatie
Perfecte locatie en erg compleet en prima hotel.
1 nacht verbleven in mei 2018
Reactie van Harmony De Smet, Manager op 8 jun 2018
Geachte Robert, vriendelijk bedankt om uw mening met ons te delen. We zijn zeer blij te lezen dat u heeft kunnen genieten van een aangenaam verblijf bij ons. Wat fijn dat u de ligging van het hotel ideaal vond. We ontvangen u bij uw volgend bezoek aan Gent graag opnieuw. Met warme groeten en graag tot een volgende keer. Harmony De Smet, Manager

10/10 – Uitstekend

raymond, doetinchem

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
heerlijk weekend weg
Prachtig hotel Vriendelijk personeel en gelegen in centrum van Gent
1 nacht verbleven in maart 2018
Reactie van Harmony De Smet, Manager op 6 apr 2018
Beste Raymond, Het verheugt ons dat je genoten hebt van je verblijf. Leuk dat je de gezellige sfeer en de vriendelijkheid van ons team in de verf zet. We hopen je snel weer te mogen verwelkomen. Met vriendelijke groet,

8/10 – Goed

Dirk

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
aangenaam verblijf
Mooi pand in hartje Gent aan de Leie. Goed ontvangen en uitstekende service van het meisje aan het onthaal.Uitleg gekregen over bezienswaardigheden en mogelijkheden restaurants. Goed en lekker ontbijt. Zeer gedienstig. Komen zeker terug.
1 nacht verbleven in februari 2018
Reactie van Harmony De Smet, Manager op 24 feb 2018
Beste Dirk, Vriendelijke dank voor uw lovende beoordeling. We zijn blij om te lezen dat u verheugd was met ons uitgebreide ontbijtbuffet, het onderhoud van de kamers en de locatie vlakbij de toeristische bezienswaardigheden. Leuk te lezen dat we je nog zullen mogen verwelkomen in Harmony hotel. Harmony De Smet, Manager

10/10 – Uitstekend

Davy, Amsterdam

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Prachtig hotel met uitstekende ligging
Mijn vriendin en ik hebben een heerlijk weekend gehad in Gent. Hotel Harmony was uitstekend! Erg mooie voorzieningen.
2 nachten verbleven in januari 2018
Reactie van Harmony De Smet, Manager op 23 jan 2018
Beste Davy, we waarderen ten zeerste het schrijven van deze lovende recensie betreffende je bezoek aan hotel Harmony. We zijn blij dat jullie zo'n fijn verblijf hebben gehad in ons hotel in het historische centrum van Gent en dat jullie hebben kunnen genieten van de romantische sfeer. Hartelijk dank voor de complimenten ten aanzien van de gastvrijheid van onze nachtportier. We zullen deze mooie woorden met plezier met hem delen. In onze nieuwe kamers hebben wij stopcontacten en USB-aansluitingen beschikbaar, maar helaas hebben we in het oudere gedeelte alleen reguliere stopcontacten bij het bureau en de badkamer. Mocht je er meer nodig hebben, aarzel dan niet hier naar te vragen bij de receptie. We kijken er alvast naar uit jullie in de toekomst weer te mogen ontvangen. Warme groet,

10/10 – Uitstekend

louise, haarlem

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Ongewoon prettig!
Schoon, mooi, design, goede plek, vriendelijk, toegankelijk, prettig en stil!!
1 nacht verbleven in januari 2018
Reactie van Coralie Laudelout op 12 jan 2018
Beste Louise, Hartelijk bedankt voor je review. Met vriendelijke groeten, Hotel Harmony

4/10 – Matig

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid
Mooie plek, maar niet strak gemanaged;
We hadden niet gezien dat het hotel alleen te voet is te bereiken. Aan de kamer mankeerde het een en ander (föhn en pedaalemmer kapot) en toen we dat bij uitchecken meldden kon er geen excuus af. Het ontbijt was niet wat je in deze prijscategorie mag verwachten, en ook de ontbijttafeltjes waren erg klein. Het uitzicht vanuit de ontbijtzaal is wel heel mooi. Kortom, ik zou dit als een twee-sterren hotel beoordelen, en er een ca 30% lagere prijs voor vragen.
1 nacht verbleven in december 2017
Reactie van Harmony De Smet, Manager op 3 jan 2018
Beste gast, bedankt dat u uw mening met ons wilde delen. Het spijt ons te lezen dat uw verblijf wat is tegengevallen. We krijgen doorgaans veel complimenten over ons uitgebreide ontbijtbuffet met koude en warme gerechten en zelfs wafels en pannenkoeken. Wat betreft de bereikbaarheid van ons hotel, geven we u graag mee dat we wel degelijk met de wagen bereikbaar zijn, en dat dit ook op onze website zo vermeld staat. We liggen weliswaar in de verkeersvrije zone, maar kunnen voor elke gast met of zonder reservatie voor onze parking een vergunning afleveren. Hopelijk kunnen we hiervoor een oplossing zoeken als u bij uw volgende bezoek aan Gent opnieuw zou beslissen om bij ons te verblijven. Ons team wenst u een prettige start van het nieuwe jaar toe, Harmony De Smet, Manager

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Perfect
Mooi hotel in het hart van Gent, goed en vriendelijk personeel, leuk ingerichte kamers.
1 nacht verbleven in november 2017
Beste Gast, van harte bedankt voor uw zeer positieve feedback. Wij zijn verheugd te vernemen dat u genoten heeft van uw verblijf in ons moderne hotel in het historische centrum van Gent. Het volledige team bedankt u voor het mooie complimentje over onze gastvrijheid. Het doet ons enorm veel plezier dat u de gezellige inkleding van de kamer in de bloemetjes zet. Wij kijken er naar uit in de toekomst opnieuw van dienst te kunnen zijn. Met warme groet, Harmony De Smet, Manager

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Fijn hotel. Schoon vind ik het belangrijkst en dat was het. Ook goed ontbijt.
4 nachten verbleven in november 2017
Reactie van Harmony De Smet, Manager op 12 dec 2017
Beste gast, bedankt voor uw positieve review over uw verblijf in hotel Harmony te Gent. Het maakt ons blij dat u een fijn verblijf heeft gehad bij ons. Wij zullen uw complimenten over het ontbijt doorgeven aan onze keuken, die zich elke dag vol overgave inzet om een heel lekker ontbijt te kunnen voorschotelen aan onze gasten. Tevens danken wij u voor het aanhalen van onze schone en propere kamers, ons poetsteam waardeert dit enorm! Bedankt en heel graag tot een volgende keer. Vriendelijke groet, Harmony De Smet, Manager

10/10 – Uitstekend

jeroen, arnhem

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Zeer centraal. Zeer sfeervol.
Erg goed ontbijt naast een heel uitgebreid buffet zijn er ook nog diverse zaken op aanvraag te krijgen. Die worden dan vers voor he bereid. Zit bij de prijs inbegrepen. Kamers en rest van hotel ziet er zeer mooi en sfeervol uit. Midden in het centrum. Wij waren met de auto via het hotel een vergunning voor de binnenstad en een parkeerplaats in de garage van het hotel. Personeel heel behulpzaam en vriendelijk.
2 nachten verbleven in november 2017
Reactie van Harmony De Smet, Manager op 2 dec 2017
Beste Jeroen, Wij zijn opgetogen te lezen dat je genoten hebt van je verblijf in een van onze sfeervolle kamers in het historische centrum van Gent. Leuk dat je ook ons uitgebreide ontbijtbuffet met verschillende verse opties benoemt! We vinden het erg fijn om tevreden en feedback als deze te mogen ontvangen. De tevredenheid van onze klanten staat ons nauw aan het hart. We kijken uit naar je volgende bezoek. Vriendelijke groet, Harmony De Smet, Manager

6/10 – Redelijk

Roger, Maastricht

Positief: Netheid, personeel en service
Leuk hotel in het centrum van de stad
Leuk hotel in het autovrije centrum. Kleine parkeergarage. Oude gedeelte van hotel is karakteristiek, maar wel erg gehorig. Prijzen voor kamers en het ontbijt zijn fors.
1 nacht verbleven in november 2017
Reactie van Harmony De Smet, Manager op 24 nov 2017
Beste Roger, bedankt om de tijd te nemen om een review te schrijven betreffende uw verblijf in Hotel Harmony, Gent. Wij lezen met genoegen dat u heeft genoten van ons sfeervol hotel in het historische centrum van Gent, ideaal gelegen om de oude stad te verkennen. Bedankt om onze parkeergarage te vermelden in uw review. Wat onze bescheiden mening betreft, zijn de kamerprijzen volstrekt in lijn met deze van andere vergelijkbare kwaliteitshotels in het centrum van Gent. Graag verwelkomen wij u opnieuw terug. Met vriendelijke groet, Harmony De Smet, Manager

10/10 – Uitstekend

Laure

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Zeer goed verblijf
Goede en verzorgde kamer, in het centrum met vriendelijk personeel en parkeergelegenheid!
1 nacht verbleven in november 2017
Beste Laure, hartelijk bedankt voor uw feedback. Wij zijn verheugd te lezen dat u genoten heeft van uw verblijf in een van onze verzorgde kamers in het centrum van Gent. Ons team bedankt u voor de lovende woorden over onze gastvrijheid. Wat fijn dat u gebruik heeft kunnen maken van een van onze parkeerplaatsen. Wij hopen u in de toekomst opnieuw onder onze gasten te mogen rekenen. Met vriendelijke groet, Harmony De Smet, Manager