Exterieur

Beoordelingen van ibis Gent Centrum St-Baafs Kathedraal

3 out of 5

Beoordelingen

8,4

Zeer goed

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 322 van 944 beoordelingen" "
Gastenscore: 8 - Goed. 460 van 944 beoordelingen" "
Gastenscore: 6 - Redelijk. 128 van 944 beoordelingen" "
Gastenscore: 4 - Matig. 22 van 944 beoordelingen" "
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 12 van 944 beoordelingen" "

8,6/10

Netheid

8,4/10

Personeel en service

8,0/10

Voorzieningen

8,2/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

8,6/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

8/10 – Goed

Franciscus, Spijkenisse

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Direct in het centrum naast de st. Baafs kathedraal. Goede Horeca in directe omgeving en ook op enkele minuten lopen van alle toeristische bezienswaardigheden zoals Gravensteen, st. Baafs, rondvaart ed.
3 nachten verbleven in april 2024
Reactie van Carolina De Bruycker, General Manager op 29 apr 2024
Beste Franciscus, Hartelijke dank voor deze enthousiaste beoordeling.Het doet ons plezier te lezen dat onze locatie direct in het historische centrum van Gent, naast de Sint-Baafskathedraal, voor u een positieve bijdrage heeft geleverd aan uw verblijf. Onze gasten waarderen inderdaad de goede horeca in de directe omgeving en de korte loopafstand naar alle toeristische trekpleisters.Wij zijn ook verheugd te vernemen dat de netheid van de kamer, de staat van het hotel en de geleverde service volledig aan uw verwachtingen hebben voldaan. Het is ons streven om een aangenaam verblijf te bieden met onze moderne voorzieningen en de comfortabele 'Sweet Beds' in elke kamer.Bij ibis Gent Centrum St-Baafs Kathedraal zijn we trots op de positieve ervaringen van onze gasten en het is uitermate bemoedigend om te horen dat u heeft genoten van het gemak dat onze locatie biedt. Maak bij uw volgende verblijf ook zeker gebruik van de exclusieve voordelen die de ALL - ACCOR LIVE LIMITLESS kaart biedt, zoals kortingen en unieke ervaringen om uw verblijf nog aangenamer te maken.Graag tot een volgende keer!Met vriendelijke groeten,Carolina De Bruycker, General Manager

8/10 – Goed

Remon

2 nachten verbleven in april 2024
Reactie van Carolina De Bruycker, General Manager op 16 apr 2024
Beste Remon,Hartelijk dank voor dit zeer positieve oordeel.Het verheugt ons dat u een fijn verblijf heeft gehad in ons hotel.Een volgende keer verwelkomen we u graag opnieuw.Met vriendelijke groet,Carolina De Bruycker, General Manager

6/10 – Redelijk

Yvonne

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Klein en matig bed, maar met name de ruimte in de badkamer was veel te klein. Een volwassene kan niet normaal recht op het toilet zitten. Nette medewerkers, midden in het centrum, maar ik zou een volgende elders overnachten.
1 nacht verbleven in maart 2024
Reactie van Carolina De Bruycker, General Manager op 19 mrt 2024
Beste Yvonne,Bedankt voor uw feedback.We zijn blij te horen dat u onze medewerkers netjes vond en de centrale ligging van het hotel heeft gewaardeerd. Deze ligging maakt ons hotel inderdaad een ideale uitvalsbasis om de historische stad Gent te verkennen. We betreuren het echter dat de grootte van de badkamer niet voldeed aan uw verwachtingen. Onze standaardkamers zijn compact ontworpen om efficiëntie en comfort te bieden in het hart van de stad. Voor gasten die op zoek zijn naar meer ruimte, bieden we premium kamers aan die groter zijn en extra voorzieningen hebben zoals een zitgedeelte en koffie- en theefaciliteiten. Bovendien kunnen onze gasten altijd profiteren van de voordelen van de ALL - Accor Live Limitless kaart voor een nog comfortabelere ervaring bij hun volgende verblijf.We ontvangen u graag opnieuw bij een volgend bezoek aan Gent.Carolina De Bruycker, General Manager

10/10 – Uitstekend

Noa

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Top
1 nacht verbleven in februari 2024
Reactie van Carolina De Bruycker, General Manager op 5 mrt 2024
Dear Noa,Thank you for sharing this review.We're pleased that you had a pleasant stay with us and appreciated our high standards.We look forward to welcoming you back on a future occasion.Best regards,Carolina De Bruycker, General Manager

8/10 – Goed

Jeroen

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Mooi locatie midden in centrum. Voor het parkeren ter plaatse moet je wel enige scills bezitten. Zeer steile en smalle toegang tot parkeergarage
1 nacht verbleven in februari 2024
Reactie van Carolina De Bruycker, General Manager op 21 feb 2024
Beste Jeroen,Bedankt voor uw review.We zijn blij te horen dat u onze locatie midden in het centrum als mooi heeft ervaren, perfect voor het ontdekken van de historische stad Gent met al haar bezienswaardigheden op loopafstand. Wat betreft de parkeergelegenheid, we begrijpen dat de toegang tot onze parkeergarage uitdagend kan zijn vanwege de smalle toegangsweg; onze parkeerplekken zijn inderdaad beperkt en vooraf reserveren is essentieel. We zijn trots op onze centrale ligging en het feit dat we tegenover de Sint-Baafskathedraal gelegen zijn, hoewel dit betekent dat we ons in een voetgangerszone bevinden met beperkte parkeermogelijkheden. Mocht u in de toekomst besluiten ons opnieuw te bezoeken, dan raden wij u aan gebruik te maken van de nabijgelegen openbare parkeergarages P2 Reep of P5 Kouter.Met vriendelijke groeten en graag tot nog eens,Carolina De Bruycker, General Manager

10/10 – Uitstekend

Karin

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in februari 2024
Reactie van Carolina De Bruycker, General Manager op 19 feb 2024
Beste Karin,Bedankt voor deze mooie beoordeling.Het doet ons veel plezier dat u tevreden was met uw verblijf bij ons en dat de netheid van de kamer naar wens was. Daar doen we het voor!We hopen u dan ook nog eens te mogen verwelkomen!Carolina De Bruycker, General Manager

10/10 – Uitstekend

Mijndert

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Mooie ligging hotel, top in het centrum bij een grote kerk en plein.
2 nachten verbleven in februari 2024
Reactie van Carolina De Bruycker, General Manager op 7 feb 2024
Beste gast,Hartelijk dank voor deze hoge score.Het verheugt ons te horen dat onze locatie in het hart van het historische centrum u zo goed is bevallen, direct tegenover de prachtige Sint-Baafskathedraal. We zijn ook blij dat u de netheid van de kamer en de geboden voorzieningen zo positief heeft ervaren. Onze medewerkers stellen uw waardering voor hun service bijzonder op prijs en het is fijn om te lezen dat we aan uw verwachtingen hebben kunnen voldoen.Mocht u tijdens een volgend verblijf nog meer voordeel willen ervaren, overweeg dan zeker om lid te worden van ons ALL - Accor Live Limitless programma. Zo kunt u genieten van exclusieve voordelen en een nog aangenamere ervaring tijdens uw verblijf.Hartelijke groet,Carolina De Bruycker, General Manager

8/10 – Goed

Sylvie

Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
1 nacht voor een uitje naar de kerstmarkt, ideale locatie vlak bij het feestgebeuren.
1 nacht verbleven in december 2023
Reactie van Carolina De Bruycker, General Manager op 27 dec 2023
Beste Sylvie,Hartelijk dank voor deze uitstekende score!We vinden het fijn om te lezen dat u een aangenaam verblijf bij ons heeft gehad en dat u onze ligging als groot pluspunt aangeeft.Met vriendelijke groet,Carolina De Bruycker, General Manager

8/10 – Goed

Nico

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Fantastisch hotel met goede service. Ontbijt zeer goed. enige nadeel: parkeerplaatsen bij hotel zijn alleen voor hele kleine auto's. Middenklassers en groter kunnen hier niet parkeren
2 nachten verbleven in december 2023
Reactie van Carolina De Bruycker, General Manager op 18 dec 2023
Beste Nico,We danken u voor uw feedback.We zijn verheugd te horen dat u genoten heeft van onze service en het ontbijt. Ons hotel streeft ernaar om iedereen een aangename ervaring te bieden met onze faciliteiten en diensten. Wat betreft de parkeergelegenheid, het klopt dat onze eigen parkeerplaats beperkt is en we raden grotere voertuigen aan om gebruik te maken van nabijgelegen parkeergarages zoals P2 Reep of P5 Kouter. We doen ons uiterste best om alle gasten een comfortabel verblijf te bieden, ongeacht de voertuiggrootte.Alvast bedankt en met hartelijke groet,Carolina De Bruycker, General Manager

10/10 – Uitstekend

Bart

2 nachten verbleven in december 2023
Reactie van Carolina De Bruycker, General Manager op 18 dec 2023
Beste Bart, Hartelijke dank voor deze enthousiaste beoordeling.Het verheugt ons dat u een fijn verblijf heeft gehad in ons hotel.We hopen u in de toekomst opnieuw te mogen verwelkomen en wensen u een fijne dag toe. Met vriendelijke groet.Carolina De Bruycker, General Manager

8/10 – Goed

Jolanda

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Wij wilde de kerstmarkt bezoeken. Nou die staat voor de deur. Wij vonden de bedden wel erg zacht, en klein. Maar verder een mooie locatie zo midden in het centrum.
1 nacht verbleven in december 2023
Reactie van Carolina De Bruycker, General Manager op 12 dec 2023
Beste Jolanda,Heel erg bedankt voor uw beoordeling.We zijn blij te horen dat de locatie van ons hotel, pal tegenover de sfeervolle kerstmarkt, u goed is bevallen en dat u onze centrale positie in het historische hart van Gent heeft gewaardeerd. Het spijt ons dat u de bedden als te zacht en klein heeft ervaren; onze Sweet Beds zijn ontworpen om een optimaal comfort te bieden en de grootte van onze bedden is afgestemd op de standaard kamerformaten. Mocht u in de toekomst op zoek zijn naar een ruimere optie, dan raden wij onze Premium kamers aan die niet alleen groter zijn, maar ook extra voorzieningen bieden zoals een bad en koffie- & theefaciliteiten.Graag tot nog eens. Met vriendelijke groet,Carolina De Bruycker, General Manager

10/10 – Uitstekend

Tamara

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Een net hotel midden in het centrum. Bedden zijn denk ik wel aan vernieuwing toe, was erg zacht ( ingezakt ) Ontbijt was uitstekend, alles was vers.
2 nachten verbleven in november 2023
Reactie van Carolina De Bruycker, General Manager op 24 nov 2023
Beste Tamara,Heel erg bedankt voor uw feedback.We zijn blij te horen dat u genoten heeft van ons uitgebreide ontbijtbuffet en de versheid van onze producten. Het spijt ons te horen dat het bed niet aan uw verwachtingen voldeed; we streven ernaar om onze gasten een comfortabele nachtrust te bieden met onze Sweet Beds, en we zullen uw opmerkingen gebruiken om onze diensten te verbeteren.We hopen dat u heeft genoten van de centrale locatie van ons hotel, ideaal voor het verkennen van de historische stad Gent en de nabijheid van de Sint-Baafskathedraal.We ontvangen u graag opnieuw bij een volgend bezoek aan Gent.Carolina De Bruycker, General Manager

10/10 – Uitstekend

Henric

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Prima midden in het centrum
1 nacht verbleven in november 2023
Reactie van Carolina De Bruycker, General Manager op 24 nov 2023
Beste Henric, Hartelijke dank voor deze enthousiaste beoordeling.We zijn verheugd te horen dat u de netheid van onze kamers en de staat van ons hotel op prijs stelt, evenals de service die ons team biedt. Onze locatie in het hart van het historische centrum maakt ons hotel een ideale uitvalsbasis om Gent te verkennen, en we zijn blij dat u daarvan heeft kunnen genieten. Vergeet bij een volgend verblijf niet om gebruik te maken van de voordelen van de ALL - Accor Live Limitless kaart voor nog meer unieke ervaringen. We hopen u spoedig weer te mogen verwelkomen.Het was een plezier jullie te mogen ontvangen en hopelijk tot een volgende keer.Hartelijke groet,Carolina De Bruycker, General Manager

8/10 – Goed

Betty

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in oktober 2023
Reactie van Carolina De Bruycker, General Manager op 20 nov 2023
Chère Betty,Merci pour cet aimable commentaire.Nous nous réjouissons que votre séjour ait été satisfaisant et que vous ayez apprécié la qualité de nos services et la propreté de votre chambre.Au plaisir de vous revoir pour une nouvelle expérience parmi nous,Carolina De Bruycker, General Manager

6/10 – Redelijk

Sandra

Nvt
2 nachten verbleven in oktober 2023
Reactie van Carolina De Bruycker, General Manager op 19 okt 2023
Beste Sandra,We bedanken u voor uw feedback.We zijn blij om te horen dat u tevreden was met de netheid van de kamer en de voorzieningen. Onze kamers zijn inderdaad uitgerust met comfortabele Sweet Beds, een werkplek en een badkamer met douche om uw verblijf zo aangenaam mogelijk te maken.We betreuren het echter dat u enkele minpunten heeft ervaren, zoals de grootte van de kamer en het geluid van de airconditioning. Onze standaardkamers zijn 16 m² groot, maar we bieden ook Premium kamers aan die 22 m² groot zijn en extra voorzieningen bieden. Wat betreft de airconditioning, we zullen dit probleem onderzoeken en indien nodig maatregelen nemen om het op te lossen. We begrijpen ook dat geluidsoverlast van de straat een probleem kan zijn, en we raden gasten die op zoek zijn naar een rustigere kamer aan om een kamer aan de achterzijde van het hotel te reserveren.Een volgende keer staan we met genoegen weer voor u klaar.Hartelijke groeten,Carolina De Bruycker, General Manager

8/10 – Goed

Ron

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Het enige waar ik me erg aan stoorde, was tijdens het ontbijt zaterdag 16 september 2023. Ik ging naar beneden om 09.00 uur voor het ontbijt en toen bleken alle gasten van het hotel op hetzelfde idee te zijn gekomen! Het was zelfs zo druk dat mensen op elkaar moesten wachten. Ook het feit dat zo'n miep van een serveerster meteen op je afkomt om je kaartje in te nemen, stoort me bijzonder. Let liever op de koffieautomaten die voortdurend zonder melk zaten. Niet zo'vreemd met maar twee liter tankjes! Of dat er een pak vruchtensap leeg is en er alleen geel water uitkomt. Waar ik me ook aan stoorde, was dat er wel bruin brood was en je dat zelf moest snijden. Lekker hygienisch dat iedereen aan het zelfde mes zit. Kan dat nu niet anders? Vorige keren lagen er ook gewoon sneetjes bruin brood. Verder niets te klagen; ik kom al vele jaren bij dit prima hotel. Goede kamers met prima bed! Ik zou alleen in de zomerperiode ondanks de airco het winter dekbed vervangen voor een zomer versie.En de airco maakt veel lawaai. Alsof er in de kamer een flinke storm woede. Uit doen was geen optie, want met ramen open slapen is ook geen aanrader vanwege het geluid buiten. Tocjh kom ik volgend jaar graag weer naar dit fijne hotel.
3 nachten verbleven in september 2023
Reactie van Carolina De Bruycker, General Manager op 21 sep 2023
Beste,Bedankt voor jouw review.We zijn blij te horen dat u al vele jaren geniet van uw verblijf bij ons en onze comfortabele kamers met Sweet Beds waardeert.We betreuren het echter dat u tijdens uw ontbijt op 16 september enkele ongemakken heeft ervaren. Het kan inderdaad voorkomen dat het ontbijt drukker is op bepaalde momenten. We zullen uw opmerkingen over de koffieautomaten, het vruchtensap en het brood zeker in overweging nemen om onze service te verbeteren. Wat betreft de airconditioning, we begrijpen dat het geluid storend kan zijn en we zullen dit onderzoeken om te zorgen voor een comfortabeler verblijf in de toekomst. We raden onze gasten aan om een kamer aan de achterzijde of op een hogere verdieping te kiezen voor een stillere ervaring.We ontvangen u in de toekomst graag nog een keer om u een betere ervaring te kunnen bieden.Met vriendelijke groet,Carolina De Bruycker, General Manager

10/10 – Uitstekend

Jan

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
7 nachten verbleven in augustus 2023
Reactie van Carolina De Bruycker, General Manager op 26 aug 2023
Beste Jan,Hartelijk dank voor deze fijne beoordeling.We zijn blij te horen dat u tevreden was met de netheid van het hotel en de service die we bieden. Het is fijn om te weten dat u onze kamercomfort waardeerde, hoewel het niet perfect was. Onze kamers zijn inderdaad ontworpen om een comfortabele en moderne ervaring te bieden, en we zijn altijd op zoek naar manieren om deze verder te verbeteren.We hopen dat u tijdens uw verblijf ook heeft kunnen genieten van onze centrale locatie en de vele bezienswaardigheden op loopafstand. Vergeet niet om bij uw volgende verblijf gebruik te maken van de voordelen van de ALL - ACCOR LIVE LIMITLESS kaart voor exclusieve voordelen en geweldige ervaringen.We hopen u in de toekomst opnieuw te mogen verwelkomen en wensen u een fijne dag toe. Met vriendelijke groet.Carolina De Bruycker, General Manager

10/10 – Uitstekend

P.T.J.

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
2 nachten verbleven in augustus 2023
Reactie van Carolina De Bruycker, General Manager op 21 aug 2023
Beste gast,Hartelijk bedankt voor uw enthousiaste aanbeveling.Het verheugt ons dat u tevreden was over de netheid van uw kamer en dat uw verblijf bij ons naar wens was.We hopen u in de toekomst opnieuw te mogen verwelkomen.Carolina De Bruycker, General Manager

6/10 – Redelijk

Hans

Reisde met partner
Room relatively small. No breakfast included. No watercooker for tea or coffee.
1 nacht verbleven in juli 2023
Reactie van Carolina De Bruycker, General Manager op 29 jul 2023
Dear Guest,Thanks for taking the time to review your visit to our hotel.We appreciate your positive feedback on our hotel's location and are glad you enjoyed your stay. However, we understand that you found the room size to be relatively small. Our standard rooms are indeed 16sqm, but for guests seeking more space, we offer Premium rooms which are 22sqm and come with additional amenities such as coffee and tea facilities. We apologize if this was not clear during your booking process.Regarding breakfast, we offer an all-you-can-eat breakfast buffet at an additional cost, as well as an express breakfast option for a lighter meal. We hope you will consider these options during your next stay with us.We hope that you will return in the future. Best regards,Carolina De Bruycker, General Manager

8/10 – Goed

amber

1 nacht verbleven in juli 2023
Reactie van Carolina De Bruycker, General Manager op 14 aug 2023
Beste Amber,Hartelijk dank voor deze mooie beoordeling.Het verheugt ons dat u een fijn verblijf heeft gehad in ons hotel.We hopen u in de toekomst opnieuw te mogen verwelkomen.Hartelijke groet,Carolina De Bruycker, General Manager

8/10 – Goed

Adri

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Het hotel lag echt heel goed gelegen. Midden in het centrum! Alles op loopafstand. Fantastische locatie. De bedden lagen prima en je had alles bij de hand. Het personeel is ook erg behulpzaam en vriendelijk. We konden de parkeergarage niet vinden en ze hebben ons “live” telefonisch begeleid waar we heen moesten. Parkeergarage was heel klein en alles paste maar net net. De badkamer was heel klein. De douche is voor lange mensen bijna niet geschikt. De kop van de douche raakt je hoofd als je lang bent op de hoogste stand. Kamers zijn wel erg gehorig. In de ochtend hoor je schoonmakers over de gangen lopen, boven/naast je hoor je allemaal verschuivingen. Dat maakt veel geluid en is goed hoorbaar. Ook de metro die langs het hotel rijdt hoor je goed. Al zouden we weer naar Gent gaan boeken we dit hotel zeker weer.
2 nachten verbleven in april 2023
Reactie van Carolina De Bruycker, General Manager op 26 apr 2023
Beste Adri,Bedankt voor uw beoordeling en feedback.Wij lezen met plezier dat wij u van dienst konden zijn met onze gunstige ligging, ons vriendelijk personeel en onze netheid. Onze excuses voor het geluidsoverlast dat u ervaren heeft, wij zullen zien wat wij hieraan zouden kunnen doen. Wij hopen dat dit niet onoverkomelijk was en dat u verder enkel met genoegen terugdenkt aan uw verblijf bij ons.We verwelkomen jullie in de toekomst graag opnieuw.Hartelijke groeten,Carolina De Bruycker, General Manager

8/10 – Goed

ERIK

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Goed hotel met goed ontbijt. Vriendelijk en behulpzaam personeel. En de locatie is uiteraard top. Enige nadeel was de kleine (maar verder wel prima) douche en dan met name (de ruimte voor) het toilet, daar kon je niet fatsoenlijk op zitten. Maar over het algemeen echt wel een aanrader.
3 nachten verbleven in februari 2023
Reactie van Carolina De Bruycker, General Manager op 22 mrt 2023
Beste Erik,Bedankt voor deze review.Wat fijn dat we u van dienst konden zijn met ons vriendelijk personeel en onze gunstige locatie. Onze excuses dat u uw douche echter wat aan de kleine kant vond. Meld dit een volgende keer aan de receptie, zij zullen zien als er kamers met grotere douches beschikbaar zijn. We hopen dat alles verder geheel naar wens was en dat u met plezier terugdenkt aan uw tijd in Gent.Met vriendelijke groeten en graag tot ziens voor een betere ervaring,Carolina De Bruycker, General Manager

10/10 – Uitstekend

Henk

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
De perfecte ligging van het hotel en het ontbijt was ruim voldoende. Personeel was klantvriendelijk.
2 nachten verbleven in maart 2023
Reactie van Carolina De Bruycker, General Manager op 13 mrt 2023
Beste Henk,Hartelijk dank voor deze fijne beoordeling.Wat fijn dat het ontbijt u heeft gesmaakt en dat u tevreden was over de gunstige ligging van ons hotel.Ons team bedankt u voor het compliment.Vriendelijke groet en graag tot ziens,Carolina De Bruycker, General Manager

10/10 – Uitstekend

G.J.

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Dit hotel heeft prima kamers met fijne bedden. Daarnaast goede ontvangst, leuke bar en prima ontbijt.
2 nachten verbleven in maart 2023
Reactie van Carolina De Bruycker, General Manager op 7 mrt 2023
Beste gast,Bedankt voor uw positieve feedback.Het verheugt ons dat we met onze vriendelijke medewerkers en mooie, propere kamers aan een comfortabel verblijf hebben bijgedragen. Bedankt voor de complimenten, we delen ze met het team! Hartelijke groet,Carolina De Bruycker, General Manager

10/10 – Uitstekend

Andre

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
praktisch, leuke accomodatie
1 nacht verbleven in februari 2023
Reactie van Carolina De Bruycker, General Manager op 22 feb 2023
Beste Andre,Hartelijk dank voor uw beoordeling.Het doet ons plezier dat u genoten heeft van uw verblijf bij ons en dat de kamer naar wens was. Ook fijn dat u de goede service als pluspunt aanhaalt. Daar doen we het voor!Met vriendelijke groet,Carolina De Bruycker, General Manager

8/10 – Goed

Alie Maeyke

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Kleine, maar schone kamer. Heerlijk ontbijt! De locatie is het grootste pluspunt van dit hotel.
Reactie van Rebecca Vreeman, Front office Manager op 7 jan 2023
Beste Alie,Bedankt voor deze beoordeling.We zijn blij dat u een prettig verblijf heeft gehad in ons gunstig gelegen hotel. Spijtig alleen, dat u niet helemaal tevreden was over de grootte van uw kamer. Wij bieden in dit opzicht heel veel keuze. Informeer een eventuele volgende keer bij het boeken of inchecken gerust naar de mogelijkheden.Met hartelijke groeten en graag tot een volgende keer,Rebecca Vreeman, Front office Manager

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger
Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Douchekop was stuk en onthaal nam geen actie.
1 nacht verbleven in december 2022
Reactie van Rebecca Vreeman, Front office Manager op 25 dec 2022
Beste gast,We waarderen het dat u de tijd nam ons te beoordelen.Het spijt mij te lezen dat u geen fijn verblijf heeft gehad. Uw feedback over de douche staat genoteerd. Onze excuses voor het ongemak. Het is zeker de gewoonte dat wij direct problemen oplossen en het spijt mij te horen dat dit bij u niet het geval was. Ik zal dit intern bespreken en zorgen dat dit in de toekomst niet voorkomt.We hopen u nog eens te mogen verwelkomen zodat wij u kunnen bewijzen hoe wij normaal werken en voor onze gasten zorgen.Hartelijke groet,Rebecca Vreeman, Front office Manager

10/10 – Uitstekend

Frank

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Fijn hotel in het centrum
Top locatie, prettige sfeer, nette kamer en een goed ontbijt.
2 nachten verbleven in december 2022
Reactie van Rebecca Vreeman, Front office Manager op 11 dec 2022
Beste Frank,Hartelijk dank voor deze fijne beoordeling.We zijn verheugd te horen dat u een aangenaam verblijf bij ons had. Fijn dat u genoten heeft van ons lekker ontbijt.Graag tot een volgende keer!Met vriendelijke groeten,Rebecca Vreeman, Front office Manager

8/10 – Goed

Peter

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
prima locatie in mooie stad
prijs kwaliteit verhouding; door drukke periode betaalden we meer dan gewoonlijk, voor de rest ok
2 nachten verbleven in november 2022
Reactie van Rebecca Vreeman, Front office Manager op 25 nov 2022
Beste Peter,We danken u voor uw fijne feedback.Het spijt ons dat de prijs-kwaliteitverhouding niet aan uw verwachtingen voldeed. We hopen dat u toch heeft genoten van een leuk bezoek aan Gent!Hartelijke groeten,Rebecca Vreeman, Front office Manager

8/10 – Goed

Paul

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Niet makkelijk te parkeren en we konden niet om 15u de kamer op terwijl dit volgens de bevestiging we om 14u de kamer op konden. Uiteindelijk wel goed opgelost.
Reactie van Rebecca Vreeman, Front office Manager op 25 nov 2022
Beste Yves,Bedankt voor uw beoordeling.De tevredenheid van onze gasten is ons zeer dierbaar en het is ook lonend te mogen lezen dat alles naar wens was. We noteren uw opmerking met betrekking tot het inchecken.Een volgende keer verwelkomen we u graag opnieuw.Met vriendelijke groet,Rebecca Vreeman, Front office Manager

2/10 – Ontzettend slecht

Paul

1 nacht verbleven in september 2022
Reactie van Rebecca Vreeman, Front office Manager op 3 jan 2023
Beste Paul,Bedankt voor uw beoordeling.Het betreurt ons dat u niet tevreden bent over onze service.We zouden graag de redenen hiervoor begrijpen en nodigen u dan ook uit ons hiervan persoonlijk op de hoogte te brengen.Alvast bedankt en met vriendelijke groeten,Rebecca Vreeman, Front office Manager

8/10 – Goed

Harry

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in september 2022
Reactie van Veronique Van Hulle, General Manager op 29 sep 2022
Beste Harry,Bedankt voor deze positieve beoordeling.We zijn blij dat uw verblijf naar bevrediging was.Aarzel niet om ons te vertellen wat we kunnen verbeteren om een perfecte score te halen.Vriendelijke groet,Veronique Van Hulle, General Manager

8/10 – Goed

Leoni

2 nachten verbleven in augustus 2022

6/10 – Redelijk

Rob

Reisde met partner
Positief: Personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Kamer klein van formaat.
3 nachten verbleven in juli 2022
Reactie van Rebecca Front Office Manager op 13 aug 2022
Bedankt voor het delen van uw ervaring. Twijfel niet bij een volgend bezoek u bij de receptie te melden en te vragen naar mogelijke upgrades of eventuele ruimere kamers indien beschikbaar.

4/10 – Matig

Lucien

Positief: Netheid
Negatief: Personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Het avond/nachtpersoneel op 14/05/2022 een Belgische dame met kort grijs haar die toen dienst had was alles behalve klantvriendelijk noch behulpzaam. De buitenlandse man die voor het poetsen van de kamers instond daarentegen was uitermate vriendelijk EN behulpzaam en heeft ons aan extra kussen geholpen, helaas één nacht later. Alle EER aan die buitenlandse zeer behulpzame, uitermate beleefde en vriendelijke buitenlandse man, die héél concreet opslag verdiend en de Belgische vrouw een inlevering op haar wedde. Misschien ben ik cru maar wèl eerlijk. Lucien Froidmont want ik heb NIETS te vernergen.
3 nachten verbleven in mei 2022

10/10 – Uitstekend

Marcel

2 nachten verbleven in april 2022

8/10 – Goed

Piet

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Prima kamer. Vriendelijk en behulpzaam personeel. Midden in Gent
2 nachten verbleven in april 2022

8/10 – Goed

Amy

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Top!
2 nachten verbleven in april 2022
Reactie van Rebecca Vreeman Front Office Manager op 27 apr 2022
Bedankt Amy voor het delen van uw ervaring! Hopelijk tot binnenkort in Ibis Gent Kathedraal.

8/10 – Goed

Esther

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in maart 2022

10/10 – Uitstekend

Ton

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Uitstekend hotel op een geweldige locatie.
3 nachten verbleven in februari 2022
Reactie van Rebecca Vreeman Front Office Manager op 27 apr 2022
Bedankt voor uw fijne feedback. We hopen u wederom te verwelkomen!

10/10 – Uitstekend

Sonja

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Centrale ligging
Goed hotel op centrale ligging.
2 nachten verbleven in februari 2022
Reactie van Rebecca Vreeman Front Office Manager op 27 apr 2022
Bedankt voor uw fijne beoordeling! We hopen u nog eens te verwelkomen.

8/10 – Goed

Henk

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
5 nachten verbleven in november 2021
Reactie van Front Office Manager op 18 dec 2021
Estimado Huésped, Gracias por tomarse el tiempo en compartir su comentario con nosotros. Esperamos poder pronto tener el placer de tenerlo de vuelta en nuestro hotel. Atentamente,

10/10 – Uitstekend

JGJ

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in november 2021
Reactie van Front Office Manager op 5 dec 2021
Thank you for taking the time to share your experience! Kind regards, Rebecca Vreeman

8/10 – Goed

Norbert

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Vriendelijk personeel, goede kamer.
2 nachten verbleven in oktober 2021
Reactie van Front Office Manager op 5 dec 2021
Beste, Bedankt voor uw fijne review! Hopelijk mogen wij u nog eens verwelkomen. Met vriendelijke groet, Rebecca Vreeman

10/10 – Uitstekend

Mary van de

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Vriendelijkheid en alles wat top schoon en het ontbijt was top.
1 nacht verbleven in oktober 2021

10/10 – Uitstekend

christiane

Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
Personeel heel vriendelijk. Ontbijt en kamer heel goed. Op vlak v duurzaamheid kan nog wat gebeuren mbt verpakking boter etc bij ontbijt.
2 nachten verbleven in september 2021

8/10 – Goed

Edwin

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
De perfecte locatie voor een stedentrip.
2 nachten verbleven in september 2021

10/10 – Uitstekend

Jan De

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Afgesloten staanplaats voor fietsen
1 nacht verbleven in september 2021

8/10 – Goed

robert

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in september 2021

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Goede locatie, vriendelijke ontvangst.
2 nachten verbleven in augustus 2021