Zwembad

Beoordelingen van Novotel Gent Centrum

3 out of 5
Novotel Gent Centrum
Hoogpoort 52, Ghent

Beoordelingen

8,6

Uitstekend

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 399 van 1001 beoordelingen" "
Gastenscore: 8 - Goed. 471 van 1001 beoordelingen" "
Gastenscore: 6 - Redelijk. 97 van 1001 beoordelingen" "
Gastenscore: 4 - Matig. 22 van 1001 beoordelingen" "
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 12 van 1001 beoordelingen" "

8,8/10

Netheid

8,6/10

Personeel en service

8,6/10

Voorzieningen

8,4/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

8,2/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

8/10 – Goed

Marco

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
3 nachten verbleven in april 2024
Reactie van Veronique Van Hulle, General Manager op 5 mei 2024
Beste Marco, Hartelijke dank voor deze enthousiaste beoordeling.Het verheugt ons dat u een fijn verblijf heeft gehad in ons hotel.Graag tot een volgende keer!Met vriendelijke groeten,Veronique Van Hulle, General Manager

8/10 – Goed

Jos

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
Weer een prima verblijf
1 nacht verbleven in februari 2024
Reactie van Veronique Van Hulle, General Manager op 12 feb 2024
Beste Jos, Hartelijke dank voor deze enthousiaste beoordeling.We zijn blij te horen dat u tevreden was over de netheid van uw kamer en de service die ons team heeft geboden. Het doet ons goed dat u ook de voorzieningen op uw kamer als positief heeft ervaren. We streven ernaar om onze gasten een comfortabel verblijf te bieden met faciliteiten zoals airconditioning, een uitgebreid ontbijt en een gezellige bar. We betreuren het echter dat de conditie van het hotel niet geheel aan uw verwachtingen voldeed. We willen u laten weten dat we continu bezig zijn met het onderhouden en updaten van ons hotel om de ervaring van al onze gasten te verbeteren.Hopelijk tot ziens,Veronique Van Hulle, General Manager

8/10 – Goed

priscilla

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Net hotel, vriendelijke ontvangst, kamers eenvoudig en goed schoon. Midden in centrum. Ontbijt was prima.
2 nachten verbleven in januari 2024
Reactie van Veronique Van Hulle, General Manager op 8 jan 2024
Beste Priscilla,Heel erg bedankt voor uw feedback.We zijn blij te horen dat de ontvangst aan onze receptie, die 24 uur per dag geopend is, vriendelijk was en dat onze kamers aan uw verwachtingen voldeden qua eenvoud en netheid. Ons team streeft er dagelijks naar om de kamers perfect schoon te houden. Het doet ons ook goed dat u genoten heeft van ons uitgebreide ontbijt met lokale producten, ondanks de mogelijkheid van een kleine wachtrij bij de koffiemachines. We waarderen het zeer dat u de centrale ligging in het hart van Gent, op slechts 350 meter van de Sint-Baafskathedraal, als positief heeft ervaren.Een volgende keer staan we met genoegen weer voor u klaar.Hartelijke groeten,Veronique Van Hulle, General Manager

10/10 – Uitstekend

Timo

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Op loopafstand van waar we voor kwamen. Uitstekend hotel. Heerlijk geslapen.
1 nacht verbleven in november 2023
Reactie van Manager op 28 nov 2023
Beste Timo,Heel erg bedankt voor uw mooie score!We zijn blij te horen dat u heerlijk geslapen heeft en onze locatie ideaal vond. Onze kamers zijn inderdaad ontworpen om comfort en rust te bieden, met hoogwaardige bedden van 1m60 x 2m00 en geluiddichte deuren voor een goede nachtrust. Het doet ons goed dat u de netheid van de kamer en de staat van het hotel als uitstekend heeft ervaren; ons team zet zich dagelijks in om de hoogste standaarden van schoonmaak en onderhoud te handhaven. Uw waardering voor onze service is de kroon op ons werk en we streven ernaar om elke gast een onvergetelijk verblijf te bieden.Vriendelijke groeten en graag tot ziens,

8/10 – Goed

Mark

Positief: Netheid, personeel en service
1 nacht verbleven in november 2023
Reactie van Manager op 23 nov 2023
Beste Mark,Hartelijk dank voor uw review.Het verheugt ons dat u een fijn verblijf heeft gehad in ons hotel.Met warme groeten en graag tot een volgende keer,

4/10 – Matig

frederick

ik had een rustige kamer gevraagd na de rumoerige die ik een tijdje terug had. ik kreeg een kamer met raam op een steegje. twee nachten nachtlawaai van cafegangers. Dit terwijl men kamers heeft aan de binnenzijde van het hotel.Mij niet gelaten er zijn hotels genoeg in Gent.
2 nachten verbleven in oktober 2023
Reactie van Manager op 20 okt 2023
Beste Frederick,Bedankt voor uw feedback over uw recente verblijf in ons hotel.Het spijt ons te horen dat u last heeft gehad van nachtlawaai van cafégangers in de steeg. Hoewel we kamers hebben aan de binnenzijde van het hotel, kunnen we niet altijd garanderen dat deze beschikbaar zijn. Al onze kamers zijn wel voorzien van dubbele beglazing en geluiddichte deuren om het geluid zoveel mogelijk te beperken, en we bieden ook oordopjes aan voor extra comfort. We hopen toch dat uw nachtrust niet te erg verstoord werd. We waarderen uw opmerkingen en zullen deze gebruiken om onze service te verbeteren. We hopen dat u ons in de toekomst nog een kans geeft om u een betere ervaring te bieden.Graag verwelkomen we u in de toekomst opnieuw.Met vriendelijke groeten,

8/10 – Goed

Maurice

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Nette kamers, vriendelijk en behulpzaam personeel.
1 nacht verbleven in september 2023
Reactie van Veronique Van Hulle, General Manager op 7 dec 2023
Beste Maurice,Hartelijk dank voor deze fijne beoordeling.Wat fijn dat u genoten heeft van uw verblijf bij ons en dat u de vriendelijkheid van ons personeel als pluspunt aanhaalt. Dat horen we graag.Met warme groeten en graag tot een volgende keer,Veronique Van Hulle, General Manager

8/10 – Goed

Jan-Willem

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Goede ligging
1 nacht verbleven in september 2023
Reactie van Veronique Van Hulle, General Manager op 12 dec 2023
Beste Jan-Willem,Hartelijk dank voor deze fijne beoordeling.Wat fijn dat u een prettig verblijf bij ons had en dat u heeft genoten van onze gunstige ligging.Een volgende keer verwelkomen we u graag opnieuw.Met vriendelijke groet,Veronique Van Hulle, General Manager

10/10 – Uitstekend

Albert

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
It's was great
2 nachten verbleven in augustus 2023

8/10 – Goed

Ann

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
fantastisch om zo centraal gelegen te zijn en toch een zwembad te hebben! Spijtig dat er niet echt genoeg ruimte is om veel fietsen te plaatsen. Ook spijtig dat de wellness niet altijd toegankelijk is voor iedereen.
1 nacht verbleven in augustus 2023
Reactie van Manager op 26 aug 2023
Beste Ann,Bedankt voor uw feedback.We zijn verheugd te horen dat u genoten heeft van onze centrale locatie en het zwembad. Het is inderdaad een unieke combinatie in het hart van Gent. Wat betreft de fietsenstalling, willen we u erop wijzen dat er een fietsverhuur op 5 minuten afstand van het hotel beschikbaar is, hoewel we geen eigen fietsverhuur aanbieden. We begrijpen dat dit misschien niet ideaal is en we zullen uw opmerkingen zeker in overweging nemen voor toekomstige verbeteringen. Wat betreft de wellness, we bieden een sauna en hammam aan die op reservering beschikbaar zijn voor privégebruik. Dit zorgt ervoor dat onze gasten een exclusieve en ontspannen ervaring hebben tijdens hun verblijf. We hopen dat u in de toekomst de gelegenheid krijgt om hiervan te genieten.We hopen u in de toekomst opnieuw te mogen verwelkomen in ons hotel. Met vriendelijke groet,

8/10 – Goed

jelle

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
zeer goed
1 nacht verbleven in augustus 2023

8/10 – Goed

Antoaneta

Reisde met familie, Reisde met familie en kleine kinderen
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Novotel Gent is een prima hotel met uitgebreide ontbijt. Alleen de zwembad was echt koud.
2 nachten verbleven in juni 2023
Reactie van Veronique Van Hulle, General Manager op 27 jun 2023
Beste Antoaneta, Bedankt voor uw feedback.We zijn blij te horen dat u ons uitgebreide ontbijt met lokale producten en broodassortiment heeft gewaardeerd. Wat betreft het zwembad, het spijt ons te horen dat u het water koud vond. Ons buitenzwembad is onverwarmd, wat kan leiden tot een koudere ervaring, afhankelijk van het weer. We hopen dat dit uw algehele ervaring niet te veel heeft beïnvloed en dat u nog steeds van uw verblijf bij ons heeft genoten.Vriendelijke groeten en graag tot nog eens,Veronique Van Hulle, General Manager

8/10 – Goed

Ronald

Positief: Staat van de accommodatie en faciliteiten, comfort kamer
Prima locatie, prima kamer. Horeca is minder qua snelheid en service
1 nacht verbleven in juni 2023
Reactie van Veronique Van Hulle, General Manager op 13 jun 2023
Dag,Bedankt voor jouw review.Het doet ons plezier dat we u van dienst hebben kunnen zijn met onze gunstige ligging en het comfort van onze kamers. Nogmaals onze excuses voor het ongemak dat u ervaren heeft.Met vriendelijke groet en graag tot ziens,Veronique Van Hulle, General Manager

10/10 – Uitstekend

Herman

1 nacht verbleven in mei 2023
Reactie van Veronique Van Hulle, General Manager op 18 mei 2023
Beste Herman,Hartelijk dank voor deze uitstekende score.Het verheugt ons dat u een fijn verblijf heeft gehad in ons hotel.Het was een plezier jullie te mogen ontvangen en hopelijk tot een volgende keer.Hartelijke groet,Veronique Van Hulle, General Manager

10/10 – Uitstekend

Seema

1 nacht verbleven in maart 2023
Reactie van Veronique Van Hulle, General Manager op 27 mrt 2023
Beste Seema,Dank u voor uw mooie beoordeling.Het verheugt ons dat u een fijn verblijf heeft gehad in ons hotel.Een volgende keer staan we met plezier weer voor u klaar.Vriendelijke groet,Veronique Van Hulle, General Manager

10/10 – Uitstekend

Edanur

Reisde met familie en kleine kinderen
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Perfecte locatie. Vriendelijke personeel en schone kamers.

6/10 – Redelijk

Jeroen

1 nacht verbleven in december 2022
Reactie van Petra DE MEYERE, General Manager op 2 jan 2023
Beste Jeroen,Bedankt voor uw beoordeling.We betreuren het dat u niet helemaal tevreden was over uw verblijf.Kan u ons vertellen wat u had gewenst? We willen het de volgende keer beter doen.Hartelijke groeten en een fijne jaarwisseling,Petra DE MEYERE, General Manager

10/10 – Uitstekend

Malgorzata

2 nachten verbleven in oktober 2022
Reactie van Petra DE MEYERE, General Manager op 1 feb 2023
Beste gast,Bedankt voor uw positieve review.Het verheugt ons dat u een fijn verblijf heeft gehad in ons hotel.We zien jullie graag weer eens terug.Petra DE MEYERE, General Manager

6/10 – Redelijk

Rick

Reisde met partner
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Zie beoordelingen. Scheve prijs kwaliteit verhouding. Kamer te duur voor wat je krijgt. De kamers zijn schoon, maar gedateerd. Kapotte badkamerlamp, douchekop die gebrekkig werkt, kozijnen deuren zijn beschadigd. Personeel stuurde ons naar een parkeergarage in de buurt terwijl Er een garage onder het hotel is. Wat positief is, is de ligging van het hotel in het centrum.
1 nacht verbleven in oktober 2022
Reactie van Petra DE MEYERE, General Manager op 17 nov 2022
Beste Rick,Bedankt dat u de tijd nam voor deze beoordeling.We zijn blij te lezen dat de ligging een positief punt was voor u! Graag hadden we uw opmerkingen nog tijdens uw verblijf van u gehoord, dan hadden we er al het mogelijke aan gedaan om uw comfort te verhogen. We begrijpen uw opmerking over de prijs, maar die kan wat schommelen naargelang de beschikbaarheid van de kamers. We hopen dat u toch heeft genoten van een leuk bezoek aan Gent!Wij waarderen uw feedback en hopen u een volgende keer opnieuw van dienst te kunnen zijn.Petra DE MEYERE, General Manager

10/10 – Uitstekend

H.J.

Reisde met familie en kleine kinderen
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Een fijne plek in het hart van het Centrum
1 nacht verbleven in mei 2022

10/10 – Uitstekend

Kevin

Reisde met partner, Reisde met familie, Reisde met familie en kleine kinderen
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Het zwembad proper maken en openstellen zou het helemaal afmaken.
1 nacht verbleven in mei 2022

10/10 – Uitstekend

Johannes

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Locatie, bed en ontbijt waren perfect. De kamer was wel een beetje vergane glorie.
1 nacht verbleven in mei 2022

8/10 – Goed

Bibiche

Reisde met familie en kleine kinderen
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Het was een fijn verblijf, midden in het centrum, overal dichtbij.
2 nachten verbleven in april 2022

10/10 – Uitstekend

Mieke De la

Reisde met partner, Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Een heel goed hotel.Het personeel is super. Lekker en verzorgd ontbijt. De ligging in het centrum is ideaal.Je kan alles te voet bezichtigen en gaan shoppen. Zeker een aanrader.
1 nacht verbleven in april 2022

10/10 – Uitstekend

Jo

1 nacht verbleven in maart 2022
Reactie van Petra DE MEYERE, General Manager op 26 mrt 2022
Beste Jo, Hartelijk dank voor uw positieve feedback. Het doet ons plezier dat uw verblijf zeer naar wens was. Met hartelijke groet, Petra DE MEYERE, General Manager

10/10 – Uitstekend

Natasja

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Fijn en net hotel. Vlakbij centrum
1 nacht verbleven in januari 2022

10/10 – Uitstekend

randy

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in januari 2022
Reactie van Petra DE MEYERE, General Manager op 18 jan 2022
Beste Randy, Wat een leuke beoordeling ! Hartelijk dank hiervoor. Het doet ons enorm plezier te lezen dat alles naar wens was. Vriendelijke groet, Petra DE MEYERE, General Manager

8/10 – Goed

Harald

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
waar voor je geld
We boekten 1 kamer met ons 4. Dan weet je natuurlijk dat het sofabed niet de beste kwaliteit is. maar ander bed was wel goed, ook goed verduisterde kamer. Frigootje is wel zeer klein, maar aangenaam was dan weer het flesje water dat werd aangeboden. Er was weinig personeel bij het ontbijt en dat viel wel op (je moest veel vragen en je zag dat ze wat gestresserd waren). Maar al bij al viel het zeer goed mee.
2 nachten verbleven in november 2021

6/10 – Redelijk

Ina van

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service
Je loopt zo het centrum in, dat is ideaal. Ontbijt vonden wij niet zo, we misten bruine broodjes en verse jus en erg druk op zondagmorgen. Kamer was prima, wel wat lawaai van de straat maar dat is logisch als je middenin het centrum zit. Personeel heel vriendelijk en behulpzaam.
2 nachten verbleven in oktober 2021

10/10 – Uitstekend

Lisouk Thörig van de

Reisde met familie
Positief: Personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
De lokatie was geweldig.Rustige kamers,
2 nachten verbleven in oktober 2021

4/10 – Matig

Frank de

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Prima locatie. Wel heel gehorig en er waren buren die herrie maakten en rookten. Receptie moeten bellen tegen 5 uur.
1 nacht verbleven in september 2021

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Super locatie. JE stapt zo het hotel uit en gaat 300 jaar terug in de tijd van mogelijk wel de mooiste stad van Europa. Negeer het autoverbod...het hotel heeft een eigen ondergrondse parking
1 nacht verbleven in augustus 2021

8/10 – Goed

Jannie

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service
Okah
Prettig.. Kamer was wat te warm.. Jammer dat de sauna niet open was
1 nacht verbleven in augustus 2021

8/10 – Goed

Kristof

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in juli 2021

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Reisde met partner
Positief: Personeel en service
Mooie kamer. Zeer beperkt (crona) ontbijt. Kamer werd niet gepoetst tijdens verblijf. Misschien ook een coronamaatregel ?
2 nachten verbleven in juli 2021

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Alles was prima.Vooral de bediening op het terras was subliem.
2 nachten verbleven in juli 2021

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Positief: Personeel en service, voorzieningen
Vriendelijk personeel, ruimte en faciliteit van de kamer was prima, prettige en nette hotellobby en goed restaurant erbij. De kamer echter was te warm en slecht te ventileren (raam kon niet op klapstand en daarnaast was er veel lawaai buiten). Het toilet rook niet fris (verouderd?), en er waren slechts 2 kartonnen bekertjes voor water (had toch wel klein koffie apparaatje verwacht).
2 nachten verbleven in februari 2020
Reactie van Petra DE MEYERE, General Manager op 26 feb 2020
Beste gast, Bedankt voor uw review. Wat fijn dat u genoten heeft van onze comfortabele kamers, vriendelijk personeel en restaurant. De ramen kunnen uit veiligheidsoverwegingen inderdaad niet geopend worden, maar wij zullen de ventilatie op de kamer nakijken. Uw opmerking over het toilet geven we door aan ons schoonmaakpersoneel. We delen u graag mee dat er in onze Superior en Executive kamers koffie- en theefaciliteiten aanwezig zijn. Hopelijk heeft u verder genoten van uw verblijf bij ons en mogen we u een volgende keer nogmaals verwelkomen! Met vriendelijke groet, Petra DE MEYERE, General Manager

4/10 – Matig

Jeanne

Positief: Netheid
Negatief: Comfort kamer
in Gent
Op zich een prima, zakelijk hotel, zonder franje. Helaas was t bed veel te hard, dat is persoonlijk, maar de hoofdkussens ook. Er zijn drie kussens per persoon in de kamer, enige variatie is dus makkelijk te bereiken. T negatieve oordeel wordt toch vooral door de ligging veroorzaakt: onze kamer lag aan een klein steegje en we hebben de hele nacht van groepen dronken jongeren mogen genieten. Schreeuwen en spullen op de aangrenzende bouwplaats vernietigen. Geen oog dichtgedaan.
1 nacht verbleven in februari 2020

4/10 – Matig

Bosscma

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Niet mogelijk om te slapen door loshangende luifel onder de kamer. Gans de nacht hevig kloppend geluid. Stormwind
1 nacht verbleven in februari 2020
Reactie van Petra DE MEYERE, General Manager op 16 feb 2020
Beste gast, Bedankt voor uw feedback. Onze excuses indien u wat last had van gehorigheid en dat u daardoor minder goed heeft geslapen. Ons team staat 24/7 voor u klaar, dus aarzel een volgende keer zeker niet om ons van zulke problemen op de hoogte te brengen zodat wij dit kunnen oplossen. We hopen dat uw verblijf verder naar wens was en hopen u in de toekomst opnieuw te mogen ontvangen voor een betere ervaring. Met vriendelijke groeten, Petra DE MEYERE, General Manager

4/10 – Matig

Johan

Negatief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in januari 2020

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in januari 2020

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met partner
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Grote kamer en prima ontbijt. Wel erg druk. Jammer genoeg weinig uitzicht door een gebouw wat in de steigers stond
3 nachten verbleven in december 2019

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Ligging perfect, super dat er 2 kinderen op de kamer mogen
1 nacht verbleven in januari 2020

8/10 – Goed

Eddy

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Ideale ligging voor het bezoek aan de kerstmarkt. vriendelijk onthaal.
1 nacht verbleven in december 2019

6/10 – Redelijk

Chris

Positief: Netheid, personeel en service
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten, comfort kamer
Beter gewend bij Novotel
Waren teleurgesteld over de staat van de kamer. Deze was weliswaar schoon maar zwaar gedateerd en moet hoognodig geschilderd worden. Badkamer prima. Voor een 4 sterren hotel erg karig.
1 nacht verbleven in december 2019
Reactie van Petra DE MEYERE, General Manager op 22 dec 2019
Beste Chris, Bedankt voor uw review. Het verheugt ons dat de netheid van de kamer naar wens was. Wat leuk ook dat de badkamer aan uw verwachtingen voldeed. We noteren uw opmerking en zullen kijken wanneer we een nieuw laagje verf kunnen aanbrengen. Met vriendelijke groet en hopelijk tot een volgende keer, Petra DE MEYERE, General Manager

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Locatie en ontbijt was super! De bedden waren vrij hard.
2 nachten verbleven in december 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

2 nachten verbleven in december 2019

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
2 nachten verbleven in oktober 2019

8/10 – Goed

myriam

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in oktober 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
fijn hotel, midden in centrum, goed ontbijtxxxxxxxxxxxxxxxxxx
3 nachten verbleven in september 2019