Hotel Fine Garden Gifu
Hotel met gratis parkeerplaatsen bij een winkelcentrum in Kakamigahara
Fotogalerie voor Hotel Fine Garden Gifu





Beoordelingen
8,0 op 10 –
Zeer goed
Populaire voorzieningen
Kameropties
Controleer de beschikbaarheid voor deze datums
Beschikbare filters voor kamers
1 van 1 kamer weergeven
Alle foto's voor Standaard kamer (Couples Hotel) laden

Standaard kamer (Couples Hotel)
9,0 van 10
Fantastisch
(4 beoordelingen)
Hoogtepunten
Individueel gemeubileerd
Individueel gedecoreerd
Airconditioning
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Luxe beddengoed
Een haardroger
Privébadkamer
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

2-25 Nakakayaba-cho, Kakamigahara, Gifu-ken, 504-0943
Over deze accommodatie
Hotel Fine Garden Gifu
Vergelijkbare accommodaties

Hotel Resol Gifu
Hotel Resol Gifu
- Gratis wifi
- Restaurant
- Airconditioning
- Ontbijt beschikbaar
8.6 van 10, Uitstekend, 826 beoordelingen
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar die handelt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag in rekening worden gebracht.
Bij het inchecken dien je mogelijk een erkend identiteitsbewijs met foto en een creditcard of borgsom in contanten te verstrekken voor incidentele kosten.
Speciale verzoeken worden onder voorbehoud van beschikbaarheid bij het inchecken ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten in rekening worden gebracht. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards en contante betalingen.
Geluiddichte kamers kunnen niet worden gegarandeerd.
Houd er rekening mee dat culturele normen en het gastenbeleid per land en per accommodatie kunnen verschillen. De gegeven beleidsregels zijn verstrekt door de accommodatie.
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
Het Japanse Ministerie van Gezondheid, Arbeid en Welzijn vereist dat alle internationale reizigers hun paspoortnummer en nationaliteit opgeven wanneer zij zich bij hun accommodatie (pension, hotel, motel, enz.) aanmelden. Daarnaast dient de eigenaar van een dergelijke accommodatie het paspoort van elke geregistreerde gast te kopiëren en deze kopie in de administratie te bewaren.
Deze accommodatie heet gasten van elke seksuele geaardheid en genderidentiteit welkom (LGBTI+-vriendelijk)
Accommodatie ook bekend onder de naam
Fine Garden Gifu
Fine Garden Gifu Kakamigahara
Hotel Fine Garden Gifu
Hotel Fine Garden Gifu Kakamigahara
Hotel Fine Garden Gifu Adults Kakamigahara
Hotel Fine Garden Gifu Adults
Fine Garden Gifu Adults Kakamigahara
Fine Garden Gifu Adults
Hotel Fine Garden Gifu Hotel
Hotel Fine Garden Gifu Adults Only
Hotel Fine Garden Gifu Kakamigahara
Hotel Fine Garden Gifu Hotel Kakamigahara
Veelgestelde vragen
Beoordelingen over Hotel Fine Garden Gifu
Beoordelingen
8,0
Zeer goed
8,0/10
Netheid
8,0/10
Personeel en service
8,4/10
Voorzieningen
8,0/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
8,0/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
13 nov 2025
Negatief: Netheid
1 nacht verbleven in oktober 2025
10/10 – Uitstekend
Mcdonnell
12 okt 2025
Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
Mcdonnell
1 nacht verbleven in oktober 2025
6/10 – Redelijk
hideaki
20 aug 2025
hideaki
1 nacht verbleven in augustus 2025
10/10 – Uitstekend
Rika
14 jul 2025
Rika
3 nachten verbleven in juli 2025
10/10 – Uitstekend
Gregory
6 mei 2025
Positief: Personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Gregory
3 nachten verbleven in mei 2025
10/10 – Uitstekend
hom ming
5 mei 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
hom ming
2 nachten verbleven in mei 2025
4/10 – Matig
Ray
Reisde met een groep
8 apr 2025
Positief: Netheid
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Ray
2 nachten verbleven in april 2025
10/10 – Uitstekend
Jerome
8 apr 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Jerome
3 nachten verbleven in april 2025
6/10 – Redelijk
Ray
Reisde met een groep
7 apr 2025
Positief: Netheid, personeel en service
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Ray
1 nacht verbleven in april 2025
8/10 – Goed
Isao
Zakenreiziger
28 mrt 2025
Isao
2 nachten verbleven in maart 2025
10/10 – Uitstekend
Takuya
Zakenreiziger
19 dec 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Takuya
2 nachten verbleven in december 2024
6/10 – Redelijk
Koji
Zakenreiziger
16 okt 2024
Positief: Staat van de accommodatie en faciliteiten, comfort kamer
Koji
1 nacht verbleven in oktober 2024
2/10 – Ontzettend slecht
yusuke
25 sep 2024
Negatief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
yusuke
1 nacht verbleven in september 2024
8/10 – Goed
Motofumi
Reisde met partner
2 mei 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Motofumi
1 nacht verbleven in mei 2024
10/10 – Uitstekend
Timo
20 dec 2023
Positief: Netheid, personeel en service
Timo
2 nachten verbleven in december 2023
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
Zakenreiziger
8 okt 2023
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
4 nachten verbleven in oktober 2023
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
Zakenreiziger
4 sep 2023
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in augustus 2023
10/10 – Uitstekend
Yamada
3 sep 2023
Yamada
1 nacht verbleven in augustus 2023
6/10 – Redelijk
miyashita
4 mrt 2022
miyashita
1 nacht verbleven in maart 2022
10/10 – Uitstekend
hiroteru
Zakenreiziger
3 dec 2021
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
hiroteru
2 nachten verbleven in november 2021
10/10 – Uitstekend
hiroteru
Zakenreiziger
1 dec 2021
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
hiroteru
11 nachten verbleven in november 2021
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
Zakenreiziger
25 mei 2021
Positief: Personeel en service, comfort kamer
気にならない方なら最適解かも?
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in mei 2021
6/10 – Redelijk
Geverifieerde reiziger
28 apr 2021
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in maart 2021
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
Zakenreiziger
23 feb 2021
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in februari 2021
6/10 – Redelijk
Geverifieerde reiziger
Reisde met familie
11 dec 2020
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
水回りトラブルはどう評価するか?
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in december 2020








