Lobby

Beoordelingen van Van der Valk Hotel Gladbeck

Van der Valk Hotel Gladbeck
Bohmertstr. 333, Gladbeck, NW

Beoordelingen

8,0

Zeer goed

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 151 van 471 beoordelingen" "
Gastenscore: 8 - Goed. 197 van 471 beoordelingen" "
Gastenscore: 6 - Redelijk. 80 van 471 beoordelingen" "
Gastenscore: 4 - Matig. 29 van 471 beoordelingen" "
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 14 van 471 beoordelingen" "

8,2/10

Netheid

8,2/10

Personeel en service

7,2/10

Voorzieningen

7,6/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

7,8/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

8/10 – Goed

Hassan

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
We hadden in de kamers geen goede wifi verbinding. De vorige keer was het wel in orde bij andere kamers
1 nacht verbleven in april 2024

8/10 – Goed

Jan

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
2 nachten verbleven in april 2024
Reactie van Van Der Valk Gladbeck op 19 apr 2024
Sehr geehrter Jan,vielen Dank, dass Sie sich die Zeit genommen haben um uns eine so positive Bewertung zu hinterlassen.Es ist sehr schön, dass Ihnen das Frühstück und unser Umfeld so gut gefallen.Wir freuen uns bereits auf Ihren nächsten Besuch.Mit freundlichen Grüßen,Ihr Van der Valk Team

10/10 – Uitstekend

Pieter

1 nacht verbleven in januari 2024
Reactie van van der Valk Team op 10 jan 2024
Lieber Pieter,Vielen Dank für die gute Bewertung, die Sie unserem Hotel gegeben haben. Wir freuen uns, dass Ihnen der Aufenthalt bei uns gefallen hat und hoffen, Sie bald wieder bei uns begrüßen zu dürfen!Mit freundlichen Grüßen,van der Valk Team

4/10 – Matig

Urmila

1 nacht verbleven in december 2023

2/10 – Ontzettend slecht

Henriette

Reisde met familie
Negatief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
Ze waren niet erg klantvriendelijk en behulpzaam . Er wordt niet meegedacht met de minder valide medemens . Ze zijn niet service gericht . ‘s avonds kon je geen koffie meer krijgen . Het eten was niet erg lekker en het duurt erg lang enz
1 nacht verbleven in november 2023

4/10 – Matig

Silvana

1 nacht verbleven in oktober 2023

8/10 – Goed

Han

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
On the terrace outside is the noise from the highway and railroad so loud and disturbing. The rooms are okay, so are the breakfast and service.
1 nacht verbleven in augustus 2023
Reactie van van der Valk Team op 25 aug 2023
Dear Guest,Thank you for taking the time to share your feedback. We hope to welcome you back to our hotel very soon!Sincerely,van der Valk Team

6/10 – Redelijk

Michel

Reisde met familie
Positief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Negatief: Personeel en service
Zeer slecht ontbijt en het personeel vreselijk
1 nacht verbleven in augustus 2023
Reactie van van der Valk Team op 21 aug 2023
Beste Michel,Bedankt dat je de tijd hebt genomen voor het geven van jouw feedback. Ik had graag gezien dat je een betere ervaring had gehad. Van dit soort feedback kunnen wij desondanks enorm veel leren om onszelf te verbeteren. Wij werken er hard aan om onze gasten een fantastische ervaring te bezorgen, maar in dit geval zijn wij blijkbaar tekort geschoten. Wij hopen dat je ons alsnog een kans zou willen geven om je vertrouwen terug te winnen. Ik kan je garanderen dat wij dan ons uiterste best zullen doen om je een fantastische ervaring te geven waar veel van onze gasten ondertussen van zijn gaan houden.Met vriendelijke groet,van der Valk Team

10/10 – Uitstekend

Eva

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
2 nachten verbleven in augustus 2023
Reactie van van der Valk Team op 21 aug 2023
Liebe Eva,Vielen Dank für die gute Bewertung, die Sie unserem Hotel gegeben haben. Wir freuen uns, dass Ihnen der Aufenthalt bei uns gefallen hat und hoffen, Sie bald wieder bei uns begrüßen zu dürfen!Mit freundlichen Grüßen,van der Valk Team

10/10 – Uitstekend

Rupert

1 nacht verbleven in juli 2023

10/10 – Uitstekend

Soedishkoemar

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Lekker gegeten en geslapen
2 nachten verbleven in juli 2023
Reactie van van der Valk Team op 24 jul 2023
Beste gast,Bedankt voor je lovende beoordeling over ons hotel! We zijn blij dat je hebt genoten van je verblijf en we hopen je heel snel weer te zien.Met vriendelijke groet,van der Valk Team

8/10 – Goed

Demi

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Super aardig personeel! Makkelijk parkeren voor het hotel, alleen wel gehorig. Voor de rest zien de kamers er perfect uit heel netjes en hebben alles wat je nodig hebt zelfs een koelkast je wat wel heel fijn is!
2 nachten verbleven in juli 2023
Reactie van van der Valk Team op 17 jul 2023
Beste gast,Bedankt voor je lovende beoordeling over ons hotel! We zijn blij dat je hebt genoten van je verblijf en we hopen je heel snel weer te zien.Met vriendelijke groet,van der Valk Team

2/10 – Ontzettend slecht

Andre

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service
Gewoon verschrikkelijk veel lawaai op de gang tijdens de nacht. Drama met die schoonmakers. eens maar voorlopig geen van de valk meer eten was ook ver van iets wat je verwacht mijn kamer no. 405
2 nachten verbleven in juni 2023
Reactie van van der Valk Team op 9 jun 2023
Dear Andre,Thanks for your review. We are sorry that you did not enjoy your visit and we apologize. In the event of a disturbance, please contact our reception team directly. Our colleagues are on site 24 hours a day and could have intervened.What went wrong with the cleaning team? Please contact us so that we know what we need to improve in order to be able to convince you of our quality.Sincerelyvan der Valk Team

10/10 – Uitstekend

patrick

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Ruim hotel,met vriendelijk personeel en lekker eten
2 nachten verbleven in mei 2023
Reactie van van der Valk Team op 31 mei 2023
Beste gast,Bedankt voor je lovende beoordeling over ons hotel! We zijn blij dat je hebt genoten van je verblijf en we hopen je heel snel weer te zien.Met vriendelijke groet,van der Valk Team

8/10 – Goed

fleur

Reisde met familie en kleine kinderen
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Hele vriendelijke mensen. Een paar kleine aandachtspunten: -bedden waren doorgezakt, lagen in een kuil. -bij het ontbijt schimmel in de kaas vitrine ontdekt. Dit werd wel gelijk opgelost door het personeel. -pannenkoeken en de pancakes waren naar onze smaak wat aan de droge kant.
2 nachten verbleven in mei 2023
Reactie van Front Office Hotel Gladbeck op 14 mei 2023
Beste Fleur,Bedankt dat u de tijd heeft genomen om een beoordeling achter te laten.We zijn blij dat u genoten heeft van uw verblijf bij ons.Het spijt ons dat de bedden u niet bevielen. We kijken graag nog eens naar de matrassen en vervangen ze indien nodig.Het spijt ons zeer voor het ongemak in de ontbijtzaal, maar we zijn blij dat de situatie zo snel kon worden opgelost door ons personeel.Wij verwelkomen u graag terug in de toekomst en wensen u nog een heerlijke dag toe.Met vriendelijke groetenUw Van der Valk Team

8/10 – Goed

Gerjohn

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
Goed verblijf
Goed verblijf gehad. Bar en restaurant gedeelte zijn super en goede prijzen. Kamers en douche gedateerd.
1 nacht verbleven in mei 2023
Reactie van Front Office Hotel Gladbeck op 14 mei 2023
Beste Gerjohn,Bedankt dat u de tijd heeft genomen om een beoordeling achter te laten.We zijn blij dat u genoten heeft van uw verblijf bij ons.Wat betreft de kamers, we zijn al bezig om het hotel te renoveren en de kamers naar een modernere standaard te brengen.Wij verwelkomen u graag terug in de toekomst en wensen u nog een heerlijke dag toe.Met vriendelijke groetenUw Van der Valk Team

8/10 – Goed

Ellen

Reisde met familie en kleine kinderen
Positief: Netheid, personeel en service
Het ontbijt en buffet was prima. 1ste nacht prima kamer. 2de nacht een kamer waar nog wel wat gemoderniseerd mag worden.
1 nacht verbleven in mei 2023
Reactie van Front Office Gladbeck Van der Valk op 7 mei 2023
Lieve Ellen,Bedankt dat je de tijd hebt genomen om een beoordeling achter te laten.We zijn blij dat u vooral het ontbijt lekker vond.Wat betreft de kamers, we zijn al bezig met een renovatie om ze naar een modernere standaard te brengen.We verwelkomen u graag weer in de toekomst.Met vriendelijke groetenUw Van der Valk Team

10/10 – Uitstekend

Marco

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Will be back!
1 nacht verbleven in maart 2023
Reactie van van der Valk Team op 20 mrt 2023
Dear Marco,Thank you for the great review of our hotel! We are glad that you enjoyed your stay and hope to see you again very soon.Sincerely,van der Valk Team Gladbeck

10/10 – Uitstekend

Ross

1 nacht verbleven in maart 2023
Reactie van van der Valk Team op 14 apr 2023
Guten Abend Ross,vielen Dank für Ihre ausgezeichnete Bewertung über Ihren Besuch bei uns.Wir freuen uns Sie wieder begrüßen zu dürfen und wünschen Ihnen alles Gute.

8/10 – Goed

Frans

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
Erg prettig. Niet het modernste hotel, maar wel gezellig en onze kamer was goed schoon.
1 nacht verbleven in januari 2023
Reactie van van der Valk Team op 10 jan 2023
Beste gast,Bedankt voor je lovende beoordeling over ons hotel! We zijn blij dat je hebt genoten van je verblijf en we hopen je heel snel weer te zien.Met vriendelijke groet,van der Valk Team

8/10 – Goed

Rewien

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Prima verblijf! Lekker ruime kamer!
2 nachten verbleven in december 2022
Reactie van van der Valk Team op 13 dec 2022
Beste gast,Bedankt voor je lovende beoordeling over ons hotel! We zijn blij dat je hebt genoten van je verblijf en we hopen je heel snel weer te zien.Met vriendelijke groet,van der Valk Team

10/10 – Uitstekend

sander

Reisde met partner
Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
Schoon en ruime kamer Goede ligging.
Reactie van van der Valk Team op 13 dec 2022
Beste gast,Bedankt voor je lovende beoordeling over ons hotel! We zijn blij dat je hebt genoten van je verblijf en we hopen je heel snel weer te zien.Met vriendelijke groet,

8/10 – Goed

jeffrey

1 nacht verbleven in september 2022
Reactie van van der Valk Team op 4 okt 2022
Lieber Gast,Vielen Dank für die gute Bewertung, die Sie unserem Hotel gegeben haben. Wir freuen uns, dass Ihnen der Aufenthalt bei uns gefallen hat und hoffen, Sie bald wieder bei uns begrüßen zu dürfen!Mit freundlichen Grüßen,

4/10 – Matig

Caroline

Reisde met familie
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Gratis parkeren was goed. De hotel kamer was niet schoon. De kamer had geen koelkast, geen waterkoker, slecht wifi. Wat je betaald en wat je krijg passen niet met elkaar. Je betaalt veel voor te weinig.
2 nachten verbleven in augustus 2022
Reactie van A. Weidner / Reservierung op 7 sep 2022
Dear Sabine, thank you for taking the time to share your impressions with us. It's a shame that we only now found out that the room wasn't clean. we could have reacted directly on site and found a solution. We offer our guests from the deluxe category a fridge, kettle and air conditioning. Perhaps you would like to reserve one of these rooms for your next visit? You can also see the included extras and differences on our booking page.We would be delighted if you would give us a second chance so that we can convince you of our quality.Kind regards,

10/10 – Uitstekend

Christophe

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in mei 2022

10/10 – Uitstekend

Hennie

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Tophotel!! Heerlijk ontbijt!! Wij hebben genoten
1 nacht verbleven in april 2022

8/10 – Goed

Sabato

1 nacht verbleven in april 2022

4/10 – Matig

Bianca

Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Gedateerd
Het hotel is gedateerd en oubollig. De kamer was te heet de verwarming kon niet lager gezet..thermosstaatknop is defect. Moesten met de deur open slapen. De toiletvloer lag ingedroogd urine in de voegen wat een vieze geur verspreid.
1 nacht verbleven in december 2019
Reactie van van der Valk Team op 19 dec 2019
Dear Bianca, thank you for taking the time to share your impressions with us. It is very unfortunate that you had this experience. We can assure you that this is absolutely not our standard. Our rooms are checked by our team before they are released to our guests. Why you had to experience the opposite, we have to discuss internally with our team. It is a pity that we are only now learning about that. It would have been better we acted directly during your stay. We will take your words seriously and locate the source of the fault as well as eliminate it. We would like to welcome you again in the future so that we can inspire you. The entire team wishes you a nice Christmas and all the best. Kind regards,

8/10 – Goed

Claudia

Positief: Netheid, personeel en service
1 nacht verbleven in december 2019
Reactie van A. Weidner / Reservierung op 19 dec 2019
Lieber Gast, Vielen Dank für die gute Bewertung, die Sie unserem Hotel gegeben haben. Wir freuen uns, dass Ihnen der Aufenthalt bei uns gefallen hat und hoffen, Sie bald wieder bei uns begrüßen zu dürfen! Mit freundlichen Grüßen, van der Valk Team

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie en kleine kinderen
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Schone nette kamers. Mooi hotel. Vriendelijk personeel.
1 nacht verbleven in september 2019
Reactie van Revenue Management op 16 sep 2019
Dear guest, Thank you very much for your great feedback. We hope to welcome back you very soon in Hotel van der Valk Gladbeck. Enjoy the week - all the best for you! With kind regards, Revenue Management

8/10 – Goed

TT

Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
2 nachten verbleven in augustus 2019
Reactie van Revenue Management op 2 sep 2019
Lieber Gast, wir danken Ihnen für Ihr positives Feedback und würden uns sehr freuen, Sie recht bald wieder im Hotel van der Valk begrüßen zu dürfen. Einen angenehmen Start in die Woche für Sie! Herzliche Grüße aus Gladbeck! -Revenue Management-

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in augustus 2019
Reactie van Revenue Management op 29 aug 2019
Lieber Gast, vielen Dank, dass Sie sich die Zeit genommen haben, eine Bewertung zu Ihrem Aufenthalt abzugeben. Es würde uns sehr freuen, Sie bald wieder bei uns begrüßen zu dürfen. Wir wünschen Ihnen eine angenehme Woche und verbleiben mit gastfreundlichen Grüßen -Revenue Management-

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Personeel en service, voorzieningen
1 nacht verbleven in juli 2019
Reactie van A. Tech / Reservatie op 14 aug 2019
Beste gast, Bedankt dat je de tijd hebt genomen om jouw feedback te geven. We hopen je snel weer te verwelkomen in ons hotel. Met vriendelijke groet,

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in augustus 2019
Reactie van A. Tech op 15 aug 2019
Lieber Gast, Vielen Dank für die gute Bewertung, die Sie unserem Hotel gegeben haben. Wir freuen uns, dass Ihnen der Aufenthalt bei uns gefallen hat und hoffen, Sie bald wieder bei uns begrüßen zu dürfen! Mit freundlichen Grüßen,

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service
Geen airco op de kamer, dus behoorlijk warm met zonnig weer. Deuren of ramen open laten staan is geen optie vanwege herrie van de naastgelegen snelweg.
1 nacht verbleven in juli 2019
Reactie van Revenue Management op 1 aug 2019
Dear guest, we are pleased that you were our guest and have submitted a corresponding rating. Unfortunately, we could not fully meet your expectations and we regret that. As there are no air conditioners in the rooms, our guests can alternatively rent fans at the front desk. We would be glad if you continued to visit us. Maybe a room on the quiet side of the forest would be an option for you? We look forward to you! Enjoy the sunny days! With kind regards -Revenue Management-

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Positief: Personeel en service
Prima hotel. Kamer was wel smoezelig en echt verouderd.
2 nachten verbleven in juli 2019
Reactie van Revenue Management op 22 jul 2019
Dear guest, thanks that you were guest in our hotel and give a feedback to us. We apologize that the room was not in perfect condition. Our management evaluates this with housekeeping to avoid similar mistakes in the future. Nevertheless, we hope to continue to welcome you. We wish you a good week and remain with kind regards -Revenue Management-

8/10 – Goed

Jan

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in juli 2019
Reactie van Revenue Management op 23 jul 2019
Sehr geehrter Jan, herzlichen Dank für Ihre gute Bewertung. Besuchen Sie uns bald wieder. Zahlreiche Angebote halten wir für Sie bereit. Wir freuen uns auf Sie! Haben Sie eine angenehme Woche! Mit gastfreundlichen Grüßen -Revenue Management-

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service
1 nacht verbleven in juli 2019
Reactie van revenue management op 20 jul 2019
Lieber Gast, herzlichen Dank für Ihre positive Bewertung. Besuchen Sie uns bald wieder - wir freuen uns auf Sie! Haben Sie eine angenehme Woche! Mit gastfreundlichen Grüßen -Revenue Management-

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
De kamer was nieuw maar door omstandigheden was er geen glazendeur in de toilet ruimte. Het uitchecken duurde meer dan een half uur door de slechte communicatie met van der valk en Expedia.
1 nacht verbleven in juli 2019
Reactie van Revenue Management op 19 jul 2019
Dear guest, we thank you for your good review. We are glad that you were guest in our hotel. We evaluate your critisms and apologize for inconveniences. Please visit us again and we show you we can do it better! Have a wonderful weekend! With kind regards -Revenue Management-

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in juli 2019
Reactie van Revenue Management op 10 jul 2019
Lieber Gast, herzlichen Dank für ihre positve Bewertung. Es würde uns freuen, Sie bald wieder im Hotel van der Valk in Gladbeck begrüßen zu dürfen. Bis dahin wünschen wir Ihnen eine gute Zeit! Mit gastfreundlichen Grüßen -Revenue Management-

10/10 – Uitstekend

Gaby

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Erg tevreden!
Vriendelijk personeel, mooi hotel, veel te doen in de buurt!
2 nachten verbleven in juni 2019
Reactie van Revenue Management op 2 jul 2019
Dear Gaby, we thank you for your positive feedback and hope you will back to us very soon. Enjoy the summer time! All the best for you! Your van der Valk Team Gladbeck

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger
Positief: Netheid
Het restaurant was niet van der valk waardig en de bediening al helemaal niet. Alles duurde heel lang en ging verkeerd. Daarnaast waren de schnitzels niet te eten en zijn terug gestuurd. Kamers erg verouderd maar ja wat wil je voor dat geld. Al met al niet van der valk waardig.
1 nacht verbleven in mei 2019
Reactie van Revenue Management op 29 mei 2019
Dear guest, thank you for taking the time to share your feedback. Unfortunately, you were not satisfied with our services and we apologize to you. We would like to evaluate your criticism. For this, it would be very helpful for us if you could tell us your booking details directly. Our management will provide the department heads with improvement. We would be pleased if you would give us the opportunity to show you again that we can do better. We are happy to welcome you back to us. Until then we wish you all the best! Sincerely, Revenue Management

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid
2 nachten verbleven in april 2019
Reactie van Revenue Management op 4 mei 2019
Lieber Gast, vielen Dank für die gute Bewertung, die Sie unserem Hotel van der Valk in Gladbeck gegeben haben. Wir freuen uns, dass Ihnen der Aufenthalt bei uns gefallen hat und hoffen, Sie bald wieder bei uns begrüßen zu dürfen! Wir wünschen Ihnen eine gute Woche! Mit freundlichen Grüßen, Revenue Management

8/10 – Goed

Corry

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in februari 2019
Reactie van Revenue Management op 9 mrt 2019
Lieber Gast, herzlichen Dank für Ihre gute Bewertung. Es ist schön zu erfahren, dass Sie sich wohlgefühlt haben im Hotel van der Valk. Besuchen Sie uns bald wieder! Wir wünschen Ihnen eine gute Zeit und verbleiben mit herzlichen Grüßen aus Gladbeck -Revenue Management-

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in februari 2019
Reactie van Revenue Management op 30 apr 2019
Lieber Gast, vielen Dank, dass Sie sich die Zeit genommen haben, eine Bewertung abzugeben.Wir hoffen, Sie bald wieder bei uns begrüßen zu dürfen! Mit freundlichen Grüßen, Revenue Management

10/10 – Uitstekend

Grietje

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Prima!
Prima verblijf gehad. Behulpzaam personeel en mooie inrichting.
3 nachten verbleven in februari 2019
Reactie van Revenue Management op 26 feb 2019
Dear guest, we received your rating and thank you for it. You enjoyed our service and we promise you to continue to give all our guests a very welcoming atmosphere in future too. We are happy you will visit us also next time. All the best for you and kind regards from Gladbeck Your van der Valk Hotel -Revenue Management-

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
3 nachten verbleven in februari 2019
Reactie van Revenue Management op 27 feb 2019
Lieber Gast, wir freuen uns über Ihre gute Bewertung und danken Ihnen herzlich dafür. Seien Sie bald wieder unser Gast und lassen Sie sich von uns verwöhnen! Alles Gute und viele Grüße aus Gladbeck Ihr van der Valk Team -Revenue Management-

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
De locatie gaat langzaam qua uitstraling achteruit door de tands des tijds.
1 nacht verbleven in februari 2019
Reactie van Revenue Management op 15 feb 2019
Dear Guest, thank you for submitting your review. We are glad that you were our guest. Unfortunately, you were not convinced by our ambience and we regret that. We can assure you that we are constantly working on our equipment. Deluxe rooms have been modernized, meeting rooms renovated, lobby and restaurant redesigned. The largest event hall was reopened on New Year's Eve and shines in new splendor. And so will also follow other areas of the hotel, which will be modernized. We ask our guests for understanding that this can not be implemented at the same time during operation. Visit us again soon and we are very happy to present our innovations. We wish you all the best for you and a nice sunny weekend! With hospitable greetings -Revenue Management

10/10 – Uitstekend

AMB

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Heerlijk hotel, alles schoon, fijne bedden en mooi ruime kamer met een lekker bad erbij. Ontbijt was heel erg lekker maar wel wat duur
1 nacht verbleven in januari 2019
Reactie van Revenue Management op 18 jan 2019
Dear guest, thank you very much for your great feedback! It's nice to know that you felt comfortable at the Hotel van der Valk and it would be even nicer if you continued to visit us. We look forward to you. Have a pleasant weekend! With kind regards from Gladbeck -Revenue Management-

10/10 – Uitstekend

Arnout

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Goed hotel
Erg net mooi en ruim hotel. Helaas niet helemaal rookvrij maar best ok
2 nachten verbleven in december 2018
Reactie van Revenue Management op 31 dec 2018
Dear guest, we are pleased that you were a guest in our hotel and have given a positive rating for it. Our hotel is actually a non-smoking house. Guests can only smoke outside the building, on the terraces or balconies. The areas are advertised accordingly. We apologize if you have been harassed by smoke. In the future, we will pay more attention to compliance with the rules. We wish you a happy new year and it would be nice if you visit us again in 2019. With kind regards -Revenue Management-