Leonardo Inn Glasgow West End

3.0-sterrenaccommodatie
Hotel met een restaurant, in de buurt van Universiteit van Glasgow

Kies datums om prijzen te bekijken

Beoordelingen

7,4 op 10 –
Goed

Populaire voorzieningen

  • Gratis wifi
  • Restaurant
  • Ontbijt beschikbaar
  • Parkeerplaatsen beschikbaar
  • Zakelijke services
  • Bar
De huidige prijs is € 62
inclusief belastingen en toeslagen
26 dec - 27 dec

Kameropties

Beschikbare filters voor kamers
5 van 5 kamers weergeven

Standaard tweepersoonskamer

8,2 van 10
Zeer goed
(12 beoordelingen)

Hoogtepunten

Verwarming
Aangrenzende kamers beschikbaar
Een gratis babybed
Lcd-televisie
Hypoallergeen beddengoed
Verduisterende gordijnen
Bad/douchecombinatie
Privébadkamer
  • 13 m²
  • Max. aantal: 3
  • 1 tweepersoonsbed

Standaard driepersoonskamer

7,4 van 10
Goed
(14 beoordelingen)

Hoogtepunten

Verwarming
Aangrenzende kamers beschikbaar
Een gratis babybed
Lcd-televisie
Hypoallergeen beddengoed
Verduisterende gordijnen
Bad/douchecombinatie
Privébadkamer
  • 13 m²
  • Max. aantal: 3
  • 1 tweepersoonsbed en 1 eenpersoonsbed

Superior tweepersoonskamer

10,0 van 10
Uitzonderlijk
(2 beoordelingen)

Hoogtepunten

Verwarming
Aangrenzende kamers beschikbaar
Een gratis babybed
Lcd-televisie
Hypoallergeen beddengoed
Verduisterende gordijnen
Bad/douchecombinatie
Privébadkamer
  • 17 m²
  • Max. aantal: 3
  • 1 tweepersoonsbed

Standaard kamer (King)

8,0 van 10
Zeer goed
(35 beoordelingen)

Hoogtepunten

Verwarming
Aangrenzende kamers beschikbaar
Lcd-televisie
Hypoallergeen beddengoed
Verduisterende gordijnen
Bad/douchecombinatie
Privébadkamer
Een haardroger
  • 17 m²
  • Max. aantal: 2
  • 1 kingsize bed

Standaard Twin kamer

8,4 van 10
Zeer goed
(21 beoordelingen)

Hoogtepunten

Verwarming
Aangrenzende kamers beschikbaar
Lcd-televisie
Hypoallergeen beddengoed
Verduisterende gordijnen
Bad/douchecombinatie
Privébadkamer
Een haardroger
  • 17 m²
  • Max. aantal: 2
  • 2 eenpersoonsbedden

Misschien vind je dit ook leuk

Mod logo
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!

Over deze buurt

Kaart
4 Shelley Road, Glasgow, Scotland, G12 0ZD

In de buurt

  • Universiteit van Glasgow - 3 min. rijden - 1.4 km
  • Botanische tuinen - 3 min. rijden - 1.7 km
  • Kelvingrove Park - 4 min. rijden - 1.8 km
  • Riverside Museum - 4 min. rijden - 2.1 km
  • Kunstgalerie en museum van Kelvingrove - 5 min. rijden - 2.4 km

Lokaal vervoer

  • Kelvinhall Station - 4 min. rijden
  • Glasgow Hyndland Station - 11 min. lopen
  • Glasgow International Airport (GLA) - 25 min. rijden

Restaurants

  • ‪Morrisons Cafe - ‬15 min. lopen
  • ‪Cafe Circa - ‬18 min. lopen
  • ‪Nostrana - ‬11 min. lopen
  • ‪WRVS Cafe - ‬4 min. lopen
  • ‪The Esquire House - ‬11 min. lopen

Over deze accommodatie

Leonardo Inn Glasgow West End

Hotel in de buurt van OVO Hydro
Als je bij Leonardo Inn Glasgow West End verblijft, profiteer je van voorzieningen zoals stomerij-/wasservices, een open haard in de lobby en een bar. Bij het plaatselijke restaurant, Bar and Grill, kun je genieten van Britse gerechten. Gasten kunnen verbinding maken met gratis wifi op de kamer.
Tijdens je verblijf profiteer je bovendien van het volgende:
  • Een ontbijtbuffet (tegen een toeslag), parkeerplaatsen (toeslag) en een kluis bij de receptie
  • Huwelijksservices, een lift en een televisie in de gemeenschappelijke ruimte
  • Een bagageopslagruimte, koffie/thee in de lobby en een 24-uurs receptie
  • Uit de gastenbeoordelingen blijkt dat gasten zeer lovend zijn over het ontbijt, de prijs-kwaliteitsverhouding en het behulpzame personeel
Kamervoorzieningen
Alle 137 kamers zijn uitgerust met gemakken als 24-uurs roomservice. Daarnaast bieden ze voorzieningen zoals gratis wifi. Uit de gastenbeoordelingen blijkt dat gasten vol lof zijn over de schone kamers van de accommodatie.
Andere voorzieningen zijn onder andere:
  • Badkamers met bad-/douchecombinaties en gratis toiletartikelen
  • Lcd-televisies van 32 inch met kabelzenders
  • Waterkokers, verwarming en bureaus

Vergelijkbare accommodaties

Accommodatie-voorzieningen

Internet

  • Beschikbaar in alle kamers: gratis wifi
  • Beschikbaar in sommige gemeenschappelijke ruimtes: gratis wifi

Parkeren en vervoer

  • Parkeerplekken ter plaatse (GBP 7 per nacht)
  • Beperkte gelegenheid voor zelf parkeren ter plaatse

Eten en drinken

  • Ontbijtbuffet tegen een toeslag beschikbaar van 07.00 uur tot 10.00 uur op werkdagen en van 08.00 uur tot 11.00 uur in het weekend: GBP 16 per persoon
  • Een bar/lounge
  • Een restaurant
  • Koffie en thee in gemeenschappelijke ruimtes

Restaurants ter plaatse

  • Bar and Grill

Dingen om te doen

  • Tv in gemeenschappelijke ruimtes

Gezinsvriendelijk

  • Wasserij

Voorzieningen

  • 24-uursreceptie
  • Bagageopslag
  • Gratis kranten in de lobby
  • Kluisje bij de receptie
  • Wasserij

Gastendiensten

  • Huwelijksservices
  • Stomerij-/wasserijservice

Zakelijke diensten

  • Vergaderruimtes

Toegankelijkheidsvoorzieningen

  • Heb je specifieke toegankelijkheidsbehoeften? Neem dan contact op met de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
  • Lift (100 centimeter brede deur)
  • Rolstoeltoegankelijk (mogelijk beperkt)

Meer

  • 4 etages
  • Aparte rookruimtes
  • Feestruimte
  • Open haard in de lobby

Kamervoorzieningen

Slaapkamer

  • Beddengoed inbegrepen
  • Hypoallergeen beddengoed
  • Verduisterende gordijnen

Badkamer

  • Bad/douchecombinatie
  • Gratis toiletartikelen
  • Haardroger
  • Handdoeken inbegrepen
  • Privébadkamer

Entertainment

  • Lcd-tv van 32 inch met kabelzenders

Eten en drinken

  • 24-uurs roomservice
  • Elektrische waterkoker
  • Koffiezetapparaat/waterkoker

Meer

  • Aangrenzende kamers beschikbaar
  • Bureau
  • Strijkijzer/strijkplank op verzoek
  • Verwarming
  • Waterbesparende toiletten

Beleid

Inchecken

Inchecken is mogelijk vanaf: 15.00 uur; inchecken is mogelijk tot: 23.00 uur
Laat inchecken is onder voorbehoud van beschikbaarheid
Minimale leeftijd om in te checken: 18

Uitchecken

Uitchecken voor 11.00 uur
Contactloos uitchecken

Speciale incheckinstructies

Een receptiemedewerker staat bij aankomst in de accommodatie op je te wachten.
Neem vooraf contact op met de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging als je verwacht na 23.00 uur te arriveren. 
De informatie die de accommodatie verstrekt, is mogelijk vertaald met automatische vertaaltools

Toegang tot accommodatie

De receptiemedewerker staat klaar om je te ontvangen

Huisdieren

Geen huisdieren toegelaten (assistentiedieren uitgezonderd en daar wordt geen toeslag voor aangerekend)

Kinderen en extra bedden

Kinderen zijn van harte welkom.
Er zijn geen extra bedden beschikbaar.

Betalingsmethoden

Belangrijke informatie

Optionele extra's

  • Toeslag voor het ontbijtbuffet: ca. GBP 16 per persoon
  • Parkeerkosten: GBP 7 per nacht

Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen. 

Algemene info

Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar die handelt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag in rekening worden gebracht.
Bij het inchecken dien je mogelijk een erkend identiteitsbewijs met foto en een creditcard, pinpas of borgsom in contanten te verstrekken voor incidentele kosten.
Speciale verzoeken worden onder voorbehoud van beschikbaarheid bij het inchecken ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten in rekening worden gebracht. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Er geldt mogelijk een speciaal annuleringsbeleid of aparte toeslag voor groepsboekingen (meer dan 8 kamers voor dezelfde accommodatie/verblijfsdatums).
Deze accommodatie accepteert creditcards, pinpassen en contante betalingen.
Houd er rekening mee dat culturele normen en het gastenbeleid per land en per accommodatie kunnen verschillen. De gegeven beleidsregels zijn verstrekt door de accommodatie.
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.

Overige info

Aangrenzende kamers kunnen aangevraagd worden, afhankelijk van beschikbaarheid. Informeer rechtstreeks bij de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.

Nationale beoordeling

Deze accommodatie heeft een officiële sterrenclassificatie ontvangen van VisitScotland, het Nationale Bureau voor Toerisme van Schotland.

Accommodatie ook bekend onder de naam

Glasgow Pond
Leonardo Inn Hotel End
Hotel Glasgow Pond
Hotel Pond
Hotel Pond Glasgow
Pond Glasgow
Pond Hotel
Pond Hotel Glasgow
Glasgow Pond Hotel Scotland
Leonardo Glasgow West End
Leonardo End
Glasgow Pond Hotel
Leonardo Inn Glasgow West End Hotel
Leonardo Inn Glasgow West End Glasgow
Leonardo Inn Glasgow West End Hotel Glasgow

Veelgestelde vragen

Zijn huisdieren welkom bij Leonardo Inn Glasgow West End?

Nee, alleen assistentiedieren zijn bij deze accommodatie welkom.

Hoeveel kost een verblijf bij Leonardo Inn Glasgow West End?

Vandaag, 21 dec. 2025, kost een verblijf bij Leonardo Inn Glasgow West End van één nacht voor twee volwassenen op 26 dec. 2025 min. € 61,71, inclusief belastingen en toeslagen. Deze prijs is gebaseerd op de laagste gevonden prijs per nacht in de afgelopen 24 uur voor verblijven in de komende 30 dagen. Prijzen kunnen wijzigen. Kies je datums voor meer accurate prijzen.

Wat kost het om bij Leonardo Inn Glasgow West End te parkeren?

Parkeren is mogelijk tegen een toeslag van GBP 7 per nacht.

Hoe laat kan ik inchecken bij Leonardo Inn Glasgow West End?

Je kunt inchecken vanaf: 15.00 uur; je kunt inchecken tot: 23.00 uur. Op beperkte tijden kun je laat inchecken.

Tot hoe laat kan ik bij Leonardo Inn Glasgow West End uitchecken?

Je dient uiterlijk om 11.00 uur uit te checken.

Waar ligt Leonardo Inn Glasgow West End?

Dit hotel ligt in North West, op 1,4 km van Cathedral of St. Luke en op 4,4 km van OVO Hydro. Ook Great Western Road en Botanische tuinen liggen binnen 2 km afstand. Hillhead Station ligt op 23 minuten lopen en naar Kelvinhall Station is het 28 minuten lopen.

Beoordelingen

Beoordelingen over Leonardo Inn Glasgow West End

7,4

Goed

7,4

Netheid

6,8

Voorzieningen

8,2

Personeel en service

7,0

Milieuvriendelijkheid

6,8

Staat van de accommodatie en faciliteiten
Gastenscore: 10 - Uitstekend. 276 van 1001 beoordelingen
Gastenscore: 8 - Goed. 331 van 1001 beoordelingen
Gastenscore: 6 - Redelijk. 221 van 1001 beoordelingen
Gastenscore: 4 - Matig. 111 van 1001 beoordelingen
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 62 van 1001 beoordelingen

Beoordelingen

4/10 – Matig

Ronny

4 nachten verbleven in juli 2025

8/10 – Goed

Sil

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
2 nachten verbleven in augustus 2022

8/10 – Goed

Richard

Positief: Netheid, voorzieningen
Fine
1 nacht verbleven in december 2025

6/10 – Redelijk

Ian

Negatief: Voorzieningen
Hotel is on tired legs and requires revamp or refurbishment. Expensive for overall condition.
2 nachten verbleven in december 2025

2/10 – Ontzettend slecht

Samdor

Reisde met partner
Negatief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
-one of the glass had a very nice brown lip shaped dirt on it.. -the door we have to fight every time for 2-3 minutes to open( 1 key wasnt working at all) -the hand wash sink was getting blocked when we tried to use it - from the shower tap one part was missing, making the water shutting another 5-10 minutes battle. - the top of the iceberg was when they closed the water without any notification during the day. i called them on my phone( cause there is no phone in the room but i should call for room service on that)the reception said:a yes sorry about it 30 minutes and it will come back. 1,5 hrs later we left to rather spend the night at our friends where we can use the washroom..
4 nachten verbleven in november 2025

6/10 – Redelijk

Ahmed

Reisde met partner
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Everything was fine. The room was clean, the staff were friendly. There was a good selection for breakfast BUT the plates for the hot breakfast were really cold so the food quickly got cold and it was not pleasant to eat
1 nacht verbleven in november 2025

2/10 – Ontzettend slecht

Steven

Reisde met een groep
Negatief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
There was no water when we arrived. We were not told that when we checked in. We were unable to wash or use the toilet after a 4 1/2 hour car journey. When I called the desk they said it should be back on “some time”. We had plans to meet friends in the city and had to go out without being able to freshen up. When we returned at 10pm the smell of blocked drains in the property was terrible, it smelt throughout the hotel. I was unable to sleep all night as the smell of drains in my room was making me feel sick and gave me a sore head. I would not recommend staying here.
1 nacht verbleven in november 2025

10/10 – Uitstekend

Linda

1 nacht verbleven in juli 2025

8/10 – Goed

Alan

1 nacht verbleven in oktober 2025

4/10 – Matig

Pamela

Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Room allocated was nect to/behind the lift. Definitely needs better soundproofing. Was awoken from 6am by constant lift noises. Breakfast was ok but not a scottush breakfast as you would expect. Rooms are clean enough but good do with renovation. Peeling paint in bathroom. Fairly cold autumn and room was hot with limited opening window. We stayed here in the dummer and thought it was the weather then but obviously not. Carpark barrier not eorkimg do a loy of cars parked for hospital nect doir for free, rather than just hotel guests. Be wary of booking again.
1 nacht verbleven in oktober 2025

6/10 – Redelijk

Christopher

1 nacht verbleven in oktober 2025

4/10 – Matig

Tsung Chang, Diamond bar

Reisde met partner
Negatief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
My room door handle drop make me have to open the door with hard way, breakfast only have few varieties
3 nachten verbleven in oktober 2025

4/10 – Matig

Kelly

Reisde met partner
Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Very strong Smell of damp on all landing in room and stairs well hard to breath I have COPD also lift no working had to use stairs have a disability and king size bed was not king-size bed two put together uncomfortable sleep as beds kept separating between mattress where you basically fall in to the middle of the bed
1 nacht verbleven in oktober 2025

10/10 – Uitstekend

steven

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Al staff were amazing exseap of the manger with the wee pot belly not the one with the glasses the one with the pink shirt VERY RUDE .
6 nachten verbleven in september 2025

4/10 – Matig

Joseph

Reisde met partner
Negatief: Voorzieningen, staat van de accommodatie en faciliteiten
This hotel is in need of upgrading accross all areas. Including some reception staff who like to swear. The hotel gets cleaned well but is still dirty looking due to needing upgraded. The mattresses have big brown stains on them and they dont even cover it with a proper sheet. They cleaned our room but did not hoover and did not clean toilet pan maybe because of no toilet brush. The breakfast is adequate but not exciting. The noise from the service station deleviries woke me up the 2 days i was there. We checked out 1 day early due to all above.
3 nachten verbleven in september 2025

4/10 – Matig

Andrew

Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten

Awful stay , shabby room

Started badly as showed reception guy that I was platinum who said bookings/hotel.com hadn’t informed them. No upgrade, voucher for drinks etc at the bar or anything offered or given ( most places give you something ) had to pay for parking too which when I asked the other receptionist about platinum she did tell thr guy don’t charge but sadly he had already taken money from credit card . Not sure if anyone here or from there will refund this . Room was very dated, work carpet in parts , rusty light rims , very cheap watery shower gel, dirty bathroom wall , no grout in floor tiles which were dirty , blocked filthy xpelair fan , cracked / peeling paint on bathroom ceiling . Stayed in their sister hotel in cc and 10 times better , cleaner , modern etc .
Blocked with filth probably causing Fsb not to work as mirrors stayed steamed even when door opened for ages .
Rusty
1 nacht verbleven in september 2025

6/10 – Redelijk

Logan

Reisde met partner
Positief: Personeel en service, voorzieningen
The pictures on the Expedia listing were a bit misleading, as they primarily focus on the lobby and bar which are actually quite nice and seemed remodeled recently. The actual suite itself had chips out of the trim work, peeling paint on the bathroom ceiling, dirty/black stains on shower tile grout, gouges out of the drywall, splatters of unknown material on the walls and lampshades, and very uncomfortable beds. Only one lift worked, which was occasionally problematic, and lack of power outlets near the nightstands was inconvenient. The shower controls also seemed inconsistent and lacking logic; after two days, we still don’t know which knob actually controls temperature and where the water comes out. In summary, the price paid for the room is extremely indicative of the condition - if an affordable and safe hotel is needed, it does the job.
2 nachten verbleven in september 2025

6/10 – Redelijk

Jane

2 nachten verbleven in september 2025

8/10 – Goed

Alison, Goleta

Reisde met familie
Positief: Personeel en service, voorzieningen
Location convenient to down town and off the M8 Parking onsite for minimal fee
2 nachten verbleven in september 2025

6/10 – Redelijk

Scott

Reisde met familie
Positief: Personeel en service, comfort kamer

Bad smell

Strong smell of sewage in roommate
1 nacht verbleven in september 2025

2/10 – Ontzettend slecht

Colin

Reisde met partner
Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid, voorzieningen
Room stank of smoke. Bathroom door had a part hanging off. Mattress had a massive depression in it which looked like the springs were gone. General cleanliness was terrible. Marks on walls and woodwork from unknown origins. Dust and cobwebs on most of the coving. Stains on bedsheets. Carpet could have done with being replaced years ago. Not impressed and would not recommend.
1 nacht verbleven in september 2025

8/10 – Goed

Jenni

Positief: Personeel en service
10 nachten verbleven in augustus 2025

10/10 – Uitstekend

Shaun

1 nacht verbleven in september 2025

2/10 – Ontzettend slecht

patricia

Reisde met familie
Negatief: Netheid, comfort kamer
2 nachten verbleven in september 2025

2/10 – Ontzettend slecht

Fiona

1 nacht verbleven in september 2025