Dineren

Beoordelingen van Grand Hotel Astoria

4 out of 5
Grand Hotel Astoria
Largo San Grisogono, 3, Grado, GO

Beoordelingen

8,4

Zeer goed

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 75 van 183 beoordelingen" "
Gastenscore: 8 - Goed. 72 van 183 beoordelingen" "
Gastenscore: 6 - Redelijk. 20 van 183 beoordelingen" "
Gastenscore: 4 - Matig. 12 van 183 beoordelingen" "
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 4 van 183 beoordelingen" "

8,8/10

Netheid

8,6/10

Personeel en service

7,8/10

Voorzieningen

7,6/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

8,2/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

10/10 – Uitstekend

Monika

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
3 nachten verbleven in juli 2023

8/10 – Goed

Péter

4 nachten verbleven in juli 2023

10/10 – Uitstekend

István

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
A mozgássérült szobákban kényelmetlenül magas a WC kagyló
4 nachten verbleven in juli 2023

10/10 – Uitstekend

Brigitte

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in juni 2023

8/10 – Goed

Theresia

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
2 nachten verbleven in juni 2023

6/10 – Redelijk

Stefan

Reisde met partner
Positief: Personeel en service
Breakfast in a four-star superior without fresh fruit is not acceptable
4 nachten verbleven in mei 2023

8/10 – Goed

giuseppe

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service
1 nacht verbleven in april 2023

10/10 – Uitstekend

Saverio

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Top
Il migliore a Grado
4 nachten verbleven in maart 2023

6/10 – Redelijk

Kain

Reisde met familie
Ein bisschen in die Jahre gekommen. Aber sehr freundliches Personal.

10/10 – Uitstekend

Ljiljana

4 nachten verbleven in oktober 2022

2/10 – Ontzettend slecht

Paul

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
TERRIBLE,SHOCKING,OUTDATED,RUDE CUSTOMER SERVICE
1. Worse customer service I have ever experienced in many a hotel around the world I have been to. They refused a simple request to prepare a simple salad with ham, cheese and bread which I could give to my friend when she arrived later that evening (note - they have their own restaurant in the hotel so this was such a simple request, it’s unbelievable they refused) I was shocked and in disbelief the manager decided to call the police because I wanted to leave I was so disgusted and was willing to pay for the nights I had stayed but was not prepared to pay for the night I wanted to leave. 2. The manager is an ignorant person with zero customer service skills, and quite simply acted like a child in calling the police (all this with a smirk on his face) Only after I made him apologise to me for the poor disgusting service and for calling the police for a minor dispute, then I settled the bill in full (even though I would not be staying there) 3. The room are so outdated and old. Much better places to stay in Grado. I will never go back and never recommend this hotel. It’s quite disgusting how they acted. ***STAY AWAY FROM THIS HOTEL***
2 nachten verbleven in augustus 2022

10/10 – Uitstekend

Jesper

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Skønt hotel - super service
Skønt hotel - med super god service fra alle. perfekt beliggenhed. Særlig ros til parkeringsvagterne - de er meget serviceorienterede.
6 nachten verbleven in juli 2022

10/10 – Uitstekend

Martin

1 nacht verbleven in juli 2022

6/10 – Redelijk

Jan H. W.

Reisde met partner
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Nein!
6 nachten verbleven in juni 2022

8/10 – Goed

Gabriele

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Gute Lage des Hotels , sehr sauber , Personal sehr freundlich .
1 nacht verbleven in maart 2022

8/10 – Goed

Markus

Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
2 nachten verbleven in december 2021

10/10 – Uitstekend

Oliver

Positief: Staat van de accommodatie en faciliteiten, comfort kamer
1 nacht verbleven in december 2021

10/10 – Uitstekend

Saverlo

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Il meglio a Gradi
Ottimo hotel per posizione, camera, pulizia, sale comuni e livello del servizio. L’eccellenza è rappresentata dal bar al piano terra, arredato in modo veramente elegante, con bartender bravissimi, è un luogo dove ci si può rilassare.
Dopo il boreto gradese, ci vuole un porto.
5 nachten verbleven in december 2021

10/10 – Uitstekend

Bjørn

Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
Vi hadde et flott opphold på et hotell som ligger veldig sentralt i Grado.
4 nachten verbleven in september 2021

10/10 – Uitstekend

Ekaterina

1 nacht verbleven in september 2021

8/10 – Goed

Georg, Graz

Reisde met familie en kleine kinderen
Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
Sehr nettes Familienhotel
4 nachten verbleven in augustus 2021

10/10 – Uitstekend

Astrid

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in augustus 2021

8/10 – Goed

Mitrovic

Reisde met familie
Positief: Personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
.
1 nacht verbleven in augustus 2021

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in augustus 2021

8/10 – Goed

Klaus

Zakenreiziger
Positief: Netheid
1 nacht verbleven in juni 2021

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Tolle Lage, ruhig. Jederzeit gerne wieder
1 nacht verbleven in mei 2021
Reactie van Francesca op 31 mei 2021
Sehr geehrter Gast, Wenn die Kunden uns sagen, dass sie immer wieder gerne wiederkommen, haben wir das Ziel erreicht. Vielen Dank für Ihre Worte! GRAND HOTEL ASTORIA Francesca S. Reception Manager

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Ungemütliches Bett. Hart .
3 nachten verbleven in mei 2021
Reactie van Francesca op 31 mei 2021
Sehr geehrter Gast, wir danken Ihnen für Ihre Bewertung, wenn Sie bei uns sofort gemeldet hätten, dass Sie ein anderes Betttyp sich erwünscht hatten, könnten wir gerne eine gemeinsame Lösung finden. Wir hoffen, dass Sie wieder zu uns kommen werden GRAND HOTEL ASTORIA Francesca S. Reception Manager

10/10 – Uitstekend

Nicoletta

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Ottima location e servizio perfetto!
Ottima location e servizio perfetto!
1 nacht verbleven in mei 2021
Reactie van Francesca op 25 mei 2021
Gentile signora Nicoletta, la ringraziamo di cuore per la sua opinione e la sua testimonianza. Un caro saluto da Grado GRAND HOTEL ASTORIA Francesca S. Responsabile reception

10/10 – Uitstekend

Saverio

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Ottimo
Tutto perfetto con una eccellenza: il bar
3 nachten verbleven in oktober 2020
Reactie van Clarissa / Reception op 23 okt 2020
Gentile Signor Saverio, La ringraziamo per l’eccellente punteggio assegnatoci e ci fa davvero piacere sapere che si sia trovato a Suo agio nella nostra struttura. Provvederemo ad informare i colleghi del bar riguardo al Suo apprezzamento. La ringraziamo nuovamente e ci auguriamo di poterLa riaccogliere al più presto. Cordiali saluti da Grado,

10/10 – Uitstekend

Luciano

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Ottimo per un soggiorno a Grado.
Grande albergo classico, centrale e dotato di tutti i servizi. Il top sicuramente la terrazza panormaica con piscina all'aperto.
1 nacht verbleven in oktober 2020
Reactie van Francesca S./Reception Manager op 23 okt 2020
Gentile ospite, la ringraziamo per il suo feedback e siamo molto felici che abbia apprezzato i nostri servizi. Speriamo torni presto a trovarci.

10/10 – Uitstekend

Elisabeth

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Gute Wahl
Toller pool am Dach! Nahe am Strand und an der Altstadt. Die Junior Suite ist ausreichend gross für eine Familie mit Kindern. Große Terrasse.
3 nachten verbleven in augustus 2020

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

2 nachten verbleven in augustus 2020

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
2 nachten verbleven in december 2019

8/10 – Goed

Kurt

Positief: Netheid, personeel en service
3 nachten verbleven in oktober 2019

6/10 – Redelijk

roberto

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
Hotel di qualità, ma necessita di qualche aggiornamento/miglioria. Camera poco luminosa con luci artificiali (no led) Arredamento superato Serve una maggiore attenzione alla riduzione del consumo di energia (ascensori: ne chiami uno ma ne arrivano sempre due) Parcheggio esageratamente costoso!
1 nacht verbleven in oktober 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service
3 nachten verbleven in oktober 2019

6/10 – Redelijk

Giuseppe

Reisde met een groep
Negatief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
Grado in questa stagione ha il fascino del mare invernale: (quasi) tutto chiuso ma intimo e capace di far riflettere
1 nacht verbleven in oktober 2019

10/10 – Uitstekend

Ole Harald

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Vakre Grado
Et fantastisk flott hotell , kjempebra frokost og et fantastisk personale. Hotellet ligger fantastisk bra til, 50-100 meter fra stranden og et minutts gange til shopping,spisesteder og dagligvare. Flotte strand prominader å gå tur etter.
Stranden lije ved hotellet
4 nachten verbleven in september 2019

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Reisde met huisdieren, Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Hptel insgesn in Ordnung. Nur die Flecken auf dem Teppich im Zimmer sind eine Zumutung!
2 nachten verbleven in september 2019

4/10 – Matig

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid
Ich habe im Jaenner eine Juniorsuite gebucht da ich Meerblick wollte Als ich ankam bekam ich eine Juniorsuite mit Blick auf den Hinterhof Als ich versuchte das Zimmer zu tauschen hat man mir erklärt die Zimmer gebucht über Expedia haben keinen Meerblick und ich kann nicht täuschen Mein Zimmer war laut -Muellabfuhr um 2Uhr nachts Es kann nicht sein dass ein so lange vorreserviertes Zimmer keinen Meerblick hat Werde nicht mehr mit Expedia buchen
3 nachten verbleven in september 2019

10/10 – Uitstekend

Peter

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in september 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
3 nachten verbleven in september 2019

4/10 – Matig

Geverifieerde reiziger

3 nachten verbleven in augustus 2019

4/10 – Matig

Geverifieerde reiziger

Reisde met een groep
Negatief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
La cosa bella della strutturazione la zona e il ristorante al 7 piano e le piscine saline... e la disponibilità del maitre si sala e ha Walter il cameriere del ristorante e piscina del 7 piano... per il resto li manderei tutti a casa, la poca professionalità è lampante in quasi tutti... eviterei i commeti sul personale in reception... non sanno un tubo si nulla secondo me non sanno neanche che lavora in un hotel a 4 stelle... informazione date al nostro arrivo nulla... a quasi mio questo si ribaltano tra di loro... 3 giorni 2 cambio camere... il motivo... mai capito... organizziamo è a zero... e pensare che mi è stato consigliato... dopo ho capito sono abituati da clienti fissi del età media di 70 anni... poi capire le prete... da evitare...!!!!
3 nachten verbleven in augustus 2019

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
Alte Einrichtung im Zimmer, Dusche alt, Altes Mobiliar
3 nachten verbleven in augustus 2019

2/10 – Ontzettend slecht

Geverifieerde reiziger

Positief: Personeel en service
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Leider ist das Interieur sehr alt, am schönsten ist das Entree! Die Zimmer extrem klein. Preis/Leistung passen nicht. Zwei Liegen + ein Schirm 26 € / Tag am Strand. Parkgarage 18€ / Tag.
2 nachten verbleven in augustus 2019

10/10 – Uitstekend

Lorenza, Bolzano

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Un Ferragosto piacevolissimo
Abbiamo trovato un hotel un po’ démodé ma proprio per questo dotato di fascino. Situato in una posizione centrale che permette di visitare tutta l’ampIa zona pedonale di Grado pur restando di fronte alla spiaggia e al mare. La camera standard confortevole anche se piuttosto piccola. I servizi davvero ottimi. Il punto di forza secondo noi si trova al settimo e ultimo piano con una delle piscine ed un ampio spazio dotato di sdraio e docce dove ognuno può trovare la sua privacy e una gran tranquillità. Il panorama è stupendo. Dulcis in fundo sempre a questo piano si trova il ristorante “Settimo cielo” dove si può gustare un pranzo veloce e soprattutto una cena ottima a bordo piscina. Uno chef davvero all’altezza dei migliori e un servizio sempre impeccabile ci hanno portati a scegliere di fermarci quasi ogni giorno. La cena di Ferragosto è stata sublime.
6 nachten verbleven in augustus 2019

8/10 – Goed

Alain

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Pour les nostalgiques des années 70
Un hôtel familial pour les habitués des vacances sur plages privées bondées, il en faut, il y en a, et même beaucoup trop. Cela étant, l’hotel est rôdé, la présence d’un parking bien utile. Grado au delà du bord de mer est un village touristique qui est resté sympa. Et Aquileia est une merveille à visiter.
2 nachten verbleven in augustus 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service
1 nacht verbleven in augustus 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Parkplatz direkt vorhanden. Nicht weit zum Strand bzw. ins Zentrum. Zimmer sind in Ordnung. Frühstück ist gut.
4 nachten verbleven in juli 2019