citizenM Amstel Amsterdam
Hotel met een restaurant, in de buurt van Van Gogh Museum
Fotogalerie voor citizenM Amstel Amsterdam





Beoordelingen
9,6 op 10 –
Uitzonderlijk
Populaire voorzieningen
De huidige prijs is € 158
inclusief belastingen en toeslagen
4 dec - 5 dec
Kameropties
Controleer de beschikbaarheid voor deze datums
Beschikbare filters voor kamers
4 van 4 kamers weergeven
Alle foto's voor Kamer, 1 kingsize bed, niet-roken laden

Kamer, 1 kingsize bed, niet-roken
Hoogtepunten
Klimaatregeling
Een koelkast
Smart-tv
Pillowtop
Luxe beddengoed
Verduisterende gordijnen
Een ventilator
Privébadkamer
Alle foto's voor Kamer, 1 kingsize bed, niet-roken laden

Kamer, 1 kingsize bed, niet-roken
Hoogtepunten
Klimaatregeling
Een koelkast
Smart-tv
Pillowtop
Luxe beddengoed
Verduisterende gordijnen
Een ventilator
Privébadkamer
Alle foto's voor Kamer, 1 tweepersoonsbed, niet-roken laden

Kamer, 1 tweepersoonsbed, niet-roken
Hoogtepunten
Klimaatregeling
Een koelkast
Smart-tv
Pillowtop
Luxe beddengoed
Verduisterende gordijnen
Een ventilator
Privébadkamer
Alle foto's voor Kamer, 1 kingsize bed, niet-roken (Mobility Accessible, Roll-In Shower) laden

Kamer, 1 kingsize bed, niet-roken (Mobility Accessible, Roll-In Shower)
Hoogtepunten
Klimaatregeling
Een koelkast
Smart-tv
Pillowtop
Luxe beddengoed
Verduisterende gordijnen
Een ventilator
Privébadkamer
Misschien vind je dit ook leuk

W Amsterdam
Amsterdam Centrum
- Zwembad
- Spa
- Huisdiervriendelijk
- Gratis wifi
8.4 van 10, Zeer goed, 766 beoordelingen
De prijs is € 251
inclusief belastingen en toeslagen
20 nov - 21 nov
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

Sarphatistraat 47, Amsterdam, 1018 EW
Over deze accommodatie
citizenM Amstel Amsterdam
Vergelijkbare accommodaties

Hotel Notting Hill
Hotel Notting Hill
- Gratis wifi
- Airconditioning
- Fitnessruimte
- Ontbijt beschikbaar
9.2 van 10, Fantastisch, 1.011 beoordelingen
De prijs is € 121
inclusief belastingen en toeslagen
23 nov - 24 nov
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Toeslagen
De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald. De kosten kunnen inclusief toepasselijke belastingen zijn:
- Er wordt een toeristenbelasting van 11.468 procent in rekening gebracht
We hebben alle kosten vermeld die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven.
Optionele extra's
- Toeslag voor het ontbijtbuffet: ca. EUR 19.00 per persoon
- Toeslag voor laat uitchecken: EUR 29 (onder voorbehoud van beschikbaarheid)
Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar die handelt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag in rekening worden gebracht.
Tijdens het inchecken dien je mogelijk een erkend identiteitsbewijs met foto en een creditcard te verstrekken voor incidentele kosten.
Speciale verzoeken worden onder voorbehoud van beschikbaarheid bij het inchecken ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten in rekening worden gebracht. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards en pinpassen. Let op: contante betalingen zijn niet toegestaan.
Contactloos betalen is mogelijk
Deze accommodatie gebruikt zonne-energie en milieuvriendelijke schoonmaakproducten
Geluiddichte kamers kunnen niet worden gegarandeerd.
De accommodatie beschikt over de volgende veiligheidsvoorzieningen: rookmelder en beveiligingssysteem
De accommodatie bevestigt dat het de schoonmaak- en desinfectierichtlijnen van Commitment to Clean (Marriott) volgt.
Houd er rekening mee dat culturele normen en het gastenbeleid per land en per accommodatie kunnen verschillen. De gegeven beleidsregels zijn verstrekt door de accommodatie.
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
Alleen geregistreerde hotelgasten worden in de kamers toegelaten.
Je hebt geen auto nodig om van en naar deze accommodatie te reizen.
Deze accommodatie heet gasten van elke seksuele geaardheid en genderidentiteit welkom (LGBTI+-vriendelijk)
Nationale beoordeling
Hotelstars Union kent in Nederland een officiële sterrenclassificatie toe. Deze accommodatie heeft 4 stars toegekend gekregen.
Accommodatie ook bekend onder de naam
citizenM Amsterdam Amstel Hotel
citizenM Amstel Hotel
citizenM Amstel
citizenM Amstel Amsterdam Hotel
citizenM Amstel Amsterdam Amsterdam
citizenM Amstel Amsterdam Hotel Amsterdam
Veelgestelde vragen
Beoordelingen over citizenM Amstel Amsterdam
Beoordelingen
9,6
Uitzonderlijk
9,6/10
Netheid
9,8/10
Personeel en service
9,2/10
Voorzieningen
9,6/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
9,6/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
Reisde met partner
22 mrt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in maart 2025
10/10 – Uitstekend
Jeroen
Zakenreiziger
24 aug 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Jeroen
1 nacht verbleven in augustus 2024
6/10 – Redelijk
Deniz
26 feb 2024
Deniz
1 nacht verbleven in februari 2024
10/10 – Uitstekend
Piet
Zakenreiziger
1 jul 2023
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Piet
2 nachten verbleven in juni 2023
10/10 – Uitstekend
T.C.P.
21 nov 2022
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
T.C.P.
1 nacht verbleven in november 2022
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
Reisde met partner
14 aug 2021
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in augustus 2021
10/10 – Uitstekend
Richard
Zakenreiziger
14 jul 2021
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Richard
1 nacht verbleven in juli 2021
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
5 jul 2021
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in juli 2021
10/10 – Uitstekend
Paul
Zakenreiziger
13 jan 2021
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Paul
1 nacht verbleven in januari 2021
2/10 – Ontzettend slecht
Tim
27 aug 2020
Tim
1 nacht verbleven in augustus 2020
10/10 – Uitstekend
Thomas
17 jul 2020
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Covid Getaway
Thomas
2 nachten verbleven in juli 2020
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
12 jul 2020
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Heerlijk modern hotel.
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in juli 2020
10/10 – Uitstekend
David
7 jul 2020
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Recommended!
David
1 nacht verbleven in juli 2020
10/10 – Uitstekend
K.
15 apr 2020
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
K.
1 nacht verbleven in maart 2020
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
Reisde met partner
10 feb 2020
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in februari 2020
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
22 dec 2019
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in december 2019
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
Reisde met partner
1 dec 2019
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in november 2019
10/10 – Uitstekend
Jeroen
Reisde met een groep
25 nov 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Jeroen
1 nacht verbleven in november 2019
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
9 nov 2019
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in oktober 2019
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
Reisde met familie
14 okt 2019
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in oktober 2019
10/10 – Uitstekend
jo
13 sep 2019
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Kameroppervlakte
jo
2 nachten verbleven in september 2019
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
Reisde met partner
31 jul 2019
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in juli 2019
10/10 – Uitstekend
Leo
22 jul 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Leo
1 nacht verbleven in juli 2019
10/10 – Uitstekend
Jamison
31 okt 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Jamison
4 nachten verbleven in oktober 2025
10/10 – Uitstekend
Natalie
Reisde met familie
27 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Natalie
3 nachten verbleven in oktober 2025

















