Paviljoen

Beoordelingen van Riosol Hotel

3 out of 5
Riosol Hotel
C/ Isla De Lobos Nº1, Puerto Rico, Mogan, Gran Canaria

Beoordelingen

7,6

Goed

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 165 van 773 beoordelingen" "
Gastenscore: 8 - Goed. 373 van 773 beoordelingen" "
Gastenscore: 6 - Redelijk. 136 van 773 beoordelingen" "
Gastenscore: 4 - Matig. 66 van 773 beoordelingen" "
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 33 van 773 beoordelingen" "

7,6/10

Netheid

7,8/10

Personeel en service

7,2/10

Voorzieningen

7,0/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

6,6/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

8/10 – Goed

Ilse

Reisde met familie
Positief: Personeel en service, voorzieningen
Het appartement is ruim genoeg, maar gedateerd. Voorzieningen in het hotel zijn goed. Mooi voetbalveld en fijn zwembad. Ontbijtbuffet en diner zijn prima. Winkels, restaurants en het strand op loopafstand.
Reactie van Community Manager op 22 feb 2023
Dear Ilse,After reading your review about your stay at the Riosol, we are very thankful.Thank you for praising our spacious apartments, good facilities, football field, swimming pool, fine Buffet Restaurant, and location. It is a pleasure to check that you enjoyed your holidays with us.We have taken note of your comments on the need to renovate our apartments to study how we can enhance the experience for our guests. Your feedback is essential to us. Thank you very much for letting us know.We are looking forward to welcoming you soon.Kind Regards,Hotel RiosolRiversun-Touristic

4/10 – Matig

Ron

Reisde met familie
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Teleurstellend
5 nachten verbleven in december 2021
Reactie van Community Manager op 2 jan 2022
Dear Ron, We thank you for taking the time to review your stay. By your word and the score we have been given in this review, we infer you think there were some aspects of our service to be improved. We would be so grateful to know more about these areas to improve them. Kind Regards, Hotel Riosol Riversun-Touristic

4/10 – Matig

Geverifieerde reiziger

2 nachten verbleven in oktober 2019
Reactie van Community Manager op 1 nov 2019
Dear Guest, We thank you for taking the time to review your stay. By the score we have been given in this review, we infer you think there were some aspects of our service to be improved. We would be so grateful to know more about these areas to improve them. Kind Regards, Hotel Riosol Riversun-Touristic

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Prima! De slaapbank was alleen niet comfortabel. Veel te hard! Ook geen variatie wat betreft eten
7 nachten verbleven in juni 2019
Reactie van Community Manager op 30 jun 2019
Dear Guest, We are very thankful after reading your review about your stay at the Riosol Hotel. It is a pleasure to check that you enjoyed your holidays with us. We have taken notes of you comments on the sofa beds and food choice in order to study how we can improve our facilities and services to make the experience of our guests much better. Your feedback is very important for us. Thank you very much for letting us know. We will be more than happy to receive you again with a big smile. Looking forward to welcoming you soon. Kind Regards, Hotel Riosol Riversun – Touristic

8/10 – Goed

Jessica, Wateringen

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Goed: schoon, groot zwembad, vriendelijk. Kan beter: eten, bedden.
8 nachten verbleven in april 2019
Reactie van Community Manager op 6 mei 2019
Dear Jessica, We are very thankful after reading your review about your stay at the Riosol Hotel. Thank you for praising our staff, service and swimming pool. It is a pleasure to check that you enjoyed your holidays with us and that you do recommend it to other families. We have taken notes of your comments on the beds and food in order to study how we can improve our equipment and services to make the experience of our guests much better. Your feedback is very important for us. Thank you very much for letting us know. We will be more than happy to receive you again with a big smile. Looking forward to welcoming you soon. Hotel Riosol Riversun – Touristic

6/10 – Redelijk

Guus

Positief: Netheid, personeel en service
Negatief: Comfort kamer
Prima hotel, maar we hadden een wel erg eenvoudige kamer, stond ook wel bij de boeking maar hadden ons dat onvoldoende gerealiseerd. Helaas was hotel vol, dus konden niet upgraden. De eenvoud van de kamer was nog wel mee te leven, er was echter een deur naar de naastgelegen kamer, die een grote kier had, zodat we de buren letterlijk konden verstaan, bij gewoon gespreksniveau. In feite is een goed geluidsgeisoleerde (dubbele) deur technisch zeer eenvoudig te maken. Personeel was zeer vriendelijk en behulpzaam. Keuken was prima voor de geboden prijs.
7 nachten verbleven in januari 2018

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Personeel en service
Beautiful view
We hebben dit geboekt voor 1 nacht om vanuit de haven een dolfijnentour te maken Ligging hotel en zwembaden top Ook uitzicht prachtig Poolbar erg mooi
We thank our guest and author of this review for the time dedicated to publish his opinion about the Riosol Hotel. Thanks to its situation, the Riosol Hotel offers unsurpassable views over the Ocean and the Bay of Puerto Rico. The Hotels design also enables us to integrate the terraces of the Hotel into the natural surroundings, allowing our visitors to enjoy the Sun, the eternal spring like temperatures and exceptional views. Kind Regards, Lorenzo Sentís Riversun-Touristic

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Personeel en service
Wij hadden een basic room op zich niets mis mee maar het bed was wel een beetje erg smal voor 2 personen. soms wat lawaai van terugkerende gasten van het stappen. Zijn ook appartementen.

8/10 – Goed

Hella, utrecht

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Balkon met zeezicht
Alle appartementen hebben een balkon met zeezicht. Wij hadden veel zon op het baloon en een mooi uitzicht! 5 x per week schone handdoeken, regelmatig werd er schoon gemaakt inclusief het balkon zelf! De winkels zijn vlakbij. Puerto Rico is wel een groot vakantiedorp.
Uitzicht vanaf balkon

8/10 – Goed

wouter

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

8/10 – Goed

4 met 2 tieners, Woerden

Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
Fantastisch uitzicht!
Hotel is vrij hoog met een geweldig uitzicht, maar heeft daar tegenover dat je niet slecht te been moet zijn want er zijn maar liefst 761 treden naar beneden als u de trappen neemt. Eten was geweldig met ieder avond een andere thema. personeel was heel erg vriendelijk en behulpzaam. Kamer was schoon en werd 5 dagen in de week schoon gemaakt. Alle voorziening waren aanwezig: water koker, brood rooster, kook plaat, koolkast en magnetron. De kinderen hebben genoten van het zwemmen in de zwembaden. Avond programma was ook goed vooral voor de kleintjes en de dans avond (met ingehuurde dansers - extern) was wel top ook voor de tieners. Wij hebben van genoten. 1 keer had de lift een storing. De koffie apparaat in eetzaal had ook een keer een probleem - geen melk!! De mojito was erg lekker!!

8/10 – Goed

Petra vd Berg, Gouda

Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
Fijn hotel-prachtig uitzicht-wel 700 trappen
Het hotel was heerlijk, goede vriendelijke schoonmaak (6 van de 7 dagen schone handdoeken), dichtbij winkels, supermarkten, midgetgolf en heel veel leuke restaurantjes (alles op ca 300m). Let op: het hotel ligt hoog tegen een berg waardoor je 700 trappen af moet om bij het strand te komen. Taxi's volop om dit loopje met de taxi te doen (kosten nog geen €4). Met mijn moeder van 75 boek ik altijd een extra luxe (veel duurder) hotel, maar Riosol is gewoon leuk te betalen en perfect voor een gezin met kinderen (onze pubers van 15 en 17 hebben genoten!). Netjes en niet duur met alles binnen handbereik, voor als je geen mega luxe verblijf nodig hebt. Aanrader!

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Personeel en service
Prima appartementenhotel met spectaculair zeezicht
Appartementen zijn redelijk basic, keukeninrichting en terrasmeubilair eigenlijk niet toereikend voor aantal gasten in appartement. Appartementen zijn erg gehorig! Het terras bij het appartement is ruim en het uitzicht op zee is spectaculair. Zwembad en restaurant bij het hotel zijn prima, allebei ook met prachtig zeezicht. Personeel is zeer vriendelijk en behulpzaam. Winkelcentrum en restaurants in de buurt vonden wij niet echt prettig: niet gezellig en het feit dat je overal zodra je in de buurt komt opdringerig wordt aangesproken door winkel- of restaurantpersoneel is ronduit storend. Alles in ogenschouw genomen uiteindelijk prima verblijf gehad voor een week met goede prijs-kwaliteit verhouding.

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
perfecte reis
Mooi hotel, vriendelijk personeel en vooral heel lekker eten.

8/10 – Goed

Paulus, Bergen op Zoom

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Goede keuken, niet geschikt voor minder mobiele
Alleen avond/nacht, goed hotel, door ligging wat last van flinke wind, niet geschikt voor minder mobiele personen door trapsgewijs ligging van de kamers, a la carte restaurant goed en redelijk geprijsd

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service
Mooi uitzicht
Wat jammer was dat de verfrissen hard klikte ,wc af en toe door liep. Ondanks dat de deur dicht was. En de koelkast moesten we de nacht uit doen anders hoorde we die ook. Kamer werd goed schoon gemaakt alleen badkamer verouderd en niet mooi afgemaakt.

6/10 – Redelijk

Juliette

Reisde met familie
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Alojamiento un poco viejo necesitaría una reforma
4 nachten verbleven in april 2024
Reactie van Community Manager op 8 mei 2024
Estimada Juliette,Le agradecemos el tiempo empleado en publicar su opinión.Tomamos nota de sus apreciaciones sobre la necesidad de realizar reformas y estudiaremos medidas encaminadas a mejorar nuestras instalaciones y por ende la satisfacción de nuestros huéspedes.Saludos cordiales,Hotel RiosolRiversun-Touristic

6/10 – Redelijk

Christine fernande Fournier

Positief: Netheid, personeel en service
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Piscine chauffée super surtout pour ce baigner la nuit. Personnel a l'ecoute. Pas de clim dans tout les logements.
7 nachten verbleven in april 2024
Reactie van Community Manager op 29 apr 2024
Dear Christine,We are very thankful after reading your review about your stay at Riosol.Thank you for praising our staff and the swimming pool.We have taken note of your comments on the convenience of installing air conditioning in those rooms that dont include it to study how we can improve the experience for our guests. Your feedback is essential to us. Thank you very much for letting us know.We are looking forward to welcoming you soon.Kind Regards,Hotel RiosolRiversun-Touristic

10/10 – Uitstekend

Basil

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Very pleasant n nice
4 nachten verbleven in maart 2024
Reactie van Community Manager op 14 mrt 2024
Dear Basil,We thank you for your rating and the time dedicated to publishing it. We are always glad to know that the experience we provide meets our guests expectations, as this is a strong motivation for our dedicated team. Kind Regards,Hotel RiosolRiversun-Touristic

6/10 – Redelijk

Jens

Reisde met partner
Positief: Personeel en service
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Hotellet er meget slidt og trænger til en kærlig renovering.
7 nachten verbleven in februari 2024
Reactie van Community Manager op 7 mrt 2024
Dear Jens,Thank you for evaluating our services and facilities and choosing Riosol as your destination in Gran Canaria.We have taken note of your comments on the need to renovate our facilities to study how we can improve the experience for our guests. Your feedback is critical to us. Thank you very much for letting us know.We will be happy to receive you again with a big smile. Kind Regards,Hotel RiosolRiversun-Touristic

4/10 – Matig

Christoffer

Reisde met familie en kleine kinderen
Positief: Voorzieningen
Negatief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Veldig slitent og møkkete. Skikkelig utrivelige renholds arbeidere. Heisen virket kun når den følte for det. Og veldig vanskelig å bevege seg mellom etasjene uten
6 nachten verbleven in februari 2024
Reactie van Community Manager op 1 mrt 2024
Dear Christoffer,Thank you for evaluating our services and facilities and choosing Riosol as your destination in Gran Canaria.We have taken note of your comments on the staff, lift, and the need to renovate our rooms to study how we can improve the experience for our guests. Your feedback is critical to us. Thank you very much for letting us know. We are honestly sorry for not having fulfilled your satisfaction this time.We will be happy to receive you again with a big smile. Kind Regards,Hotel RiosolRiversun-Touristic

4/10 – Matig

Birger

Reisde met partner
Negatief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
The service was very bad.
4 nachten verbleven in februari 2024
Reactie van Community Manager op 19 feb 2024
Dear Birger,Thank you for evaluating our services and facilities and choosing Riosol as your destination in Gran Canaria.We have taken note of your comments on the need to improve our service to study how we can enhance the experience for our guests. Your feedback is critical to us. Thank you very much for letting us know, and we are honestly sorry for not having fulfilled your satisfaction this time.We will be happy to receive you again with a big smile. Kind Regards,Hotel RiosolRiversun-Touristic

6/10 – Redelijk

Jesus

Reisde met familie
Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid
La habitación terrible en términos de limpieza y mantenimiento y tuve ir a la recepción,( no pude llamar porque el teléfono estaba roto y no funcionaba,)a avisar que limpiaran la habitación y que arreglaran las cosas que estaban rotas. Se hicieron esfuerzos en la limpieza y en mantenimiento (Dan , un sr muy simpático nos arreglo las puertas del armario) y el responsable nos dio unas entradas para la piscina vip.
5 nachten verbleven in februari 2024
Reactie van Community Manager op 19 feb 2024
Estimado Jesús,Le agradecemos el tiempo empleado en publicar su opinión.Tomamos nota de sus apreciaciones sobre la necesidad de mejorar la limpieza y el mantenimiento. Estudiaremos medidas encaminadas a mejorar la satisfacción de nuestros huéspedes.Una vez más le agradecemos sus comentarios que nos ayudan enormemente a mejorar nuestro servicio.Saludos cordiales,Hotel RiosolRiversun – Touristic

6/10 – Redelijk

Guri

Positief: Netheid
Negatief: Personeel en service
Dårlig service, kun en delvist fungerende elevator
Vi gjorde i forvejen opmærksom på at værelset skulle være handicapvenligt, men da hotellet kun har en fungerende elevator, og denne var ude af drift i 3½ dag i de 3 uger vi var der, så skulle man gå trapper op og ned 5 etager. En dame i receptionen mente vi bare kunne finde et andet hotel, absolut elendig service hotellet er nedslidt
21 nachten verbleven in januari 2024
Reactie van Community Manager op 14 feb 2024
Dear Guri,Thank you for evaluating our services and facilities and choosing Riosol as your destination in Gran Canaria.We have taken note of your comments on the lift and the need to renovate our facilities and improve the service to study how we can enhance the experience for our guests. Your feedback is critical to us. Thank you very much for letting us know, and we are honestly sorry for not having fulfilled your satisfaction this time.We will be happy to receive you again with a big smile. Kind Regards,Hotel RiosolRiversun-Touristic

8/10 – Goed

Bent

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
9 nachten verbleven in januari 2024
Reactie van Community Manager op 14 feb 2024
Dear Bent,We thank you for your rating and the time dedicated to publishing it. We are always glad to know that the experience we provide meets our guests expectations, as this is a strong motivation for our dedicated team. Kind Regards,Hotel RiosolRiversun-Touristic

8/10 – Goed

Soren

Positief: Netheid, personeel en service
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Kunne være så godt
Riosol ligger fantastisk med bedste udsigt og sol det meste af dagen. Personalet i reception, i restaurant og bar og rengøring alle flinke og hjælpsomme. Morgenmads- og aftenmadsbuffet med stort udvalg. Stort udvalg i forskellige lejligheder, de fleste med stor altan og flot udsigt. Desværre er Riosol meget slidt og trænger meget til at blive renoveret. Overalt ses afskalninger på vægge og inventar slidt eller itu. Miljø belastes af daglig skift af håndklæder, selvom disse kun er meget lidt brugt samt skift af sengetøj hver 3. dag
5 nachten verbleven in februari 2024
Reactie van Community Manager op 14 feb 2024
Dear Soren,After reading your review about your stay at Riosol, we are very thankful.Thank you for praising our helpful staff, breakfast and dinner buffet, large balconies, sunny conditions, great location, and amazing views. It is a pleasure to check that you enjoyed your holiday with us.We have taken note of your comments on the need to renovate our facilities to study how we can improve the experience for our guests. Your feedback is essential to us. Thank you very much for letting us known.We are looking forward to welcoming you soon.Kind Regards,Hotel RiosolRiversun-Touristic

6/10 – Redelijk

Kristian

Reisde met een groep
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
7 nachten verbleven in januari 2024
Reactie van Community Manager op 7 feb 2024
Dear Kristian,We thank you for taking the time to review your stay.By the score of your review, we infer you think some aspects of our service could improve. We would be so grateful to know more about these areas to improve them. Kind Regards,Hotel RiosolRiversun-Touristic

6/10 – Redelijk

Marie

Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten, comfort kamer
Äldre och lite slitet hotell. Otillgängligt med väldigt mycket trappor och trasig hiss.
6 nachten verbleven in januari 2024
Reactie van Community Manager op 31 jan 2024
Dear Marie,After reading your review about your stay at Riosol, we are very thankful.We have taken note of your comments on the lifts and the need to renovate our facilities to study how we can improve the experience for our guests. Your feedback is essential to us. Thank you very much for letting us know.We are looking forward to welcoming you soon.Kind Regards,Hotel RiosolRiversun-Touristic

2/10 – Ontzettend slecht

Wibeke

Reisde met familie
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Veldig fin mottakelse i resepsjonen. Når vi ankom leiligheten var det utrolig mye sukkermaur. I senga fant jeg en tom boks med nesespray og det var hull i lakenet. Maurene hadde også funnet veien til senga, veldig ubehagelig. Ble jo veldig bekymret for at det kunne være veggdyr. Badet var lite innbydende og dusjen bar preg av slitasje. Mulig vi var uheldige med vår leilighet, men jeg vil ikke bestille der neste gang jeg har behov for et døgn ekstra.
1 nacht verbleven in januari 2024
Reactie van Community Manager op 26 jan 2024
Dear Wibeke,Thank you for evaluating our services and facilities and choosing Riosol as your destination in Gran Canaria.Thank you for praising our Reception.We have taken note of your comments on the need to renovate the bathroom and eliminate the ants to study how we can improve the experience for our guests. Your feedback is essential to us. Thank you very much for letting us know, and we are honestly sorry for not having fulfilled your satisfaction this time.We will be happy to receive you again with a big smile. Kind Regards,Hotel RiosolRiversun-Touristic

10/10 – Uitstekend

Nils Petter

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
7 nachten verbleven in januari 2024
Reactie van Community Manager op 26 jan 2024
Dear NilsWe thank you for your rating and the time dedicated to publishing it. We are always glad to know that the experience we provide meets our guests expectations, as this is a strong motivation for our dedicated team. Kind Regards,Hotel RiosolRiversun-Touristic

4/10 – Matig

Øistein

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in januari 2024
Reactie van Community Manager op 26 jan 2024
Dear Øistein,We thank you for taking the time to review your stay.By the score of your review, we infer you think some aspects of our service could improve. We would be so grateful to know more about these areas to improve them. Kind Regards,Hotel RiosolRiversun-Touristic

4/10 – Matig

Rasmus

Reisde met een groep
Negatief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
7 nachten verbleven in januari 2024
Reactie van Community Manager op 19 jan 2024
Dear Rasmus,We thank you for taking the time to review your stay.By the score of your review, we infer you think some aspects of our service could improve. We would be so grateful to know more about these areas to improve them. Kind Regards,Hotel RiosolRiversun-Touristic

2/10 – Ontzettend slecht

darren

Negatief: Personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Do not even consider going to this hotel food is terrible,staff rude food freezing cold birds and fly,s everywhere nothing covered up
11 nachten verbleven in januari 2024
Reactie van Community Manager op 19 jan 2024
Dear Darren,Thank you for evaluating our services and facilities and choosing Riosol as your destination in Gran Canaria.We have taken note of your comments on our staff and cold food to study how we can improve the experience for our guests. Your feedback is critical to us. Thank you very much for letting us know, and we are honestly sorry for not having fulfilled your satisfaction this time.We will be happy to receive you again with a big smile. Kind Regards,Hotel RiosolRiversun-Touristic

6/10 – Redelijk

Jarkko

Reisde met familie
Positief: Personeel en service
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
7 nachten verbleven in januari 2024
Reactie van Community Manager op 17 jan 2024
Dear Jarkko,We thank you for taking the time to review your stay.By the score of your review, we infer you think some aspects of our service could improve. We would be so grateful to know more about these areas to improve them. Kind Regards,Hotel RiosolRiversun-Touristic

4/10 – Matig

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Negatief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
15 nachten verbleven in december 2023
Reactie van Community Manager op 12 jan 2024
Dear Guest,We thank you for taking the time to review your stay.By the score of your review, we infer you think some aspects of our service could improve. We would be so grateful to know more about these areas to improve them. Kind Regards,Hotel RiosolRiversun-Touristic

8/10 – Goed

helena

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Vi har haft en toppenvecka på Riosol. Fantastisk pool som var närmre 30 grader varm (den som ingick för alla). Trevlig personal och rent, fint hotellområde. Vi bodde i en standardlägenhet som var över förväntan, hade två balkonger med fantastisk utsikt. Det enda vi har att anmärka på var att varmvattnet i lägenheten krånglade under hela veckan, blev ingen skillnad trots att vi sa till och de försökte lösa det.
7 nachten verbleven in december 2023
Reactie van Community Manager op 12 jan 2024
Dear Helena,After reading your review of your great week at Riosol, we are very thankful.Thank you for praising our staff, cleanliness, apartments, swimming pool, and views. It is a pleasure to check that you enjoyed your holiday with us.We have taken note of your comments on the hot water to study how we can improve the experience for our guests. Your feedback is critical to us. Thank you very much for letting us know.We are looking forward to welcoming you soon.Kind Regards,Hotel RiosolRiversun-Touristic

6/10 – Redelijk

Jenny-Ann

2 nachten verbleven in december 2023
Reactie van Community Manager op 12 jan 2024
Dear Jenny-Ann,We thank you for taking the time to review your stay.By the score of your review, we infer you think some aspects of our service could improve. We would be so grateful to know more about these areas to improve them. Kind Regards,Hotel RiosolRiversun-Touristic

2/10 – Ontzettend slecht

Sigrún

Reisde met familie
Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Bad conditions
Three star hotel, so we did not expect much The apartments are in a bad shape, shower drain blocked , which I discovered while taking a cold shower due to heating problems. We requested help regarding the blocked drain, without a success (they said they would come, but did not). Everything about the apartment needs to be restored. Sewer stink was in the apartment (perhaps because of the drain), but also outside, leaking pipes).
1 nacht verbleven in december 2023
Reactie van Community Manager op 12 jan 2024
Dear Sigrún,Thank you for evaluating our services and facilities and choosing Riosol as your destination in Gran Canaria.We have taken note of your comments on the need to renovate our rooms and improve the maintenance to study how we can enhance the experience for our guests. Your feedback is critical to us. Thank you very much for letting us know, and we are honestly sorry for not having fulfilled your satisfaction this time.We will be happy to receive you again with a big smile. Kind Regards,Hotel RiosolRiversun-Touristic

8/10 – Goed

Adrian

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
I stay here regularly
2 nachten verbleven in december 2023
Reactie van Community Manager op 12 jan 2024
Dear Adrian,After reading your review about your return stay at the Riosol Hotel, we are very thankful. It's always pleasing, and a sign that we have the right approach when our guests return and become regulars. This delights the team, as our constant objective is to deliver the very best standards of customer care. We look after our guests and always try to make sure that we make them feel as comfortable and happy as possible.We are looking forward to welcoming you soon.Kind Regards,Hotel RiosolRiversun-Touristic

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
4 nachten verbleven in december 2023
Reactie van Community Manager op 12 jan 2024
Dear Guest,We thank you for your rating and the time dedicated to publishing it. We are always glad to know that the experience we provide meets our guests expectations, as this is a strong motivation for our dedicated team. Kind Regards,Hotel RiosolRiversun-Touristic

10/10 – Uitstekend

Eskild

1 nacht verbleven in december 2023
Reactie van Community Manager op 12 jan 2024
Dear Eskild,We thank you for your rating and the time dedicated to publishing it. We are always glad to know that the experience we provide meets our guests expectations, as this is a strong motivation for our dedicated team. Kind Regards,Hotel RiosolRiversun-Touristic

4/10 – Matig

Michael

Reisde met familie en kleine kinderen
Negatief: Personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Room was horrible to many stairs and to hot in rooms.
2 nachten verbleven in november 2023
Reactie van Community Manager op 15 jan 2024
Dear Michael,We thank you for taking the time to review your stay.By the score of your review, we infer you think some aspects of our service could improve. We would be so grateful to know more about these areas to improve them. Kind Regards,Hotel RiosolRiversun-Touristic

2/10 – Ontzettend slecht

Jose

Negatief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
14 nachten verbleven in november 2023
Reactie van Community Manager op 15 jan 2024
Estimado Jose,Le damos las gracias por el tiempo dedicado a publicar su opinión.Deducimos, por la puntuación que nos ha otorgado, que han debido de existir algunos aspectos de nuestro servicio que no han sido de su entera satisfacción. Estaríamos muy agradecidos de saber cuáles han sido estas áreas para mejorarlas.Saludos cordiales, Hotel RiosolRiversun-Touristic

6/10 – Redelijk

ole jonny

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
Ferie
10 nachten verbleven in november 2023
Reactie van Community Manager op 15 jan 2024
Dear Ole,We thank you for taking the time to review your stay.By the score of your review, we infer you think some aspects of our service could improve. We would be so grateful to know more about these areas to improve them. Kind Regards,Hotel RiosolRiversun-Touristic

4/10 – Matig

Daniel, North Miami Beach

Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in november 2023
Reactie van Community Manager op 15 jan 2024
Dear Daniel,We thank you for taking the time to review your stay.By the score of your review, we infer you think some aspects of our service could improve. We would be so grateful to know more about these areas to improve them. Kind Regards,Hotel RiosolRiversun-Touristic

6/10 – Redelijk

Paul Johan

Reisde met een groep
Positief: Personeel en service, comfort kamer
Negatief: Netheid
Generelt ett begynnende slitent hotel.. krane på vask kjøkken hang og slang.. dør til bad går nesten ikke igjen.. tv mindre enn en pc-skjerm. Som ikke virket. Orket ikke melde dette da vi ikke var så avhengig av tv. Renhold var ikke bra.. føtter og lugger var svarte bare etter en tur over gulvet- inn t il soverom. Frokost var veldig ok da. Men savnet en vanlig kaffetrakter der.
7 nachten verbleven in november 2023

4/10 – Matig

Juha

Reisde met familie
Negatief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Outdated rooms, pool is cold, staff in reception wern't very helpful
7 nachten verbleven in november 2023

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Positief: Personeel en service, comfort kamer
Utsikten var bäst
Fantastisk utsikt från uteplatsen. Bra poolområde. Städning fick vi säga till om och ändå fick vi inte det antal städningar som ingick i bokningen. Många trappor och de flesta lägenheterna är det många trappor för att nå. Så boendet kräver friska ben. Är inte ac på alla rum så blir varmt i lägenheten när det är varmt ute. Vi var nöjda med tanke på det pris vi betalade.
7 nachten verbleven in november 2023

10/10 – Uitstekend

Jeanette

Positief: Netheid, personeel en service
Fantastisk utsikt högst upp på toppen
Hade bokat superior lägenhet med havsutsikt och terassen var rymlig med både solstolar och bord med stolar och det var verkligen fantastisk vy med både havsutsikt och ut över dalen. Lägenheten i sig var okej, sängarna var sköna men i vår lägenhet så var det olika höjd på sängarna som stod bredvid varandra. Badrummet hade sett sina bästa dagar o var faktiskt lite sjaskigt även om det hölls rent. Lätt att hitta gratis parkering utanför hotellområdet.
Utsikten
7 nachten verbleven in november 2023

6/10 – Redelijk

Christiane

Reisde met familie
Negatief: Personeel en service
Vi kommer IKKE tilbage
Maden var rigtig fin, dog blev der ikke fyldt op i buffeten, så hvis du kom i slutningen af åbningstiden, var udvalget lille. Personalet var generelt ikke særligt smilende, dog med tre undtagelser en ung fyr i restauranten og en kvindelig og mandlig receptionist, som var smilende og imødekommende. Nogle af dem var direkte uvenlige. Poolområdet er fint og der er fint med liggestole, men du må ikke lege med en badebold eller have en luftmadras eller lignende i poolen, så ikke så sjovt for børnene. Standen var også rimelig dårlig, værelserne og især badeværelserne trængte til en grundig renovering.
7 nachten verbleven in november 2023