Exterieur

Beoordelingen van Mercure City Groningen Martiniplaza Hotel

4 out of 5

Beoordelingen

8,6

Uitstekend

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 258 van 695 beoordelingen" "
Gastenscore: 8 - Goed. 348 van 695 beoordelingen" "
Gastenscore: 6 - Redelijk. 65 van 695 beoordelingen" "
Gastenscore: 4 - Matig. 19 van 695 beoordelingen" "
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 5 van 695 beoordelingen" "

9,0/10

Netheid

8,8/10

Personeel en service

8,4/10

Voorzieningen

8,6/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

8,4/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

8/10 – Goed

Robert

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Nette kamer. Vriendelijk personeel. Heerlijk ontbijt. 15 minuten lopen naar het gezellige centrum.
1 nacht verbleven in april 2024
Reactie van Petra Hoekstra Hotel manager op 20 apr 2024
Beste Robert,Hartelijk dank voor uw review.Het doet ons goed te horen dat u tevreden was met de netheid van uw kamer en de vriendelijkheid van ons personeel. Ons team zet zich dagelijks in om ervoor te zorgen dat onze gasten een plezierig verblijf ervaren.We zijn ook verheugd dat ons uitgebreide ontbijtbuffet bij u in de smaak is gevallen. We streven ernaar om met ons ontbijtaanbod een goede start van de dag te bieden.Hoewel ons hotel niet direct in het stadscentrum ligt, zijn we blij dat u de 15-minuten wandeling naar het bruisende centrum van Groningen heeft kunnen waarderen. Dit biedt onze gasten de perfecte gelegenheid om de stad te verkennen en tegelijkertijd te genieten van de rust die onze locatie te bieden heeft.Graag tot een volgende keer!Met vriendelijke groeten,Petra HoekstraHotel manager

10/10 – Uitstekend

Rita

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Dichtbij het theater. Lopend er naar toe. Een super mooie en schone kamer. Zeer vriendelijk personeel!
1 nacht verbleven in maart 2024
Reactie van Petra Hoekstra Hotel manager op 25 mrt 2024
Beste Rita,Hartelijk dank voor uw beoordeling!Het doet ons veel plezier te lezen dat onze locatie naast het theater ideaal was voor uw bezoek en dat u de korte wandeling als positief ervaren heeft. We zijn ook blij te horen dat de kamer aan uw verwachtingen voldeed qua netheid en dat ons personeel een goede indruk op u heeft achtergelaten met hun vriendelijkheid.Een volgende keer staan we graag weer voor u klaar.Hartelijke groeten,Petra HoekstraHotel manager

4/10 – Matig

Serena

Reisde met een groep
Positief: Personeel en service
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Kamer was gedeeltelijk ingericht voor één persoon. Eén beker, één glas, één set handdoeken. Onderste knop van de wc was kapot. Hadden een balkon maar geen deur. Uitzicht was een ander gebouw. Problemen gehad met de slagboom. Ramen konden niet open. Ventilatie maakte erg veel herrie. Wat we wel positief hebben ervaren waren de medewerkers, die zijn erg vriendelijk.
1 nacht verbleven in februari 2024

10/10 – Uitstekend

Jacoba

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Prima hotel met goed ontbijt. Maar om er te komen is wel lastig tegenwoordig. Maar daar kan het hotel niets aan doen. Groningen is al jaren een crime om bestemmingen te bereiken. Hotel kan wel even aangeven op site dat bereikbaarheid per auto iets anders is.

4/10 – Matig

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten, comfort kamer
vergane glorie
De kamer was netjes, het bed was erg hard, deken een beetje dun. De gangen en de algemene ruimtes zijn wel heel oud en kunnen wel een opfrisbeurt gebruiken.
1 nacht verbleven in januari 2024
Reactie van Petra Hoekstra Hotel manager op 24 jan 2024
Beste gast,Hartelijk dank voor uw behulpzame feedback.We zijn blij te vernemen dat u onze kamers netjes vond. Het doet ons goed dat de netheid van onze accommodatie wordt gewaardeerd. Wat betreft uw opmerking over de matrassen, deze zijn in 2023 vernieuwd met als doel een comfortabele rust te bieden. Het spijt ons te horen dat de hardheid van het bed en de dikte van de deken niet naar wens waren. We nemen uw feedback serieus en zullen blijven streven naar verbetering van het comfort in onze kamers. Met betrekking tot de algemene ruimtes, deze weerspiegelen de laatste renovatie uit 2009 en hoewel sommige gasten de inrichting waarderen, begrijpen we dat smaken verschillen en zullen we uw suggesties voor een opfrisbeurt in overweging nemen.Met vriendelijke groeten,Petra HoekstraHotel manager

6/10 – Redelijk

René

Positief: Personeel en service
1 nacht verbleven in januari 2024
Reactie van Petra Hoekstra Hotel manager op 23 jan 2024
Beste René,Fijn dat u de tijd nam voor uw feedback.We zijn blij dat we u van dienst konden zijn met ons hotel. We noteren uw feedback en zullen kijken wat we kunnen verbeteren.Met vriendelijke groet en hopelijk tot een volgende keer,Petra HoekstraHotel manager

8/10 – Goed

Jan

Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
Om de hoek bij martiniplaza, top
1 nacht verbleven in januari 2024
Reactie van Petra Hoekstra Hotel manager op 4 jan 2024
Beste Jan,Hartelijk dank voor deze fijne beoordeling.Wat fijn dat u een prettig verblijf bij ons had en dat u heeft genoten van onze gunstige ligging.Graag tot een volgende keer!Met vriendelijke groeten,Petra HoekstraHotel manager

8/10 – Goed

Piet

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in december 2023
Reactie van Petra Hoekstra Hotel manager op 31 dec 2023
Beste Piet,Bedankt voor uw beoordeling en feedback.Het verheugt ons dat u een fijn verblijf heeft gehad in ons hotel.We hopen u in de toekomst opnieuw te mogen verwelkomen en wensen u een fijne dag toe. Met vriendelijke groet.Petra HoekstraHotel manager

4/10 – Matig

Guido

2 nachten verbleven in december 2023
Reactie van Petra Hoekstra Hotel manager op 8 jan 2024
Beste Guido,Vriendelijk bedankt dat u de tijd heeft genomen een review te plaatsen.Spijtig dat uw verblijf niet naar tevredenheid was. We hadden graag geweten wat we kunnen verbeteren om u een betere ervaring te bieden.Graag verwelkomen we u nogmaals voor een nieuwe kans.Met vriendelijke groet,Petra HoekstraHotel manager

8/10 – Goed

Sander

1 nacht verbleven in november 2023
Reactie van Petra Hoekstra Hotel manager op 18 dec 2023
Beste Sander,Hartelijk dank voor deze fijne beoordeling.Het verheugt ons dat u een fijn verblijf heeft gehad in ons hotel.We hopen u in de toekomst opnieuw te mogen verwelkomen en wensen u een fijne dag toe. Met vriendelijke groet.Petra HoekstraHotel manager

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Prima hotel
1 nacht verbleven in december 2023
Reactie van Petra Hoekstra Hotel manager op 12 dec 2023
Beste gast,Hartelijk dank voor deze mooie beoordeling.Het doet ons plezier dat u genoten heeft van uw verblijf bij ons en dat de kamer naar wens was. Ook fijn dat u de goede service als pluspunt aanhaalt. Daar doen we het voor!We hopen u in de toekomst opnieuw te mogen verwelkomen.Petra HoekstraHotel manager

8/10 – Goed

Shewina

1 nacht verbleven in november 2023
Reactie van Petra Hoekstra Hotel manager op 7 dec 2023
Beste Ewina,Hartelijk dank voor uw positieve beoordeling.We zijn ontzettend blij om te lezen dat u genoten heeft van uw verblijf bij ons in Groningen.Een volgende keer staan we graag weer voor u klaar.Hartelijke groeten,Petra HoekstraHotel manager

10/10 – Uitstekend

Mariëlle

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Erg net hotel. Ontbijtbuffet heel erg uitgebreid. Kamers heel mooi, en niet te krap. Zelfs koelkastje en kluis aanwezig
1 nacht verbleven in oktober 2023
Reactie van Petra Hoekstra, Manager op 23 okt 2023
Beste MariëlleHartelijk bedankt voor uw fijne review.We zijn blij om te horen dat u ons ontbijtbuffet erg uitgebreid vond en dat u tevreden was met de grootte en voorzieningen van de kamer, zoals het koelkastje en de kluis. Het is fijn om te weten dat u een prettig verblijf bij ons heeft gehad.Tot weerziens.Petra Hoekstra, Manager

6/10 – Redelijk

Heleen

1 nacht verbleven in oktober 2023
Reactie van Petra Hoekstra Hotel manager op 9 nov 2023
Beste Heleen,Bedankt voor uw mooie beoordeling.We vinden het spijtig dat we niet aan uw verwachtingen hebben voldaan.Zou u ons kunnen vertellen wat u graag anders had gezien? Zo kunnen we het een volgende keer beter doen.Met vriendelijke groeten en graag tot nog eens,Petra HoekstraHotel manager

10/10 – Uitstekend

Gerrie

1 nacht verbleven in september 2023
Reactie van Petra Hoekstra Hotel manager op 18 okt 2023
Beste GerrieHartelijk bedankt voor uw fijne review.Het verheugt ons dat u een fijn verblijf heeft gehad in ons hotel.Een volgende keer staan we graag weer voor u klaar.Hartelijke groeten,Petra HoekstraHotel manager

10/10 – Uitstekend

M.E.E.

1 nacht verbleven in september 2023
Reactie van Petra Hoekstra Hotel manager op 25 sep 2023
Beste gast,Bedankt dat u de tijd nam voor deze review.Het verheugt ons dat u een fijn verblijf heeft gehad in ons hotel.Hartelijke groet,Petra HoekstraHotel manager

10/10 – Uitstekend

Patrick

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
2 nachten verbleven in september 2023
Reactie van Petra Hoekstra Hotel manager op 19 sep 2023
Beste Patrick,Hartelijk dank voor uw review.Het doet ons veel plezier dat u tevreden was met uw verblijf bij ons en dat de netheid van de kamer naar wens was. Daar doen we het voor!Graag tot een volgende keer!Met vriendelijke groeten,Petra HoekstraHotel manager

10/10 – Uitstekend

Monique

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Vriendelijk peroneel,alles netjes schoon
1 nacht verbleven in september 2023
Reactie van Petra Hoekstra Hotel manager op 18 sep 2023
Beste Monique,Dank u voor uw mooie beoordeling.We zijn blij te horen dat u tevreden was met de netheid van onze kamers en de vriendelijkheid van ons personeel. Ons team streeft ernaar om elke gast een aangenaam verblijf te bieden en uw feedback is zeer waardevol voor ons.We hopen u in de toekomst opnieuw te mogen verwelkomen in ons hotel en wensen u een fijne dag verder.We verwelkomen we u een volgende keer graag opnieuw!Met vriendelijke groet,Petra HoekstraHotel manager

4/10 – Matig

Henk

Reisde met partner
Negatief: Personeel en service, voorzieningen
Na een uiterst vriendelijke ontvangst bij aankomst volgde een heel klant onvriendelijk gesprek in de avond Er waren te weinig handdoeken,airco werkte niet en de door het hotel geregelde taxi heeft de boel opgelicht Al met al een zeer slechte ervaring an dit gerenommeerde hotel
1 nacht verbleven in september 2023
Reactie van Petra Hoekstra Hotel manager op 11 sep 2023
Beste Henk,Bedankt dat u de moeite heeft genomen een beoordeling achter te laten.Wij willen u graag onze oprechte excuses aanbieden. Dit is niet onze standaard en we snappen dat dit niet fijn was. We zullen dit dan ook intern bespreken om te voorkomen dat dit nogmaals voorvalt.Graag verwelkomen we u in de toekomst nogmaals voor een gegarandeerd betere ervaring.Hartelijke groet,Petra HoekstraHotel manager

10/10 – Uitstekend

Satish

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Meer dan prima.
1 nacht verbleven in september 2023
Reactie van Petra Hoekstra Hotel manager op 11 sep 2023
Beste Satish,Heel erg bedankt voor uw mooie score!We zijn blij te horen dat u tevreden was met de netheid van de kamer, de staat van het hotel en de service die u heeft ontvangen. Het is fijn om te weten dat u de kamerfaciliteiten grotendeels waardeerde, hoewel we altijd streven naar verbetering en uw feedback ter harte nemen.Nogmaals bedankt voor uw vriendelijke woorden en we hopen u in de toekomst opnieuw te mogen verwelkomen.Graag tot een volgende keer!Met vriendelijke groeten,Petra HoekstraHotel manager

4/10 – Matig

Gertjan

Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in september 2023
Reactie van Petra Hoekstra Hotel manager op 5 sep 2023
Beste gast,Bedankt voor uw recensie.We betreuren het dat u niet helemaal tevreden was met de staat van het hotel en het comfort van uw kamer. Hoewel ons hotel in 2009 is gerenoveerd, begrijpen we dat sommige kamers mogelijk een opfrisbeurt nodig hebben. We nemen uw feedback ter harte en zullen dit in overweging nemen bij toekomstige verbeteringen. Onze excuses voor het ongemak dat u heeft ervaren tijdens uw verblijf.Met vriendelijke groeten en graag tot een volgende keer,Petra HoekstraHotel manager

10/10 – Uitstekend

Erwin

Reisde met partner
Positief: Voorzieningen
Lokatie lekker centraal, tijdens verblijf niet te druk.
1 nacht verbleven in augustus 2023
Reactie van Hotel manager op 24 aug 2023
Beste Erwin,Bedankt voor uw enthousiaste beoordeling!Fijn dat u genoten heeft van uw verblijf bij ons en dat u onze ligging ideaal vond. We vinden het fijn dat alles zo naar wens was.Een volgende keer verwelkomen we u graag opnieuw.Met vriendelijke groet,Petra HoekstraHotel manager

8/10 – Goed

Vincent

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Prima hotel met nette kamers
1 nacht verbleven in augustus 2023
Reactie van Petra Hoekstra Hotel manager op 21 aug 2023
Beste Vincent,Hartelijk dank voor deze fijne beoordeling.We zijn blij te horen dat u tevreden was met de nette kamers en de service die wij bieden. Ons team streeft ernaar om een comfortabele en aangename ervaring te bieden aan al onze gasten.We waarderen uw feedback en zullen deze gebruiken om onze diensten en faciliteiten verder te verbeteren. Uw tevredenheid is belangrijk voor ons en we hopen u in de toekomst opnieuw te mogen verwelkomen.Een volgende keer verwelkomen we u graag opnieuw.Met vriendelijke groet,Petra HoekstraHotel manager

8/10 – Goed

R

1 nacht verbleven in augustus 2023
Reactie van Petra Hoekstra Hotel manager op 14 aug 2023
Beste gast,Vriendelijk dank voor het delen van uw waardering.Het verheugt ons dat u een fijn verblijf heeft gehad in ons hotel.Hartelijke groeten,Petra HoekstraHotel manager

8/10 – Goed

Miquel

1 nacht verbleven in augustus 2023
Reactie van Petra Hoekstra Hotel manager op 14 aug 2023
Beste Miquel,Bedankt voor uw fijne review.Het verheugt ons dat u een fijn verblijf heeft gehad in ons hotel.Een volgende keer verwelkomen we u graag opnieuw.Met vriendelijke groet,Petra HoekstraHotel manager

8/10 – Goed

Claudia

Reisde met een groep, Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Mercure City
De bedden waren super. wel jammer dat de omgeving opgebroken was (gelukkig is dit altijd van tijdelijke duur, maar het geeft een minder welkom gevoel), hele fijne incheck en erg nette kamers.
1 nacht verbleven in augustus 2023
Reactie van Petra Hoekstra, Manager op 11 aug 2023
Beste Claudia,Bedankt voor uw review.We hopen dat u van uw verblijf bij ons heeft genoten. We willen u bedanken voor uw opmerkingen en we nemen uw feedback zeker mee voor verbetering. We willen ons echter excuseren voor dit ongemak en hopen dat het verblijf verder geslaagd was.Met vriendelijke groeten en graag tot een volgende keer,Petra Hoekstra, Manager

8/10 – Goed

F.J.

1 nacht verbleven in juli 2023
Reactie van Petra Hoekstra Hotel manager op 21 jul 2023
Beste gast,We danken u hartelijk voor deze positieve recensie.Fijn dat u een prettig bezoek aan ons hotel heeft gehad!Hartelijke groet,Petra HoekstraHotel manager

8/10 – Goed

Angelique

1 nacht verbleven in juli 2023
Reactie van Petra Hoekstra Hotel manager op 4 sep 2023
Beste Angelique,Bedankt voor deze mooie beoordeling.Het verheugt ons dat u een fijn verblijf heeft gehad in ons hotel.Hartelijke groeten,Petra HoekstraHotel manager

10/10 – Uitstekend

Jacqueline

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Het personeel is zo vriendelijk, ouderwets goed. Je voelt je welkom
1 nacht verbleven in juni 2023
Reactie van Petra Hoekstra Hotel manager op 21 jun 2023
Beste Jacqueline,Hartelijk bedankt voor deze mooie review.We waarderen het zeer dat juist u, als regelmatig terugkerende gast, onze gastvrijheid en vriendelijkheid zo op prijs stelt. De complimentjes delen we met het team.Graag tot een volgende keer!Petra HoekstraHotel manager

8/10 – Goed

Thomas

1 nacht verbleven in juni 2023
Reactie van Petra Hoekstra Hotel manager op 12 jun 2023
Beste Thomas,Hartelijk dank voor uw review.Het verheugt ons dat u een fijn verblijf heeft gehad in ons hotel.We hopen u in de toekomst opnieuw te mogen verwelkomen en wensen u een fijne dag toe. Met vriendelijke groet.Petra HoekstraHotel manager

2/10 – Ontzettend slecht

Arie

Negatief: Personeel en service
Zeer slechte bereikbaarheid, nergens een vermelding hiervan. Geen gratis parkeren in de directe omgeving ondanks info op de site
1 nacht verbleven in mei 2023
Reactie van Petra Hoekstra Hotel manager op 17 mei 2023
Dag Arie,We stellen het op prijs dat u een bericht achterlaat.Het spijt ons enorm dat u zo'n last had van de wegwerken werkzaamheden. We willen ons er dan ook voor excuseren dat u hier op voorhand niet van op de hoogte werd gebracht. We zullen er in de toekomst zeker aandacht aan besteden dat dit wel gebeurt.We hopen u in de toekomst nogmaals te mogen verwelkomen.Met vriendelijke groeten,Petra HoekstraHotel manager

8/10 – Goed

Aafke

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Een prettig hotel met nette kamers en fijne bedden. Royaal ontbijt en vriendelijk personeel. Vanaf station Groningen ook prima te lopen (15 min)
1 nacht verbleven in mei 2023
Reactie van Petra Hoekstra Hotel manager op 15 mei 2023
Beste Aafke,Bedankt voor deze mooie beoordeling.Wat fijn dat u onze ligging goed en het personeel vriendelijk vond en dat u ook tevreden was met het comfortabele bed en het lekkere ontbijt!We kunnen niet wachten u opnieuw te mogen verwelkomen.Met vriendelijke groet,Petra HoekstraHotel manager

4/10 – Matig

JACQUELINE

Reisde met een groep
Negatief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
Ontvangst op 16-4 rond 12.00 u door een chagrijnige medewerkster, de kamer was koud, de omgeving is een grote bouwput, 25 min lopen naar het centrum (hoezo Cityhotel?), voor de deur tafels met blikjes bier en veel sigaretten(mooie ontvangst!), probleem bij uitrijden en reageren niet op de bel (oooh niets gehoord). Vreselijk hotel maar om positief te eindigen; goed ontbijt.
1 nacht verbleven in april 2023

8/10 – Goed

Robert

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Vriendelijk personeel. Nette, modern en schone kamer. Heerlijk ontbijt. Goed bereikbaar met OV, op 20 minuten lopen geweldige winkelstraten te bereiken.
1 nacht verbleven in april 2023

10/10 – Uitstekend

Cornelis

1 nacht verbleven in april 2023

10/10 – Uitstekend

Hendrica

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Prima accomodatie en prima ontbijt. Zeer behulpzame receptionistes !
1 nacht verbleven in maart 2023
Reactie van Rick Haandrikman op 6 apr 2023
Geachte Gast,Bedankt dat u de tijd heeft genomen om uw feedback te geven over uw verblijf in ons hotel. Wij hopen u snel weer te mogen verwelkomen in ons hotel.Met vriendelijke groet,Rick HaandrikmanCluster General Manager

10/10 – Uitstekend

Daphne

2 nachten verbleven in februari 2023
Reactie van Rick Haandrikman op 6 apr 2023
Geachte Gast,Bedankt dat u de tijd heeft genomen om uw feedback te geven over uw verblijf in ons hotel. Wij hopen u snel weer te mogen verwelkomen in ons hotel.Met vriendelijke groet,Rick HaandrikmanCluster General Manager

8/10 – Goed

Nick

Zakenreiziger
Positief: Personeel en service
Middelmatig. Keuken goed. Personeel goed
1 nacht verbleven in februari 2023
Reactie van Rick Haandrikman op 27 feb 2023
Geachte Gast,Bedankt dat u de tijd heeft genomen om uw feedback te geven over uw verblijf in ons hotel. Wij hopen u weer te mogen verwelkomen in ons hotel.Met vriendelijke groet,Rick HaandrikmanCluster General Manager

8/10 – Goed

Jose

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Vriendelijk personeel. Geen info op de kamer. Deze bleek in de lift te hangen maar ik gebruik de trap.
1 nacht verbleven in februari 2023
Reactie van Rick op 14 feb 2023
Geachte Gast,Bedankt dat u de tijd heeft genomen om uw feedback te geven over uw verblijf in ons hotel. Wij hopen u snel weer te mogen verwelkomen in ons hotel.Met vriendelijke groet,Rick HaandrikmanCluster General Manager

10/10 – Uitstekend

Harry

1 nacht verbleven in januari 2023

10/10 – Uitstekend

Collin

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Voor de rest een prima hotel..

8/10 – Goed

Frank

1 nacht verbleven in november 2022

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in november 2022

8/10 – Goed

S

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Schoon, goede service, de kamer is een beetje koud.
2 nachten verbleven in oktober 2022

10/10 – Uitstekend

Elma

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Prima uitvalsbasis mét fietsverhuur voorbezoek Noorderzon! Fijn laat ontbijt en late uitcheck. Kamer goed en prettig met koffie, thee en koelkast met inhoud.
1 nacht verbleven in augustus 2022
Reactie van Rick Haandrikman op 31 aug 2022
Geachte Gast,Hartelijk dank voor uw beoordeling op Expedia. Het is fijn om te lezen dat uw verblijf in ons hotel naar wens was. Wij hopen dat u een mooi Noorderzon festival heeft gehad.Met vriendelijke groet,Rick HaandrikmanCluster General manager

8/10 – Goed

Zeger

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Uitstekende accomodaties
1 nacht verbleven in augustus 2022
Reactie van Rick Haandrikman op 31 aug 2022
Geachte Gast,Bedankt voor het delen van uw ervaring op Expedia. Wij zijn blij dat u een goed verblijf heeft gehad.Met vriendelijke groet,Rick HaandrikmanCluster General manager

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in augustus 2022
Reactie van Rick Haandrikman op 31 aug 2022
Dear Guest,Thank you for your review on Hotels.com. We are happy that you have enjoyed your stay with us.Regards,Rick HaandrikmanCluster General manager

10/10 – Uitstekend

Riekje

Positief: Netheid, personeel en service
1 nacht verbleven in mei 2022

8/10 – Goed

Kees

Reisde met partner
Positief: Personeel en service, voorzieningen
Kamers zijn zeer horig, schoonmaken laat ook nog wel wat te wensen over vooral badkamer, voor de rest prima plek
1 nacht verbleven in april 2022

10/10 – Uitstekend

Danny

1 nacht verbleven in april 2022