VIP | Woonkamer

Beoordelingen van Biennale Hotel

3 out of 5
Biennale Hotel
104, Daeja-ro, Buk-gu, Gwangju, South Jeolla

Beoordelingen

7,4

Goed

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 24 van 67 beoordelingen" "
Gastenscore: 8 - Goed. 19 van 67 beoordelingen" "
Gastenscore: 6 - Redelijk. 11 van 67 beoordelingen" "
Gastenscore: 4 - Matig. 5 van 67 beoordelingen" "
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 8 van 67 beoordelingen" "

7,6/10

Netheid

8,0/10

Personeel en service

7,2/10

Voorzieningen

7,6/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

6,6/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

10/10 – Uitstekend

shin hyang

1 nacht verbleven in december 2023
Reactie van 비엔날레 호텔 op 12 jan 2024
저희 숙소를 이용해주셔서 감사합니다 숙소도 너무 깨끗하게 이용해주셨고, 다음에 기회가 된다면 또 뵙기를 바랍니다 앞으로도 더욱 친철하고, 청결한 광주 비엔날레 호텔이 되겠습니다.

6/10 – Redelijk

형원

Zakenreiziger
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Negatief: Personeel en service, voorzieningen
전반적인 룸 컨디션과 상태는 좋았습니다. 다만 모텔을 개조한 것 같은 느낌, 그래서 전반적으로 모텔에서 나는 싸구려 향과 분위기가 풍기는 점은 별로였습니다. 주변 환경도 시끄럽고 저속했습니다.
1 nacht verbleven in oktober 2023

8/10 – Goed

Jaeil

1 nacht verbleven in september 2023

6/10 – Redelijk

경윤

Reisde met familie
Positief: Personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Negatief: Netheid
친절한 직원의 응대는 좋았으나 룸 청소상태는 별로였어요.(욕실은 청결) 룸에 있는 냉장고위,TV대 먼지가 쌓여있어 제가 닦았습니다. 그리고 1층에 편의점있어 편리했어요.
1 nacht verbleven in augustus 2023

10/10 – Uitstekend

JIWOON

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
야구 원정숙소로 딱좋아요
깔끔하고 가성비가 괜찮습니다. 7층은 방이더 넓고 시설도 더 좋았습니다. 1층에 편의점이 있어서 편리합니다.
1 nacht verbleven in juli 2023

8/10 – Goed

Junsung

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in juli 2023

8/10 – Goed

Hye kyung

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in juni 2023

2/10 – Ontzettend slecht

윤미

Reisde met familie en kleine kinderen
Negatief: Netheid
숙소바닥은 청소가되지않아 끈적거리고 맨발로다니면 발바닥이 까맣게 변할정도로 더러웠다.새벽까지 세탁기를 돌리고 소란스럽게 해서 새벽 1시까지 잠을 잘 수 없었으며 베개에서는 냄새가 났다.변기 안쪽이 검정색일정도로 더러웠다. 매니저가 친절했지만 대처는 아쉽고 이 숙소는 실망스러웠다
1 nacht verbleven in mei 2023
Reactie van manager op 7 mei 2023
안녕하세요 고객님. 비엔날레 호텔 매니저입니다.우선 만족스러운 숙박을 제공하지 못한 점 진심으로 사죄말씀 드립니다. 청소 관련 부분과 위생상태는 청소 직원분들께 전달하여 이러한 일이 반복되지 않도록 노력하겠습니다. 세탁기의 위치 또한, 호텔 내부 직원들과 상의하여 최대한 피해가 없게끔 재조정 하도록 하겠습니다. 저희 호텔을 기쁘게 찾아주셨을 마음에 보답하지 못하여 진심으로 죄송합니다. 저 또한, 더 나은 대처방안을 위해 노력하겠습니다. 다시한번 죄송합니다. 감사합니다.

6/10 – Redelijk

??

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
옆방간의 소음으로 잠을 자기 힘들었음 가족과 가기에는 적절하지 않은 듯
1 nacht verbleven in april 2023

8/10 – Goed

Moziah

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Was a unique hotel set up with a great staff and rooms.
2 nachten verbleven in maart 2023

10/10 – Uitstekend

Hyoungjin

Reisde met familie, Reisde met familie en kleine kinderen
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Clean sheet and bath room. It looks new building. Our family love to stay here.
1 nacht verbleven in oktober 2022

6/10 – Redelijk

Ernesto

Positief: Personeel en service, voorzieningen
The structure itself is a bit old, but the actual amenities are better than most. I can’t really complain at this price point.
2 nachten verbleven in september 2022

2/10 – Ontzettend slecht

jiae

1 nacht verbleven in september 2022

10/10 – Uitstekend

jiwoon

1 nacht verbleven in augustus 2022

8/10 – Goed

우진

1 nacht verbleven in augustus 2022

8/10 – Goed

Amari

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Very clean and presentable.
1 nacht verbleven in januari 2022

10/10 – Uitstekend

IL

1 nacht verbleven in januari 2022

4/10 – Matig

Jeongahn

Negatief: Comfort kamer
비즈니스 호텔 정도로 생각했는데 그냥 모텔촌에 있는 모텔이네요.. 환기도 잘 안되고, 방음도 잘 안되고, 수압도 너무 약하고
2 nachten verbleven in september 2021

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Personeel en service, voorzieningen
음... 그냥 일반 모텔이라 생각하면 됩니다. 새로 지어서 시설이랑 더 좋고 할줄알았는데 그건 아니더라구요. 조식도 주고 1박하기에는 그냥 무난합니다.
1 nacht verbleven in januari 2021

8/10 – Goed

wonjun

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
만족했습니다 그런데 방에 컵이 없는건 아쉬웠습니다
1 nacht verbleven in september 2020

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
광주 비엔날레 호텔 후기
이벤트 방이여서 노래방 기기가 있더라구요 급하게 예약 했던거라 지하에 있는걸 모르고 했는데 방은 엄청 넓고 시설은 괜찮았어요 다만 지하라 지하 특유의 답답함감과 습함(제습기가 있어 틀고 나서는 좀 괜찮았어요)그치만 직원분들이 엄청 친절했고 보일러랑 제습기도 틀어주셔서 습기부분도 잘 해결 되었구요 특히 아이들이 노래방 기기가 있어 잘 놀더라구요^^
1 nacht verbleven in augustus 2020

4/10 – Matig

jinyeob

Reisde met familie
Positief: Personeel en service
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten, comfort kamer
그냥 모텔
1 nacht verbleven in augustus 2020

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in juli 2020
Reactie van 호텔JW op 30 jul 2020
Thank you for staying at our hotel. From now on, we will be a hotel that will repay you with better facilities and services. Thank you again for sharing your valuable feedback, and we will do our best to make your next visit even more satisfying. Thank you.

2/10 – Ontzettend slecht

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in mei 2020

2/10 – Ontzettend slecht

Piljin

Zakenreiziger
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten, comfort kamer
전기가 나가 밤새 전등이 켜졌다..꺼졌다 반복하고.. 아침에 비데가 작동안해서 물도 안내려가고..씻고 나오니까 방을 바꿔드리냐해서 욕나올뻔했습니다. 절대 다시가고 싶지 않아요 ㅡㅡ
1 nacht verbleven in april 2020

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
4 nachten verbleven in januari 2020

10/10 – Uitstekend

SONCHAE

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
깨끗해요
넓지는 않았으나 깨끗하고 안락했어요. 또 친절하시구요
1 nacht verbleven in januari 2020

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
チェックイン、18時からでしたが、17時半に到着すると、インさせてもらえました。
1 nacht verbleven in januari 2020

2/10 – Ontzettend slecht

Geverifieerde reiziger

Negatief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in januari 2020

10/10 – Uitstekend

KUMIKO

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
また泊まりたいです
1階がコンビニ、ロビーには飲み放題のドリンクやコーヒーがあります。フロント人も親切丁寧な対応でした。他の部屋は分からないけど、湯船が無くてお湯に浸かれなかったのが残念でした。光州文化芸術会館のミュージカルが目的で行きましたが、徒歩10分位で便利でした。
2 nachten verbleven in december 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
満足です
フロントの方の対応は大変良かったです。 トイレの横の洗面台が詰まりがちでした。 コンビニも併設しており、満足です。 光州松汀駅からタクシーに乗りましたが ホテルの場所が分からない方が多かったです。
2 nachten verbleven in december 2019

8/10 – Goed

Ky young

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in november 2019

10/10 – Uitstekend

Wonmo

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in november 2019

8/10 – Goed

mia

Zakenreiziger
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in november 2019

8/10 – Goed

Yonggeun

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in oktober 2019

10/10 – Uitstekend

한묵

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Negatief: Personeel en service
1 nacht verbleven in oktober 2019

10/10 – Uitstekend

Euiki

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in oktober 2019

10/10 – Uitstekend

EA, PARIS

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Hôtel avec un personnel très accueillant et très disponible. La qualité de la prestation est à la hauteur. Le quartier est plutôt commercial mais le circuit des transports en commun est de qualité.
6 nachten verbleven in augustus 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
The staff was friendly and helpful. Light breakfast was plentiful but not varied. The laundry facility was very much appreciated. The location was convenient to public transit. Zero storage in the room so could not unpack.
6 nachten verbleven in augustus 2019

10/10 – Uitstekend

현호

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
광주 최고의 숙소, 감사합니다.
첫 호텔스닷컴 이용을 이곳에서 하게되었습니다. 세 아이와 삼촌 2명과 남도 가족여행의 첫 숙소인 만큼 역시 기대 이상이었습니다. 방 두개 모두 가성비 특급 호텔이었네요. 도착하자마자 벌어진 막내 녀석의 실례(?)에도 웃는 얼굴로 이불 및 시트까지 싹 갈아주신 서비스와 청결도에 일단 이곳은 우리 가족 모두에게 쏙 들어온 역대 최고의 숙소입니다. PC도 침대도 에어컨도 샤워시설도 그리고 간단 조식과 커피도 모두모두 최고였습니다. 바로 앞 편의점에 주차장도 굿굿!!! 만약에 광주, 근처 여행을 가게 되더라도 저는 이곳을 당연 예약할것 같네요. 너무 감사합니다. 덕분에 행복한 가족여행이었어요~^^
1 nacht verbleven in augustus 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met een groep, Zakenreiziger
Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
スタッフの皆さんはとても親切で、部屋も広く快適に過ごせました。 床の埃が気になったので、部屋にシートマップとか置いてくれると助かると思います。
2 nachten verbleven in augustus 2019

6/10 – Redelijk

Yongku

Negatief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in augustus 2019

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Negatief: Netheid
Den Verhältnissen entsprechend und der Preiskategorie o. k. An das eingeschränkte Frühstück in Korea muss man sich gewöhnen. Negativ die Sauberkeit in den Zimmern. Trotz mehrmaligen Hinweisen und auch persönlich dem Service Team die entsprechenden Stellen gezeigt, keine Änderung über vier Tage. Danach die Hälfte beseitigt, der Rest blieb.
2 nachten verbleven in augustus 2019

10/10 – Uitstekend

HYOUNG NAM

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
너무 깔끔하고 즐거운 여행 했습니다
1 nacht verbleven in augustus 2019

4/10 – Matig

YOUNGOK

Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
욕실에 휴지와 수건걸이가 없어서 불편했고 지하라서 습한 느낌이 있고 날벌레가 있어서 불편했어요 특히 화장실 앞에 발매트가 없어서 불편했어요 이름만 호텔이고 모텔 수준입니다.
2 nachten verbleven in augustus 2019

8/10 – Goed

Brett

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
The staff are magnificent but there is not a lot to do around the Hotel. Unless you have a reason to visit Gwangju I don’t see the point of going there. Beds were hard with small pillows and towels were tiny (as big as a hand towel). Breakfast was toast or cereal with juice or coffee so not much variety.
6 nachten verbleven in juli 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Such friendly and so helpful staff Good location for our trip
9 nachten verbleven in juli 2019

10/10 – Uitstekend

Signe Olesen

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Great place to stay
Great hotel with housecleaning every day and a 24h open reception. The staff is very kind and speaks good english.
10 nachten verbleven in juli 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in juli 2019

10/10 – Uitstekend

HYUN SOON

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
추천합니다
일때문에 가족과 같이 갔지만 불편하지 않게 잘 지내고 왔습니다 모두 친절하셔서 너무 좋았습니다
2 nachten verbleven in juli 2019