Fotogalerie voor HanokInn





Beoordelingen
9,8 op 10 –
Uitzonderlijk
Populaire voorzieningen
De huidige prijs is € 248
inclusief belastingen en toeslagen
13 okt - 14 okt
Kameropties
Controleer de beschikbaarheid voor deze datums
Beschikbare filters voor kamers
5 van 5 kamers weergeven
Alle foto's voor Deluxe Twin kamer, koelkast, uitzicht op stad laden

Deluxe Twin kamer, koelkast, uitzicht op stad
Hoogtepunten
Een aparte eetruimte
Geluidsisolatie
Individueel gemeubileerd
Airconditioning
Verwarming
Gratis extra bedden
Een koelkast
Een eettafel
Alle foto's voor Economy tweepersoonskamer, koelkast, uitzicht op stad laden

Economy tweepersoonskamer, koelkast, uitzicht op stad
10,0 van 10
Uitzonderlijk
(4 beoordelingen)
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Individueel gemeubileerd
Airconditioning
Verwarming
Een koelkast
Een eettafel
Smart-tv
Kussenkeuzemenu
Alle foto's voor Familie huis, 1 slaapkamer, 2 badkamers laden

Familie huis, 1 slaapkamer, 2 badkamers
Hoogtepunten
Een aparte eetruimte
Geluidsisolatie
Individueel gemeubileerd
Airconditioning
Verwarming
Gratis extra bedden
Een koelkast
Een eettafel
Alle foto's voor Economy tweepersoonskamer, uitzicht op tuin laden

Economy tweepersoonskamer, uitzicht op tuin
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Individueel gemeubileerd
Airconditioning
Verwarming
Een koelkast
Een eettafel
Smart-tv
Kussenkeuzemenu
Alle foto's voor Deluxe Twin kamer, uitzicht op tuin laden

Deluxe Twin kamer, uitzicht op tuin
Hoogtepunten
Een aparte eetruimte
Geluidsisolatie
Individueel gemeubileerd
Airconditioning
Verwarming
Een koelkast
Een eettafel
Smart-tv
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

19, Poseok-ro 1050beon-gil, Gyeongju, North Gyeongsang, 38166
Over deze accommodatie
HanokInn
Vergelijkbare accommodaties

Lahan Select Gyeongju
Lahan Select Gyeongju
- Zwembad
- Kinderzwembad
- Gratis wifi
- Restaurant
9.0 van 10, Fantastisch, 1.001 beoordelingen
De prijs is € 109
inclusief belastingen en toeslagen
13 okt - 14 okt
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Optionele extra's
- Toeslag voor luchthavenshuttle: KRW 9500 per persoon
- Kindertarief voor de luchthavenshuttle: KRW 9500
Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar die handelt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag in rekening worden gebracht.
Bij het inchecken dien je mogelijk een erkend identiteitsbewijs met foto en een creditcard, pinpas of borgsom in contanten te verstrekken voor incidentele kosten.
Speciale verzoeken worden onder voorbehoud van beschikbaarheid bij het inchecken ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten in rekening worden gebracht. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards, pinpassen en contante betalingen.
Contactloos betalen is mogelijk
De accommodatie beschikt over de volgende veiligheidsvoorzieningen: koolmonoxidemelder, brandblusser, rookmelder, beveiligingssysteem, EHBO-doos en buitenverlichting
Registratienummer van de accommodatie 457-17-00693
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
Er is geen lift in deze accommodatie
In deze accommodatie zijn huisdieren en assistentiedieren niet toegestaan.
Nationale beoordeling
Ten behoeve van onze klanten hebben we een classificatie toegekend volgens ons classificatiesysteem.
Accommodatie ook bekend onder de naam
Hanok Inn
HanokInn Gyeongju
HanokInn Bed & breakfast
HanokInn Bed & breakfast Gyeongju
Veelgestelde vragen
Beoordelingen over HanokInn
Beoordelingen
9,8
Uitzonderlijk
10/10
Netheid
10/10
Personeel en service
10/10
Voorzieningen
10/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
10/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
3 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in oktober 2025
10/10 – Uitstekend
Federico
Reisde met familie
7 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Federico
2 nachten verbleven in augustus 2025
10/10 – Uitstekend
Val
24 jun 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Val
2 nachten verbleven in juni 2025
10/10 – Uitstekend
Alejandra
Reisde met familie
22 jun 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Alejandra
1 nacht verbleven in juni 2025
10/10 – Uitstekend
ABE
Reisde met een groep
21 jun 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
ABE
1 nacht verbleven in juni 2025
10/10 – Uitstekend
aran
Reisde met familie
11 jun 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
aran
2 nachten verbleven in juni 2025
10/10 – Uitstekend
Louise Charlotte
Reisde met partner
20 mei 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Louise Charlotte
2 nachten verbleven in mei 2025
10/10 – Uitstekend
Eddy
13 mei 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Eddy
2 nachten verbleven in mei 2025
10/10 – Uitstekend
Jon, Woodside
3 mei 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Jon
1 nacht verbleven in april 2025
2/10 – Ontzettend slecht
Eva Anette irene
24 apr 2025
Eva Anette irene
2 nachten verbleven in april 2025
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
23 apr 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in maart 2025
10/10 – Uitstekend
keunsig
Reisde met familie
7 apr 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
keunsig
1 nacht verbleven in april 2025
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
23 mrt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in maart 2025
6/10 – Redelijk
Douglas
22 mrt 2025
Douglas
2 nachten verbleven in maart 2025
10/10 – Uitstekend
Vijesh V, Arlington
Reisde met familie
2 mrt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Vijesh V
2 nachten verbleven in februari 2025
10/10 – Uitstekend
Young Kyu
1 mrt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Young Kyu
1 nacht verbleven in februari 2025
10/10 – Uitstekend
charlie
19 dec 2024
charlie
3 nachten verbleven in december 2024
10/10 – Uitstekend
DULCE MARIA
14 dec 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
DULCE MARIA
1 nacht verbleven in december 2024
10/10 – Uitstekend
Jil
Reisde met familie en kleine kinderen
7 dec 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Jil
2 nachten verbleven in november 2024
10/10 – Uitstekend
Marigrace
Reisde met een groep
3 nov 2024
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Marigrace
3 nachten verbleven in oktober 2024
10/10 – Uitstekend
Michael
Reisde met een groep, Reisde met familie
29 okt 2024
Michael
2 nachten verbleven in oktober 2024
10/10 – Uitstekend
Harveer
Reisde met partner
29 okt 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Harveer
2 nachten verbleven in oktober 2024
10/10 – Uitstekend
Hwankoo
Reisde met familie
22 okt 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Hwankoo
1 nacht verbleven in oktober 2024
10/10 – Uitstekend
Kyung Ja
Reisde met familie
2 okt 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Kyung Ja
2 nachten verbleven in september 2024
10/10 – Uitstekend
Chiara
3 sep 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Chiara
2 nachten verbleven in september 2024