Rosa Cruise Halong

5.0-sterrenaccommodatie
Luxe accommodatie met gratis ontbijt en een spa

Kies datums om prijzen te bekijken

Fotogalerie voor Rosa Cruise Halong

Exterieur
Receptie
Voorkant van accommodatie
Driepersoonskamer, balkon (Suite) | Een kluis op de kamer, een bureau, verduisterende gordijnen, gratis wifi
Honeymoon suite, uitzicht op zee | Een kluis op de kamer, een bureau, verduisterende gordijnen, gratis wifi

Beoordelingen

8,2 op 10 –
Zeer goed

Populaire voorzieningen

  • Zwembad
  • Bar
  • Ontbijt inbegrepen
  • Roomservice
  • Wasservice
  • Schoonmaakservice
De huidige prijs is € 252
inclusief belastingen en toeslagen
20 jul - 21 jul

Kameropties

Beschikbare filters voor kamers
6 van 6 kamers weergeven

Honeymoon suite, uitzicht op zee

Hoogtepunten

Airconditioning
Verduisterende gordijnen
Aparte slaapkamers
Privébadkamer
Een haardroger
Gratis mineraalwater
Dagelijkse huishoudservice
Kledingkast of kast
  • Max. aantal: 3
  • 1 kingsize bed

Junior tweepersoonskamer, balkon (Suite)

Hoogtepunten

Airconditioning
Verduisterende gordijnen
Privébadkamer
Een haardroger
Gratis mineraalwater
Dagelijkse huishoudservice
Kledingkast of kast
Een kluis
  • Max. aantal: 3
  • 1 kingsize bed

Presidentiële suite, uitzicht op zee

Hoogtepunten

Airconditioning
Verduisterende gordijnen
Aparte slaapkamers
Privébadkamer
Een haardroger
Gratis mineraalwater
Dagelijkse huishoudservice
Kledingkast of kast
  • Max. aantal: 3
  • 1 kingsize bed

Driepersoonskamer, balkon (Suite)

Hoogtepunten

Airconditioning
Verduisterende gordijnen
Privébadkamer
Een haardroger
Gratis mineraalwater
Dagelijkse huishoudservice
Kledingkast of kast
Een kluis
  • Max. aantal: 4
  • 1 kingsize bed en 1 eenpersoonsbed

Familiekamer, balkon (Connecting)

Hoogtepunten

Airconditioning
Verduisterende gordijnen
Privébadkamer
Een haardroger
Gratis mineraalwater
Dagelijkse huishoudservice
Kledingkast of kast
Een kluis
  • Max. aantal: 6
  • 1 kingsize bed en 2 eenpersoonsbedden

Junior Twin kamer, balkon (Suite)

Hoogtepunten

Airconditioning
Verduisterende gordijnen
Privébadkamer
Een haardroger
Gratis mineraalwater
Dagelijkse huishoudservice
Kledingkast of kast
Een kluis
  • Max. aantal: 3
  • 2 eenpersoonsbedden
Mod logo
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!

Over deze buurt

Kaart
36 Anh Dao Street, Halong Bay, Ha Long, Quang Ninh, 20000

In de buurt

  • Bai Chay-markt - 2 min. lopen - 0.2 km
  • Dragon Park - 7 min. lopen - 0.6 km
  • Internationale Cruisehaven van Ha Long - 15 min. lopen - 1.3 km
  • Bai Chay-strand - 17 min. lopen - 1.4 km
  • Halong Bay Marina - 5 min. rijden - 3.7 km

Lokaal vervoer

  • Cai Lan Station - 11 min. rijden
  • Haiphong (HPH-Cat Bi) - 57 min. rijden

Restaurants

  • ‪Good Café - ‬5 min. lopen
  • ‪H Club - 奇美黑场 - ‬13 min. lopen
  • ‪Typhoon Water Park Sunworld Hạ Long - ‬5 min. lopen
  • ‪Nhà Hàng Hồng Hạnh 3 - ‬18 min. lopen
  • ‪Lau-Hai San Tuoi Song - Song Nghĩa 68 Restaurant - ‬5 min. lopen

Over deze accommodatie

Rosa Cruise Halong

Cruiseschip met een luxe stijl in de buurt van Halong Bay Marina
Bij Rosa Cruise Halong kun je uitkijken naar faciliteiten zoals een gratis ontbijtbuffet, een terras en een stomerij/wasserijservice. Maak gebruik van spaservices zoals een massage. Het plaatselijke restaurant serveert ontbijt, lunch en diner. Geniet van lokale activiteiten zoals roeien/kanoën, vissen en kajakken. Blijf verbonden met gratis wifi op de kamer en profiteer van voorzieningen zoals een bar.
Bovendien profiteer je van voordelen zoals:
  • Een buitenzwembad
  • Vervoer van en naar de luchthaven (toeslag), een snelle uitcheckservice en een snelle incheckservice
  • Vergaderruimtes, een bagageopslagruimte en hulp bij uitstapjes/tickets
  • Barbecues, een 24-uurs receptie en een televisie in de gemeenschappelijke ruimte
Kamervoorzieningen
Alle gastenkamers van Rosa Cruise Halong bieden extraatjes zoals airconditioning en beschikken over faciliteiten zoals gratis wifi en kluisjes.
Extra gemakken in alle kamers zijn o.a.:
  • Badkamers met douches en haardrogers
  • (kleding)kasten, een privékok en dagelijkse schoonmaakservice

Gesproken talen

Engels en Vietnamees

Vergelijkbare accommodaties

Accommodatie-voorzieningen

Internet

  • Beschikbaar in alle kamers: gratis wifi
  • Beschikbaar in sommige gemeenschappelijke ruimtes: gratis wifi

Parkeren en vervoer

  • Geen parkeergelegenheid ter plaatse
  • 24-uurs shuttleservice van/naar de luchthaven op verzoek tegen een toeslag
  • Plaatselijke shuttleservice (toeslag) tot 150 km afstand

Eten en drinken

  • Gratis ontbijtbuffet
  • Een bar/lounge
  • Een restaurant

Dingen om te doen

  • Buitenzwembad
  • Kajakken
  • Roeien/kanoën
  • Tv in gemeenschappelijke ruimtes
  • Vissen

Gezinsvriendelijk

  • Buitenzwembad

Voorzieningen

  • 24-uursreceptie
  • Bagageopslag
  • Gratis kranten in de lobby
  • Kluisje bij de receptie

Gastendiensten

  • Conciërgeservices
  • Hulp met excursies en tickets
  • Schoon beddengoed (op verzoek)
  • Schoonmaakservice (dagelijks)
  • Stomerij-/wasserijservice
  • Wisselen van handdoeken op verzoek

Zakelijke diensten

  • Vergaderruimtes

Buiten

  • Barbecue
  • Terras

Spa

  • Massage
  • Spadiensten

Kamervoorzieningen

Slaapkamer

  • Verduisterende gordijnen

Badkamer

  • Douche
  • Haardroger
  • Handdoeken inbegrepen
  • Pantoffels
  • Privébadkamer
  • Shampoo
  • Tandenborstel en tandpasta
  • Toiletpapier
  • Zeep

Eten en drinken

  • Chef-kokservice
  • Gratis mineraalwater
  • Roomservice

Meer

  • Airconditioning
  • Bureau
  • Gratis lokale gesprekken
  • Kluisje
  • Telefoon

Beleid

Inchecken

Inchecken vanaf 12.00 uur
In- en uitchecken zonder direct persoonlijk contact
Snelle incheckservice beschikbaar
Minimale leeftijd om in te checken: 15

Uitchecken

Uitchecken voor 11.00 uur
Contactloos uitchecken
Snelle uitcheckservice beschikbaar

Speciale incheckinstructies

Deze accommodatie biedt transfers vanaf de luchthaven (hiervoor kan een toeslag gelden). Neem minstens 72 uur voor aankomst contact op met de accommodatie om de ophaalservice te regelen. Je vindt de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
Een receptiemedewerker staat bij aankomst in de accommodatie op je te wachten.
Mocht je nog vragen hebben, neem dan contact op met de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.

Toegang tot accommodatie

De receptiemedewerker staat klaar om je te ontvangen

Huisdieren

Geen huisdieren toegestaan

Kinderen en extra bedden

Kinderen zijn van harte welkom.
Er zijn geen extra bedden beschikbaar.
Er zijn geen babybedjes beschikbaar.

Betalingsmethoden

Belangrijke informatie

Optionele extra's

  • Toeslag voor luchthavenshuttle: VND 1000000 per voertuig (enkele reis)
  • Kindertarief voor de luchthavenshuttle: VND 1000000 (enkele reis)

Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen. 

Algemene info

Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar die handelt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag in rekening worden gebracht.
Bij het inchecken dien je mogelijk een erkend identiteitsbewijs met foto en een creditcard, pinpas of borgsom in contanten te verstrekken voor incidentele kosten.
Speciale verzoeken worden onder voorbehoud van beschikbaarheid bij het inchecken ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten in rekening worden gebracht. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards.
Contactloos betalen is mogelijk
De accommodatie beschikt over de volgende veiligheidsvoorzieningen: brandblusser, rookmelder, beveiligingssysteem en EHBO-doos
Deze accommodatie heeft buitenruimtes, zoals balkons, patio's en terrassen, die mogelijk niet geschikt zijn voor kinderen. We raden aan om in geval van twijfel vóór aankomst de accommodatie te contacteren en te vragen of ze een geschikte kamer voor je hebben.
Houd er rekening mee dat culturele normen en het gastenbeleid per land en per accommodatie kunnen verschillen. De gegeven beleidsregels zijn verstrekt door de accommodatie.
Er gelden mogelijk toeslagen voor kinderen in verband met zaken als extra bedden(goed) en maaltijden. De toeslagen dienen rechtstreeks aan de accommodatie te worden betaald.
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.

Overige info

Je dient vooraf te reserveren voor massagebehandelingen. Reserveringen kun je voor aankomst maken als je contact opneemt met de accommodatie via de gegevens in de boekingsbevestiging.
Alleen geregistreerde hotelgasten worden in de kamers toegelaten.

Accommodatie ook bekend onder de naam

Rosa Cruise
Rosa Cruise
Rosa Halong
Cruise Rosa Cruise Halong Ha Long
Ha Long Rosa Cruise Halong Cruise
Cruise Rosa Cruise Halong
Rosa Cruise Halong Ha Long
Rosa
Rosa Cruise Halong Cruise
Rosa Cruise Halong Ha Long
Rosa Cruise Halong Cruise Ha Long

Beoordelingen over Rosa Cruise Halong

Beoordelingen

8,2

Zeer goed

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 9 van 22 beoordelingen
Gastenscore: 8 - Goed. 9 van 22 beoordelingen
Gastenscore: 6 - Redelijk. 1 van 22 beoordelingen
Gastenscore: 4 - Matig. 2 van 22 beoordelingen
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 1 van 22 beoordelingen

8,2/10

Netheid

8,4/10

Personeel en service

6,0/10

Voorzieningen

7,8/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

8,0/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

10/10 – Uitstekend

Peter

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in september 2024

10/10 – Uitstekend

Brady

2 nachten verbleven in mei 2023

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Very clean cruise. Friendly staff. The buffet is nice. And the activities is fun.
1 nacht verbleven in februari 2020

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

만족

친절하고 좋아요!
1 nacht verbleven in januari 2020

10/10 – Uitstekend

Sarah

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

ing was amazing

I actually stayed on Rosy Cruise. It’s the same company as Rosa but a new boat that just started a month ago and I upgraded to it. Everything was amazing. Ha Long bay is on of the most beautiful places I’ve been. The staff were so nice, and the boat was beautiful.
1 nacht verbleven in december 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Personeel en service
Brilliant location, good food but the boat is nothing like the pictures, that must have been taken on another boat. If we knew what we were expecting we would probably have booked anyway and the area is stunning. But the cabins and comfort a disappointment based on what we were expecting from the pictures and description on the web site.
2 nachten verbleven in juli 2019

8/10 – Goed

Annie, Strømmen

Positief: Netheid, personeel en service

Fin tur i Halong Bay

Vi hadde en fin tur med Rosa Cruise. Hadde Limousine transport noe som virkelig er å anbefale. Rommene var rene, men små. Programmet akkuratt som spesifisert, men litt samlebånd. Maten var god men ikke fantastisk, mye grønnsaker og variasjon. Besetningen var greie og ga god service.
1 nacht verbleven in juli 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Ótimo

Muito bom. Equipe atenciosa e quarto confortável
1 nacht verbleven in december 2018

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in september 2018

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in augustus 2018

4/10 – Matig

Pascal, Sweden

Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten, comfort kamer
Overall this stay was rather disappointing. We booked explicitly the "Rosa cruise" since its a smaller boat. We were however put on the much larger "Rosa Boutique cruise" and in the worst cabin on that boat too... The booking through Expedia worked smoothly and since the rate is per room here while most cruise companies have per person rates its was less expensive than booking directly. Communication with the cruise company regarding pick up etc was however difficult. Mails were never replied too and phones were not answered so we were afraid that all this was a big bluff. On the day of the cruise everything went fine however, we were picked up with a bus at the hotel, drove to the docks and transferred to the boat. As written before, the boat was not the one we booked however and no explanation for this was given. Our cabin was the one closest to the engine and it was hardly possible to be in there while the boat was driving as the main engine was really loud. Even while the boat was standing still the generator was running so that sleeping was not comfortable in our cabin. There was plenty of food served during lunch and dinner, however it was not really high quality and brought out in random order with items not really matching. Drinks are to be paid separately. The overall planning of activities was suboptimal and it felt really rushed. We thus skipped the cooking lesson on the way back since this was supposed to be when we just passed the most spectacular landscape.
1 nacht verbleven in januari 2018

6/10 – Redelijk

Elena

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
The ship is a little dated, but it was clean. The service is good, but the meals are not "buffet" style. You are seated at tables of 6-8 persons and must share the food with strangers. Everything is counted ( 1 egg per person, 1 shrimp/per person, etc).
1 nacht verbleven in november 2017

8/10 – Goed

OOO, OOO

Positief: Personeel en service

가이드가 다 한 호텔

객실은 큰 기대 하지 말아라. 가격에 상응하는 컨디션이다. 그러나 가이드가 훌륭하다. 식사도 맛있는 편이다. 엑티비티는 카약, 동굴탐험, 진주공장 3개이다. 촛대 바위나 키스 바위 등 하롱베이를 대표하는 바위를 보여주지 않은점이 아쉽다.
1 nacht verbleven in december 2017

10/10 – Uitstekend

YU FANG

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
可惜各個房間沒有各自的小露臺
2 nachten verbleven in december 2017

8/10 – Goed

Chris Oestereich

Positief: Personeel en service
1 nacht verbleven in december 2017

4/10 – Matig

Jose

Positief: Netheid
Negatief: Personeel en service, comfort kamer

not all it was cracked up to be.

Sweltering, they refused to turn on the AC in the common area because it was "too hot"... The activity director was a little to pushy, it felt more like a military camp than a leisure trip.
1 nacht verbleven in juni 2017

2/10 – Ontzettend slecht

Zara, Perth

Positief: Personeel en service
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten, comfort kamer

The staff are great, but management cut budgets

This cruise was good in that the staff were excellent, you can tell they go out of their way to do everything within their power to make you comfortable. However, after some time on board, you can tell management/superiors have cut as many corners as possible to maximise on their margins. The food was well cooked, but bland, unimaginative, with low cost ingredients, small amounts of fish to share but piles of steamed rice. Decorative carved carrots don't really satisfy hunger/make up for this. Again for breakfast, piles of steamed bread, luncheon meats etc not appetising. This was not the staff's fault. One roll of toilet paper per room for 24 hours isn't enough (including communal deck toilet!). Our boat broke down and had to be towed by another boat in the bay to where we anchored for the night. The staff said this was the first time, but it happened again the following day (we were towed to dock) and the boat left with the next lot of passengers immediately after dropping us off, with no repair. It makes me wonder how long it has been broken, again no fault of the staff. I was asked to review the cruise on board (unanonymously) and after writing similar comments as i have here, I was asked to change my review. The staff seemed quite apprehensive about anything negative, and i got a strong feeling they would be punished if this was the case. That is why i say they were not at fault here, and the disappointing time i had while on board was due to management made cuts.thanks

10/10 – Uitstekend

Lai Kah Hou

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Lovely trip with helpful crew, thank you!

10/10 – Uitstekend

Chin, Taiwan

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

溫馨小巧郵輪之旅

Jacky 導遊很讚!接送司機開車技術驚人,最後還是平安到達。船上飲食還可以,不過酒水價格很貴,要特別注意。

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

10/10 – Uitstekend

seohee

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

가성비 최고의 크루즈

1월에 가서 추웠지만 직원들 모두 친절했고 음식이 훌륭했어요. 저녁 한끼만 해도 본전 뽑는듯한 ㅎ 4식 제공에 카약, 수영, 양식진주농장방문, 동굴투어, 쿠킹클래스, 태극권체조 포함이었고 하 노이에서 크루즈까지 왕복차량 비용은 따로 준비했는데 원래 포함인지 받지 않으시더라구요. 화장실에서 하수구 냄새가 좀 올라오긴 했는데 대체적으로 완전 만족합니다. 와이파이는 기대하지 마세요.

8/10 – Goed

Jerald

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer