Sapphire 2 Ha Long

2.0-sterrenaccommodatie
Zilte zeelucht en een binnenzwembad, dicht bij Internationale Cruisehaven van Ha Long

Kies datums om prijzen te bekijken

Fotogalerie voor Sapphire 2 Ha Long

Massagebehandelingen

Beoordelingen

2,0 op 10 –

Populaire voorzieningen

  • Spa
  • Zwembad
  • Wasservice
  • Parkeren inbegrepen
  • Airconditioning
  • Restaurant

Over deze buurt

Sapphire 2 Ha Long ligt in de wijk Bai Chay in Ha Long. De accommodatie is gelegen in de uitgaansbuurt en vlak bij het strand. Ook een bezoek aan Internationale Cruisehaven van Ha Long en Museum van Quang Ninh is sterk aanbevolen.
Kaart
Bai Chay, 572, Ha Long, Quang Ninh, 200000

In de buurt

  • Zonneplein - 5 min. lopen - 0.5 km
  • Bai Chay-strand - 13 min. lopen - 1.2 km
  • Dragon Park - 20 min. lopen - 1.7 km
  • Hạ Long Night Market - 3 min. rijden - 3.0 km
  • Internationale Cruisehaven van Ha Long - 4 min. rijden - 2.9 km

Lokaal vervoer

  • Ga Ha Long Station - 14 min. rijden
  • Haiphong (HPH-Cat Bi) - 53 min. rijden

Restaurants

  • ‪Valley Beach Club - ‬15 min. lopen
  • ‪Nhà Hàng Vạn Tuế - ‬15 min. lopen
  • ‪Hops & Chops Craft Beer Bar and Grill - ‬13 min. lopen
  • ‪Papa‘s BBQ - ‬9 min. lopen
  • ‪Nha Hang Mr Cua - ‬11 min. lopen

Over deze accommodatie

Sapphire 2 Ha Long

Hotel in de buurt van Internationale Cruisehaven van Ha Long
Sapphire 2 Ha Long bevindt zich in de buurt van Museum van Quang Ninh en biedt extraatjes zoals een terras, een koffiebar/café en stomerij-/wasservices. Maak gebruik van spaservices zoals een massage. Gasten kunnen uitkijken naar voorzieningen zoals autoverhuur ter plaatse en een restaurant.
Bovendien profiteer je van voordelen zoals:
  • Een binnenzwembad
  • Gratis plaatsen voor zelf parkeren
  • Een limousine- of autoservice, een bagageopslagruimte en gasbarbecues
  • Gedeelde werkplekken, tuinmeubels en koffie/thee in de lobby
Kamervoorzieningen
Alle 50 kamers bieden gemakken zoals laptopwerkplekken en airconditioning en beschikken daarnaast over faciliteiten zoals geluiddichte muren en gratis mineraalwater.
Extra gemakken in alle kamers zijn onder andere:
  • Badkamers met regendouches en designer toiletartikelen
  • Smart-televisies van 39 inch met kabelzenders
  • (kleding)kasten, mini-koelkasten en schoonmaakservice

Vergelijkbare accommodaties

Accommodatie-voorzieningen

Parkeren en vervoer

  • 24-uurs shuttleservice van/naar het treinstation (toeslag)
  • Treinstationshuttle op verzoek
  • Shuttleservice van/naar het strand (toeslag)
  • Shuttleservice van/naar de cruiseterminal (toeslag)
  • Shuttleservice van/naar de veerbootterminal (toeslag)
  • Limousine-/autoservice
  • Gratis beveiligd zelf parkeren ter plaatse
  • Je hoeft niet op straat te parkeren

Eten en drinken

  • Een koffiebar/café
  • Een restaurant
  • Koffie en thee in gemeenschappelijke ruimtes

Dingen om te doen

  • Binnenzwembad

Gezinsvriendelijk

  • Binnenzwembad
  • Geluiddichte kamers
  • Minikoelkast

Voorzieningen

  • Bagageopslag
  • Kluisjes

Gastendiensten

  • Hulp met excursies en tickets
  • Schoonmaakservice (op verzoek)
  • Stomerij-/wasserijservice

Zakelijke diensten

  • Flexwerkplekken

Buiten

  • Aan de baai
  • Barbecue
  • Rechtstreekse toegang tot het strand
  • Terras
  • Tuinmeubels

Spa

  • Massage
  • Spadiensten

Toegankelijkheidsvoorzieningen

  • Heb je specifieke toegankelijkheidsbehoeften? Neem dan contact op met de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
  • Deuropeningen op rolstoelbreedte (100 centimeter breed)
  • Goed verlicht pad naar de ingang
  • Hardhouten vloer in de kamer
  • Lift (119 centimeter brede deur)
  • Rolstoeltoegankelijk (mogelijk beperkt)
  • Rolstoeltoegankelijk pad naar lift
  • Rolstoeltoegankelijkheid
  • Visueel brandalarm

Meer

  • Aparte rookruimtes

Kamervoorzieningen

Slaapkamer

  • Beddengoed inbegrepen
  • Verduisterende gordijnen

Badkamer

  • Bidet
  • Designer toiletartikelen
  • Douche
  • Haardroger
  • Handdoeken inbegrepen
  • Pantoffels
  • Privébadkamer
  • Regendouche
  • Shampoo
  • Tandenborstel en tandpasta
  • Toiletpapier
  • Zeep

Entertainment

  • Smart-tv van 39 inch met kabelzenders

Eten en drinken

  • Gratis mineraalwater
  • Maaltijdbezorging
  • Minikoelkast

Meer

  • Airconditioning
  • Bureau
  • Geluiddichte kamers
  • Laptopvriendelijke werkplek

Beleid

Inchecken

Inchecken is mogelijk vanaf: 12.00 uur; inchecken is mogelijk tot: op elk moment
Minimale leeftijd om in te checken: 25

Uitchecken

Uitchecken voor 12.00 uur

Speciale incheckinstructies

Deze accommodatie biedt transfers vanaf de cruiseterminal, de veerbootterminal en het treinstation (hiervoor kunnen toeslagen gelden). Neem minstens 24 uur voor aankomst contact op met de accommodatie om de ophaalservice te regelen. Je vindt de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
De accommodatie brengt 3 procent in rekening voor betalingen met creditcard.
Deze accommodatie heeft geen receptie.
Als je met de auto naar de accommodatie komt, dien je van tevoren contact op te nemen met de accommodatie (bv. voor een routebeschrijving)

Huisdieren

Geen huisdieren toegelaten (assistentiedieren uitgezonderd en daar wordt geen toeslag voor aangerekend)

Kinderen en extra bedden

Kinderen zijn van harte welkom.
Er zijn geen extra bedden beschikbaar.
Er zijn geen babybedjes beschikbaar.

Betalingsmethoden

Belangrijke informatie

Optionele extra's

  • De accommodatie berekent een toeslag van 3 procent op betalingen met een creditcard

Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen. 

Algemene info

Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar die handelt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag in rekening worden gebracht.
Bij het inchecken dien je mogelijk een erkend identiteitsbewijs met foto en een creditcard, pinpas of borgsom in contanten te verstrekken voor incidentele kosten.
Speciale verzoeken worden onder voorbehoud van beschikbaarheid bij het inchecken ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten in rekening worden gebracht. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards, pinpassen, mobiele betalingen en contante betalingen.
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.

Overige info

Je dient vooraf te reserveren voor massagebehandelingen en spabehandelingen. Reserveringen kun je voor aankomst maken als je contact opneemt met de accommodatie via de gegevens in de boekingsbevestiging.

Accommodatie ook bekend onder de naam

Sapphire 2 Ha Long Hotel
Sapphire 2 Ha Long Ha Long
Sapphire 2 Ha Long Hotel Ha Long

Veelgestelde vragen

Is Sapphire 2 Ha Long voorzien van een zwembad?

Ja, deze accommodatie heeft een binnenzwembad.

Zijn huisdieren welkom bij Sapphire 2 Ha Long?

Nee, alleen assistentiedieren zijn bij deze accommodatie welkom.

Wat kost het om bij Sapphire 2 Ha Long te parkeren?

Deze accommodatie biedt parkeerplaatsen.

Hoe laat kan ik inchecken bij Sapphire 2 Ha Long?

Je kunt inchecken vanaf: 12.00 uur; je kunt inchecken tot: op elk moment.

Tot hoe laat kan ik bij Sapphire 2 Ha Long uitchecken?

Je dient uiterlijk om 12.00 uur uit te checken.

Waar ligt Sapphire 2 Ha Long?

Dit hotel in Bai Chay biedt rechtstreeks toegang tot het strand en ligt in de uitgaansbuurt, op 2,5 km van Internationale Cruisehaven van Ha Long en op 9,7 km van Museum van Quang Ninh.

Beoordelingen

Beoordelingen over Sapphire 2 Ha Long

2,0

2,0

Netheid

2,0

Personeel en service
Gastenscore: 10 - Uitstekend. 0 van 1 beoordelingen
Gastenscore: 8 - Goed. 0 van 1 beoordelingen
Gastenscore: 6 - Redelijk. 0 van 1 beoordelingen
Gastenscore: 4 - Matig. 0 van 1 beoordelingen
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 1 van 1 beoordelingen

Beoordelingen

2/10 – Ontzettend slecht

Jimmy

Reisde met familie
Negatief: Netheid, personeel en service
We booked this hotel through Expedia. It was odd because we did not receive a confirmation from them before check-in (red flag#1). When we got there after showing them our prepaid reservation, they claimed they did not have it in their system, and they claimed that they had rejected all the reservations booked through Expedia. They said that they would offer me a room for my family to stay for additional money, even after I showed them that it was fully paid through Expedia. After hours and days of back and forth with Expedia, Expedia sent us the refund. And we were lucky, we were able to book a last-minute stay at another hotel. Expedia should do better at vetting hotels like to protect travelers like us. Think twice before coming here. We were there for 5 hours trying to resolve and did not see a single soul checking in.
1 nacht verbleven in augustus 2025