Vinpearl Resort & Spa Ha Long

5.0-sterrenaccommodatie
Luxe resort op het strand met een buitenzwembad

Kies datums om prijzen te bekijken

Beoordelingen

9,0 op 10 –
Fantastisch

Populaire voorzieningen

  • Ontbijt beschikbaar
  • Zwembad
  • Spa
  • Op privéstrand
  • Restaurant
  • Bar
De huidige prijs is € 87
inclusief belastingen en toeslagen
24 nov - 25 nov

Kameropties

Beschikbare filters voor kamers
12 van 12 kamers weergeven

Executive Suite King Bed

  • Max. aantal: 2

Deluxe kamer, 1 kingsize bed, uitzicht op oceaan

9,8 van 10
Uitzonderlijk
(12 beoordelingen)

Hoogtepunten

Balkon
Geluidsisolatie
Airconditioning
Aangrenzende kamers beschikbaar
Gratis babybed
Flatscreentelevisie
Badjassen
Een haardroger
  • 38 m²
  • Uitzicht op zee
  • Max. aantal: 4
  • 1 kingsize bed

Deluxe Terrace

Hoogtepunten

Balkon
Geluidsisolatie
Airconditioning
Aangrenzende kamers beschikbaar
Gratis babybed
Flatscreentelevisie
Badjassen
Een haardroger
  • 38 m²
  • Max. aantal: 4
  • 1 kingsize bed OF 2 eenpersoonsbedden

Deluxe kamer, 1 kingsize bed

9,2 van 10
Fantastisch
(11 beoordelingen)

Hoogtepunten

Balkon
Geluidsisolatie
Airconditioning
Aangrenzende kamers beschikbaar
Gratis babybed
Flatscreentelevisie
Badjassen
Een haardroger
  • 38 m²
  • Gedeeltelijk uitzicht op zee
  • Max. aantal: 4
  • 1 kingsize bed

Deluxe Twin kamer, uitzicht op oceaan

10,0 van 10
Uitzonderlijk
(4 beoordelingen)

Hoogtepunten

Balkon
Geluidsisolatie
Airconditioning
Aangrenzende kamers beschikbaar
Gratis babybed
Flatscreentelevisie
Badjassen
Een haardroger
  • 38 m²
  • Uitzicht op zee
  • Max. aantal: 4
  • 2 twijfelaars

Deluxe Twin kamer (Terrace)

10,0 van 10
Uitzonderlijk
(1 beoordeling)

Hoogtepunten

Balkon
Geluidsisolatie
Airconditioning
Aangrenzende kamers beschikbaar
Gratis babybed
Flatscreentelevisie
Badjassen
Een haardroger
  • 38 m²
  • Uitzicht op zee
  • Max. aantal: 4
  • 2 eenpersoonsbedden

Deluxe Twin kamer

8,0 van 10
Zeer goed
(5 beoordelingen)

Hoogtepunten

Balkon
Geluidsisolatie
Airconditioning
Aangrenzende kamers beschikbaar
Gratis babybed
Flatscreentelevisie
Badjassen
Een haardroger
  • 38 m²
  • Gedeeltelijk uitzicht op zee
  • Max. aantal: 4
  • 2 twijfelaars

Executive suite, 1 kingsize bed

10,0 van 10
Uitzonderlijk
(6 beoordelingen)

Hoogtepunten

Balkon
Geluidsisolatie
Airconditioning
Aangrenzende kamers beschikbaar
Gratis babybed
Flatscreentelevisie
Aparte slaapkamers
Badjassen
  • 76 m²
  • 1 slaapkamer
  • Uitzicht op zee
  • Max. aantal: 4
  • 1 kingsize bed

Deluxe King Bed

  • Max. aantal: 2

Deluxe Twin Bed

  • Max. aantal: 2

Deluxe Ocean View King Bed

  • Max. aantal: 2

Deluxe Ocean View Twin Bed

  • Max. aantal: 2
Mod logo
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!

Over deze buurt

Kaart
Reu Island, Bai Chay Ward, Ha Long, Quang Ninh

In de buurt

  • Ha Long-baai - 1 min. lopen - 0.0 km
  • Cái Dăm Markt - 3 min. rijden - 2.2 km
  • Hạ Long Night Market - 4 min. rijden - 2.6 km
  • Zonneplein - 4 min. rijden - 2.6 km
  • Halong Bay Marina - 10 min. rijden - 8.0 km

Lokaal vervoer

  • Station Ga Ha Long - 12 min. rijden
  • Haiphong (HPH-Cat Bi) - 52 min. rijden

Restaurants

  • ‪Cafe 86 - ‬14 min. lopen
  • ‪Nhà hàng Thủy Chung - ‬17 min. lopen
  • ‪Bún cù kỳ Hường béo - ‬2 min. rijden
  • ‪Nhà Hàng Hoàng Anh - ‬8 min. lopen
  • ‪Pool Bar - ‬1 min. lopen

Over deze accommodatie

Vinpearl Resort & Spa Ha Long

Resort met een luxe stijl en een gezinsvriendelijk beleid in de buurt van Ha Long-baai
Bij Vinpearl Resort & Spa Ha Long zijn er de volgende voorzieningen: een bar aan het zwembad, een terras en een tuin. Haal je strandkleding maar alvast tevoorschijn, want dit resort biedt een privéstrand en ligstoelen aan het strand. Gun jezelf een gezichtsbehandeling, een massage of een lichaamsbehandeling bij Vincharm Spa, de plaatselijke spa. Ga beslist een hapje eten bij een van de 3 plaatselijke restaurants, waar je kunt genieten van Vietnamese gerechten en uitzicht op de zee. Gasten kunnen gebruikmaken van voorzieningen zoals een speeltuin en een kapsalon en verbinding maken met gratis wifi op de kamer.
Overige voordelen zijn o.a.:
  • Een binnenzwembad en een buitenzwembad met ligstoelen en parasols bij het zwembad
  • Gratis plaatsen voor zelf parkeren en plaatsen voor valetparkeren
  • Een ontbijtbuffet (tegen een toeslag), een outdoor tennisbaan en vervoer van en naar de luchthaven (toeslag)
  • Oppasservices (toeslag), een kluis bij de receptie en conciërgeservices
  • Uit gastbeoordelingen blijkt dat gasten niets dan lof hebben voor het behulpzame personeel
Kamervoorzieningen
Alle 384 kamers bieden leuke extraatjes zoals 24-uurs roomservice en airconditioning en beschikken bovendien over faciliteiten zoals gratis wifi en kluisjes.
Aanvullende gemakken in alle kamers zijn o.a.:
  • Extra bedden (tegen een toeslag) en gratis baby-/kinderbedjes
  • Badkamers met aparte badkuipen en douches en bidets
  • Flatscreentelevisies van 48 inch met kabelzenders
  • Balkons, gratis theezakjes/oploskoffie en waterkokers

Vergelijkbare accommodaties

Accommodatie-voorzieningen

Internet

  • Beschikbaar in alle kamers: gratis wifi
  • Beschikbaar in sommige gemeenschappelijke ruimtes: gratis wifi

Parkeren en vervoer

  • 24-uurs shuttleservice van/naar de luchthaven op verzoek tegen een toeslag
  • Gratis zelf parkeren ter plaatse
  • Gratis valetparkeren ter plaatse

Eten en drinken

  • Dagelijks ontbijtbuffet tegen een toeslag beschikbaar van 06.00 uur tot 10.00 uur: VND 450.000 voor volwassenen en VND 230.000 voor kinderen
  • 3 restaurants
  • Een bar aan het zwembad
  • Een bar/lounge
  • Snackbar/delicatessenwinkel

Restaurants ter plaatse

  • Akoya Restaurant
  • Bay View
  • Pavilion Restaurant

Dingen om te doen

  • Biljart/pooltafel
  • Binnenzwembad
  • Buitenzwembad
  • Gratis kinderclub
  • Outdoor tennisbaan
  • Sauna
  • Speeltuin
  • Sportschool
  • Stoombad
  • Volledig uitgeruste spa

Gezinsvriendelijk

  • Babybed in de kamer
  • Binnenzwembad
  • Buitenzwembad
  • Extra bed (toeslag)
  • Geluiddichte kamers
  • Gratis kinderclub
  • Kinderopvang (toeslag)
  • Snackbar/delicatessenwinkel
  • Speeltuin
  • Wasserij

Voorzieningen

  • 24-uursreceptie
  • Cadeauwinkel/kiosk
  • Gratis kranten in de lobby
  • Kapsalon
  • Kluisje bij de receptie
  • Wasserij

Gastendiensten

  • Conciërgeservices
  • Hulp met excursies en tickets
  • Meertalig personeel
  • Schoonmaakservice (dagelijks)
  • Stomerij-/wasserijservice
  • Turndownservice

Zakelijke diensten

  • Businesscentrum
  • Computerstation
  • Vergaderruimtes

Buiten

  • Aan een privéstrand
  • Barbecue
  • Ligstoelen aan het zwembad
  • Parasols bij het zwembad
  • Picknickplaats
  • Strandparasols
  • Strandstoelen
  • Terras
  • Tuin

Volledig uitgeruste spa

  • Bubbelbad
  • Gezichtsbehandelingen
  • Massage
  • Sauna
  • Spa dagelijks geopend
  • Stoombad

Toegankelijkheidsvoorzieningen

  • Heb je specifieke toegankelijkheidsbehoeften? Neem dan contact op met de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
  • Goed verlicht pad naar de ingang
  • Lift
  • Rolstoeltoegankelijk pad naar lift

Meer

  • 8 etages
  • Aparte rookruimtes (boetes bij overtreding)
  • Balzaal
  • Feestruimte
  • Gebouwd in 2015

Kamervoorzieningen

Slaapkamer

  • Extra bed (toeslag)
  • Gratis babybed

Badkamer

  • Aparte badkuip en douche
  • Badjassen
  • Bidet
  • Gratis toiletartikelen
  • Haardroger
  • Handdoeken inbegrepen
  • Pantoffels
  • Privébadkamer
  • Shampoo
  • Toiletpapier
  • Zeep

Entertainment

  • Flatscreen-tv van 48 inch met kabelzenders

Eten en drinken

  • 24-uurs roomservice
  • Elektrische waterkoker
  • Gratis mineraalwater
  • Minibar
  • Theezakjes/oploskoffie

Meer

  • Aangrenzende kamers beschikbaar
  • Airconditioning
  • Bureau
  • Geluiddichte kamers
  • Kluisje
  • Strijkijzer/strijkplank
  • Telefoon

Beleid

Inchecken

Inchecken is mogelijk vanaf: 14.00 uur; inchecken is mogelijk tot: op elk moment
Minimale leeftijd om in te checken: 18

Uitchecken

Uitchecken voor 12.00 uur

Speciale incheckinstructies

Deze accommodatie biedt transfers vanaf de luchthaven (hiervoor kan een toeslag gelden). Neem minstens 72 uur voor aankomst contact op met de accommodatie om de ophaalservice te regelen. Je vindt de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
Een receptiemedewerker staat bij aankomst in de accommodatie op je te wachten.
Mocht je nog vragen hebben, neem dan contact op met de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
Als je met kinderen reist, dient tijdens het inchecken de geboorteakte van hen te worden getoond. Als er geen geboorteakte getoond kan worden, zal de leeftijd van het kind of de kinderen bepaald worden op basis van hun lengte.

Toegang tot accommodatie

De receptiemedewerker staat klaar om je te ontvangen

Huisdieren

Geen huisdieren of assistentiedieren toegestaan

Kinderen en extra bedden

Kinderen zijn van harte welkom.
Kinderen van 3 jaar oud en jonger kunnen gratis verblijven als ze gebruikmaken van de aanwezige bedden wanneer ze op de kamer van de ouder of voogd slapen
Er zijn extra bedden beschikbaar tegen VND 3040000 per verblijf.
Op verzoek zijn er gratis babybedjes beschikbaar bij de accommodatie

Betalingsmethoden

Belangrijke informatie

Toeslagen

De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald. De kosten kunnen inclusief toepasselijke belastingen zijn:

  • Borgsom: VND 1000000.00 per nacht

We hebben alle kosten vermeld die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven.

Optionele extra's

  • Toeslag voor het ontbijtbuffet: ca. VND 450000 voor volwassenen en ca. VND 230000 voor kinderen
  • Toeslag voor luchthavenshuttle: VND 2600000 per voertuig (enkele reis)
  • Toeslag voor extra bed: VND 3040000 per verblijf

Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen. 

Algemene info

Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar die handelt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag in rekening worden gebracht.
Bij het inchecken dien je mogelijk een erkend identiteitsbewijs met foto en een creditcard, pinpas of borgsom in contanten te verstrekken voor incidentele kosten.
Speciale verzoeken worden onder voorbehoud van beschikbaarheid bij het inchecken ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten in rekening worden gebracht. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards, pinpassen en contante betalingen.
De accommodatie beschikt over de volgende veiligheidsvoorzieningen: brandblusser, rookmelder, beveiligingssysteem en EHBO-doos
Deze accommodatie heeft buitenruimtes, zoals balkons, patio's en terrassen, die mogelijk niet geschikt zijn voor kinderen. We raden aan om in geval van twijfel vóór aankomst de accommodatie te contacteren en te vragen of ze een geschikte kamer voor je hebben.
Houd er rekening mee dat culturele normen en het gastenbeleid per land en per accommodatie kunnen verschillen. De gegeven beleidsregels zijn verstrekt door de accommodatie.
Voor kinderen zijn mogelijk aanvullende toeslagen van toepassing voor zaken als bedden(goed) en maaltijden. Deze toeslagen dienen rechtstreeks aan het hotel te worden betaald.
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.

Overige info

Alleen geregistreerde hotelgasten worden in de kamers toegelaten.
Aangrenzende kamers kunnen aangevraagd worden, afhankelijk van beschikbaarheid. Informeer rechtstreeks bij de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
In deze accommodatie zijn huisdieren en assistentiedieren niet toegestaan.

Accommodatie ook bekend onder de naam

Vinpearl Ha Long Bay Resort
Vinpearl Ha Resort
Vinpearl Ha Long Bay
Vinpearl Resort Ha Long
Vinpearl Resort Ha
Vinpearl Resort Ha Long
Vinpearl Ha Long
Resort Vinpearl Resort & Spa Ha Long Ha Long
Ha Long Vinpearl Resort & Spa Ha Long Resort
Resort Vinpearl Resort & Spa Ha Long
Vinpearl Resort & Spa Ha Long Ha Long
Vinpearl Ha Long Bay Resort
Vinpearl Resort Spa Ha Long
Vinpearl Resort
Vinpearl
Vinpearl Resort Spa Ha Long
Vinpearl & Spa Ha Long Ha Long
Vinpearl Resort & Spa Ha Long Resort
Vinpearl Resort & Spa Ha Long Ha Long
Vinpearl Resort & Spa Ha Long Resort Ha Long
Vinpearl Resort Spa Ha Long Magnificent Resort on the Wonder Bay

Veelgestelde vragen

Is Vinpearl Resort & Spa Ha Long voorzien van een zwembad?

Ja, deze accommodatie heeft een binnenzwembad en een buitenzwembad.

Hoeveel kost een verblijf bij Vinpearl Resort & Spa Ha Long ?

Vandaag, 23 nov. 2025, kost een verblijf bij Vinpearl Resort & Spa Ha Long van één nacht voor twee volwassenen op 24 nov. 2025 min. € 86,75, inclusief belastingen en toeslagen. Deze prijs is gebaseerd op de laagste gevonden prijs per nacht in de afgelopen 24 uur voor verblijven in de komende 30 dagen. Prijzen kunnen wijzigen. Kies je datums voor meer accurate prijzen.

Zijn huisdieren welkom bij Vinpearl Resort & Spa Ha Long ?

Nee, huisdieren zijn bij deze accommodatie niet toegestaan.

Wat kost het om bij Vinpearl Resort & Spa Ha Long te parkeren?

Deze accommodatie biedt parkeerplaatsen en valetparkeerservice.

Hoe laat kan ik inchecken bij Vinpearl Resort & Spa Ha Long ?

Je kunt inchecken vanaf: 14.00 uur; je kunt inchecken tot: op elk moment.

Tot hoe laat kan ik bij Vinpearl Resort & Spa Ha Long uitchecken?

Je dient uiterlijk om 12.00 uur uit te checken.

Biedt Vinpearl Resort & Spa Ha Long een shuttleservice naar de luchthaven aan?

Ja, er is op verzoek een shuttleservice van/naar de luchthaven beschikbaar. Er geldt een toeslag van VND 2600000 per voertuig.

Waar ligt Vinpearl Resort & Spa Ha Long ?

Dit resort in Bai Chay ligt aan het strand, binnen 2 km afstand van Ha Long-baai, Bai Chay-strand en Cái Dăm Markt. Ook Zonneplein en Hạ Long Night Market liggen binnen 3 km afstand.

Beoordelingen over Vinpearl Resort & Spa Ha Long

Beoordelingen

9,0

Fantastisch

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 346 van 508 beoordelingen
Gastenscore: 8 - Goed. 97 van 508 beoordelingen
Gastenscore: 6 - Redelijk. 36 van 508 beoordelingen
Gastenscore: 4 - Matig. 13 van 508 beoordelingen
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 16 van 508 beoordelingen

9,4/10

Netheid

9,2/10

Personeel en service

9,0/10

Voorzieningen

9,2/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

9,2/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

10/10 – Uitstekend

Vincent

3 nachten verbleven in oktober 2024

10/10 – Uitstekend

Ngo

Zakenreiziger, Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Dịch vụ khách sạn rất tốt, nhưng cần lưu ý thêm khả năng tiếp cận đến tiện ích cho người lớn tuổi, đặc biệt là lối đi lên, xuống thuyền cũng như hồ bơi
2 nachten verbleven in april 2022

10/10 – Uitstekend

Eduard, Amsterdam

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Vinpearl is a beautiful place and the staff were all making their best edfort for the guests to have a great experience
4 nachten verbleven in oktober 2018

10/10 – Uitstekend

Rebecca

Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
It was very beautiful would definitely go back everything was great
5 nachten verbleven in november 2025

4/10 – Matig

Kevin

Negatief: Voorzieningen
O
2 nachten verbleven in november 2025

10/10 – Uitstekend

Ashleigh

Reisde met partner
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Staff was super nice. Room was clean and spacious and it had great amenities!
1 nacht verbleven in november 2025

8/10 – Goed

Paul

Reisde met partner
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Staff are amazing. Place is lovely. Rooms are good. Food is excellent especially the Pavillion and Italian restaurants. You feel like a VIP all the time. Only criticism relates to the Bayview restaurnat where you have breakfast (and if you wish a buffet at lunch and/or dinner) - I know we are dealing with high volumes, but there was a lack of cleanliness in regard to the tables. After a group leave a table, the table should be cleared AND wiped down properly - shaking the placements onto the floor is not sufficient. This was not a one-off but a systematic issue - and one easliy sorted.
2 nachten verbleven in november 2025

10/10 – Uitstekend

Felicity

Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
The whole experience was exceptional. The cleanliness, the service, the food, the pool
3 nachten verbleven in november 2025

8/10 – Goed

Guido

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
The view from the room was awesome. Just for the view I would come back here. The picture I added does not do it justice. On these reviews there is a lot of discussion whether it should be a 4 star or 5 star hotel. It is definitely not a 5 star hotel but a great value 4 star one. After you check in you get a WhatsApp message from a virtual concierge. I used her a lot. Best deal you get is if you prepay breakfast, lunch and dinner. However if you stay couple of days you may not want to eat buffet food all the time. Then you can order a-la-carte or eat in the Pavilion and you are supposed to get a credit (if you prepaid for the buffet). The Pavilion had the best food but the service was terrible on the 2nd night we were there. They were insufficiently staffed for the amount of guests - that is one of the reasons it is not a 5 star hotel. The other reason is that you do not really have service at the pool. You have to go to the pool bar to make an order. They will then bring it to you…. My wife and I both had incredible massages. Was not the cheapest (in town you probably would pay much less) but the room and changing room were nice and spotless. Tried to book a 4 hr boat ride with the folks that have a desk in the lobby. But they could offer only a boat that has space for 40 for more than $300. Wish they had had cheaper options for smaller parties. The bill was totally unclear. Did not get the credit for the a-la-card meals. Had to use the Concierge to sort it out.
3 nachten verbleven in november 2025

2/10 – Ontzettend slecht

Paul, Greenwich

Reisde met partner
Negatief: Netheid
Overall not a great experience - check in of bags was not great, didn’t bring bags to the room as they tagged the wrong room number, wrong name on the welcome letter in room, and on check out put our bags on a coach we wasn’t going on… almost lost them - don’t seem to take care of luggage, beware!
3 nachten verbleven in november 2025

10/10 – Uitstekend

james

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Wonderful, beautiful and peaceful. Thank you🙏
4 nachten verbleven in oktober 2025

10/10 – Uitstekend

Irina

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Very beautiful property and exclusive location. Some areas need a refreshment.
4 nachten verbleven in oktober 2025

10/10 – Uitstekend

Marie

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Honestly our experience as a family of 3 at Vinpearl in Halong was simply amazing. The room sizes was great and even with a cot my 9month old had space to crawl around. The staff was so lovely, very helpful and
4 nachten verbleven in oktober 2025

8/10 – Goed

Anthony, Melbourne

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Staff all very friendly
4 nachten verbleven in oktober 2025

10/10 – Uitstekend

Callum

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Incredible hotel with amazing service! A bit pricey for food and drink, but one of the nicest hotels I have ever stayed in
2 nachten verbleven in oktober 2025

6/10 – Redelijk

John

Reisde met familie
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
For a 5 star premium hotel it seriously underperformed. Good food although centred around a buffet style which felt a bit conveyerbelt with staff not collecting dirty plates and very repetitive roads day. All entries into restaurants was by facial scan which just felt so impersonal like a controlled cafe. Bar had ran out of rum (all week) so couldn’t make most of their signature cocktails, and not many premium spirits and struggled to make normal cocktails. More all-inclusive quality. Food left round the pool and not collected for hours and lack of sunbeds (about 30 total for whole area). inside bar which wouldn’t serve us one night after 10:40 as closing at 11, and ordering pricey and not even nuts or something to align with any other 5* and then switch lights and ambient music off on you when we sitting there at 11:10 but no where else to sit. There was a typhoon warning whilst we were there and cancelled boats. Only way we even knew was after a local taxi driver told us and we enquired at reception and they told us last boat home was 2pm. Shame as the location and hotel its self and location and looks like they focus attention on weddings rather than individual guests. It is beautiful and just feels poorly managed/staff attitude compared to other hotels including the second hotel we moved to in Hanoi which is far superior. Would we stay again, yes as low cost in low season but would think twice if they price like other 5*s elsewhere we had been.
7 nachten verbleven in oktober 2025

10/10 – Uitstekend

grahame

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Excellent
6 nachten verbleven in september 2025

10/10 – Uitstekend

MINSUK

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
인공섬에 호텔만 있어서 3면이 해변이고, 호텔이 조금 오래된 듯 하지만 깨끗하고 안전함. 호텔 방코니에서 보이는 하롱베이는 인상적임.
3 nachten verbleven in september 2025

10/10 – Uitstekend

Juergen

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Der Blick auf das Meer und das Riesenrad war wunderschön! Der Pool gigantisch , zum Meer wenige Schritte. Der Bootstransfer war in Ordnung. Die Sauberkeit hervorragend. Das Personal sehr freundlich. Ein luxuriöses Hotel. Allerdings das Abendessen in Buffetform zu teuer. Hier sind sehr viele Menschen.
2 nachten verbleven in oktober 2025

10/10 – Uitstekend

JRick

2 nachten verbleven in september 2025

10/10 – Uitstekend

Udo, Espelkamp

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Es war alles perfekt, außer die Massage hat unsere Erwartungen nicht erfüllt. Wenn man den 3fachen Preis bezahlt, sollte sie sehr gut sein. Trotzdem würden wir gerne wieder kommen, aber ohne die Massagen zu nutzen
12 nachten verbleven in september 2025

10/10 – Uitstekend

james

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
An exquisitely beautiful environment and resort. Thank you🙏
4 nachten verbleven in september 2025

10/10 – Uitstekend

Alfred

Reisde met familie en kleine kinderen
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Amazing place overall. Some facilities are a bit worn out such as stand lamps, fridge in our room wasn't working, and TV needs some proper reset as some apps doesn't properly install anymore. Despite all those, the big question is would we come back again? Definitely, my son had fun and loved every other areas it offers. The office room is also very quiet and has good net speed if you plan to do some work just incase. It has a souvenir store which sells family friendly items, and also offers over counter medicines on the clinic. However if you need very specific needs or items you may need to travel outside the island.
1 nacht verbleven in september 2025

8/10 – Goed

SEUNG CHAN

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in augustus 2025

10/10 – Uitstekend

Hannah

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Whole experience was great. Had a lovely meal in the pavilion, and breakfast in the buffet was also great, no complaints
1 nacht verbleven in augustus 2025