Fotogalerie voor Lido Park Resort Hachijojima





Beoordelingen
8,6 op 10 –
Voortreffelijk
Populaire voorzieningen
Kameropties
Controleer de beschikbaarheid voor deze datums
Beschikbare filters voor kamers
5 van 5 kamers weergeven
Alle foto's voor Driepersoonskamer, niet-roken, uitzicht op bergen laden

Driepersoonskamer, niet-roken, uitzicht op bergen
7,0 van 10
Goed
(2 beoordelingen)
Hoogtepunten
Airconditioning
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Een bidet
Privébadkamer
Bad/douchecombinatie
Waterkoker
Dagelijkse huishoudservice
Alle foto's voor Twin kamer, niet-roken, uitzicht op bergen laden

Twin kamer, niet-roken, uitzicht op bergen
8,6 van 10
Voortreffelijk
(7 beoordelingen)
Hoogtepunten
Airconditioning
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Een bidet
Privébadkamer
Bad/douchecombinatie
Waterkoker
Dagelijkse huishoudservice
Alle foto's voor Tweepersoonskamer, niet-roken, uitzicht op oceaan laden

Tweepersoonskamer, niet-roken, uitzicht op oceaan
8,0 van 10
Zeer goed
(1 beoordeling)
Hoogtepunten
Airconditioning
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Een bidet
Privébadkamer
Bad/douchecombinatie
Waterkoker
Dagelijkse huishoudservice
Alle foto's voor Driepersoonskamer, niet-roken, uitzicht op oceaan laden

Driepersoonskamer, niet-roken, uitzicht op oceaan
8,0 van 10
Zeer goed
(1 beoordeling)
Hoogtepunten
Airconditioning
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Een bidet
Privébadkamer
Bad/douchecombinatie
Waterkoker
Dagelijkse huishoudservice
Alle foto's voor Twin kamer, niet-roken, uitzicht op oceaan laden

Twin kamer, niet-roken, uitzicht op oceaan
8,0 van 10
Zeer goed
(5 beoordelingen)
Hoogtepunten
Airconditioning
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Een bidet
Privébadkamer
Bad/douchecombinatie
Waterkoker
Dagelijkse huishoudservice
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

5392 Mitsune, Hachijomachi, Hachijo, Tokyo, 100-1511
Over deze accommodatie
Lido Park Resort Hachijojima
Vergelijkbare accommodaties

Galaxy Guest House
Galaxy Guest House
- Parkeren inbegrepen
- Gratis wifi
- Wasservice
9.4 van 10, Uitzonderlijk, 33 beoordelingen
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Toeslagen
De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald. De kosten kunnen inclusief toepasselijke belastingen zijn:
- De stadsbelasting ligt tussen de JPY 100 en JPY 200 per persoon, per nacht en is gebaseerd op het kamertarief per nacht. De belasting is niet van toepassing op kamertarieven per nacht van minder dan JPY 10.000. Er gelden mogelijk andere uitzonderingen. Neem voor meer informatie contact op met de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
We hebben alle kosten vermeld die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven.
Optionele extra's
- Toeslag voor het ontbijtbuffet: ca. JPY 2200 voor volwassenen en ca. JPY 2200 voor kinderen
- Toeslag voor late check-in tussen 14.00 uur en 15.00 uur
Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar die handelt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag in rekening worden gebracht.
Bij het inchecken dien je mogelijk een erkend identiteitsbewijs met foto en een creditcard, pinpas of borgsom in contanten te verstrekken voor incidentele kosten.
Speciale verzoeken worden onder voorbehoud van beschikbaarheid bij het inchecken ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten in rekening worden gebracht. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards. Let op: contante betalingen zijn niet toegestaan.
Houd er rekening mee dat culturele normen en het gastenbeleid per land en per accommodatie kunnen verschillen. De gegeven beleidsregels zijn verstrekt door de accommodatie.
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
Er is geen lift in deze accommodatie
Het seizoensgebonden zwembad is geopend van juli tot september.
Het Japanse Ministerie van Gezondheid, Arbeid en Welzijn vereist dat alle internationale reizigers hun paspoortnummer en nationaliteit opgeven wanneer zij zich bij hun accommodatie (pension, hotel, motel, enz.) aanmelden. Daarnaast dient de eigenaar van een dergelijke accommodatie het paspoort van elke geregistreerde gast te kopiëren en deze kopie in de administratie te bewaren.
Bij bepaalde accommodaties mogen gasten met tatoeages de openbare baden ter plaatse niet gebruiken
Accommodatie ook bekend onder de naam
Lido Park Resort Hachijojima Hachijo Jima Island
Lido Park Hachijojima Hachijo Jima Island
Lido Park Hachijojima
Lido Park Hachijojima Hachijo
Lido Park Hachijojima Hachijo
Lido Park Resort Hachijojima Hotel
Lido Park Resort Hachijojima Hachijo
Lido Park Resort Hachijojima Hotel Hachijo
Veelgestelde vragen
Beoordelingen over Lido Park Resort Hachijojima
Beoordelingen
8,6
Uitstekend
8,6/10
Netheid
8,8/10
Personeel en service
7,8/10
Voorzieningen
8,0/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
8,2/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
Reisde met een groep
28 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
2 nachten verbleven in september 2025
10/10 – Uitstekend
MIHO
Reisde met een groep, Reisde met partner
16 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service

MIHO
2 nachten verbleven in augustus 2025
10/10 – Uitstekend
KANAE
Reisde met partner
30 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
KANAE
2 nachten verbleven in augustus 2025
10/10 – Uitstekend
RISA
26 aug 2025
RISA
2 nachten verbleven in augustus 2025
8/10 – Goed
TAKESHI
5 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
TAKESHI
2 nachten verbleven in juli 2025
8/10 – Goed
weiwei
4 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
weiwei
1 nacht verbleven in juli 2025
10/10 – Uitstekend
MASAYO
27 jul 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
MASAYO
2 nachten verbleven in juli 2025
10/10 – Uitstekend
YUKIKO
Reisde met familie
26 jul 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
YUKIKO
2 nachten verbleven in juli 2025
8/10 – Goed
MIKA
Reisde met familie
12 jul 2025
Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
MIKA
1 nacht verbleven in juli 2025
8/10 – Goed
HIDEKI
5 jul 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
HIDEKI
1 nacht verbleven in juli 2025
10/10 – Uitstekend
MANKIT
7 jun 2025
Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
MANKIT
3 nachten verbleven in juni 2025
6/10 – Redelijk
kawakami
Reisde met partner
30 mei 2025
Positief: Netheid
Negatief: Voorzieningen, staat van de accommodatie en faciliteiten
kawakami
2 nachten verbleven in mei 2025
8/10 – Goed
MIKI
Reisde met een groep
10 mei 2025
Positief: Netheid, personeel en service
MIKI
1 nacht verbleven in april 2025
8/10 – Goed
Otani
6 mei 2025
Otani
1 nacht verbleven in mei 2025
8/10 – Goed
shuichi
3 mei 2025
shuichi
2 nachten verbleven in mei 2025
8/10 – Goed
Kelly
1 mei 2025
Positief: Personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Kelly
3 nachten verbleven in april 2025
10/10 – Uitstekend
TAKAFUMI
16 mrt 2025
TAKAFUMI
1 nacht verbleven in maart 2025
8/10 – Goed
KIKUE
15 mrt 2025
KIKUE
1 nacht verbleven in maart 2025
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
7 mrt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in maart 2025
6/10 – Redelijk
マユミ
16 feb 2025
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
マユミ
1 nacht verbleven in februari 2025
10/10 – Uitstekend
Ikumi
Reisde met partner
11 feb 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Ikumi
2 nachten verbleven in februari 2025
8/10 – Goed
Michiko
7 feb 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Michiko
1 nacht verbleven in februari 2025
8/10 – Goed
Aya
Reisde met familie
18 jan 2025
Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
Aya
2 nachten verbleven in december 2024
6/10 – Redelijk
Shiraishi
Reisde met familie
14 jan 2025
Shiraishi
2 nachten verbleven in januari 2025
8/10 – Goed
Seiji
1 jan 2025
Seiji
2 nachten verbleven in december 2024