Kies datums om prijzen te bekijken
Fotogalerie voor Mantenbo





Beoordelingen
9,2 op 10 –
Fantastisch
Populaire voorzieningen
De huidige prijs is € 112
24 jul - 25 jul
Kameropties
Beschikbare filters voor kamers
3 van 3 kamers weergeven
Alle foto's voor Twin kamer, niet-roken (Western Style, Free Wi-Fi, Bathroom) laden

Twin kamer, niet-roken (Western Style, Free Wi-Fi, Bathroom)
10,0 van 10
Uitzonderlijk
(4 beoordelingen)
Hoogtepunten
Klimaatregeling
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Gerenoveerd in 2023
Slaapkamers
Een haardroger
Waterkoker
Een bureau
Alle foto's voor Eenpersoonskamer, niet-roken (Western Style, Free Wi-Fi, Bathroom) laden

Eenpersoonskamer, niet-roken (Western Style, Free Wi-Fi, Bathroom)
Hoogtepunten
Klimaatregeling
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Gerenoveerd in 2023
Slaapkamers
Een haardroger
Waterkoker
Een bureau
Alle foto's voor Driepersoonskamer, niet-roken (Free Wi-Fi, Bathroom) laden

Driepersoonskamer, niet-roken (Free Wi-Fi, Bathroom)
10,0 van 10
Uitzonderlijk
(2 beoordelingen)
Hoogtepunten
Klimaatregeling
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Gerenoveerd in 2023
Slaapkamers
Een haardroger
Waterkoker
Een bureau
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

930-2 Okago, Hachijo, Tokyo, 100-1401
Over deze accommodatie
Vergelijkbare accommodaties

Lido Park Resort Hachijojima
Lido Park Resort Hachijojima
- Zwembad
- Gratis luchthavenshuttle
- Parkeren inbegrepen
- Gratis wifi
8.6 van 10, Uitstekend, 157 beoordelingen
De prijs is € 189
21 jul - 22 jul
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Toeslagen
De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald. De kosten kunnen inclusief toepasselijke belastingen zijn:
- De stadsbelasting ligt tussen de JPY 100 en JPY 200 per persoon, per nacht en is gebaseerd op het kamertarief per nacht. De belasting is niet van toepassing op kamertarieven per nacht van minder dan JPY 10.000. Er gelden mogelijk andere uitzonderingen. Neem voor meer informatie contact op met de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
We hebben alle kosten inbegrepen die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar die handelt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag in rekening worden gebracht.
Tijdens het inchecken dien je mogelijk een erkend identiteitsbewijs met foto en een borgsom in contanten te verstrekken voor incidentele kosten.
Speciale verzoeken worden onder voorbehoud van beschikbaarheid bij het inchecken ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten in rekening worden gebracht. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards en contante betalingen.
Contactloos betalen is mogelijk
De accommodatie beschikt over de volgende veiligheidsvoorzieningen: brandblusser en rookmelder
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
Er is geen lift in deze accommodatie
Kinderen t/m 11 jaar worden in deze accommodatie niet toegelaten.
Het Japanse Ministerie van Gezondheid, Arbeid en Welzijn vereist dat alle internationale reizigers hun paspoortnummer en nationaliteit opgeven wanneer zij zich bij hun accommodatie (pension, hotel, motel, enz.) aanmelden. Daarnaast dient de eigenaar van een dergelijke accommodatie het paspoort van elke geregistreerde gast te kopiëren en deze kopie in de administratie te bewaren.
Accommodatie ook bekend onder de naam
Mantenbo Hotel Hachijo Jima Island
Mantenbo Hotel
Mantenbo Hachijo Jima Island
Mantenbo Hotel
Mantenbo Hachijo
Mantenbo Hotel Hachijo
Veelgestelde vragen
Beoordelingen over Mantenbo
Beoordelingen
9,2
Fantastisch
9,2/10
Netheid
9,2/10
Personeel en service
9,0/10
Voorzieningen
9,0/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
9,2/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
Reisde met familie
13 jul 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
3 nachten verbleven in juli 2025
8/10 – Goed
ナオト
Reisde met een groep, Reisde met familie
2 jul 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
ナオト
3 nachten verbleven in juni 2025
8/10 – Goed
Megumi
26 jun 2025
Positief: Netheid, voorzieningen
Megumi
1 nacht verbleven in juni 2025
10/10 – Uitstekend
Marvin
24 jun 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Marvin
3 nachten verbleven in juni 2025
8/10 – Goed
菊江
22 jun 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
菊江
2 nachten verbleven in juni 2025
10/10 – Uitstekend
Tomoko
Reisde met familie
14 mei 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Tomoko
3 nachten verbleven in mei 2025
10/10 – Uitstekend
Stuart
30 apr 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten




Stuart
2 nachten verbleven in april 2025
4/10 – Matig
カズノリ
15 dec 2024
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
カズノリ
2 nachten verbleven in december 2024
8/10 – Goed
???
9 dec 2024
???
1 nacht verbleven in november 2024
10/10 – Uitstekend
NOE
Reisde met partner
10 nov 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
NOE
2 nachten verbleven in oktober 2024
10/10 – Uitstekend
Miyako
24 okt 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Miyako
3 nachten verbleven in oktober 2024
6/10 – Redelijk
tadashi
10 sep 2024
tadashi
1 nacht verbleven in september 2024
10/10 – Uitstekend
Yusuke
Reisde met een groep
13 aug 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Yusuke
1 nacht verbleven in augustus 2024
8/10 – Goed
Hiroki
26 jun 2024
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Hiroki
2 nachten verbleven in juni 2024
8/10 – Goed
KOUKI
18 jun 2024
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
KOUKI
2 nachten verbleven in juni 2024
10/10 – Uitstekend
NORIO
Reisde met familie
15 mei 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
NORIO
1 nacht verbleven in mei 2024
8/10 – Goed
Makiko
2 mei 2024
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Makiko
1 nacht verbleven in april 2024
10/10 – Uitstekend
トモヒロ
11 apr 2024
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
トモヒロ
3 nachten verbleven in april 2024
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
Zakenreiziger
7 mrt 2024
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in maart 2024
8/10 – Goed
ユタカ
18 jan 2024
Positief: Netheid
ユタカ
2 nachten verbleven in januari 2024
8/10 – Goed
Makoto
9 dec 2023
Makoto
2 nachten verbleven in december 2023
10/10 – Uitstekend
Yasuo
26 nov 2023
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Yasuo
1 nacht verbleven in november 2023
10/10 – Uitstekend
Andreas
24 nov 2023
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Andreas
9 nachten verbleven in november 2023
10/10 – Uitstekend
Yoshihisa
Reisde met een groep
27 okt 2023
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Yoshihisa
2 nachten verbleven in oktober 2023
10/10 – Uitstekend
Mayu
Reisde met een groep
31 aug 2023
Positief: Personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Mayu
1 nacht verbleven in augustus 2023