Kies datums om prijzen te bekijken
Fotogalerie voor Hai Phong Harbour View Hotel





Beoordelingen
8,4 op 10 –
Zeer goed
Populaire voorzieningen
De huidige prijs is € 50
inclusief belastingen en toeslagen
24 aug - 25 aug
Kameropties
Beschikbare filters voor kamers
1 van 1 kamer weergeven
Alle foto's voor Club kamer laden

Club kamer
Hoogtepunten
Een aparte zitruimte
Geluidsisolatie
Airconditioning
Aangrenzende kamers beschikbaar
Een minibar met enkele gratis items
Hd-televisie
Slaapkamers
Verduisterende gordijnen
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

12 Tran Phu Street, Ngo Quyen Ward, Hai Phong, 84
Over deze accommodatie
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Optionele extra's
- Toeslag voor luchthavenshuttle: USD 25 per voertuig (enkele reis)
- Toeslag luchthavenshuttle per kind: USD 20 (enkele reis), (tot 12 jaar oud)
- Een schoonmaakservice is beschikbaar tegen betaling
Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar die handelt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag in rekening worden gebracht.
Bij het inchecken dien je mogelijk een erkend identiteitsbewijs met foto en een creditcard, pinpas of borgsom in contanten te verstrekken voor incidentele kosten.
Speciale verzoeken worden onder voorbehoud van beschikbaarheid bij het inchecken ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten in rekening worden gebracht. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards, pinpassen en contante betalingen.
De accommodatie beschikt over de volgende veiligheidsvoorzieningen: brandblusser, rookmelder, beveiligingssysteem, EHBO-doos en raambeveiliging
Deze accommodatie heeft buitenruimtes, zoals balkons, patio's en terrassen, die mogelijk niet geschikt zijn voor kinderen. We raden aan om in geval van twijfel vóór aankomst de accommodatie te contacteren en te vragen of ze een geschikte kamer voor je hebben.
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
Alleen geregistreerde hotelgasten worden in de kamers toegelaten.
Aangrenzende kamers kunnen aangevraagd worden, afhankelijk van beschikbaarheid. Informeer rechtstreeks bij de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
In deze accommodatie zijn huisdieren en assistentiedieren niet toegestaan.
Accommodatie ook bekend onder de naam
AVANI Hai Phong Harbour View
AVANI Harbour
AVANI Harbour Hotel
AVANI Harbour Hotel Phong Hai View
Harbour View Haiphong
AVANI Hai Phong Harbour View Hotel
AVANI Hai Harbour View Hotel
AVANI Hai Harbour View
AVANI Harbour View
Avani Harbour View Hotel
Avani Hai Phong Harbour View
Avani Harbour View
Hotel Avani Hai Phong Harbour View Hotel Hai Phong
Hai Phong Avani Hai Phong Harbour View Hotel Hotel
Hotel Avani Hai Phong Harbour View Hotel
Avani Hai Phong Harbour View Hotel Hai Phong
Avani Hai Phong Harbour View
Avani Hai Phong Harbour View Hotel Hotel
Avani Hai Phong Harbour View Hotel Hai Phong
Avani Hai Phong Harbour View Hotel Hotel Hai Phong
Veelgestelde vragen
Beoordelingen over Hai Phong Harbour View Hotel
Beoordelingen
8,4
Zeer goed
8,8/10
Netheid
8,8/10
Personeel en service
8,8/10
Voorzieningen
8,0/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
8,4/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
26 jun 2017
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in juni 2017
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
16 jan 2017
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
8/10 – Goed
albert
17 mei 2016
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Prima locatie
albert
8/10 – Goed
Kostiantyn
Zakenreiziger
9 apr 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Kostiantyn
3 nachten verbleven in maart 2025
10/10 – Uitstekend
HIROKAZU
Zakenreiziger
8 okt 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
HIROKAZU
3 nachten verbleven in oktober 2024
8/10 – Goed
Mamoru
4 okt 2024
Mamoru
2 nachten verbleven in oktober 2024
8/10 – Goed
Per Andreas
Zakenreiziger
14 jun 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Per Andreas
1 nacht verbleven in juni 2024
4/10 – Matig
Per Andreas
Zakenreiziger
16 apr 2024
Positief: Personeel en service
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten, comfort kamer
Not modern
Per Andreas
2 nachten verbleven in april 2024
10/10 – Uitstekend
Tiffany
24 mrt 2024
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Tiffany
8 nachten verbleven in maart 2024
10/10 – Uitstekend
Dan
Reisde met partner
20 mrt 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Dan
5 nachten verbleven in maart 2024
8/10 – Goed
Ivan
Zakenreiziger
3 mrt 2024
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Ivan
3 nachten verbleven in februari 2024
8/10 – Goed
Yuichi
Reisde met een groep
16 dec 2023
Positief: Netheid
Yuichi
1 nacht verbleven in december 2023
6/10 – Redelijk
Per
3 okt 2023
Per
2 nachten verbleven in september 2023
8/10 – Goed
Per
Zakenreiziger
3 jul 2023
Positief: Netheid, personeel en service
Per
4 nachten verbleven in juni 2023
10/10 – Uitstekend
Mamoru
Zakenreiziger
21 dec 2022
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Mamoru
10/10 – Uitstekend
JONGWOOK
21 mei 2022
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
JONGWOOK
2 nachten verbleven in mei 2022
8/10 – Goed
Jun
Reisde met een groep
3 mei 2022
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Jun
3 nachten verbleven in april 2022
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
Zakenreiziger
23 feb 2020
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
5 nachten verbleven in februari 2020
8/10 – Goed
Christoph, Düsseldorf
Reisde met partner
5 feb 2020
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Christoph
2 nachten verbleven in januari 2020
10/10 – Uitstekend
Alfred
30 jan 2020
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Alfred
1 nacht verbleven in januari 2020
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
Reisde met een groep, Zakenreiziger
18 dec 2019
Positief: Netheid, personeel en service
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in december 2019
4/10 – Matig
Per Andreas
Zakenreiziger
16 dec 2019
Negatief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
Gammelt hotell
Per Andreas
3 nachten verbleven in december 2019
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
Zakenreiziger
14 dec 2019
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in december 2019
10/10 – Uitstekend
Roland
11 dec 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Roland
1 nacht verbleven in december 2019
10/10 – Uitstekend
RICHMOND
Zakenreiziger
2 dec 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
RICHMOND
4 nachten verbleven in november 2019