Kies datums om prijzen te bekijken
Fotogalerie voor Peony Cruises





Beoordelingen
9,2 op 10 –
Fantastisch
Populaire voorzieningen
Kameropties
Beschikbare filters voor kamers
5 van 5 kamers weergeven
Alle foto's voor Deluxe kamer, balkon laden

Deluxe kamer, balkon
Hoogtepunten
Een balkon
Klimaatregeling
Gratis extra bedden
Ledtelevisie
Een bidet
Privébadkamer
Een haardroger
Badjassen
Alle foto's voor Premium kamer, balkon (Family) laden

Premium kamer, balkon (Family)
Hoogtepunten
Een balkon
Klimaatregeling
Gratis extra bedden
Ledtelevisie
Een bidet
Privébadkamer
Een haardroger
Badjassen
Alle foto's voor Exclusieve suite laden

Exclusieve suite
Hoogtepunten
Balkon
Klimaatregeling
Gratis extra bedden
Ledtelevisie
Een bidet
Privébadkamer
Een haardroger
Badjassen
Alle foto's voor Familiekamer, balkon (Deluxe) laden

Familiekamer, balkon (Deluxe)
Hoogtepunten
Een balkon
Klimaatregeling
Gratis extra bedden
Ledtelevisie
Een bidet
Privébadkamer
Een haardroger
Badjassen
Alle foto's voor Deluxe kamer, balkon (Premium) laden

Deluxe kamer, balkon (Premium)
Hoogtepunten
Een balkon
Klimaatregeling
Gratis extra bedden
Ledtelevisie
Een bidet
Privébadkamer
Een haardroger
Badjassen
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

Lot 34, Tuan Chau Marina Port, Ha Long, Quang Ninh
Over deze accommodatie
Vergelijkbare accommodaties

Mon Chéri Cruises
Mon Chéri Cruises
- Gratis wifi
- Restaurant
- Airconditioning
- Fitnessruimte
9.6 van 10, Uitzonderlijk, 85 beoordelingen
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Toeslagen
De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald. De kosten kunnen inclusief toepasselijke belastingen zijn:
- Toeslag voor galadiner op kerstavond (24 december) per volwassene: VND 50
- Galadiner op 04 februari per volwassene: VND 50
- Toeslag voor het galadiner op 04 februari voor kinderen van 3 tot 11 jaar oud: VND 50
We hebben alle kosten inbegrepen die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven.
Optionele extra's
- Toeslag voor late check-in tussen 12.30 uur en 13.30 uur
Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar die handelt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag in rekening worden gebracht.
Bij het inchecken dien je mogelijk een erkend identiteitsbewijs met foto en een creditcard, pinpas of borgsom in contanten te verstrekken voor incidentele kosten.
Speciale verzoeken worden onder voorbehoud van beschikbaarheid bij het inchecken ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten in rekening worden gebracht. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards, pinpassen en contante betalingen.
Deze accommodatie heeft buitenruimtes, zoals balkons, patio's en terrassen, die mogelijk niet geschikt zijn voor kinderen. We raden aan om in geval van twijfel vóór aankomst de accommodatie te contacteren en te vragen of ze een geschikte kamer voor je hebben.
Houd er rekening mee dat culturele normen en het gastenbeleid per land en per accommodatie kunnen verschillen. De gegeven beleidsregels zijn verstrekt door de accommodatie.
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
Er is geen lift in deze accommodatie
Alleen geregistreerde hotelgasten worden in de kamers toegelaten.
Accommodatie ook bekend onder de naam
Peony Cruises Boat Hai Phong
Peony Cruises Hai Phong
Peony Cruises Cruise
Peony Cruises Ha Long
Peony Cruises Cruise Ha Long
Veelgestelde vragen
Beoordelingen over Peony Cruises
Beoordelingen
9,2
Fantastisch
9,6/10
Netheid
9,2/10
Personeel en service
9,0/10
Voorzieningen
9,0/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
8,4/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
Reisde met partner
17 mei 2019
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
2 nachten verbleven in mei 2019
10/10 – Uitstekend
Thao Tran
29 jan 2025
Thao Tran
1 nacht verbleven in januari 2025
10/10 – Uitstekend
Tobias
23 dec 2024
Tobias
1 nacht verbleven in december 2024
6/10 – Redelijk
Axel
Reisde met familie
12 jul 2024
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Axel
2 nachten verbleven in juni 2024
10/10 – Uitstekend
Nina
Reisde met partner
23 mei 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Nina
2 nachten verbleven in mei 2024
10/10 – Uitstekend
Peter, Perth
Reisde met een groep
26 apr 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Peter
2 nachten verbleven in april 2024
10/10 – Uitstekend
john
Reisde met familie
10 mrt 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
john
2 nachten verbleven in februari 2024
8/10 – Goed
Patrice
Reisde met partner
27 feb 2024
Patrice
2 nachten verbleven in februari 2024
10/10 – Uitstekend
Ali
2 jan 2023
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
lovely stay
Ali
1 nacht verbleven in december 2022
10/10 – Uitstekend
Patrice
12 nov 2022
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Au cœur de la baie Lan Ha
Patrice
1 nacht verbleven in november 2022
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
30 dec 2019
Positief: Netheid
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in december 2019
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
Reisde met partner
18 nov 2019
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in november 2019
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
Reisde met familie
11 okt 2019
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in september 2019
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
Reisde met partner
12 sep 2019
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in augustus 2019
10/10 – Uitstekend
Rikke
19 apr 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Dejligt ophold og super godt crew
Rikke
2 nachten verbleven in april 2019
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
Reisde met partner
28 mrt 2019
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in maart 2019
8/10 – Goed
Teotonio Lucas
13 feb 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Teotonio Lucas
1 nacht verbleven in januari 2019
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
Reisde met partner
31 dec 2018
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in december 2018
10/10 – Uitstekend
איציק
23 dec 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
איציק
1 nacht verbleven in december 2018
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
19 dec 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Excellent food
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in december 2018
2/10 – Ontzettend slecht
Geverifieerde reiziger
21 nov 2018
Positief: Netheid
Negatief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
Be aware when you get an upgrade, it is a downgrad
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in november 2018