Kies datums om prijzen te bekijken
Fotogalerie voor Heiseikan Kaiyotei





Beoordelingen
8,6 op 10 –
Voortreffelijk
Populaire voorzieningen
De huidige prijs is € 89
17 jul - 18 jul
Kameropties
Beschikbare filters voor kamers
3 van 3 kamers weergeven
Alle foto's voor Traditionele kamer, niet-roken (Japanese Style, 8 Tatami) laden

Traditionele kamer, niet-roken (Japanese Style, 8 Tatami)
Hoogtepunten
Airconditioning
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Slaapkamers
Bad/douchecombinatie
Privébadkamer
Een toilet met elektronisch bidet
Een kluis
Alle foto's voor Traditionele kamer, niet-roken (Japanese Style, 10 Tatami) laden

Traditionele kamer, niet-roken (Japanese Style, 10 Tatami)
Hoogtepunten
Airconditioning
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Slaapkamers
Bad/douchecombinatie
Privébadkamer
Een toilet met elektronisch bidet
Een kluis
Alle foto's voor Twin kamer, niet-roken laden

Twin kamer, niet-roken
Hoogtepunten
Airconditioning
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Slaapkamers
Bad/douchecombinatie
Privébadkamer
Een toilet met elektronisch bidet
Een kluis
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

1-3-8 Yunokawa-cho, Hakodate, Hokkaido, 042-0932
Over deze accommodatie
Vergelijkbare accommodaties

Hanabishi Hotel
Hanabishi Hotel
- Spa
- Parkeren inbegrepen
- Gratis wifi
- Restaurant
9.0 van 10, Fantastisch, 313 beoordelingen
De prijs is € 100
21 jul - 22 jul
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Toeslagen
De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald. De kosten kunnen inclusief toepasselijke belastingen zijn:
- De stad heft de volgende belasting: JPY 150.00 per persoon, per nacht. Deze belasting is niet van toepassing op kinderen die jonger zijn dan 13 jaar.
We hebben alle kosten inbegrepen die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar die handelt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag in rekening worden gebracht.
Bij het inchecken dien je mogelijk een erkend identiteitsbewijs met foto en een creditcard, pinpas of borgsom in contanten te verstrekken voor incidentele kosten.
Speciale verzoeken worden onder voorbehoud van beschikbaarheid bij het inchecken ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten in rekening worden gebracht. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards. Let op: contante betalingen zijn niet toegestaan.
Houd er rekening mee dat culturele normen en het gastenbeleid per land en per accommodatie kunnen verschillen. De gegeven beleidsregels zijn verstrekt door de accommodatie.
Deze accommodatie accepteert geen boekingen waarbij de kamer door slechts 1 persoon wordt bezet.
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
Het Japanse Ministerie van Gezondheid, Arbeid en Welzijn vereist dat alle internationale reizigers hun paspoortnummer en nationaliteit opgeven wanneer zij zich bij hun accommodatie (pension, hotel, motel, enz.) aanmelden. Daarnaast dient de eigenaar van een dergelijke accommodatie het paspoort van elke geregistreerde gast te kopiëren en deze kopie in de administratie te bewaren.
Bij bepaalde accommodaties mogen gasten met tatoeages de openbare baden ter plaatse niet gebruiken
Accommodatie ook bekend onder de naam
Heiseikan Kaiyotei Inn Hakodate
Heiseikan Kaiyotei Inn
Heiseikan Kaiyotei Hakodate
Heiseikan Kaiyotei
Heiseikan Kaiyotei Ryokan
Heiseikan Kaiyotei Hakodate
Heiseikan Kaiyotei Ryokan Hakodate
Veelgestelde vragen
Beoordelingen over Heiseikan Kaiyotei
Beoordelingen
8,6
Uitstekend
8,8/10
Netheid
9,0/10
Personeel en service
8,4/10
Voorzieningen
8,4/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
Beoordelingen
Reisde met een groep, Zakenreiziger
1 mrt 2020
Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
1 nacht verbleven in februari 2020
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
Reisde met een groep
24 feb 2020
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in februari 2020
10/10 – Uitstekend
POYA
Reisde met familie
17 feb 2020
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
POYA
1 nacht verbleven in februari 2020
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
14 feb 2020
Positief: Personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
3 nachten verbleven in februari 2020
10/10 – Uitstekend
SHINJI
Reisde met familie
14 feb 2020
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
SHINJI
1 nacht verbleven in februari 2020
2/10 – Ontzettend slecht
Geverifieerde reiziger
Reisde met een groep
12 feb 2020
Positief: Netheid
Negatief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in februari 2020
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
Reisde met familie
22 jan 2020
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
コスパ最高、全体も大満足のレベルです。
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in januari 2020
8/10 – Goed
Lok Man
22 jan 2020
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Lok Man
1 nacht verbleven in januari 2020
8/10 – Goed
Pearlyn
13 jan 2020
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
hotel with superb view of the hakodate coastline
Pearlyn
3 nachten verbleven in januari 2020
10/10 – Uitstekend
kentarou
Reisde met familie
6 jan 2020
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
kentarou
1 nacht verbleven in december 2019
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
2 jan 2020
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in december 2019
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
Reisde met familie
31 dec 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in december 2019
10/10 – Uitstekend
DONGHA, INCHEON
17 dec 2019
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
DONGHA
5 nachten verbleven in december 2019
10/10 – Uitstekend
hiu wai
Reisde met een groep
15 dec 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
非常好
hiu wai
2 nachten verbleven in november 2019
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
14 dec 2019
Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in december 2019
10/10 – Uitstekend
Helen, Honolulu,Hi
Reisde met familie
13 dec 2019
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Helen
3 nachten verbleven in december 2019
10/10 – Uitstekend
Carol
Reisde met een groep, Reisde met partner, Reisde met familie
4 dec 2019
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Carol
4 nachten verbleven in november 2019
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
8 nov 2019
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in november 2019
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
28 okt 2019
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in oktober 2019
10/10 – Uitstekend
Alexander
Reisde met familie
26 okt 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Hakodate onsen adventure!
Alexander
3 nachten verbleven in oktober 2019
10/10 – Uitstekend
楷霖
21 okt 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
楷霖
1 nacht verbleven in oktober 2019
8/10 – Goed
yoshihiko
14 okt 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
台風函館
yoshihiko
2 nachten verbleven in oktober 2019
6/10 – Redelijk
kwang chung
13 okt 2019
Positief: Netheid, personeel en service
kwang chung
1 nacht verbleven in oktober 2019
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
10 okt 2019
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in september 2019
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
Reisde met partner
9 okt 2019
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in oktober 2019