Hotel Tetora Yunokawaonsen
Hotel met gratis parkeerplaatsen, in de buurt van Yunokawa Onsen
Kies datums om prijzen te bekijken
Fotogalerie voor Hotel Tetora Yunokawaonsen





Beoordelingen
7,8 op 10 –
Goed
Populaire voorzieningen
De huidige prijs is € 120
13 jul - 14 jul
Kameropties
Beschikbare filters voor kamers
5 van 5 kamers weergeven
Alle foto's voor Traditionele kamer, gedeelde badkamer (Japanese Style) laden

Traditionele kamer, gedeelde badkamer (Japanese Style)
Hoogtepunten
Airconditioning
Televisie
Een haardroger
Waterkoker
Dagelijkse huishoudservice
Business eenpersoonskamer
Hoogtepunten
Airconditioning
Televisie
Een haardroger
Waterkoker
Dagelijkse huishoudservice
Alle foto's voor Twin kamer, privébadkamer laden

Twin kamer, privébadkamer
Hoogtepunten
Airconditioning
Televisie
Een diep ligbad
Een bad/douchecombinatie
Een haardroger
Een privébadkamer
Waterkoker
Dagelijkse huishoudservice
Alle foto's voor Japanese-Style Room laden

Japanese-Style Room
Alle foto's voor Twin Room laden

Twin Room
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

Yunokawa-cho 3chome 12-11, Hakodate, Hokkaido, 042-0932
Over deze accommodatie
Vergelijkbare accommodaties

LCGORYOKAKU HOTEL
LCGORYOKAKU HOTEL
- Ontbijt inbegrepen
- Spa
- Huisdiervriendelijk
- Gratis wifi
8.0 van 10, Zeer goed, 203 beoordelingen
De prijs is € 52
21 jul - 22 jul
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Toeslagen
De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald. De kosten kunnen inclusief toepasselijke belastingen zijn:
- De stad heft de volgende belasting: JPY 150.00 per persoon, per nacht. Deze belasting is niet van toepassing op kinderen die jonger zijn dan 13 jaar.
We hebben alle kosten inbegrepen die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven.
Optionele extra's
- Toeslag voor het ontbijt met lokale gerechten: ca. JPY 1500 per persoon
Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar die handelt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag in rekening worden gebracht.
Bij het inchecken dien je mogelijk een erkend identiteitsbewijs met foto en een creditcard, pinpas of borgsom in contanten te verstrekken voor incidentele kosten.
Speciale verzoeken worden onder voorbehoud van beschikbaarheid bij het inchecken ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten in rekening worden gebracht. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards, mobiele betalingen en contante betalingen.
Contactloos betalen is mogelijk
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
Het Japanse Ministerie van Gezondheid, Arbeid en Welzijn vereist dat alle internationale reizigers hun paspoortnummer en nationaliteit opgeven wanneer zij zich bij hun accommodatie (pension, hotel, motel, enz.) aanmelden. Daarnaast dient de eigenaar van een dergelijke accommodatie het paspoort van elke geregistreerde gast te kopiëren en deze kopie in de administratie te bewaren.
Gasten met tatoeages mogen de openbare baden ter plaatse niet gebruiken
Accommodatie ook bekend onder de naam
Hotel Yunokawa Hakodate
Hotel Yunokawa
Yunokawa Hakodate
Yunokawa
Hotel Tetora Yunokawaonsen Hakodate
Tetora Yunokawaonsen Hakodate
Tetora Yunokawaonsen
Tetora Yunokawaonsen Hakodate
Hotel Tetora Yunokawaonsen Hotel
Hotel Tetora Yunokawaonsen Hakodate
Hotel Tetora Yunokawaonsen Hotel Hakodate
Veelgestelde vragen
Beoordelingen over Hotel Tetora Yunokawaonsen
Beoordelingen
7,8
Goed
7,0/10
Netheid
8,2/10
Personeel en service
6,8/10
Voorzieningen
6,8/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
Beoordelingen
Reisde met familie
21 jul 2020
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in juli 2020
10/10 – Uitstekend
YUMA
Zakenreiziger
25 jan 2020
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
YUMA
1 nacht verbleven in januari 2020
6/10 – Redelijk
MASAHiKO
8 okt 2019
熱くて
MASAHiKO
1 nacht verbleven in oktober 2019
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
17 aug 2019
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in augustus 2019
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
Reisde met familie
16 aug 2019
Positief: Personeel en service, voorzieningen
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in augustus 2019
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
Reisde met een groep
10 aug 2019
Positief: Personeel en service
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in augustus 2019
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
17 jul 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in juli 2019
6/10 – Redelijk
Geverifieerde reiziger
8 jul 2019
Positief: Personeel en service
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in juli 2019
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
Reisde met een groep, Zakenreiziger
22 jun 2019
Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in juni 2019
8/10 – Goed
Barusuke, 川崎
19 aug 2018
Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
かけ流し温泉のあるビジネス宿。部屋が清潔。
Barusuke
2 nachten verbleven in augustus 2018
4/10 – Matig
ヒロシ, 北海道
14 aug 2018
Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
エクスペディアのオペレーター
ヒロシ
2 nachten verbleven in augustus 2018
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
3 jul 2017
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
アットホームで良質な温泉付きホテルです
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in juni 2017
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
3 mei 2017
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Good price, hot spring is good
Geverifieerde reiziger
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
18 apr 2017
Positief: Personeel en service, comfort kamer
便宜的温泉酒店
Geverifieerde reiziger
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
18 apr 2017
Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
便宜泡汤酒店
Geverifieerde reiziger
6/10 – Redelijk
Y L Patrick
6 mrt 2017
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten, comfort kamer
Price is worth to have hot spring hotel
Y L Patrick
8/10 – Goed
an, 北海道
26 feb 2017
Positief: Personeel en service, comfort kamer
掛け流しの温泉があるビジネスホテル
an
8/10 – Goed
Zackey, 青森県
22 feb 2017
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
安い、快適、気持ち良い!
Zackey
8/10 – Goed
JYUN-MING
22 feb 2017
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
性價高的旅館,整體還不錯~
JYUN-MING
8/10 – Goed
Hitoshi
7 feb 2017
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
とにかく安さで
Hitoshi
6/10 – Redelijk
Geverifieerde reiziger
7 dec 2016
Geverifieerde reiziger
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
5 sep 2016
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
6/10 – Redelijk
Tetsuya
21 jun 2016
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten