Kies datums om prijzen te bekijken
Kameropties
Alle foto's voor Kamer laden

Kamer
Hoogtepunten
Klimaatregeling
Flatscreentelevisie
Slaapkamers
Een toilet met elektronisch bidet
Dagelijkse huishoudservice
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

18-17, Ugaura-cho, Hakodate, Hokkaido, 040-0023
Over deze accommodatie
Vergelijkbare accommodaties

Hotel Resol Hakodate
Hotel Resol Hakodate
- Gratis wifi
- Restaurant
- Airconditioning
- Fitnessruimte
8.2 van 10, Zeer goed, 752 beoordelingen
De prijs is € 62
29 jul - 30 jul
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Optionele extra's
- Toeslag voor onoverdekt parkeren: JPY 1000 per verblijf (onbeperkt in- en uitrijden)
- Toeslag voor huisdieren: JPY 2000 per huisdier, per verblijf
- Assistentiedieren zijn vrijgesteld van toeslagen
Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar die handelt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag in rekening worden gebracht.
Tijdens het inchecken dien je mogelijk een erkend identiteitsbewijs met foto en een borgsom in contanten te verstrekken voor incidentele kosten.
Speciale verzoeken worden onder voorbehoud van beschikbaarheid bij het inchecken ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten in rekening worden gebracht. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Neem vooraf contact op met de accommodatie om een parkeerplaats ter plaatse te reserveren.
Deze accommodatie accepteert contante betalingen.
Contactloos betalen is mogelijk
Registratienummer van de accommodatie M010014094
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
Er is geen lift in deze accommodatie
Het Japanse Ministerie van Gezondheid, Arbeid en Welzijn vereist dat alle internationale reizigers hun paspoortnummer en nationaliteit opgeven wanneer zij zich bij hun accommodatie (pension, hotel, motel, enz.) aanmelden. Daarnaast dient de eigenaar van een dergelijke accommodatie het paspoort van elke geregistreerde gast te kopiëren en deze kopie in de administratie te bewaren.
Accommodatie ook bekend onder de naam
STAY Akeboshi Kan Hakodate
STAY Akeboshi Kan Guesthouse
STAY Akeboshi Kan Guesthouse Hakodate
Veelgestelde vragen
Beoordelingen over STAY Akeboshi Kan
Beoordelingen
9,6
Uitzonderlijk
9,6/10
Netheid
10/10
Personeel en service
9,6/10
Voorzieningen
9,8/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
9,6/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
Reisde met een groep
28 nov 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in november 2024
10/10 – Uitstekend
Abraham
1 okt 2024
Abraham
2 nachten verbleven in september 2024
10/10 – Uitstekend
KENJI
19 jul 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
KENJI
2 nachten verbleven in juli 2024
8/10 – Goed
Keisuke
Reisde met huisdieren
6 dec 2023
Positief: Personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Keisuke
1 nacht verbleven in december 2023
8/10 – Goed
TSUYOSHI
21 aug 2023
TSUYOSHI
1 nacht verbleven in augustus 2023
10/10 – Uitstekend
実
Reisde met familie
12 jul 2023
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
実
1 nacht verbleven in juli 2023
10/10 – Uitstekend
??
13 mei 2023
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
??
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
Reisde met een groep
23 okt 2021
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in oktober 2021
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
7 jul 2020
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in juli 2020