Ougiya Ryokan
Ryokan met gratis parkeerplaatsen, op enkele stappen van Skigebied van de Habuka-vallei
Kies datums om prijzen te bekijken
Fotogalerie voor Ougiya Ryokan





Beoordelingen
8,4 op 10 –
Zeer goed
Populaire voorzieningen
Kameropties
Beschikbare filters voor kamers
4 van 4 kamers weergeven
Alle foto's voor Economy driepersoonskamer, gedeelde badkamer (Japanese Style) laden

Economy driepersoonskamer, gedeelde badkamer (Japanese Style)
Hoogtepunten
Airconditioning
Flatscreentelevisie
Waterkoker
Een bureau
Dagelijkse huishoudservice
Alle foto's voor Economy driepersoonskamer, gedeelde badkamer (Japanese Style) laden

Economy driepersoonskamer, gedeelde badkamer (Japanese Style)
Hoogtepunten
Airconditioning
Flatscreentelevisie
Waterkoker
Een bureau
Dagelijkse huishoudservice
Alle foto's voor Economy eenpersoonskamer, gedeelde badkamer (Japanese Style) laden

Economy eenpersoonskamer, gedeelde badkamer (Japanese Style)
Hoogtepunten
Airconditioning
Flatscreentelevisie
Waterkoker
Een bureau
Dagelijkse huishoudservice
Alle foto's voor Economy Twin kamer, gedeelde badkamer (Japanese Style - Room A) laden

Economy Twin kamer, gedeelde badkamer (Japanese Style - Room A)
Hoogtepunten
Airconditioning
Flatscreentelevisie
Waterkoker
Een bureau
Dagelijkse huishoudservice
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

5297 Hokujo, Hakuba, Nagano, 399-9301
Over deze accommodatie
Vergelijkbare accommodaties

White Fox Chalet
White Fox Chalet
- Keuken
- Wasmachine
- Droger
- Parkeren inbegrepen
9.6 van 10, Uitzonderlijk, 5 beoordelingen
De prijs is € 289
17 jul - 18 jul
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Toeslagen
De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald. De kosten kunnen inclusief toepasselijke belastingen zijn:
- De stad heft de volgende belasting: JPY 150.00 per persoon, per nacht. Deze belasting is niet van toepassing op kinderen die jonger zijn dan 13 jaar.
We hebben alle kosten inbegrepen die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven.
Optionele extra's
- Toeslag voor het ontbijtbuffet: ca. JPY 1800 voor volwassenen en ca. JPY 900 voor kinderen
Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar die handelt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag in rekening worden gebracht.
Bij het inchecken dien je mogelijk een erkend identiteitsbewijs met foto en een creditcard, pinpas of borgsom in contanten te verstrekken voor incidentele kosten.
Speciale verzoeken worden onder voorbehoud van beschikbaarheid bij het inchecken ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten in rekening worden gebracht. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Neem vooraf contact op met de accommodatie om toegang tot de warmwaterbronnen en toegang tot de openbare badvoorziening te reserveren.
Deze accommodatie accepteert creditcards en contante betalingen.
De accommodatie beschikt over de volgende veiligheidsvoorzieningen: brandblusser, rookmelder, beveiligingssysteem, EHBO-doos en raambeveiliging
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
Er is geen lift in deze accommodatie
Hotsprings kunnen gebruikt worden tussen 06.30 uur en 23.00 uur.
Het Japanse Ministerie van Gezondheid, Arbeid en Welzijn vereist dat alle internationale reizigers hun paspoortnummer en nationaliteit opgeven wanneer zij zich bij hun accommodatie (pension, hotel, motel, enz.) aanmelden. Daarnaast dient de eigenaar van een dergelijke accommodatie het paspoort van elke geregistreerde gast te kopiëren en deze kopie in de administratie te bewaren.
Bij bepaalde accommodaties mogen gasten met tatoeages de openbare baden ter plaatse niet gebruiken
Accommodatie ook bekend onder de naam
Ougiya Ryokan Hakuba
Ougiya Hakuba
Ougiya Ryokan Ryokan
Ougiya Ryokan Hakuba
Ougiya Ryokan Ryokan Hakuba
Veelgestelde vragen
Beoordelingen over Ougiya Ryokan
Beoordelingen
8,4
Zeer goed
8,4/10
Netheid
9,0/10
Personeel en service
8,0/10
Voorzieningen
7,4/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
8,0/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
2 mrt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
8 nachten verbleven in februari 2025
10/10 – Uitstekend
Donovan
Reisde met een groep
6 feb 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Donovan
5 nachten verbleven in januari 2025
10/10 – Uitstekend
Zachary
1 jan 2025
Positief: Voorzieningen
Zachary
7 nachten verbleven in december 2024
10/10 – Uitstekend
CHEOLKU
17 jul 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
CHEOLKU
1 nacht verbleven in juli 2024
10/10 – Uitstekend
Steve
22 feb 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Steve
1 nacht verbleven in februari 2024
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
Reisde met een groep
26 jan 2024
Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
6 nachten verbleven in januari 2024
4/10 – Matig
Yuri
Reisde met partner
5 mei 2023
Negatief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Yuri
1 nacht verbleven in mei 2023
10/10 – Uitstekend
junj
7 feb 2022
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
junj
1 nacht verbleven in februari 2022
6/10 – Redelijk
Geverifieerde reiziger
5 jan 2022
Negatief: Netheid
ネット環境について
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in december 2021
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
6 jan 2020
Geverifieerde reiziger
5 nachten verbleven in december 2019
6/10 – Redelijk
SHAN SHAN
Reisde met een groep
30 dec 2019
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
SHAN SHAN
3 nachten verbleven in december 2019
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
Reisde met partner
9 mrt 2019
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in maart 2019
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
12 mrt 2018
Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in maart 2018
10/10 – Uitstekend
chi sing
10 feb 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Nice
chi sing
8 nachten verbleven in januari 2018
8/10 – Goed
Alan, Australia
7 feb 2018
Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
Friendly Ryokan close to everything
Alan
10 nachten verbleven in januari 2018
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
6 feb 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
昔ながらの和室旅館
Geverifieerde reiziger
6 nachten verbleven in januari 2018
10/10 – Uitstekend
Joipoi, Melbourne
1 feb 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Budget friendly hotel close to centre of Happo
Joipoi
3 nachten verbleven in januari 2018
8/10 – Goed
junichi
10 jan 2018
Positief: Personeel en service, comfort kamer
扇谷旅館について
junichi
2 nachten verbleven in januari 2018
8/10 – Goed
Ash, Perth, WA
2 jan 2018
Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
Fun and Traditional, good to do!
Ash
2 nachten verbleven in december 2017
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
22 mrt 2017
Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
Great location!! Close to the centre of town
Geverifieerde reiziger
8/10 – Goed
irix, 関東
14 mrt 2017
Positief: Personeel en service
少し建物は古いが清潔感あり
irix
10/10 – Uitstekend
sally
20 feb 2017
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Best!
sally
6/10 – Redelijk
Geverifieerde reiziger
18 feb 2017
少し古いが朝食は充実していました
Geverifieerde reiziger
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
13 feb 2017
Positief: Netheid, personeel en service
Negatief: Comfort kamer
Last minute booking, quaintly surprised
Geverifieerde reiziger
8/10 – Goed
Ying
4 feb 2017
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer