Hamanako Kanzanjionsen Hotel Kikusuitei

3.0-sterrenaccommodatie
Ryokan met gratis parkeerplaatsen, op loopafstand van Hamana-meer

Kies datums om prijzen te bekijken

Fotogalerie voor Hamanako Kanzanjionsen Hotel Kikusuitei

Warmwaterbronnen
Warmwaterbronnen
Traditionele kamer (East Building, Japanese Style for 4) | 1 slaapkamer, een kluis op de kamer, verduisterende gordijnen
Traditionele kamer (West Building, Japanese Western Style) | 1 slaapkamer, een kluis op de kamer, verduisterende gordijnen
Exterieur

Beoordelingen

7,2 op 10 –
Goed

Populaire voorzieningen

  • Parkeren inbegrepen
  • Schoonmaakservice
  • Airconditioning
  • Gratis wifi

Kameropties

Traditionele kamer (East Building, Japanese Style for 4)

10,0 van 10
Uitzonderlijk
(1 beoordeling)

Hoogtepunten

Klimaatregeling
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Slaapkamers
Verduisterende gordijnen
Een bad/douchecombinatie
Een diep ligbad
Een toilet met elektronisch bidet
  • Max. aantal: 4
  • 4 eenpersoons futons
Mod logo
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!

Over deze buurt

Kaart
398 Kanzanjicho Nishi-ku, Hamamatsu, Shizuoka, 431-1209

In de buurt

  • Hamana-meer - 1 min. lopen - 0.0 km
  • Hamanako Palpal-themapark - 7 min. lopen - 0.7 km
  • Bloemenpark van Hamamatsu - 10 min. lopen - 0.9 km
  • Stadsdierentuin van Hamamatsu - 10 min. lopen - 0.9 km
  • Kanzanji-tempel - 16 min. lopen - 1.4 km

Lokaal vervoer

  • Mikawa-Ichinomiya Station - 21 min. rijden
  • Shizuoka (FSZ-Mt. Fuji - Shizuoka) - 53 min. rijden

Restaurants

  • ‪スターバックス - ‬12 min. rijden
  • ‪しず花 - ‬12 min. lopen
  • ‪浜名湖パルパル - ‬7 min. lopen
  • ‪浜松餃子浜太郎浜名湖別館 - ‬11 min. rijden
  • ‪KUSHITANI CAFE - ‬14 min. lopen

Over deze accommodatie

Hamanako Kanzanjionsen Hotel Kikusuitei

Ryokan in de buurt van Hamana-meer
Hamanako Kanzanjionsen Hotel Kikusuitei ligt in de buurt van Hamanako Palpal-themapark en biedt voorzieningen zoals een openbaar buitenbad (geen mineraalbron). Ben je toe aan een verwendag? Breng dan een bezoek aan 2 de warmwaterbronnen. Blijf verbonden met gratis wifi op de kamer.
Bovendien profiteer je van voordelen zoals:
  • Gratis plaatsen voor zelf parkeren
  • Warmwaterbronnen in de buurt, een rookvrije accommodatie en gratis kranten
  • Een bagageopslagruimte en een lift
Kamervoorzieningen
Alle 50 gastenkamers zijn voorzien van extraatjes zoals airconditioning en beschikken daarnaast over faciliteiten zoals gratis wifi en kluisjes.
Aanvullende gemakken in alle kamers zijn onder andere:
  • Gratis theezakjes/oploskoffie en waterkokers
  • Badkamers met toiletten met elektronisch bidet
  • Flatscreentelevisies met satellietzenders
  • (kleding)kasten, koelkasten en verwarming

Gesproken talen

Japans

Vergelijkbare accommodaties

Accommodatie-voorzieningen

Internet

  • Beschikbaar in alle kamers: gratis wifi
  • Beschikbaar in sommige gemeenschappelijke ruimtes: gratis wifi

Parkeren en vervoer

  • Gratis zelf parkeren ter plaatse

Eten en drinken

  • Kaiseki-maaltijd

Dingen om te doen

  • 2 warmwaterbronnen

Gezinsvriendelijk

  • Koelkast op de kamer

Voorzieningen

  • Bagageopslag
  • Gratis kranten in de lobby
  • Receptie met beperkte openingstijden

Gastendiensten

  • Schoonmaakservice (dagelijks)

Spa

  • 2 warmwaterbronnen
  • Massages in de kamer
  • Openbaar buitenbad (geen mineralen)
  • Openbare overdekte warmwaterbron (onsen)
  • Temperatuur van warmwaterbron: 41 ºC
  • Warmwaterbron geopend van 12.00 uur tot 01.00 uur
  • Yukata (Japanse zomerkimono)

Toegankelijkheidsvoorzieningen

  • Lift

Meer

  • Genkan (entree)
  • Rookvrije accommodatie

Kamervoorzieningen

Slaapkamer

  • Beddengoed inbegrepen
  • Verduisterende gordijnen

Badkamer

  • Handdoeken inbegrepen
  • Pantoffels
  • Privébadkamer
  • Toilet met elektronisch bidet

Entertainment

  • Flatscreen-tv met satellietzenders

Eten en drinken

  • Elektrische waterkoker
  • Koelkast
  • Theezakjes/oploskoffie

Meer

  • Airconditioning (met klimaatregeling)
  • Fusuma (kamerschermen)
  • Kluisje
  • Tatamivloer (geweven matten)
  • Tokonoma (alkoof)
  • Verwarming (met klimaatregeling)

Beleid

Inchecken

Inchecken vanaf 15.00 uur
Minimale leeftijd om in te checken: 18

Uitchecken

Uitchecken voor 10.00 uur

Speciale incheckinstructies

De receptie is dagelijks tussen 07.00 uur en 22.00 uur geopend.
Een receptiemedewerker staat bij aankomst op je te wachten.
Na de openingstijden kun je niet meer inchecken bij deze accommodatie.
Als je een verblijf hebt geboekt op basis van halfpension, dien je voor 19.30 uur in te checken als je wilt dineren.

Toegang tot accommodatie

Receptie met beperkte openingstijden

Huisdieren

Geen huisdieren toegelaten (assistentiedieren uitgezonderd en daar wordt geen toeslag voor aangerekend)

Kinderen en extra bedden

Kinderen zijn van harte welkom.
Er zijn geen extra bedden beschikbaar.
Er zijn geen babybedjes beschikbaar.

Betalingsmethoden

Belangrijke informatie

Algemene info

Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar die handelt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag in rekening worden gebracht.
Bij het inchecken dien je mogelijk een erkend identiteitsbewijs met foto en een creditcard, pinpas of borgsom in contanten te verstrekken voor incidentele kosten.
Speciale verzoeken worden onder voorbehoud van beschikbaarheid bij het inchecken ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten in rekening worden gebracht. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards en contante betalingen.
De accommodatie beschikt over de volgende veiligheidsvoorzieningen: rookmelder
Houd er rekening mee dat culturele normen en het gastenbeleid per land en per accommodatie kunnen verschillen. De gegeven beleidsregels zijn verstrekt door de accommodatie.

Overige info

Hotsprings kunnen gebruikt worden tussen 12.00 uur en 01.00 uur.
Je dient vooraf te reserveren voor het privébadhuis/-onsen. Reserveringen kun je voor aankomst maken als je contact opneemt met de accommodatie via de gegevens in de boekingsbevestiging.
Het Japanse Ministerie van Gezondheid, Arbeid en Welzijn vereist dat alle internationale reizigers hun paspoortnummer en nationaliteit opgeven wanneer zij zich bij hun accommodatie (pension, hotel, motel, enz.) aanmelden. Daarnaast dient de eigenaar van een dergelijke accommodatie het paspoort van elke geregistreerde gast te kopiëren en deze kopie in de administratie te bewaren. 
Bij bepaalde accommodaties mogen gasten met tatoeages de openbare baden ter plaatse niet gebruiken

Accommodatie ook bekend onder de naam

hamanakokanzanjionsen hoteru kikusuitei
Hamanako Kanzanjionsen Hotel Kikusuitei Ryokan
Hamanako Kanzanjionsen Hotel Kikusuitei Hamamatsu
Hamanako Kanzanjionsen Hotel Kikusuitei Ryokan Hamamatsu

Veelgestelde vragen

Zijn huisdieren welkom bij Hamanako Kanzanjionsen Hotel Kikusuitei?

Nee, alleen assistentiedieren zijn bij deze accommodatie welkom.

Wat kost het om bij Hamanako Kanzanjionsen Hotel Kikusuitei te parkeren?

Deze accommodatie biedt parkeerplaatsen.

Hoe laat kan ik inchecken bij Hamanako Kanzanjionsen Hotel Kikusuitei?

Je kunt vanaf 15.00 uur inchecken. Het is niet mogelijk om na sluitingstijd in te checken.

Tot hoe laat kan ik bij Hamanako Kanzanjionsen Hotel Kikusuitei uitchecken?

Je dient uiterlijk om 10.00 uur uit te checken.

Waar ligt Hamanako Kanzanjionsen Hotel Kikusuitei?

Deze ryokan ligt in Nishi-wijk, binnen 10 minuten lopen van Hamana-meer en Hamanako Palpal-themapark. Ook Muziekdoosmuseum Hamanako en Stadsdierentuin van Hamamatsu liggen binnen 10 minuten lopen.

Beoordelingen over Hamanako Kanzanjionsen Hotel Kikusuitei

Beoordelingen

7,2

Goed

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 7 van 35 beoordelingen
Gastenscore: 8 - Goed. 14 van 35 beoordelingen
Gastenscore: 6 - Redelijk. 8 van 35 beoordelingen
Gastenscore: 4 - Matig. 5 van 35 beoordelingen
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 1 van 35 beoordelingen

6,8/10

Netheid

7,8/10

Personeel en service

6,6/10

Voorzieningen

6,0/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

6,8/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

4/10 – Matig

Geverifieerde reiziger

Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

また泊まろうとは思わない

朝食付きのリーズナブルな値段でしたが、ちょっと古すぎてリニューアルを必要と思います。 従業員の皆様はとても頑張っている感じでした。
1 nacht verbleven in maart 2025

8/10 – Goed

SEIKO

Reisde met familie
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

日の入りと日の出の浜名湖の景色楽しみながらの温泉

朝食付きで女房と1泊しました 夕食は近くの高橋屋でうなぎをいただきました最高! ホテル鞠水亭の温泉は無色で適温 平日の宿泊でお客様は少な目貸し切り状態のお風呂でした 露天風呂からの浜名湖の景色は素晴らしかった
1 nacht verbleven in februari 2025

10/10 – Uitstekend

quq

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in december 2024

8/10 – Goed

??

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Negatief: Voorzieningen
温泉があるのでゆっくり出来ます。時間も長い。
1 nacht verbleven in december 2024

8/10 – Goed

Audrey

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service
No lift to ground floor. There's an escalator, but only runs in one direction depending on time of day.
1 nacht verbleven in november 2024

6/10 – Redelijk

Hinohara

Reisde met een groep
Positief: Personeel en service
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten, comfort kamer
1 nacht verbleven in oktober 2024

6/10 – Redelijk

Victor Teck Chuan

Reisde met familie en kleine kinderen
Old
1 nacht verbleven in juni 2024

10/10 – Uitstekend

???

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
スタッフの方の対応も良く、お部屋も浜名湖に面していたので眺めが良かったです。 築年数はたってると思いますが、お部屋もきれいでした。 露天風呂も浜名湖を眺めながらゆっくり入れて、朝食付きプランでしたが少しずつ色んなおかずがあり、美味しかったです。
1 nacht verbleven in mei 2024

6/10 – Redelijk

YASUHIRO

Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
和室の環境が古い感じ
1 nacht verbleven in april 2024

6/10 – Redelijk

TOSHIE

Reisde met familie
Positief: Personeel en service
浜松フラワーパークへ行きやすく、夜桜も見られ良かった。
1 nacht verbleven in april 2024

2/10 – Ontzettend slecht

Ichiro

1 nacht verbleven in januari 2024

8/10 – Goed

Seng Hiap

1 nacht verbleven in december 2023

10/10 – Uitstekend

Shuk

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
This is a very detailed and decent hot spring hotel. The staff of super friendly and helpful. The dining is traditional Japanese style and excellent. The view is very nice and I definitely recommend to my friends
1 nacht verbleven in september 2023

10/10 – Uitstekend

???

Reisde met familie en kleine kinderen
Positief: Netheid, personeel en service
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
食べ物がおいしくて、食べ過ぎてしまった。ありがとうございました
1 nacht verbleven in augustus 2023

8/10 – Goed

Raphael

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Good service!
1 nacht verbleven in juli 2023

8/10 – Goed

hayashi

Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
2 nachten verbleven in juli 2023

6/10 – Redelijk

Hibi

Reisde met familie
Positief: Personeel en service, comfort kamer
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
接客は全般的に良い印象でした。 チェックインの時、朝食の時など、温かみのある接客で対応いただきました。 施設は老朽化が進んでおり、部屋付きのお風呂は使えるしろものではありませんでした。逆に大浴場の使用時間が長かったので、そちらを利用させていただきましたが、大浴場も改装前という感じ。
1 nacht verbleven in november 2022

8/10 – Goed

Minori

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
温泉気持ちよかったです!
1 nacht verbleven in april 2022

6/10 – Redelijk

YUKIO

1 nacht verbleven in maart 2022

4/10 – Matig

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

2度目は無いかな

室内の風呂、トイレがボロボロ過ぎて怖い 子供たちが怖くて入れない 凄く寒い 大浴場の男子トイレと女子トイレが隣同士で下が繋がってる?音が丸聞こえ 露天風呂は最高にいい フロント担当も丁寧で実にいい
1 nacht verbleven in januari 2022

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in december 2021

4/10 – Matig

Hiroaki

Reisde met familie
Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in november 2021

6/10 – Redelijk

HITOSHI

Reisde met familie
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten

設備の古さ不便さはあるが、それを補うサービスには満足です。

1階にエスカレーターはあるが普段上向き使用なので2階からロビーに降りる手段が階段だけ。 4階の部屋から6階の浴場に行くエレベーターまでの導線が長過ぎる。風呂場のトイレは和風で良い雰囲気なのに、洗浄便座でないのが残念です。 風呂場に給水設備が欲しい。露天風呂は絶景で最高です。部屋のトイレが総タイル張りなので非常に寒いです。朝食のサービスのカレーは絶品で是非アピールする方が良いと思います。
1 nacht verbleven in oktober 2021

4/10 – Matig

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

客室はぜひ改善を

客室からの浜名湖の眺めはよいが、設備や環境は大いにガッカリだった。空気清浄機はなく、窓に網戸もなく換気の配慮がなかった。古い小型の冷蔵庫はモーターがうるさく夜はコンセントを抜いた。館内節電中とあったが、薄暗いことで施設の老朽化が目立った気もする。
1 nacht verbleven in oktober 2021

8/10 – Goed

TOSHITAKA

Reisde met familie
Positief: Personeel en service, comfort kamer
1 nacht verbleven in oktober 2021