Hotel Listel Hamanako
Hotel met gratis parkeerplaatsen, op enkele stappen van Hamana-meer
Kies datums om prijzen te bekijken
Fotogalerie voor Hotel Listel Hamanako





Beoordelingen
5,8 op 10 –
Populaire voorzieningen
De huidige prijs is € 110
14 jul - 15 jul
Kameropties
Beschikbare filters voor kamers
2 van 2 kamers weergeven
Alle foto's voor Traditionele kamer (Modern Japanese Style) laden

Traditionele kamer (Modern Japanese Style)
Hoogtepunten
Balkon
Airconditioning
Verwarming
Kitchenette
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Bad/douchecombinatie
Een toilet met elektronisch bidet
Alle foto's voor Appartement, 2 slaapkamers, niet-roken, uitzicht op meer laden

Appartement, 2 slaapkamers, niet-roken, uitzicht op meer
Hoogtepunten
Balkon
Airconditioning
Verwarming
Kitchenette
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Aparte slaapkamers
Bad/douchecombinatie
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

2251-38 Shimo-ona, Mikkabi-cho, Kita-ku, Hamamatsu, Shizuoka, 431-1424
Over deze accommodatie
Vergelijkbare accommodaties

Grand Mercure Lake Hamana Resort & Spa
Grand Mercure Lake Hamana Resort & Spa
- Zwembad
- All-inclusive
- Spa
- Kinderzwembad
8.2 van 10, Zeer goed, 529 beoordelingen
De prijs is € 77
14 jul - 15 jul
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Toeslagen
De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald. De kosten kunnen inclusief toepasselijke belastingen zijn:
- De stad heft de volgende belasting: JPY 150.00 per persoon, per nacht. Deze belasting is niet van toepassing op kinderen die jonger zijn dan 12 jaar.
- Er kan een badbelasting worden geheven, die bij de accommodatie wordt geïnd. De badbelasting is van toepassing op accommodaties met warmwaterbronnen en varieert tussen 150 en 500 JPY per persoon, per nacht, afhankelijk van de plaatselijke regelgeving. Er zijn mogelijk verdere vrijstellingen van toepassing.
We hebben alle kosten inbegrepen die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven.
Optionele extra's
- Toeslag voor het ontbijtbuffet: ca. JPY 1980 per persoon
Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar die handelt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag in rekening worden gebracht.
Bij het inchecken dien je mogelijk een erkend identiteitsbewijs met foto en een creditcard, pinpas of borgsom in contanten te verstrekken voor incidentele kosten.
Speciale verzoeken worden onder voorbehoud van beschikbaarheid bij het inchecken ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten in rekening worden gebracht. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards en contante betalingen.
Deze accommodatie heeft buitenruimtes, zoals balkons, patio's en terrassen, die mogelijk niet geschikt zijn voor kinderen. We raden aan om in geval van twijfel vóór aankomst de accommodatie te contacteren en te vragen of ze een geschikte kamer voor je hebben.
Houd er rekening mee dat culturele normen en het gastenbeleid per land en per accommodatie kunnen verschillen. De gegeven beleidsregels zijn verstrekt door de accommodatie.
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
Er is geen lift in deze accommodatie
Het seizoensgebonden zwembad is geopend van juli tot augustus.
Het Japanse Ministerie van Gezondheid, Arbeid en Welzijn vereist dat alle internationale reizigers hun paspoortnummer en nationaliteit opgeven wanneer zij zich bij hun accommodatie (pension, hotel, motel, enz.) aanmelden. Daarnaast dient de eigenaar van een dergelijke accommodatie het paspoort van elke geregistreerde gast te kopiëren en deze kopie in de administratie te bewaren.
Bij bepaalde accommodaties mogen gasten met tatoeages de openbare baden ter plaatse niet gebruiken
Accommodatie ook bekend onder de naam
HOTEL LISTEL HAMANAKO Hamamatsu
LISTEL HAMANAKO Hamamatsu
LISTEL HAMANAKO
HOTEL LISTEL HAMANAKO Hotel
HOTEL LISTEL HAMANAKO Hamamatsu
HOTEL LISTEL HAMANAKO Hotel Hamamatsu
Veelgestelde vragen
Beoordelingen over Hotel Listel Hamanako
Beoordelingen
5,8
5,2/10
Netheid
6,4/10
Personeel en service
4,0/10
Voorzieningen
5,8/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
Beoordelingen
Reisde met een groep, Zakenreiziger
27 okt 2019
Negatief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in oktober 2019
4/10 – Matig
Gerard
30 sep 2019
Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Disappointing, dirty and to be avoided
Gerard
2 nachten verbleven in september 2019
10/10 – Uitstekend
hiromi
29 aug 2019
Positief: Personeel en service
良かったです。
hiromi
1 nacht verbleven in augustus 2019
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
17 jul 2019
Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in juli 2019
2/10 – Ontzettend slecht
Geverifieerde reiziger
Reisde met familie
17 jul 2019
Positief: Personeel en service
Negatief: Voorzieningen, staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in juli 2019
2/10 – Ontzettend slecht
Geverifieerde reiziger
7 mei 2019
Negatief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in april 2019
4/10 – Matig
ryosei
1 mei 2019
Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
フロントの対応に難あり
ryosei
1 nacht verbleven in april 2019
6/10 – Redelijk
Geverifieerde reiziger
29 apr 2019
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in april 2019
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
13 apr 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
ロケーション良いです
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in april 2019
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
Reisde met een groep, Zakenreiziger
30 mrt 2019
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in maart 2019
8/10 – Goed
Jason Kong
24 nov 2018
Positief: Netheid, comfort kamer
ship hotel
Jason Kong
1 nacht verbleven in november 2018
8/10 – Goed
TSTOMU
15 nov 2018
Positief: Personeel en service, comfort kamer
初めての妻との二人旅
TSTOMU
1 nacht verbleven in november 2018
4/10 – Matig
Geverifieerde reiziger
10 nov 2018
Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
心遣い
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in november 2018
6/10 – Redelijk
Geverifieerde reiziger
21 okt 2018
Negatief: Netheid
バイクツーリングで夫婦で一泊
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in oktober 2018
4/10 – Matig
Geverifieerde reiziger
23 sep 2018
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in september 2018
8/10 – Goed
Yoshinori
22 aug 2018
Negatief: Netheid
Yoshinori
2 nachten verbleven in augustus 2018