Exterieur

Beoordelingen van Steigenberger Hotel Hamburg

5 out of 5
Steigenberger Hotel Hamburg
Heiligengeistbruecke 4, Hamburg, HH

Beoordelingen

8,8

Uitstekend

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 545 van 1000 beoordelingen" "
Gastenscore: 8 - Goed. 320 van 1000 beoordelingen" "
Gastenscore: 6 - Redelijk. 80 van 1000 beoordelingen" "
Gastenscore: 4 - Matig. 38 van 1000 beoordelingen" "
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 17 van 1000 beoordelingen" "

9,2/10

Netheid

9,0/10

Personeel en service

8,4/10

Voorzieningen

8,4/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

8,8/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

10/10 – Uitstekend

Marciano

Positief: Netheid
2 nachten verbleven in oktober 2023

6/10 – Redelijk

Jacco

Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen

8/10 – Goed

John

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
3 nachten verbleven in november 2022

8/10 – Goed

Bud

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in september 2022

8/10 – Goed

Alexandra

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
leuk hotel midden in de binnenstad van Hamburg. Erg vriendelijk behulpzaam personeel, alles schoon en netjes. Toen wij er waren vonden renovatie werkzaamheden plaats, maar er werd er op gelet dat men zo min mogelijk hinder hierdoor had.
3 nachten verbleven in juni 2022

8/10 – Goed

J.H.A.

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Mooi hotel, goede ligging.
Mooi hotel, goede ligging in Centrum van Hamburg. Hotel wordt verbouwd, maar daar hebben we geen last van gehad. Ontbijt was erg goed.
2 nachten verbleven in augustus 2020
Reactie van Moritz Klein op 18 aug 2020
Dear Guest, First of all I would like to apologise for not answering in Dutch. Furthermore I thank you for choosing our hotel and for your review. It is great to hear that you enjoyed your time at our hotel. I am glad you appreciate the efforts of my team to make all of our guests completely happy. This is why we do hospitality. It would be the greatest pleasure to welcome you again soon. Best regards from Hamburg Moritz Klein General Manager Steigenberger Hotel Hamburg

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Douchen in bad, goed nalevering van shampoo. Zeer goed ontbijt
2 nachten verbleven in november 2019
Reactie van Moritz Klein op 13 dec 2019
Dear Guest, First of all I would like to apologise for not answering in Dutch. Furthermore I thank you for choosing our hotel and for your review. It is great to receive such a positive feedback. This is why we do hospitality: for our guests. It would be the greatest pleasure to welcome you again soon. Best regards from Hamburg Moritz Klein General Manager Steigenberger Hotel Hamburg

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Spa niet ontdekt, geen zwembad. Goed restaurant (bistro), centraal gelegen
2 nachten verbleven in november 2019
Reactie van Moritz Klein op 13 dec 2019
Dear Guest, First of all I would like to apologise for not answering in Dutch. Furthermore I thank you for choosing our hotel and for your review. It is great that you enjoyed our central location. We are currently in the beginning of our extensive renovation. That is the reason why the spa is not available. We offer our guests an alternative nearby the hotel. My front office team would have been happy to help you out. It would be the greatest pleasure to welcome you again soon. Best regards from Hamburg Moritz Klein General Manager Steigenberger Hotel Hamburg

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger, Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Uitstekend hotel midden in Hamburg. De meeste bezienswaardigheden zijn te voet te bereiken. De bistro heeft een goede tot zeer goede keuken; de kamers zijn groot, stil, en uitstekend onderhouden.
2 nachten verbleven in september 2019
Reactie van Moritz Klein op 4 okt 2019
Dear Guest, First of all I would like to apologise for not answering in Dutch. Furthermore I thank you for choosing our hotel and for your review. It was a pleasure having you and we look forward to many happy returns! With sincere regards from Hamburg Moritz Klein General Manager Steigenberger Hotel Hamburg

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
2 nachten verbleven in juli 2019

8/10 – Goed

PR

Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
Very central, nice terras, good service, bit old fashioned but proper and decent.
2 nachten verbleven in juni 2019
Reactie van Moritz Klein op 11 jul 2019
Dear Guest, Thank you very much for choosing our hotel and for your review. I am pleased to hear, that you enjoyed our great location. Nevertheless I am disappointed to hear about your inconveniences and we would like to apologize for them. I would like to point out, that we are already planning a renovation of the hotel. It would be the greatest pleasure to welcome you again. Best regards from Hamburg Moritz Klein General Manager Steigenberger Hotel Hamburg

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

3 nachten verbleven in juni 2019

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger, Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Ruime kamer, mooi uitzicht, met een tweepersoonsbed. Met een zitje en een bureau, grote badkamer.
2 nachten verbleven in juni 2019
Reactie van Moritz Klein op 10 jul 2019
Dear Guest, First of all we would like to apologize for not answering in Dutch. Furthermore I thank you for choosing our hotel and for your review. I am glad you appreciate the efforts of my team to make all our guests completely happy. This is why we do hospitality: for our guests. It would be the greatest pleasure to welcome you again soon. Best regards from Hamburg Moritz Klein General Manager Steigenberger Hotel Hamburg

10/10 – Uitstekend

Maria

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Fantastisch hotel, midden in het centrum. Wel wat duurder maar zeker waar voor je geld.
2 nachten verbleven in juni 2019
Reactie van Moritz Klein op 11 jul 2019
Dear Guest, First of all I would like to apologise for not answering in Dutch. Furthermore I thank you for choosing our hotel and for your review. I am pleased to hear, that you enjoyed your great trip to Hamburg. I am glad you appreciate the efforts of my team to make all our guests completely happy. This is why we do hospitality: for our guests. I hope to welcome you again soon. With best regards from Hamburg Moritz Klein General Manager Steigenberger Hotel Hamburg

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
2 nachten verbleven in april 2019

10/10 – Uitstekend

Karin

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
5 nachten verbleven in april 2024

10/10 – Uitstekend

Nicole

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Schöne Zimmer, sehr freundliches Personal, perfekt Mitten in der Stadt gelegen, super Frühstücksbüffet
3 nachten verbleven in april 2024
Reactie van Peter B. Mikkelsen op 8 mei 2024
Lieber Gast,vielen Dank für Ihren Aufenthalt in unserem Haus und für Ihre Bewertung. Es freut mich sehr, dass es Ihnen bei uns gut gefallen hat.Ich hoffe, Sie schon bald wieder bei uns begrüßen zu dürfen.Herzliche GrüßePeter MikkelsenSteigenberger Hotel Hamburg

6/10 – Redelijk

Ramina, Sammamish

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
The heating and cooling system was not working during my stay and the nights were miserable hot. The room service menu is also extremely limted. The rest was fine.
4 nachten verbleven in april 2024
Reactie van Peter B. Mikkelsen op 2 mei 2024
Dear Guest,Thank you for your review. I apologize for the inconvenience you experienced due to the malfunctioning heating and cooling system during your stay. We take this matter seriously and will address it promptly to ensure a comfortable environment for our future guests.Thank you also for your feedback on the room service menu. We are happy to take your comments on board and discuss them internally.We are pleased to hear that the rest of your stay was satisfactory. We hope you will consider staying with us again in the future, and we look forward to providing an improved experience.Best regards,Peter B. MikkelsenGeneral Manager

8/10 – Goed

Marinko

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Zentrale Top-Lage!
2 nachten verbleven in april 2024

8/10 – Goed

Bo

Positief: Netheid, personeel en service
Everything is great just not sure why the Lift is not responding to my Door Card and i have to get service staff to tap for me every single time until i check out... the service staff attempted to resolve the issue multiples time but to no avail
2 nachten verbleven in april 2024

4/10 – Matig

Kirsten

Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Negatief: Personeel en service
Das Personal an der Rezeption war unfreundlich! Auf eine Frage wurde nicht richtig geantwortet (z.B. sollte man selber schauen ob das Parkhaus noch Plätze frei hat) morgens wurde angeboten an der Rezeption das Parkhaus zu bezahlen und nachmittags war dies plötzlich nicht mehr möglich…..) freundlich und hilfsbereit ist anders!!!! Zum Glück waren wir nur eine Nacht dort!
1 nacht verbleven in april 2024
Reactie van Moritz Klein, General Manager op 29 apr 2024
Lieber Gast,vielen Dank für Ihr Feedback und die Wahl unserer Hauses. Es tut mir äußerst leid, dass Ihr Aufenthalt in unserem Hause nicht das unvergessliche Erlebnis gemäß unserem eigenen Anspruch war. Ich bedauere die genannten Unannehmlichkeiten, welche selbstverständlich nicht unserem Qualitätsstandard entsprechen. Es ist unser Ziel, unseren Gästen einen freundlichen und hilfsbereiten Service zu bieten, und wir entschuldigen uns, dass wir Ihre Erwartungen nicht erfüllen konnten.Bezüglich der fehlenden klaren Antwort auf Ihre Frage zum Parkhaus bedauern wir dies ebenfalls. Ich stimme Ihnen zu, dass Ihre Anfrage vor Ort besser hätte gehandhabt werden können. Ihre Rückmeldung ist für uns äußerst wertvoll, um uns gezielt in den genannten Bereichen verbessern zu können.Wir würden uns sehr freuen, Sie erneut als unseren Gast begrüßen zu dürfen. Mit freundlichen GrüßenMoritz KleinGeneral ManagerSteigenberger Hotel Hamburg

10/10 – Uitstekend

Deborah

Reisde met familie en kleine kinderen
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
The hotel is centrally located near shopping, public transportation, and restaurants.
4 nachten verbleven in april 2024

10/10 – Uitstekend

Martha

Zakenreiziger, Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
The hotel is super clean and neat, the breakfast buffet was very good and the staff is very helpful. Great place to stay.
4 nachten verbleven in april 2024

10/10 – Uitstekend

Turgay

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Hej
1 nacht verbleven in maart 2024

10/10 – Uitstekend

Piotr

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Ein sehr schönes, ruhiges, zentral gelegenes Hotel..sauber, sehr freundliches Personal, kann ich wärmstens empfehlen
1 nacht verbleven in maart 2024

10/10 – Uitstekend

Emanuel, Wien

Reisde met partner, Reisde met familie
Everything ok!
3 nachten verbleven in maart 2024

10/10 – Uitstekend

Dirk

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
3 nachten verbleven in maart 2024

10/10 – Uitstekend

Dirk

2 nachten verbleven in maart 2024

10/10 – Uitstekend

Lars Helge Dietmar

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Alles tip top und super! Kann ich nur empfehlen!
2 nachten verbleven in maart 2024

10/10 – Uitstekend

Karl-Heinz

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Insgesamt top!
3 nachten verbleven in maart 2024

10/10 – Uitstekend

Viktor

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Sehr schöne Unterkunft
2 nachten verbleven in maart 2024

8/10 – Goed

Jan

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
Vernünftiges Stadthotel alles ok
1 nacht verbleven in februari 2024

8/10 – Goed

Günther

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Alles im Prinzip wunderbar, vom freundlichen Empfang bis zum Auschecken, schönes Zimmer, leider mit einem kleinen Schiebetür-Problem. Sehr zentrale Lage, so dass man wichtige Sehenwürdigkeiten per Fuß erreichen kann. Tolles Frühstück möchte ich besonders hervorheben.
3 nachten verbleven in februari 2024

10/10 – Uitstekend

maroua

1 nacht verbleven in februari 2024

10/10 – Uitstekend

Noah

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Super Lage, freundliches Personal, sehr sauber und schön
2 nachten verbleven in februari 2024

10/10 – Uitstekend

Tino

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Alles wunderbar
2 nachten verbleven in februari 2024

10/10 – Uitstekend

Frode

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in januari 2024

10/10 – Uitstekend

Pinhas, rockville

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
The sauna was not available due to maintenance and the gym is small and located in an inconvenient place. Other than this very good hotel.
3 nachten verbleven in januari 2024

10/10 – Uitstekend

Elfriede

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Das Personal ist sehr freundlich und kompetent. Das Zimmer war geschmackvoll eingerichtet und nicht zu klein. Die Lage des Hotels ist perfekt - Binnenalster, Reeperbahn und Landungsbrücken sind fußläufig erreichbar
4 nachten verbleven in januari 2024

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Negatief: Comfort kamer
Kommunikation wäre gut
Solides Steigenberger, sauber und gutes Frühstück. Extrem teurer Zimmerservice. Wirklich schlecht ist die Kommunikation in Bezug auf Service, Wellnessbereich ist einfach geschlossen, Anfrage dazu an der Rezeption führte nicht einmal zu Schulterzucken, es stünde auf der Hotelwebseite.
2 nachten verbleven in januari 2024

10/10 – Uitstekend

Klaus

Positief: Voorzieningen
Modernes ruhiges Zimmer Sehr nettes Personal Das Frühstück lässt keine Wünsche offen Parkgebühren 34€
1 nacht verbleven in januari 2024

10/10 – Uitstekend

Lars Vinther

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
4 nachten verbleven in januari 2024

10/10 – Uitstekend

Jonas

1 nacht verbleven in januari 2024

2/10 – Ontzettend slecht

Casper

Zakenreiziger
Positief: Staat van de accommodatie en faciliteiten, comfort kamer
Negatief: Netheid, personeel en service
Once a 5* hotel, but far from it now.
Check in was an indifferent experience. There was no welcome and was not offered a restaurant or asked about anything in detail. Would have preferred a check-in machine. Room spacious, but no information available and the minibar was spared. Nothing to do with 5*. The front desk could not help with an I-phone charger and was also unable to help with opening hours of common shops nearby where one could be purchased. Had to leave a day early. The only positive thing was that they asked me if it had anything to do with the hotel. On departure I forgot a shirt, which the hotel then threw out or at least lost. All in all, a terrible experience. There are many much better alternatives in Hamburg. Not recommended.
2 nachten verbleven in januari 2024
Reactie van Moritz Klein, General Manager op 8 mrt 2024
Dear Guest,Thank you for choosing our hotel and for your review.We regret to hear about your recent experience at our hotel. Your comfort and satisfaction is very important to us and we're sorry that your stay did not meet your expectations. Our spacious rooms and amenities are designed with guest comfort in mind. The minibar is at your disposal to store your products that require refrigeration. The classic contents of a minibar are available at the reception. We would like to apologise for the misplaced shirt and we understand how frustrating it can be to lose something of personal value and we deeply regret any inconvenience caused. It's important to us that our guests' personal belongings are treated with the utmost care. We value your feedback as it helps us to identify areas for improvement. We hope you will consider giving us another chance to provide the high quality service we're known for.Best regards from HamburgMoritz KleinGeneral ManagerSteigenberger Hotel Hamburg

8/10 – Goed

Richmond Commeh

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in december 2023

10/10 – Uitstekend

Kordula

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Sehr zentral gelegen und trotzdem sehr ruhige Zimmer! Aufmerksamkeit, Freundlichkeit und unaufdringliche Höflichkeit zeichnen das Personal aus. Das Frühstücksbuffett läßt keine Wünsche offen. Die Speisen wurden sehr sauber und appetitlich angerichtet. Kurzum: jederzeit wieder
1 nacht verbleven in december 2023

8/10 – Goed

Jeanette

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Fint ophold
Central beliggenhed, lækkert hotel, fin morgenmad
2 nachten verbleven in december 2023

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in december 2023

10/10 – Uitstekend

John

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Our favorite Hamburg hotel.
2 nachten verbleven in december 2023

10/10 – Uitstekend

Jørgen

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Super hotel
Hotellet er fint renoveret og det gjorde sit til, at det var et udmærket ophold. Stort rent værelse og udmærket baderum. Morgenmad med et fint udvalg. Vi vælger bestemt samme hotel næste gang vi tager en tur til Hamborg.
1 nacht verbleven in december 2023