Steigenberger Marhaba Thalasso

5.0-sterrenaccommodatie
Gezinsvriendelijk hotel aan het strand met een buitenzwembad

Kies datums om prijzen te bekijken

Fotogalerie voor Steigenberger Marhaba Thalasso

Bar (ter plaatse)
Video van accommodatie
Exterieur
Superior kamer, uitzicht op zee | Kameruitzicht
Receptie

Populaire voorzieningen

  • Bar
  • All-inclusive
  • Op privéstrand
  • Zwembad
  • Ontbijt inbegrepen
  • Fitnessruimte

Kameropties

Beschikbare filters voor kamers
4 van 4 kamers weergeven

Superior kamer, uitzicht op zee

9,4 van 10
Uitzonderlijk
(3 beoordelingen)

Hoogtepunten

Balkon
Airconditioning
Flatscreentelevisie
Verduisterende gordijnen
Privébadkamer
Een haardroger
Een apart bad en aparte douche
Een bidet
  • 33 m²
  • Uitzicht op zee
  • Max. aantal: 2
  • 1 queensize bed of 2 eenpersoonsbedden

Superior kamer

8,0 van 10
Zeer goed
(1 beoordeling)

Hoogtepunten

Balkon
Airconditioning
Flatscreentelevisie
Verduisterende gordijnen
Privébadkamer
Een haardroger
Een apart bad en aparte douche
Een bidet
  • 33 m²
  • Max. aantal: 2
  • 1 queensize bed

Kamer

8,4 van 10
Zeer goed
(7 beoordelingen)

Hoogtepunten

Balkon
Airconditioning
Flatscreentelevisie
Verduisterende gordijnen
Badjassen
Een bidet
Privébadkamer
Een haardroger
  • 33 m²
  • Max. aantal: 2
  • 1 tweepersoonsbed of 1 queensize bed

Deluxe kamer

Hoogtepunten

Balkon
Airconditioning
Een gratis babybed
Flatscreentelevisie
Verduisterende gordijnen
Badjassen
Een bidet
Privébadkamer
  • 42 m²
  • Max. aantal: 4
  • 1 tweepersoonsbed en 2 eenpersoons slaapbanken
Mod logo
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!

Over deze buurt

Kaart
Avenue Moncef Bey, Hammamet, 8050

In de buurt

  • Internationaal Cultureel Centrum Dar Sebastien - 4 min. rijden - 2.6 km
  • Strand Hammamet - 6 min. rijden - 5.9 km
  • Hammamet Souk - 7 min. rijden - 6.6 km
  • Fort Hammamet - 7 min. rijden - 6.6 km
  • Strand Yasmine - 10 min. rijden - 8.5 km

Lokaal vervoer

  • Station Bir Bouregba - 10 min. rijden
  • Tunis (TUN-Internationale luchthaven Tunis-Carthage) - 56 min. rijden

Restaurants

  • ‪Jobi Hammamet - ‬1 min. lopen
  • ‪Bella Marina - ‬17 min. lopen
  • ‪Calypso Hamamet - ‬14 min. lopen
  • ‪Le Condor - ‬10 min. lopen
  • ‪CHEZ ROBERT - ‬2 min. rijden

Over deze accommodatie

Steigenberger Marhaba Thalasso

Hotel met een duurzaam beleid en een gezinsvriendelijk beleid in de buurt van Strand Hammamet
Bij Steigenberger Marhaba Thalasso zijn er de volgende voorzieningen: een gratis ontbijtbuffet, een swim-up bar en een strandbar. Zonaanbidders zitten goed bij dit hotel. Deze accommodatie biedt namelijk een privéstrand, de mogelijkheid om te surfen en de mogelijkheid om te windsurfen. Gun jezelf een body wrap, een gezichtsbehandeling of thalassotherapie bij Marhaba Thalasso & Spa, de plaatselijke spa. Bij het plaatselijke restaurant, Carthage, kun je genieten van regionale gerechten. Bij het fitnesscentrum worden fitnesslessen gegeven. Andere mogelijke activiteiten zijn o.a. zeilen, boogschieten en waterskiën. Gasten kunnen gebruikmaken van voorzieningen zoals een bar aan het zwembad en een terras en verbinding maken met gratis wifi op de kamer.
Overige voordelen zijn o.a.:
  • Een binnenzwembad en een buitenzwembad met ligstoelen, parasols bij het zwembad en een badmeester op locatie
  • Gratis plaatsen voor zelf parkeren
  • Tennisbanen, vervoer van en naar de luchthaven (toeslag) en een portier/piccolo
  • Een computerstation, conciërgeservices en een geldautomaat/bankservice
Kamervoorzieningen
Alle 371 kamers zijn voorzien van extraatjes zoals airconditioning en badjassen en beschikken bovendien over faciliteiten zoals gratis wifi en kluisjes.
Overige voorzieningen zijn onder andere:
  • Badkamers met bidets en gratis toiletartikelen
  • Flatscreentelevisies met kabelzenders
  • (kleding)kasten, balkons en dagelijkse schoonmaakservice

All-inclusive details

Er zijn all-inclusive kamertarieven beschikbaar bij Steigenberger Marhaba Thalasso. Deze prijzen zijn hoger omdat eten en drinken op het terrein bij de kamerprijs zijn inbegrepen (er gelden mogelijk beperkingen).

Belastingen en fooien

Fooien zijn inbegrepen. Extra fooien, naar goeddunken van de gast, worden aanvaard.

Eten en drinken

Alle buffetmaaltijden, snacks en non-alcoholische dranken inbegrepen
In één of meer zaken is het aantal en type dranken beperkt

Landactiviteiten

Fitnessfaciliteiten
Tennislessen
Volleybal

Lessen/spelletjes

Aerobicslessen

Prijzen en affiliaties

Accommodatie met ecologisch certificaat
Deze accommodatie is gecertificeerd door Travelife, een programma dat de impact van een accommodatie op een of meer van de volgende gebieden meet: milieu, gemeenschap, cultureel erfgoed, lokale economie.

Gesproken talen

Arabisch, Engels, Frans, Duits, Russisch en Spaans

Vergelijkbare accommodaties

Accommodatie-voorzieningen

Internet

  • Beschikbaar in alle kamers: gratis wifi
  • Beschikbaar in sommige gemeenschappelijke ruimtes: gratis wifi

Parkeren en vervoer

  • 24-uurs shuttleservice van/naar de luchthaven op verzoek tegen een toeslag
  • Gratis zelf parkeren ter plaatse

Eten en drinken

  • Gratis ontbijtbuffet
  • Een bar aan het zwembad
  • Een bar/lounge
  • Een koffiebar/café
  • Een restaurant
  • Een strandbar
  • Een zwembadbar
  • Snackbar/delicatessenwinkel

Restaurants ter plaatse

  • Bella Vita
  • Carthage
  • Fisherman

Dingen om te doen

  • Bibliotheek
  • Biljart/pooltafel
  • Binnenzwembad
  • Boogschieten
  • Buitenzwembad
  • Eigen motorboot
  • Fitnesslessen
  • Gratis kinderclub
  • Kinderzwembad
  • Parasailing
  • Sauna
  • Speeltuin
  • Spelletjesruimte
  • Sportschool
  • Stoombad
  • Surfen/bodyboarden
  • Tennis
  • Tennislessen
  • Volledig uitgeruste spa
  • Volleyballen
  • Waterskiën
  • Windsurfen
  • Winkelen
  • Zeilen

Gezinsvriendelijk

  • Binnenzwembad
  • Buitenzwembad
  • Gratis kinderclub
  • Kinderzwembad
  • Lifeguards aanwezig
  • Snackbar/delicatessenwinkel
  • Speeltuin
  • Spelletjesruimte
  • Wasserij

Voorzieningen

  • 24-uursreceptie
  • Automaat
  • Bagageopslag
  • Cadeauwinkel/kiosk
  • Geldautomaat
  • Kapsalon
  • Kluisje bij de receptie
  • Wasserij

Gastendiensten

  • Conciërgeservices
  • Hulp met excursies en tickets
  • Portier
  • Schoonmaakservice (dagelijks)
  • Stomerij-/wasserijservice
  • Turndownservice

Zakelijke diensten

  • Businesscentrum
  • Computerstation
  • Conferentiecentrum

Buiten

  • Aan een privéstrand
  • Barbecue
  • Ligstoelen aan het zwembad
  • Parasols bij het zwembad
  • Terras
  • Tuin

Volledig uitgeruste spa

  • Ayurvedische behandelingen
  • Body scrubs
  • Body wraps
  • Bubbelbad
  • Gezichtsbehandelingen
  • Hotstone-massages
  • Manicures/pedicures
  • Massages voor diepe bindweefsels
  • Sauna
  • Spa dagelijks geopend
  • Stoombad
  • Thaise massages
  • Thalassotherapie
  • Turks bad

Toegankelijkheidsvoorzieningen

  • Heb je specifieke toegankelijkheidsbehoeften? Neem dan contact op met de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
  • Lift
  • Rolstoeltoegankelijk pad naar lift

Meer

  • 4 etages
  • Feestruimte
  • Lifeguards
  • Open haard in de lobby
  • Rookvrije accommodatie

Kamervoorzieningen

Slaapkamer

  • Beddengoed inbegrepen
  • Verduisterende gordijnen

Badkamer

  • Badjassen
  • Bidet
  • Gratis toiletartikelen
  • Haardroger
  • Handdoeken inbegrepen
  • Pantoffels
  • Privébadkamer
  • Shampoo
  • Toiletpapier
  • Zeep

Entertainment

  • Flatscreen-tv met kabel-/satellietzenders

Eten en drinken

  • Beperkte roomservice
  • Minibar

Meer

  • Airconditioning
  • Bureau
  • Kluisje

Beleid

Inchecken

Inchecken is mogelijk vanaf: 14.00 uur; inchecken is mogelijk tot: middernacht
Laat inchecken is onder voorbehoud van beschikbaarheid
Minimale leeftijd om in te checken: 18

Uitchecken

Uitchecken voor 12.00 uur
Laat uitchecken is onder voorbehoud van beschikbaarheid
Voor laat uitchecken wordt een toeslag in rekening gebracht

Speciale incheckinstructies

Deze accommodatie biedt transfers vanaf de luchthaven (hiervoor kan een toeslag gelden). Je dient je aankomstgegevens vooraf aan de accommodatie door te geven via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
Je dient vooraf contact op te nemen met de accommodatie voor incheckinstructies. Een receptiemedewerker staat bij aankomst in de accommodatie op je te wachten.
Neem vooraf contact op met de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging om afspraken te maken over het inchecken.
Neem vooraf contact op met de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging als je verwacht na middernacht te arriveren. 

Toegang tot accommodatie

De receptiemedewerker staat klaar om je te ontvangen

Huisdieren

Geen huisdieren of assistentiedieren toegestaan

Kinderen en extra bedden

Kinderen zijn van harte welkom.
Er zijn geen babybedjes beschikbaar.

Betalingsmethoden

Belangrijke informatie

Toeslagen

De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald. De kosten kunnen inclusief toepasselijke belastingen zijn:

  • Kindertarief voor galadiner op eerste kerstdag (25 december): TND 75.00
  • Er wordt een stadsbelasting door de stad geïnd en bij de accommodatie in rekening gebracht. Er gelden mogelijk uitzonderingen en kortingen. Neem voor meer informatie contact op met de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
  • De stad heft de volgende belasting: TND 12.00 per persoon, per nacht voor maximaal 10 nachten. Deze belasting is niet van toepassing op kinderen die jonger zijn dan 12 jaar.

We hebben alle kosten inbegrepen die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven.

Optionele extra's

  • Toeslag voor luchthavenshuttle: TND 160 per voertuig (enkele reis)
  • Kindertarief voor de luchthavenshuttle: TND 160 (enkele reis)
  • Laat uitchecken is tegen een toeslag mogelijk (onder voorbehoud van beschikbaarheid)

Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen. 

Algemene info

Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar die handelt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag in rekening worden gebracht.
Bij het inchecken dien je mogelijk een erkend identiteitsbewijs met foto en een creditcard, pinpas of borgsom in contanten te verstrekken voor incidentele kosten.
Speciale verzoeken worden onder voorbehoud van beschikbaarheid bij het inchecken ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten in rekening worden gebracht. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards en contante betalingen.
De accommodatie beschikt over de volgende veiligheidsvoorzieningen: koolmonoxidemelder, brandblusser, rookmelder, beveiligingssysteem en raambeveiliging
Deze accommodatie heeft buitenruimtes, zoals balkons, patio's en terrassen, die mogelijk niet geschikt zijn voor kinderen. We raden aan om in geval van twijfel vóór aankomst de accommodatie te contacteren en te vragen of ze een geschikte kamer voor je hebben.
Registratienummer van de accommodatie 0009406jam000
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.

Overige info

Bij overnachtingen op 25 december is het tarief voor het traditionele traditionele galadiner op eerste kerstdag is bij de weergegeven totaalprijs inbegrepen.
Bij overnachtingen op 31 december is het tarief voor het traditionele Oudejaarsavond-galadiner inbegrepen bij de weergegeven totaalprijs.
Bij overnachtingen op 1 januari is het tarief voor het traditionele Nieuwjaarsdag-galadiner inbegrepen bij de weergegeven totaalprijs.
Alleen geregistreerde hotelgasten worden in de kamers toegelaten.
In deze accommodatie zijn huisdieren en assistentiedieren niet toegestaan.

Accommodatie ook bekend onder de naam

Hotel Riu Marhaba
Hotel Riu Palace Hammamet
Steigenberger marhaba thalasso Hotel Hammamet
Hotel Riu Palace Marhaba
Riu Marhaba Palace
Riu Palace Hammamet Marhaba
Riu Palace Hotel Hammamet
Riu Palace Marhaba
Riu Palace Marhaba Hammamet
Steigenberger marhaba thalasso Hotel
Steigenberger marhaba thalasso Hammamet
Steigenberger marhaba thalasso
Hotel Palace Hammamet Marhaba
Hotel Riu Palace Hammamet Marhaba
Steigenberger Marhaba Thalasso
Steigenberger marhaba thalasso Hotel
Steigenberger marhaba thalasso Hammamet
Steigenberger marhaba thalasso Hotel Hammamet

Veelgestelde vragen

Is Steigenberger Marhaba Thalasso voorzien van een zwembad?

Ja, deze accommodatie heeft een binnenzwembad, een buitenzwembad en een kinderzwembad.

Zijn huisdieren welkom bij Steigenberger Marhaba Thalasso?

Nee, huisdieren zijn bij deze accommodatie niet toegestaan.

Wat kost het om bij Steigenberger Marhaba Thalasso te parkeren?

Deze accommodatie biedt parkeerplaatsen.

Hoe laat kan ik inchecken bij Steigenberger Marhaba Thalasso?

Je kunt inchecken vanaf: 14.00 uur; je kunt inchecken tot: middernacht. Op beperkte tijden kun je laat inchecken.

Tot hoe laat kan ik bij Steigenberger Marhaba Thalasso uitchecken?

Je dient uiterlijk om 12.00 uur uit te checken. Laat uitchecken is mogelijk tegen een toeslag (afhankelijk van beschikbaarheid).

Biedt Steigenberger Marhaba Thalasso een shuttleservice naar de luchthaven aan?

Ja, er is op verzoek een shuttleservice van/naar de luchthaven beschikbaar. Er geldt een toeslag van TND 160 per voertuig.

Biedt Steigenberger Marhaba Thalasso all-inclusive voordelen?

Sommige tarieven van dit hotel zijn all-inclusive.

Waar ligt Steigenberger Marhaba Thalasso?

Dit hotel in Hammamet Sud ligt aan het strand, binnen 5 km afstand van Pupput Archeologische Site, Strand Hammamet en Golf Yasmine Valley Hammamet. Internationaal Cultureel Centrum Dar Sebastien ligt op 2,5 km.

Beoordelingen over Steigenberger Marhaba Thalasso

Beoordelingen

8,0

Zeer goed

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 62 van 140 beoordelingen
Gastenscore: 8 - Goed. 41 van 140 beoordelingen
Gastenscore: 6 - Redelijk. 15 van 140 beoordelingen
Gastenscore: 4 - Matig. 10 van 140 beoordelingen
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 12 van 140 beoordelingen

8,2/10

Netheid

8,4/10

Personeel en service

8,0/10

Voorzieningen

7,8/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

8,4/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

8/10 – Goed

Peter

Reisde met een groep, Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service
I was a good accomodation at the seaside! We where here twice and will come again
3 nachten verbleven in mei 2023

10/10 – Uitstekend

Peter

Reisde met een groep, Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
It is a very good Hotel with a good breakfast en very good Diner! The Personal is very friendly and helpfull! The rooms are very clean and it is situated at the sea! I will Go Bach there when I’m in Hammamet again! The Spa was very good with good treatments and Professional people!
5 nachten verbleven in maart 2023

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Perfect!!!! We love everything and cannt wait to come back just for the hotel t was heaven
7 nachten verbleven in maart 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Het verblijf in de bungalo is de beste. Deze zijn rustig gelegen tussen de bomen en toch op wandelafstand van bar's en restaurant.
1 nacht verbleven in november 2019

8/10 – Goed

Lisa, Raleigh

Reisde met partner
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Nothing unique, restaurant was nice, buffet was laid out very well and staff very nice, not all speak english, so there was some issues with languages. Bed was nice, room had ussues, especially air conditioner, but we mived the bed to the middle of the room to sleep somewhat cool.
7 nachten verbleven in juli 2025

10/10 – Uitstekend

Hasni

Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Hôtel de qualité avec animation et buffet à volonté driversifié
6 nachten verbleven in juni 2025

8/10 – Goed

Christian, Wien

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Das Hotel ist in vielen Dingen sehr gut, Ambiente, Personal Sauberkeit, Redtsurantqualität. Für die Top Bewertung fehlt aber das gewisse etwas. So sind in meinem Zimmer die Armaturen teilweise locker gewesen, die Fassade ist nicht überall makellos und so Kleinigkeiten, wie Dessertbedtrck fehlte. Das Hotelnist schon in Ordnung, aber es rdicht nicht für 5 Sterne
7 nachten verbleven in april 2025

4/10 – Matig

bessem

Reisde met familie
Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in april 2025

4/10 – Matig

Vanda

Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Needs lots of improvement

I recently had the opportunity to stay at the Steigenberger Marhaba Thalasso Hotel in Hammamet, Tunisia, a property with great potential and a beautiful architectural structure. However, I feel compelled to share a number of serious concerns observed during my stay, with the hope that you will consider taking appropriate action. The in-room air conditioning is centrally controlled, leaving guests unable to adjust the temperature according to their comfort. The bathrooms are not equipped with a window, fan, or aspirator, which creates obvious issues with ventilation and hygiene. There is no business corner available to guests — not even a single computer or printer, which today should be a basic amenity in a hotel of this category. After restaurant hours, there is no vending machine or service point available to purchase a drink or snack. In-room information is severely lacking: no directory, no internal phone list, and no guide to services or emergency contact numbers. The general cleanliness is below standard. The room carpets and those in the hallways are worn out, smelly, and visibly stained — a clear sign of neglect. The housekeeping staff, although doing their best, seem to lack adequate equipment, such as professional vacuum cleaners or proper cleaning tools, which hinders their efficiency. It is apparent that the hotel is understaffed and that the existing team is overextended. This impacts both service quality and overall guest experience.
9 nachten verbleven in april 2025

8/10 – Goed

Michael

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
4 nachten verbleven in april 2025

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met een groep
Positief: Personeel en service
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
3 nachten verbleven in april 2025

8/10 – Goed

Miss

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Last minute booking

Made a last minute booking after arriving to find our original hotel was less than optimal. Asked to view a room and was shown an obviously deluxe room, much more nicer than the room we actually got wheh booking which left us feeling a bit cheated. However, other than this, it was a lovely stay. Super friendly staff, nothing is too much trouble. Pleasant areas. Breakfast was included and was very nice, though exactly the same every day - would have been nice to have some variety. The entertainment team were incredible, shout out to Lilo, Mike and Alex. They were very good with my 11 year old son and whilst they encouraged me to join in the activities, they didnt push it when i said no! All in all a pleasant stay and would return.
7 nachten verbleven in april 2025

10/10 – Uitstekend

Abdelkader, Charlotte

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Very clean place
3 nachten verbleven in maart 2025

8/10 – Goed

Sandra

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
4 nachten verbleven in maart 2025

2/10 – Ontzettend slecht

Olivia

2 nachten verbleven in maart 2025

2/10 – Ontzettend slecht

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid
Negatief: Personeel en service, comfort kamer

Meh

Mixed customer service and food had mould on it.
5 nachten verbleven in februari 2025

10/10 – Uitstekend

Roberta

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in februari 2025

4/10 – Matig

Fd

Reisde met partner
Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Definitely not a 5 star hotel , Staff were kind enough to upgrade the room however there was plugged drains, carpets in hallways definitely need an upgrade the whole decors feels outdated. Overall disappointing experience. I will never book an hotel with non refundable conditions based on my experience.
1 nacht verbleven in februari 2025

10/10 – Uitstekend

Saman

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Very good
5 nachten verbleven in december 2024

10/10 – Uitstekend

Ian

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Of the 4 hotels I stayed during my 2 week stay, this was head and shoulders above any I visited and stayed at.
2 nachten verbleven in november 2024

6/10 – Redelijk

Mohammed

Positief: Netheid
5 nachten verbleven in oktober 2024

4/10 – Matig

Najeh

Reisde met familie
Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Nous sommes arrivés le soir, ils nous ont donné un bungalow humide avec une odeur horrible, pas de serviettes et pas de couverture.À la réception, ils nous ont promis de nous changer le logement le lendemain après 12 h. Le 2eme logement était bien sauf dans la nuit la salle de bain était infestée de cafard et de fourmis. Le personnel était au top surtout au centre de thalassothérapie.
3 nachten verbleven in oktober 2024

10/10 – Uitstekend

Liviu

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Excellent place!

Excellent place with top class services.
4 nachten verbleven in oktober 2024

2/10 – Ontzettend slecht

Francesco Di

8 nachten verbleven in augustus 2024

4/10 – Matig

Hana

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
L'hôtel n'a pas respecté la réservation d'hébergement, on a dû changer la chambre 5 fois pour finir dans un bungalow alors qu'on avait réservé à la base une chambre avec un grand lit double.
3 nachten verbleven in augustus 2024