Fotogalerie voor Yu No Mori Hotel Shidotaira





Beoordelingen
8,8 op 10 –
Voortreffelijk
Populaire voorzieningen
Kameropties
Controleer de beschikbaarheid voor deze datums
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

27-1 Shidotaira, Yuguchi, Hanamaki, IWT, 250244
Over deze accommodatie
Yu No Mori Hotel Shidotaira
Vergelijkbare accommodaties

Yusen Shidate
Yusen Shidate
- Ontbijt inbegrepen
- Spa
- Parkeren inbegrepen
- Gratis wifi
9.6 van 10, Uitzonderlijk, 19 beoordelingen
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Toeslagen
De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald. De kosten kunnen inclusief toepasselijke belastingen zijn:
- De stad heft de volgende belasting: JPY 150.00 per persoon, per nacht.
We hebben alle kosten vermeld die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven.
Optionele extra's
- Zwembadtoeslag: JPY 800 per verblijf
Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar die handelt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag in rekening worden gebracht.
Bij het inchecken dien je mogelijk een erkend identiteitsbewijs met foto en een creditcard, pinpas of borgsom in contanten te verstrekken voor incidentele kosten.
Speciale verzoeken worden onder voorbehoud van beschikbaarheid bij het inchecken ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten in rekening worden gebracht. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Neem vooraf contact op met de accommodatie om toegang tot de openbare badvoorziening te reserveren.
Deze accommodatie accepteert creditcards. Let op: contante betalingen zijn niet toegestaan.
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
Het seizoensgebonden zwembad is geopend van juli tot augustus.
Het zwembad is toegankelijk van 10.00 uur tot 17.00 uur.
Je dient vooraf te reserveren voor massagebehandelingen, spabehandelingen en het privébadhuis/-onsen. Reserveringen kun je voor aankomst maken als je contact opneemt met de accommodatie via de gegevens in de boekingsbevestiging.
Het Japanse Ministerie van Gezondheid, Arbeid en Welzijn vereist dat alle internationale reizigers hun paspoortnummer en nationaliteit opgeven wanneer zij zich bij hun accommodatie (pension, hotel, motel, enz.) aanmelden. Daarnaast dient de eigenaar van een dergelijke accommodatie het paspoort van elke geregistreerde gast te kopiëren en deze kopie in de administratie te bewaren.
Bij bepaalde accommodaties mogen gasten met tatoeages de openbare baden ter plaatse niet gebruiken
Accommodatie ook bekend onder de naam
Shidotaira Onsen Hotel Shidotaira Iwate
Yu No Mori Hotel Shidotaira Hanamaki
Yu No Mori Shidotaira Hanamaki
Yu No Mori Shidotaira
Shidotaira Onsen Hotel Shidotaira
Yu No Mori Shidotaira Hanamaki
Yu No Mori Hotel Shidotaira Ryokan
Yu No Mori Hotel Shidotaira Hanamaki
Yu No Mori Hotel Shidotaira Ryokan Hanamaki
Veelgestelde vragen
Beoordelingen
Beoordelingen over Yu No Mori Hotel Shidotaira
8,8
Uitstekend
8,6
Netheid
7,8
Locatie
9,0
Personeel en service
8,0
Milieuvriendelijkheid
8,8
Staat van de accommodatie en faciliteiten
Beoordelingen
Reisde met familie
6 sep 2023
Positief: Personeel en service
1 nacht verbleven in september 2023
10/10 – Uitstekend
hiroaki
Reisde met een groep, Reisde met familie
20 nov 2021
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
hiroaki
1 nacht verbleven in november 2021
10/10 – Uitstekend
James Thomas
30 aug 2021
James Thomas
1 nacht verbleven in augustus 2021
10/10 – Uitstekend
keiko
Zakenreiziger
28 sep 2020
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
keiko
1 nacht verbleven in september 2020
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
Reisde met familie
2 aug 2020
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
満足しました。
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in juli 2020
10/10 – Uitstekend
Satoru
23 mrt 2020
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Satoru
1 nacht verbleven in maart 2020
10/10 – Uitstekend
AYAKA
Reisde met familie
12 feb 2020
Positief: Staat van de accommodatie en faciliteiten, comfort kamer
AYAKA
2 nachten verbleven in februari 2020
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
Reisde met familie
1 jan 2020
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
服務良好食材豐富口味一般的傳統溫泉飯店
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in december 2019
10/10 – Uitstekend
YOSHIMURA
Reisde met familie
30 dec 2019
Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
YOSHIMURA
1 nacht verbleven in december 2019
8/10 – Goed
KH, Tokyo
Reisde met familie
7 dec 2019
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
KH
1 nacht verbleven in december 2019
8/10 – Goed
SHINKO
Reisde met een groep
6 dec 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
SHINKO
1 nacht verbleven in december 2019
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
20 okt 2019
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in oktober 2019
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
15 sep 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in september 2019
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
2 sep 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in augustus 2019
10/10 – Uitstekend
kenji
2 sep 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
kenji
1 nacht verbleven in augustus 2019
8/10 – Goed
KOZUE
19 aug 2019
Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
KOZUE
1 nacht verbleven in augustus 2019
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
28 jan 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in januari 2019
10/10 – Uitstekend
MING-CHUNG
30 jul 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
CP值超高的飯店,還有位很親切很棒的台灣人服務人員
MING-CHUNG
1 nacht verbleven in juli 2018
10/10 – Uitstekend
Sylvie, Taiwan
16 jul 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Sylvie
1 nacht verbleven in juli 2018
10/10 – Uitstekend
YUHUAN
11 jul 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
YUHUAN
1 nacht verbleven in juli 2018
10/10 – Uitstekend
yenlin
2 jun 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
溫泉很棒,餐點好吃
yenlin
1 nacht verbleven in mei 2018
4/10 – Matig
Geverifieerde reiziger
11 mei 2018
Negatief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
10/10 – Uitstekend
HSINYU
20 apr 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
很棒的溫泉住宿
HSINYU
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
17 apr 2018
Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
16 feb 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in februari 2018