Kies datums om prijzen te bekijken
Fotogalerie voor Ann’s House





Beoordelingen
8,8 op 10 –
Voortreffelijk
Populaire voorzieningen
Kameropties
Beschikbare filters voor kamers
6 van 6 kamers weergeven
Alle foto's voor Luxe tweepersoonskamer, voor 1 persoon, 1 slaapkamer laden

Luxe tweepersoonskamer, voor 1 persoon, 1 slaapkamer
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Keuken
Verduisterende gordijnen
Slaapkamers
Privébadkamer
Een magnetron
Waterkoker
Gratis mineraalwater
Alle foto's voor Comfort kamer laden

Comfort kamer
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Keuken
Verduisterende gordijnen
Slaapkamers
Privébadkamer
Een magnetron
Waterkoker
Gratis mineraalwater
Alle foto's voor Eenvoudige studio laden

Eenvoudige studio
Hoogtepunten
Een balkon
Geluidsisolatie
Keuken
Minikoelkast
Smart-tv
Verduisterende gordijnen
Slaapkamers
Privébadkamer
Alle foto's voor Luxe tweepersoonskamer laden

Luxe tweepersoonskamer
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Keuken
Verduisterende gordijnen
Slaapkamers
Privébadkamer
Een magnetron
Waterkoker
Gratis mineraalwater
Alle foto's voor Studio suite laden

Studio suite
Hoogtepunten
Een aparte zitruimte
Geluidsisolatie
Keuken
Verduisterende gordijnen
Slaapkamers
Privébadkamer
Een magnetron
Waterkoker
Alle foto's voor Eenvoudige kamer laden

Eenvoudige kamer
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Keuken
Verduisterende gordijnen
Slaapkamers
Privébadkamer
Een magnetron
Waterkoker
Gratis mineraalwater
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

So 26b, Ngo 1 Dinh Thon, Dinh Thon, Tu Liem, Hanoi, 100000
Over deze accommodatie
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Optionele extra's
- Toeslag voor luchthavenshuttle: VND 3 per voertuig (retour)
- Kindertarief voor de luchthavenshuttle: VND 1 (retour)
Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar die handelt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag in rekening worden gebracht.
Bij het inchecken dien je mogelijk een erkend identiteitsbewijs met foto en een creditcard, pinpas of borgsom in contanten te verstrekken voor incidentele kosten.
Speciale verzoeken worden onder voorbehoud van beschikbaarheid bij het inchecken ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten in rekening worden gebracht. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards en contante betalingen.
Huren op lange termijn is mogelijk.
Deze accommodatie heeft buitenruimtes, zoals balkons, patio's en terrassen, die mogelijk niet geschikt zijn voor kinderen. We raden aan om in geval van twijfel vóór aankomst de accommodatie te contacteren en te vragen of ze een geschikte kamer voor je hebben.
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
In deze accommodatie zijn huisdieren en assistentiedieren niet toegestaan.
Je hebt een auto nodig om van en naar deze accommodatie te reizen.
Accommodatie ook bekend onder de naam
Hanna Hotel Massage Hanoi
Hanna Hotel Massage
Ann’s House Hotel
Ann’s House Hanoi
Hanna Hotel Massage
Ann’s House Hotel Hanoi
Veelgestelde vragen
Beoordelingen over Ann’s House
Beoordelingen
8,8
Uitstekend
7,8/10
Netheid
8,4/10
Personeel en service
8,0/10
Voorzieningen
8,0/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
9,4/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
Zakenreiziger
25 nov 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in november 2024
10/10 – Uitstekend
myungsub
20 mrt 2023
myungsub
4 nachten verbleven in maart 2023
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
15 dec 2022
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
4 nachten verbleven in december 2022
10/10 – Uitstekend
jongheuk
2 sep 2022
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
jongheuk
4 nachten verbleven in augustus 2022
10/10 – Uitstekend
JEONG HOON
8 aug 2022
JEONG HOON
2 nachten verbleven in augustus 2022
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
15 dec 2020
Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Negatief: Netheid
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in december 2020
8/10 – Goed
DAL HUN
17 aug 2020
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
DAL HUN
1 nacht verbleven in augustus 2020
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
3 jun 2020
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
깔끔합니다.
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in mei 2020
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
7 feb 2020
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in februari 2020
10/10 – Uitstekend
AndyLee, South Korea & Singapore
Zakenreiziger
19 jan 2020
Positief: Personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
AndyLee
2 nachten verbleven in januari 2020
10/10 – Uitstekend
taiwook
18 dec 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
taiwook
1 nacht verbleven in december 2019
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
25 nov 2019
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
8 nachten verbleven in november 2019
8/10 – Goed
KHAIRUL
Reisde met een groep
12 okt 2019
Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
KHAIRUL
1 nacht verbleven in oktober 2019
10/10 – Uitstekend
YUNJANG
1 okt 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
가성비 짱
YUNJANG
8 nachten verbleven in september 2019
10/10 – Uitstekend
HYUNMO
2 mei 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
HYUNMO
4 nachten verbleven in april 2019
2/10 – Ontzettend slecht
Geverifieerde reiziger
8 dec 2018
Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
3 nachten verbleven in december 2018