Au Co Art Classic Hotel & Spa

5.0-sterrenaccommodatie
Hotel in luxe stijl in Hanoi, bij het congrescentrum, op enkele stappen van Sint-Jozefskathedraal van Hanoi

Kies datums om prijzen te bekijken

Fotogalerie voor Au Co Art Classic Hotel & Spa

Terras
Details aan de binnenkant
Businesscentrum
Bezienswaardigheid
Gang

Populaire voorzieningen

  • Bar
  • Parkeerplaatsen beschikbaar
  • Ontbijt beschikbaar
  • Roomservice
  • Spa
  • Fitnessruimte

Kameropties

Mod logo
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!

Over deze buurt

Kaart
52- 54B Ngo Huyen, Hang Trong, Hoan Kiem, Hanoi

In de buurt

  • Sint-Jozefskathedraal van Hanoi - 2 min. lopen - 0.2 km
  • Meer van Hoan Kiem - 7 min. lopen - 0.6 km
  • Avondmarkt in het Oude Kwartier van Hanoi - 10 min. lopen - 0.9 km
  • Waterpoppentheater van Thang Long - 10 min. lopen - 0.9 km
  • Operagebouw van Hanoi - 15 min. lopen - 1.3 km

Lokaal vervoer

  • Station Hanoi - 16 min. lopen
  • Hanoi (HAN-Internationale luchthaven Noi Bai) - 42 min. rijden

Restaurants

  • ‪Âu Lac Family Restaurant - ‬1 min. lopen
  • ‪An Cafe - ‬2 min. lopen
  • ‪Cháo Sườn Ngõ Huyện - ‬2 min. lopen
  • ‪Song Thu Vietnamese Coffee & Tea - ‬1 min. lopen
  • ‪Nem Nướng Nhà Thờ - ‬1 min. lopen

Over deze accommodatie

Au Co Art Classic Hotel & Spa

Hotel met een luxe stijl in de buurt van Sint-Jozefskathedraal van Hanoi
Au Co Art Classic Hotel & Spa bevindt zich in de buurt van Meer van Hoan Kiem en Ngoc Son-tempel en biedt extraatjes zoals een gratis, dagelijks ontvangst door de manager, een dakterras en een koffiebar/café. Geniet van een diepe bindweefselmassage, aromatherapie en een manicure/pedicure bij Au Co Beauty Spa, de plaatselijke spa. Het plaatselijke restaurant met Vietnamese gerechten, Au Co mother restaurant, serveert ontbijt, brunch, lunch en diner. Je kunt er genieten van een happy hour. Gasten kunnen gebruikmaken van voorzieningen zoals een stomerij/wasserijservice en een bar en verbinding maken met gratis wifi op de kamer.
Andere voordelen zijn o.a.:
  • Een ontbijtbuffet (tegen een toeslag), parkeerplaatsen (toeslag) en een schuttleservice van/naar de cruiseschipterminal
  • Een snelle uitcheckservice, een snelle incheckservice en oppasservices (toeslag)
  • Koffie/thee in de lobby, een cadeauwinkel en conciërgeservices
Kamervoorzieningen
Alle 55 kamers zijn voorzien van gemakken zoals 24-uurs roomservice en luxe beddengoed en bieden bovendien extraatjes zoals airconditioning en badjassen.
Aanvullende voorzieningen zijn o.a.:
  • Kinderopvang en baby-/kinderbedjes
  • Hypoallergeen beddengoed en extra bedden (tegen een toeslag)
  • Badkamers met designer toiletartikelen en haardrogers
  • Smart-televisies met kabelzenders
  • Koelkasten, gratis theezakjes/oploskoffie en waterkokers

Gesproken talen

Engels en Vietnamees

Vergelijkbare accommodaties

Accommodatie-voorzieningen

Internet

  • Beschikbaar in alle kamers: gratis wifi en kabelinternet
  • Beschikbaar in sommige gemeenschappelijke ruimtes: gratis wifi en kabelinternet

Parkeren en vervoer

  • Shuttleservice van/naar het treinstation (toeslag)
  • Shuttleservice van/naar het strand (toeslag)
  • Shuttleservice van/naar de cruiseterminal (toeslag)
  • Parkeerplekken ter plaatse (VND 250.000 per nacht)

Eten en drinken

  • Dagelijks ontbijtbuffet tegen een toeslag beschikbaar van 06.00 uur tot 09.00 uur: VND 299.000 voor volwassenen en VND 299.000 voor kinderen
  • Dagelijks gratis welkomstreceptie
  • Een bar/lounge
  • Een koffiebar/café
  • Een restaurant
  • Koffie en thee in gemeenschappelijke ruimtes
  • Met zijn tweeën/besloten dineren
  • Snackbar/delicatessenwinkel

Restaurants ter plaatse

  • Au Co mother restaurant

Dingen om te doen

  • Sportschool
  • Tv in gemeenschappelijke ruimtes
  • Volledig uitgeruste spa

Gezinsvriendelijk

  • Babybed (toeslag)
  • Extra bed (toeslag)
  • Geluiddichte kamers
  • Kinderopvang op de kamer
  • Koelkast op de kamer
  • Snackbar/delicatessenwinkel
  • Wasmachine/droogkast in de kamer
  • Wasserij

Voorzieningen

  • 24-uursreceptie
  • Bagageopslag
  • Cadeauwinkel/kiosk
  • Gratis kranten in de lobby
  • Kluisje bij de receptie
  • Kluisjes
  • Wasserij

Gastendiensten

  • Aanzoek-/romantische pakketten
  • Conciërgeservices
  • Hulp met excursies en tickets
  • Meertalig personeel
  • Portier
  • Schoonmaakservice (dagelijks)
  • Stomerij-/wasserijservice
  • Turndownservice

Zakelijke diensten

  • Businesscentrum
  • Vergaderruimte

Buiten

  • Aan een meer
  • Aan het vlonderpad/de promenade
  • Dakterras
  • In een nationaal park

Volledig uitgeruste spa

  • 2 behandelingsruimtes
  • Aromatherapie
  • Behandelingsruimtes voor koppels
  • Gezichtsbehandelingen
  • Hotstone-massages
  • Manicures/pedicures
  • Massages in de kamer
  • Massages voor diepe bindweefsels
  • Spa dagelijks geopend
  • Sportmassages
  • Thaise massages
  • Zwangerschapsmassages
  • Zweedse massages

Toegankelijkheidsvoorzieningen

  • Heb je specifieke toegankelijkheidsbehoeften? Neem dan contact op met de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
  • Lift
  • Rolstoeltoegankelijk (mogelijk beperkt)

Meer

  • 1 gebouw
  • 12 etages
  • Aparte rookruimtes
  • Art-decoarchitectuur
  • Gebouwd in 2018

Kamervoorzieningen

Slaapkamer

  • Babybed (toeslag)
  • Extra bed (toeslag)
  • Hypoallergeen beddengoed
  • Luxe beddengoed
  • Verduisterende gordijnen

Badkamer

  • Badjassen
  • Designer toiletartikelen
  • Haardroger
  • Handdoeken inbegrepen
  • Pantoffels
  • Privébadkamer

Entertainment

  • Smart-tv met kabelzenders

Eten en drinken

  • 24-uurs roomservice
  • Champagneservice
  • Elektrische waterkoker
  • Gratis mineraalwater
  • Koelkast
  • Maaltijden alleen beschikbaar in de kamer
  • Minibar
  • Theezakjes/oploskoffie

Meer

  • Airconditioning (met klimaatregeling)
  • Bureau
  • Elke dag gratis kranten
  • Geluiddichte kamers
  • Gratis lokale gesprekken
  • Kluisje
  • Strijkijzer/strijkplank
  • Telefoon
  • Wasmachine/droger

Beleid

Inchecken

Inchecken is mogelijk vanaf: 14.00 uur; inchecken is mogelijk tot: 05.30 uur
Vroeg inchecken is onder voorbehoud van beschikbaarheid
Toeslag voor vroeg inchecken: VND 699000
Snelle incheckservice beschikbaar
Minimale leeftijd om in te checken: 18

Uitchecken

Uitchecken voor 12.00 uur
Laat uitchecken is onder voorbehoud van beschikbaarheid
Toeslag voor laat uitchecken: VND 699000
Snelle uitcheckservice beschikbaar

Speciale incheckinstructies

Deze accommodatie biedt transfers vanaf de cruiseterminal en het treinstation (hiervoor kunnen toeslagen gelden). Neem minstens 48 uur voor aankomst contact op met de accommodatie om de ophaalservice te regelen. Je vindt de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
De accommodatie brengt 3 procent in rekening voor betalingen met creditcard.
Als je verwacht buiten de reguliere inchecktijden te arriveren, dien je vooraf contact op te nemen met de accommodatie voor incheckinstructies. Een receptiemedewerker staat bij aankomst in de accommodatie op je te wachten.
Neem minstens 24 uur voor aankomst contact op met de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging om regelingen te treffen voor het inchecken.
Neem vooraf contact op met de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging als je verwacht na 05.30 uur te arriveren. 

Toegang tot accommodatie

De receptiemedewerker staat klaar om je te ontvangen

Huisdieren

Geen huisdieren toegestaan

Kinderen en extra bedden

Kinderen zijn van harte welkom.
Er zijn extra bedden beschikbaar tegen VND 799000.0 per dag.
Er zijn babybedjes beschikbaar tegen VND 699000.0 per dag.

Betalingsmethoden

Belangrijke informatie

Toeslagen

De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald. De kosten kunnen inclusief toepasselijke belastingen zijn:

  • Toeslag voor galadiner op kerstavond (24 december) per volwassene: VND 577000

We hebben alle kosten inbegrepen die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven.

Optionele extra's

  • Toeslag voor het ontbijtbuffet: ca. VND 299000 voor volwassenen en ca. VND 299000 voor kinderen
  • Parkeerkosten: VND 250000 per nacht
  • Toeslag voor vroeg inchecken: VND 699000 (onder voorbehoud van beschikbaarheid)
  • Toeslag voor laat uitchecken: VND 699000 (onder voorbehoud van beschikbaarheid)
  • Toeslag voor babybed: VND 699000.0 per dag
  • Toeslag voor extra bed: VND 799000.0 per dag
  • De accommodatie berekent een toeslag van 3 procent op betalingen met een creditcard

Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen. 

Algemene info

Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag in rekening worden gebracht.
Bij het inchecken dien je mogelijk een erkend identiteitsbewijs met foto en een creditcard, pinpas of borgsom in contanten te verstrekken voor incidentele kosten.
Speciale verzoeken worden onder voorbehoud van beschikbaarheid bij het inchecken ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten in rekening worden gebracht. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
De naam op de creditcard die bij het inchecken wordt gebruikt om incidentele kosten te dekken, dient overeen te komen met de naam in de kamerreservering.
Deze accommodatie accepteert creditcards, pinpassen en contante betalingen.
De accommodatie beschikt over de volgende veiligheidsvoorzieningen: brandblusser, rookmelder en beveiligingssysteem
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de accommodatie. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.

Overige info

Je dient vooraf te reserveren voor massagebehandelingen en spabehandelingen. Reserveringen kun je voor aankomst maken als je contact opneemt met de accommodatie via de gegevens in de boekingsbevestiging.
Alleen geregistreerde hotelgasten worden in de kamers toegelaten.
Er worden alleen vaste maaltijden in de kamer geserveerd (er is geen menu of openbare dinergelegenheid beschikbaar).

Accommodatie ook bekend onder de naam

Au Co Art Classic Hotel Hanoi
Au Co Art Classic Hotel
Au Co Art Classic Hanoi
Au Co Art Classic
Au Co Art Classic & Spa Hanoi
Au Co Art Classic Hotel & Spa Hotel
Au Co Art Classic Hotel & Spa Hanoi
Au Co Art Classic Hotel & Spa Hotel Hanoi

Veelgestelde vragen

Zijn huisdieren welkom bij Au Co Art Classic Hotel & Spa?

Nee, huisdieren zijn bij deze accommodatie niet toegestaan.

Wat kost het om bij Au Co Art Classic Hotel & Spa te parkeren?

Parkeren is mogelijk tegen een toeslag van VND 250000 per nacht.

Hoe laat kan ik inchecken bij Au Co Art Classic Hotel & Spa?

Je kunt inchecken vanaf: 14.00 uur; je kunt inchecken tot: 05.30 uur. Vroeg inchecken (afhankelijk van beschikbaarheid) is mogelijk tegen een toeslag van VND 699000.

Tot hoe laat kan ik bij Au Co Art Classic Hotel & Spa uitchecken?

Je dient uiterlijk om 12.00 uur uit te checken. Laat uitchecken (afhankelijk van beschikbaarheid) is mogelijk tegen een toeslag van VND 699000.

Waar ligt Au Co Art Classic Hotel & Spa?

Dit luxe hotel ligt in Oude Wijk, binnen 10 minuten lopen van Sint-Jozefskathedraal van Hanoi, Meer van Hoan Kiem en Avondmarkt in het Oude Kwartier van Hanoi. Ook Waterpoppentheater van Thang Long en Ngoc Son-tempel liggen binnen 15 minuten lopen. Station Hanoi ligt op 16 minuten lopen en naar Station Long Bien is het 19 minuten lopen.

Beoordelingen over Au Co Art Classic Hotel & Spa

Beoordelingen

7,8

Goed

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 24 van 62 beoordelingen
Gastenscore: 8 - Goed. 17 van 62 beoordelingen
Gastenscore: 6 - Redelijk. 12 van 62 beoordelingen
Gastenscore: 4 - Matig. 4 van 62 beoordelingen
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 5 van 62 beoordelingen

8,0/10

Netheid

8,4/10

Personeel en service

7,6/10

Voorzieningen

7,6/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

Beoordelingen

4/10 – Matig

Victoria, Ho Chi Minh City

Negatief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
I actually didn’t stay in the end. I checked in late, to find the main hotel closed up, and so I was directed to their ‘other’ building which was smaller, shabbier and didn’t even have a reception area. The bar/ restaurant was closed but due to the Covid situation I wasn’t totally surprised. My room was really run down and when I realised the door didn’t lock that was the moment I decided to leave. The man who let me in was very understanding and let me leave without charging me anything. I feel sorry for these smaller boutique hotels during this time but my safety and comfort comes first.
3 nachten verbleven in juli 2020

6/10 – Redelijk

Sebastian, Hanoi

Reisde met partner
Positief: Personeel en service
Negatief: Voorzieningen
Wie wurden aufgrund des Covid-19 umgebucht auf ein anderes Hotel der Kette. Church Boutique - nicht die gleiche Preiskategorie. Leider optisch nicht mehr so ansprechend wie das eigentlich gebuchte Hotel. Leider gab es kein warmes Wasser zum duschen ( haben es mehrmals versucht) Frühstück dafür war ansprechend
1 nacht verbleven in maart 2020

8/10 – Goed

Thaim Eng

Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
1 nacht verbleven in februari 2020

10/10 – Uitstekend

Jessie, Western Australia

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Room is so spacious and clean. Staffs are so friendly, location is so close to everything, Great dollars for value
1 nacht verbleven in februari 2020

2/10 – Ontzettend slecht

PEICHI

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Dont stay here! Lier! Not honest! Worst hotel ever

Arrive 4-5pm On31/12.hotel said the room have problem. So he gave us the room in the next hotel name Gem premier luxury hotel. The hotel said that they gave us an upgrade to a bigger and more luxury room. Which is not true at all!!!!!!(pls see the photo1-4)This room is on the 2nd floor on the left side from lift. The floor wasnt clean, the wall paper and furniture was old, and the window is facing a wall!) After that we went directly to lobby to refuse staying in that room and request to cancel it. Hotel reply that we can cancel but they wont refund any money. Which was unfair! They said the original room we booked has some prob with water and hotel was full! I checked on the web and found out that they are still selling rooms in triple price! So we called hotels.com to change us to other hotel and callcenter need to call hotel to prove what i said was true. Then the hotel lied again that i was checked in and ok with the room they offered when i still waiting at lobby for more than one hour. I waited there for callcenter to call me back for another hour and no feedback from callcenter. I gave up and the hotel said they will give us a room in au co art (and said that it was an upgrade again! Which i think it was the room i booked at first but hotel want to keep it for others to sell higher price cos its 31/12) and he will move other customer to gem premier instead. We were so tired and disappointed so we accepted.no apologize, no guilty, no service minded at all.
1 nacht verbleven in december 2019

6/10 – Redelijk

SHU-WEI

1 nacht verbleven in december 2019

2/10 – Ontzettend slecht

Frank

Reisde met familie
Negatief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten

Brug aldrig dette hotel

De laver overbookninger og sender folk over på et andet hotel som er meget under standard. Jeg havde desværre betalt på forhånd og fik beskeden at de hverken ville give afslag eller pengene tilbage. De var fuldstændig ligeglad. Handler kun om at snyde folk. Hold jer langt fra dette hotel
2 nachten verbleven in december 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Muy bien ubicado, la habitación un poco pequeña y muy antiguo el edificio
3 nachten verbleven in november 2019

10/10 – Uitstekend

Thi thu hien, paris

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in september 2019

6/10 – Redelijk

masahiro

Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten

期待しすぎない方が

スタッフは親切、食事もいい。 でも施設が… 写真はかなりの部分がフェイクです(笑) 場所はいいので、男性1人とかならそんなもんかも
1 nacht verbleven in september 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
All staff are very friendly and helpful. And location is quite nice. Many cafe, bar, restaurants near by. It’s in small alley, so quite, too. We want to come back and stay this hotel ;)
1 nacht verbleven in augustus 2019

8/10 – Goed

Silvia, Spain

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
La ubicación es perfecta, en pleno centro de Hanoi. El desayuno es variado y todo el establecimiento está limpio. Como inconveniente el tamaño del baño era bastante pequeño, al ducharte se sale todo el agua y la encimera del lavabo es tan pequeña que no puedes colocar ni un cepillo.
2 nachten verbleven in augustus 2019

8/10 – Goed

Dianne

Positief: Netheid, comfort kamer

Okay place

We arrived at 1 am and were greeted quite rudely. The one holding the key threw the key on the floor at the person who was showing us to our room, what a sure fire way of telling someone you’re not welcome. There were no welcome drinks as advertised. The rooms (we were given a free upgrade, but unfortunately it was on the old wing so it looked more outdated) had no decor, but quite comfortable. Good location, value for money. Location? 5 stars Staff: 3 stars Food: 3 stars
3 nachten verbleven in juli 2019

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
リノベーション物件のようで、エレベーターホール等は若干古く感じたが、部屋は広さも清潔感も十分だった。  利用した部屋は、バスルームがガラス張りになっており、カーテンで目隠しをするタイプだった。1人での利用は問題ないが、2人以上だと気を遣うかもしれない。  アメニティーは歯ブラシ・カミソリ・紙石鹸・コップがあり、リンスインシャンプーとボディーソープは陶器の壺に入っていた。シャワールームに壺を置く棚はないので、使用するたびにドアを開けて取る必要があった。  冷蔵庫はクローゼットの中にあったが、コードがどの電源にも届かないため、利用するには外に出すか、延長コードを利用する必要がありそう。  朝食はメインを選び、簡単な食事やフルーツ等はビュッフェスタイルだった。メインはベトナムらしいフォーやサンドウィッチ・オムレツなどがあった。  ハノイ大聖堂のすぐ近くという立地なので、旧市街のほとんどの観光地に徒歩で行くことができた。  総じてコスパの良いホテルだと感じた。
2 nachten verbleven in juli 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
街の近くですごい動きやすい立地でした。
2 nachten verbleven in juli 2019

6/10 – Redelijk

K

Positief: Netheid, voorzieningen
ルーフトップバーがなかったり(写真は嘘っぱち)、設備が壊れているのに修理していなかったり、冷蔵庫がクローゼットの中にあるのだがコンセントが繋げない状態で放置されていたり、その冷蔵庫の件をスタッフにお願いすると「使えるようにしておくので鍵かしてください」って朝言われて、夜にホテルに戻ってきたら対応すらしようとしてなかったり。 あと、シーツに口紅っぽいのがついてました。 スタッフの半分は笑顔がありいい感じで、半分は微妙な感じでした(特に、話し方がぶっきらぼうで怖い話し方のレセプショニストがいる)。ちなみにクレームとかはいれたわけでもなく、当方は礼儀はわきまえているつもりなので、普段からこんな感じの接客なのでしょう(笑)。 ウェルカムドリンクと、日本語で挨拶をしてくれるレセプショニストについては嬉しかったです。 5ヶ月前?にオープンしたばかりらしいので、安くておしゃれめなホテルに泊まれればいいやって方にはオススメです。場所も便利。 でも次また泊まりたいかと聞かれると、私は他のホテルをまず探すと思います。セールで3,000円くらいで安ければまた泊まるって感じですね。
2 nachten verbleven in juli 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Very friendly team. Warms welcoming. Very clean. Calm area
1 nacht verbleven in juni 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie, Reisde met familie en kleine kinderen
Positief: Netheid, personeel en service
1. 익스피디아에서 표시되ㄴ 지도사ㅇ 위치와 다르ㅁ 2. 베트나ㅁ 구시가지에 이ㅆㅇㅓ 위치좋음 3. 골목안쪽에 있어 취침시 조용함(차 경적소리 등 안남) 4. 이 호텔은 건물이 두개 붙어 있는데 조식먹는 건물이 옆건물에 있어 밥먹으러 옆건물로 가야함 5. 조식 맛(쌀국수)이 그때그때 차이가 있음 6. 스파는 시설이 따로 있지 않고 부르면 마사지사가 오는 시스템임 7. 청결이나 직원 서비스는 괜찮음
3 nachten verbleven in mei 2019

6/10 – Redelijk

Franziska

Reisde met partner
An sich ist das Hotel für den Preis völlig in Ordnung und die Zimmer sind echt super. Jedoch wird hier mit falschen Bildern geworben, was kaum mit der Realität in Verbindung steht.
2 nachten verbleven in mei 2019

4/10 – Matig

TOSHIKAZU

Negatief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
写真のイメージに騙された? 値段相応のホテルでした。 
2 nachten verbleven in april 2019

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
英語が分かりやすい。スタッフ親切。ハロン湾クルーズ手配してくれる。フリーwifiもちろんOK。洗濯もお願いしたし英語しゃべれたらだいたいのことは融通きくと思う。
2 nachten verbleven in april 2019

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Positief: Personeel en service
Negatief: Voorzieningen, staat van de accommodatie en faciliteiten
2 nachten verbleven in april 2019

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Reisde met een groep, Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
J'écris suivant des avis / commentaires sur les hôtels & restaurants et écrire celui sur le Au co art classic me tient à coeur car nous avons passé une EXCELLENTE semaine dans ce resort! Je like à fond! C'est un resort à taille humaine fondé par une famille de Hanoi et ouvert en dec 2018. Donc tout est neuf. Très bien conçu dans un style . , très bien aménagée! . Le Spa est excellent et nous avons bénéficié d'une promotion de 20% pour un traitement en couple. Le pied intégral! Le buffet petit-déjeuner est carrément somptueux et varié. Il y a tout ce dont on peut avoir envie. Le personnel est TRES attentionné. Ils sont vraiment aux petits soins, proactifs, efficaces bref charmants! Et tout le temps avec le sourire. On sent une bonne formation derrière tout cela. Cela aide à passer un séjour paisible. Très belle excursion. Nous avons pris la formule 2 jours avec 1 nuit sur une jonque 15 p. Nous étions 13 plus l équipage donc idéal. Les cabines sont très confortables, les repas très copieux et excellents. Notre guide Dui très bien, visites guidées très intéressantes. On recommande vivement cette agence de qualité, sérieuse et fiable
2 nachten verbleven in april 2019

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Reisde met een groep, Reisde met familie en kleine kinderen
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Wij kwam met regen aan in Hanoi, dus waren van plan een luxe hotel te boeken. Nou, dat is in ieder geval gelukt. Bij binnenkomst is iedereen meteen enorm behulpzaam en vriendelijk. Dit verandert gedurende het verblijf ook niet. Wij hebben 4 dagen in het hotel doorgebracht en hebben het, ondanks het weer, echt super gehad. Er zijn een aantal zaken die er voor ons uitsprongen; bedden zijn zacht, super badkamer met stortdouche en of bad, , massages, sauna, goed restaurant en een geweldig ontbijt. Alles liep perfect tijdens onze trip naar Halong Bay! Goede communicatie vooraf en alles was in orde. eer goed georganiseerde tour.. er. Al bij al fantastisch en de klantvriendelijkheid is ronduit goed!
2 nachten verbleven in april 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Personeel en service, voorzieningen
Negatief: Netheid
3 nachten verbleven in april 2019