Azumaya Hotel Linh Lang
Hotel met een volledig uitgeruste spa, in de buurt van Tay-meer
Fotogalerie voor Azumaya Hotel Linh Lang





Beoordelingen
8,8 op 10 –
Voortreffelijk
Populaire voorzieningen
De huidige prijs is € 41
inclusief belastingen en toeslagen
9 nov - 10 nov
Kameropties
Controleer de beschikbaarheid voor deze datums
Beschikbare filters voor kamers
3 van 3 kamers weergeven
Alle foto's voor Executive kamer laden

Executive kamer
10,0 van 10
Uitzonderlijk
(1 beoordeling)
Hoogtepunten
Klimaatregeling
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Slaapkamers
Badjassen
Een bidet
Diep bad
Bad/douchecombinatie
Alle foto's voor Deluxe kamer laden

Deluxe kamer
9,4 van 10
Uitzonderlijk
(3 beoordelingen)
Hoogtepunten
Klimaatregeling
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Slaapkamers
Bad/douchecombinatie
Een bidet
Diep bad
Een privébadkamer
Alle foto's voor Standaard kamer laden

Standaard kamer
10,0 van 10
Uitzonderlijk
(2 beoordelingen)
Hoogtepunten
Klimaatregeling
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Slaapkamers
Bad/douchecombinatie
Een bidet
Diep bad
Een privébadkamer
Misschien vind je dit ook leuk

Hanoi Daewoo Hotel
Ba Dinh
- Zwembad
- Bubbelbad
- Spa
- Kinderzwembad
8.8 van 10, Uitstekend, 1.009 beoordelingen
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

26 Linh Lang, Ba Dinh, Hanoi
Over deze accommodatie
Azumaya Hotel Linh Lang
Vergelijkbare accommodaties

Azumaya Hotel Kim Mã 3
Azumaya Hotel Kim Mã 3
- Gratis wifi
- Ontbijt beschikbaar
- Wasservice
- Schoonmaakservice
8.6 van 10, Uitstekend, 15 beoordelingen
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Optionele extra's
- De accommodatie berekent een toeslag op betalingen met een creditcard
Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar die handelt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag in rekening worden gebracht.
Bij het inchecken dien je mogelijk een erkend identiteitsbewijs met foto en een creditcard, pinpas of borgsom in contanten te verstrekken voor incidentele kosten.
Speciale verzoeken worden onder voorbehoud van beschikbaarheid bij het inchecken ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten in rekening worden gebracht. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards en contante betalingen.
Contactloos betalen is mogelijk
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Accommodatie ook bekend onder de naam
Azumaya Hotel Linh Lang Hanoi
Azumaya Linh Lang Hanoi
Azumaya Linh Lang
Azumaya Hotel Linh Lang Hotel
Azumaya Hotel Linh Lang Hanoi
Azumaya Hotel Linh Lang Hotel Hanoi
Veelgestelde vragen
Beoordelingen over Azumaya Hotel Linh Lang
Beoordelingen
8,8
Uitstekend
8,8/10
Netheid
9,2/10
Personeel en service
8,8/10
Voorzieningen
8,4/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
8,6/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
29 sep 2025
Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
8 nachten verbleven in september 2025
10/10 – Uitstekend
Toru, TOKYO
27 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Toru
1 nacht verbleven in september 2025
8/10 – Goed
TOSHIKATSU
19 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
TOSHIKATSU
3 nachten verbleven in september 2025
10/10 – Uitstekend
SATOSHI
19 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
SATOSHI
5 nachten verbleven in september 2025
8/10 – Goed
HIROYUKI
23 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
HIROYUKI
3 nachten verbleven in augustus 2025
10/10 – Uitstekend
GO
Reisde met een groep
21 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
GO
3 nachten verbleven in augustus 2025
10/10 – Uitstekend
Naoki
9 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Naoki
3 nachten verbleven in juli 2025
10/10 – Uitstekend
Hideto
7 aug 2025
Hideto
2 nachten verbleven in juli 2025
8/10 – Goed
?
5 jul 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
?
3 nachten verbleven in juni 2025
10/10 – Uitstekend
Toru, TOKYO
5 jul 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Toru
1 nacht verbleven in juli 2025
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
Zakenreiziger
30 jun 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
9 nachten verbleven in juni 2025
10/10 – Uitstekend
tomoyuki
Zakenreiziger
11 jun 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
tomoyuki
4 nachten verbleven in juni 2025
10/10 – Uitstekend
Shota
11 jun 2025
Shota
1 nacht verbleven in mei 2025
8/10 – Goed
SATOSHI
29 mei 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
SATOSHI
5 nachten verbleven in mei 2025
10/10 – Uitstekend
Hiroyuki
24 mei 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Hiroyuki
1 nacht verbleven in mei 2025
10/10 – Uitstekend
Toru, TOKYO
12 mei 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Toru
2 nachten verbleven in mei 2025
8/10 – Goed
??
4 mei 2025
Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
??
3 nachten verbleven in april 2025
10/10 – Uitstekend
HIROYUKI
28 apr 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
HIROYUKI
3 nachten verbleven in april 2025
8/10 – Goed
Akira
Zakenreiziger
11 apr 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Akira
1 nacht verbleven in april 2025
8/10 – Goed
Naoki
6 apr 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Naoki
4 nachten verbleven in maart 2025
10/10 – Uitstekend
fumio
Zakenreiziger
3 apr 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
fumio
2 nachten verbleven in februari 2025
8/10 – Goed
Takeshi
26 mrt 2025
Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
Takeshi
3 nachten verbleven in maart 2025
10/10 – Uitstekend
SATOSHI
Zakenreiziger
19 mrt 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
SATOSHI
4 nachten verbleven in maart 2025
10/10 – Uitstekend
Toru, TOKYO
9 mrt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Toru
2 nachten verbleven in maart 2025
8/10 – Goed
RYOSUKE
4 mrt 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
RYOSUKE
3 nachten verbleven in februari 2025















