Blue Hanoi Hotel
Hotel met een restaurant, in de buurt van Meer van Hoan Kiem
Kies datums om prijzen te bekijken
Fotogalerie voor Blue Hanoi Hotel





Beoordelingen
9,4 op 10 –
Uitzonderlijk
Populaire voorzieningen
Kameropties
Beschikbare filters voor kamers
3 van 3 kamers weergeven
Alle foto's voor Superior tweepersoonskamer laden

Superior tweepersoonskamer
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Airconditioning
Lcd-televisie
Verduisterende gordijnen
Bad/douchecombinatie
Privébadkamer
Diep bad
Een bidet
Alle foto's voor Deluxe tweepersoonskamer, 1 queensize bed laden

Deluxe tweepersoonskamer, 1 queensize bed
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Airconditioning
Een gratis babybed
Lcd-televisie
Verduisterende gordijnen
Bad/douchecombinatie
Privébadkamer
Diep bad
Alle foto's voor Executive kamer, 1 twee- of 2 eenpersoonsbedden laden

Executive kamer, 1 twee- of 2 eenpersoonsbedden
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Airconditioning
Lcd-televisie
Verduisterende gordijnen
Bad/douchecombinatie
Privébadkamer
Diep bad
Een bidet
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

86 Mai Hac De street, Hai Ba Trung dist., Hanoi
Over deze accommodatie
Vergelijkbare accommodaties

Luxor Boutique Hotel
Luxor Boutique Hotel
- Gratis wifi
- Restaurant
- Airconditioning
- Zakelijke services
8.2 van 10, Zeer goed, 25 beoordelingen
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Optionele extra's
- Toeslag voor het uitgebreid ontbijt: ca. VND 140000 per persoon
- Toeslag voor luchthavenshuttle: VND 400000 per voertuig (enkele reis)
- Toeslag voor parkeren in de buurt: VND 250000 per dag (op 500 meter afstand)
- Toeslag voor extra bed: VND 300000.0 per dag
Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar die handelt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag in rekening worden gebracht.
Bij het inchecken dien je mogelijk een erkend identiteitsbewijs met foto en een creditcard, pinpas of borgsom in contanten te verstrekken voor incidentele kosten.
Speciale verzoeken worden onder voorbehoud van beschikbaarheid bij het inchecken ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten in rekening worden gebracht. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards en contante betalingen.
Houd er rekening mee dat culturele normen en het gastenbeleid per land en per accommodatie kunnen verschillen. De gegeven beleidsregels zijn verstrekt door de accommodatie.
Bij boeking van een tarief inclusief ontbijt geldt voor kinderen onder de 12 jaar een extra ontbijttoeslag als zij een bed delen met volwassenen.
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
Alleen geregistreerde hotelgasten worden in de kamers toegelaten.
Accommodatie ook bekend onder de naam
Blue Hanoi
Blue Hanoi Hotel Hotel
Blue Hanoi Hotel Hanoi
Blue Hanoi Hotel Hotel Hanoi
Veelgestelde vragen
Beoordelingen over Blue Hanoi Hotel
Beoordelingen
9,4
Uitzonderlijk
9,8/10
Netheid
9,8/10
Personeel en service
9,6/10
Voorzieningen
9,6/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
10/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
15 apr 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in april 2025
10/10 – Uitstekend
Thi helene
18 nov 2023
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Séjour au calme




Thi helene
1 nacht verbleven in november 2023
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
Zakenreiziger
20 jan 2020
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in januari 2020
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
1 jan 2020
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in december 2019
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
Reisde met familie
27 dec 2019
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in december 2019
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
22 dec 2019
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in december 2019
10/10 – Uitstekend
Tim
25 aug 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Clean room and very helpful staff
Tim
1 nacht verbleven in augustus 2019
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
30 mei 2019
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in mei 2019
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
27 mei 2019
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in mei 2019
10/10 – Uitstekend
TAEJEONG
26 mrt 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
blue hanoi hotel추천합니다
TAEJEONG
2 nachten verbleven in maart 2019
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
20 mrt 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
コスパ良し
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in maart 2019
10/10 – Uitstekend
Jeremy, Lao Cai
15 okt 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Jeremy
4 nachten verbleven in oktober 2018
10/10 – Uitstekend
Phoo, Japan
22 sep 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
おもてなしのホテル
Phoo
6 nachten verbleven in september 2018
8/10 – Goed
Liam
13 nov 2017
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Highly recommended
Liam
2 nachten verbleven in november 2017