La Casa Hanoi Hotel
Hotel aan een meer in Hanoi, met 2 restaurants, bij het congrescentrum
Fotogalerie voor La Casa Hanoi Hotel





Beoordelingen
8,8 op 10 –
Voortreffelijk
Populaire voorzieningen
Kameropties
Controleer de beschikbaarheid voor deze datums
Beschikbare filters voor kamers
6 van 6 kamers weergeven
Alle foto's voor Junior Suite laden

Junior Suite
Alle foto's voor Deluxe kamer laden

Deluxe kamer
8,6 van 10
Voortreffelijk
(7 beoordelingen)
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Airconditioning
Aangrenzende kamers beschikbaar
Lcd-televisie
Verduisterende gordijnen
Badjassen
Een haardroger
Een minibar
Alle foto's voor Premium kamer laden

Premium kamer
10,0 van 10
Uitzonderlijk
(1 beoordeling)
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Airconditioning
Aangrenzende kamers beschikbaar
Lcd-televisie
Verduisterende gordijnen
Een haardroger
Een minibar
Waterkoker
Alle foto's voor Junior kamer laden

Junior kamer
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Airconditioning
Aangrenzende kamers beschikbaar
Lcd-televisie
Verduisterende gordijnen
Badjassen
Een haardroger
Een minibar
Alle foto's voor Deluxe Room laden

Deluxe Room
Alle foto's voor Premium Room laden

Premium Room
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

17 Pham Dinh Ho Street, Hai Ba Trung District, Hanoi, 10000
Over deze accommodatie
La Casa Hanoi Hotel
Vergelijkbare accommodaties

Hanoi Paon Hotel & Spa
Hanoi Paon Hotel & Spa
- Zwembad
- Spa
- Gratis wifi
- Restaurant
9.4 van 10, Uitzonderlijk, 75 beoordelingen
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Optionele extra's
- Toeslag voor het ontbijtbuffet: ca. VND 320000 voor volwassenen en ca. VND 200000 voor kinderen
- Toeslag voor luchthavenshuttle: VND 750000 per voertuig (enkele reis, passagierscapaciteit: 2)
- Parkeerkosten: VND 150000 per nacht
- Toeslag voor extra bed: VND 650000.0 per dag
Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar die handelt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag in rekening worden gebracht.
Bij het inchecken dien je mogelijk een erkend identiteitsbewijs met foto en een creditcard, pinpas of borgsom in contanten te verstrekken voor incidentele kosten.
Speciale verzoeken worden onder voorbehoud van beschikbaarheid bij het inchecken ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten in rekening worden gebracht. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards. Let op: contante betalingen zijn niet toegestaan.
Contactloos betalen is mogelijk
De accommodatie beschikt over de volgende veiligheidsvoorzieningen: brandblusser, rookmelder, beveiligingssysteem, EHBO-doos en raambeveiliging
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
Aangrenzende kamers kunnen aangevraagd worden, afhankelijk van beschikbaarheid. Informeer rechtstreeks bij de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
In deze accommodatie zijn huisdieren en assistentiedieren niet toegestaan.
Accommodatie ook bekend onder de naam
Casa Hanoi Hotel
Casa Hanoi
La Casa Hanoi Hotel Hotel
La Casa Hanoi Hotel Hanoi
La Casa Hanoi Hotel Hotel Hanoi
Veelgestelde vragen
Beoordelingen
Beoordelingen over La Casa Hanoi Hotel
8,8
Uitstekend
9,0
Netheid
7,6
Locatie
9,2
Personeel en service
8,8
Milieuvriendelijkheid
8,4
Staat van de accommodatie en faciliteiten
Beoordelingen
26 dec 2025
Negatief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
4 nachten verbleven in december 2025
10/10 – Uitstekend
康裕
Reisde met familie en kleine kinderen
4 dec 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
康裕
2 nachten verbleven in november 2025
10/10 – Uitstekend
MOTOHIRO
Reisde met partner
23 jul 2025
Positief: Voorzieningen
MOTOHIRO
2 nachten verbleven in juli 2025
8/10 – Goed
Kirsty
Reisde met familie
21 apr 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Good location, pretty pool, expensive laundry!
Kirsty
2 nachten verbleven in april 2025
10/10 – Uitstekend
Kirvyn
17 apr 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Kirvyn
1 nacht verbleven in april 2025
8/10 – Goed
Christine Bakken
4 apr 2025
Christine Bakken
1 nacht verbleven in maart 2025
10/10 – Uitstekend
Jørund
18 mrt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Jørund
2 nachten verbleven in maart 2025
8/10 – Goed
Magnus
28 dec 2024
Magnus
2 nachten verbleven in december 2024
2/10 – Ontzettend slecht
Jade
13 sep 2024
Jade
1 nacht verbleven in september 2024
4/10 – Matig
Geverifieerde reiziger
Reisde met familie
7 sep 2024
Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Very basic room. Poor service on arrival
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in september 2024
10/10 – Uitstekend
Marc-Anthony
11 aug 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Tout s’est très bien passé
Marc-Anthony
1 nacht verbleven in augustus 2024
10/10 – Uitstekend
Jan
Reisde met familie
27 mei 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Jan
2 nachten verbleven in mei 2024
6/10 – Redelijk
ilroh
31 mrt 2024
ilroh
3 nachten verbleven in maart 2024
6/10 – Redelijk
Pamela
Reisde met een groep
21 feb 2024
Positief: Personeel en service
Pamela
1 nacht verbleven in februari 2024
6/10 – Redelijk
Elizabeth
Reisde met familie
6 jan 2024
Positief: Voorzieningen
Elizabeth
1 nacht verbleven in januari 2024
4/10 – Matig
Michael Andrew
2 jan 2024
Positief: Netheid
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Michael Andrew
2 nachten verbleven in december 2023
8/10 – Goed
Carol
Reisde met een groep
9 dec 2023
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Carol
2 nachten verbleven in december 2023
10/10 – Uitstekend
Hamish
20 sep 2023
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Hamish
1 nacht verbleven in september 2023
8/10 – Goed
Tam
17 aug 2023
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Tam
1 nacht verbleven in augustus 2023
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
17 jun 2023
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in juni 2023
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
Zakenreiziger
12 nov 2022
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
3 night Business Stay
Geverifieerde reiziger
3 nachten verbleven in november 2022
10/10 – Uitstekend
Joseph
Reisde met partner
12 aug 2022
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Joseph
3 nachten verbleven in augustus 2022
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
5 apr 2021
Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
Geverifieerde reiziger
6 nachten verbleven in maart 2021
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
Reisde met een groep
11 sep 2020
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in juli 2020
8/10 – Goed
Yong
1 aug 2020
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Yong
1 nacht verbleven in juli 2020








