Fotogalerie voor Meritel Hanoi





VIP Access
Beoordelingen
9,8 op 10 –
Uitzonderlijk
Populaire voorzieningen
Als lid krijg je meer
- Bespaar 15% of meer op geselecteerde VIP Access-accommodaties als je het Silver-niveau of hoger behaalt
- Geniet van topkwaliteit en uitstekende service
- Krijg een voordeel tijdens je verblijf bij geselecteerde accommodaties, plus gratis kamerupgrades, vroeg inchecken en laat uitchecken indien beschikbaar.
Kameropties
Controleer de beschikbaarheid voor deze datums
Beschikbare filters voor kamers
8 van 8 kamers weergeven
Alle foto's voor Superior kamer, 1 twee- of 2 eenpersoonsbedden, geen ramen laden

Superior kamer, 1 twee- of 2 eenpersoonsbedden, geen ramen
9,4 van 10
Uitzonderlijk
(13 beoordelingen)
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Individueel gemeubileerd
Individueel gedecoreerd
Airconditioning
Een gratis babybed
Flatscreentelevisie
Kussenkeuzemenu
Luxe beddengoed
Alle foto's voor Deluxe tweepersoonskamer, 1 queensize bed laden

Deluxe tweepersoonskamer, 1 queensize bed
9,0 van 10
Fantastisch
(8 beoordelingen)
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Individueel gemeubileerd
Individueel gedecoreerd
Airconditioning
Een gratis babybed
Flatscreentelevisie
Kussenkeuzemenu
Luxe beddengoed
Alle foto's voor Junior tweepersoonskamer laden

Junior tweepersoonskamer
Hoogtepunten
Een balkon
Geluidsisolatie
Individueel gemeubileerd
Individueel gedecoreerd
Airconditioning
Een gratis babybed
Flatscreentelevisie
Kussenkeuzemenu
Alle foto's voor Executive tweepersoonskamer laden

Executive tweepersoonskamer
9,8 van 10
Uitzonderlijk
(7 beoordelingen)
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Individueel gemeubileerd
Individueel gedecoreerd
Airconditioning
Een gratis babybed
Flatscreentelevisie
Kussenkeuzemenu
Luxe beddengoed
Alle foto's voor Kamer (Meritel Suite) laden

Kamer (Meritel Suite)
9,0 van 10
Fantastisch
(2 beoordelingen)
Hoogtepunten
Een balkon
Geluidsisolatie
Individueel gemeubileerd
Individueel gedecoreerd
Airconditioning
Een gratis babybed
Flatscreentelevisie
Kussenkeuzemenu
Alle foto's voor Familie suite, kamers met tussendeur laden

Familie suite, kamers met tussendeur
10,0 van 10
Uitzonderlijk
(2 beoordelingen)
Hoogtepunten
Een balkon
Geluidsisolatie
Individueel gemeubileerd
Individueel gedecoreerd
Airconditioning
Een gratis babybed
Flatscreentelevisie
Kussenkeuzemenu
Alle foto's voor Kamer (Grand Terrace) laden

Kamer (Grand Terrace)
10,0 van 10
Uitzonderlijk
(1 beoordeling)
Hoogtepunten
Een binnenplaats
Een buitenspeelplaats
Een vlonderterras/patio
Geluidsisolatie
Individueel gemeubileerd
Individueel gedecoreerd
Airconditioning
Een gratis babybed
Alle foto's voor Luxe tweepersoonskamer laden

Luxe tweepersoonskamer
10,0 van 10
Uitzonderlijk
(2 beoordelingen)
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Individueel gemeubileerd
Individueel gedecoreerd
Airconditioning
Flatscreentelevisie
Kussenkeuzemenu
Luxe beddengoed
Italiaanse Frette-lakens
Misschien vind je dit ook leuk

Hanoi Solis Hotel
Oude Wijk
- Zwembad
- Ontbijt inbegrepen
- Spa
- Gratis wifi
10.0 van 10, Uitzonderlijk, 23 beoordelingen
De prijs is € 85
inclusief belastingen en toeslagen
6 okt - 7 okt
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

153 Hang Bong, Hoan Kiem District, Hanoi, 10000
Over deze accommodatie
Meritel Hanoi
Vergelijkbare accommodaties

GRAND HOTEL du LAC Hanoi
GRAND HOTEL du LAC Hanoi
- Zwembad
- Ontbijt inbegrepen
- Spa
- Gratis wifi
9.8 van 10, Uitzonderlijk, 574 beoordelingen
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Optionele extra's
- Toeslag voor het ontbijtbuffet: ca. VND 300000 voor volwassenen en ca. VND 150000 voor kinderen
- Toeslag voor luchthavenshuttle: VND 550000 per voertuig (enkele reis, passagierscapaciteit: 2)
- Toeslag voor parkeren in de buurt: VND 250000 per dag (op 50 meter afstand)
- Vroeg inchecken is tegen een toeslag mogelijk (onder voorbehoud van beschikbaarheid)
- Laat uitchecken is tegen een toeslag mogelijk (onder voorbehoud van beschikbaarheid)
- Toeslag voor extra bed: VND 1000000.0 per dag
Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar die handelt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag in rekening worden gebracht.
Bij het inchecken dien je mogelijk een erkend identiteitsbewijs met foto en een creditcard, pinpas of borgsom in contanten te verstrekken voor incidentele kosten.
Speciale verzoeken worden onder voorbehoud van beschikbaarheid bij het inchecken ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten in rekening worden gebracht. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
De naam op de creditcard die bij het inchecken wordt gebruikt om incidentele kosten te dekken, dient overeen te komen met de naam in de kamerreservering.
Deze accommodatie accepteert creditcards en contante betalingen.
Deze accommodatie heeft buitenruimtes, zoals balkons, patio's en terrassen, die mogelijk niet geschikt zijn voor kinderen. We raden aan om in geval van twijfel vóór aankomst de accommodatie te contacteren en te vragen of ze een geschikte kamer voor je hebben.
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
Je dient vooraf te reserveren voor massagebehandelingen en spabehandelingen. Reserveringen kun je voor aankomst maken als je contact opneemt met de accommodatie via de gegevens in de boekingsbevestiging.
In deze accommodatie zijn huisdieren en assistentiedieren niet toegestaan.
Accommodatie ook bekend onder de naam
Meritel Hanoi Hotel
Meritel Hanoi Hanoi
Meritel Hanoi Hotel Hanoi
Veelgestelde vragen
Beoordelingen over Meritel Hanoi
Beoordelingen
9,8
Uitzonderlijk
9,8/10
Netheid
9,8/10
Personeel en service
9,6/10
Voorzieningen
9,6/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
9,4/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
Reisde met een groep
18 sep 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
8 nachten verbleven in september 2024
10/10 – Uitstekend
Buddhika
Reisde met een groep
23 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Buddhika
3 nachten verbleven in september 2025
10/10 – Uitstekend
AKANE
Reisde met partner
23 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten




AKANE
2 nachten verbleven in september 2025
10/10 – Uitstekend
Olivia
Reisde met een groep
21 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Olivia
2 nachten verbleven in september 2025
10/10 – Uitstekend
Dawn
Reisde met partner
20 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Dawn
5 nachten verbleven in september 2025
10/10 – Uitstekend
Sacha, Exmouth
9 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Sacha
4 nachten verbleven in september 2025
10/10 – Uitstekend
James
4 sep 2025
James
1 nacht verbleven in augustus 2025
8/10 – Goed
Jeffrey
Reisde met partner
2 sep 2025
Positief: Voorzieningen
Jeffrey
4 nachten verbleven in augustus 2025
10/10 – Uitstekend
Krishneal
2 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Krishneal
3 nachten verbleven in augustus 2025
10/10 – Uitstekend
Alberto, Pinerolo
Reisde met partner
1 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten

Alberto
1 nacht verbleven in augustus 2025
10/10 – Uitstekend
Krishneal
Reisde met partner
1 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Krishneal
1 nacht verbleven in augustus 2025
10/10 – Uitstekend
HIROAKI
Reisde met familie
30 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
HIROAKI
4 nachten verbleven in augustus 2025
10/10 – Uitstekend
Luca
Reisde met partner
28 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Luca
3 nachten verbleven in augustus 2025
10/10 – Uitstekend
翠
Reisde met partner
25 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
翠
1 nacht verbleven in augustus 2025
10/10 – Uitstekend
Hoa
19 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Hoa
3 nachten verbleven in augustus 2025
10/10 – Uitstekend
Shota, Shiraoigun Shiraoityou
16 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Shota
3 nachten verbleven in augustus 2025
10/10 – Uitstekend
Alberto, Pinerolo
Reisde met partner
15 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten

Alberto
4 nachten verbleven in augustus 2025
10/10 – Uitstekend
Richard, Nuneaton
13 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Richard
5 nachten verbleven in augustus 2025
10/10 – Uitstekend
Lydia
12 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Lydia
3 nachten verbleven in augustus 2025
10/10 – Uitstekend
Sandi
Reisde met een groep
10 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Sandi
1 nacht verbleven in augustus 2025
10/10 – Uitstekend
Antoinette
Reisde met partner
9 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Antoinette
2 nachten verbleven in augustus 2025
10/10 – Uitstekend
Maria
6 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Maria
2 nachten verbleven in augustus 2025
10/10 – Uitstekend
Kelly
Reisde met partner
6 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten




Kelly
12 nachten verbleven in juli 2025
10/10 – Uitstekend
Frederic
Reisde met familie
5 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Frederic
13 nachten verbleven in juli 2025
10/10 – Uitstekend
stuart
4 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
stuart
3 nachten verbleven in juli 2025