Rising Dragon Estate Hotel
Hotel met een restaurant, op 9 minuten lopen van Sint-Jozefskathedraal van Hanoi
Fotogalerie voor Rising Dragon Estate Hotel





Beoordelingen
8,0 op 10 –
Zeer goed
Populaire voorzieningen
De huidige prijs is € 35
inclusief belastingen en toeslagen
14 nov - 15 nov
Kameropties
Controleer de beschikbaarheid voor deze datums
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

17 Nguyen Van To Street, Hoan Kiem District, Hanoi, 10000
Over deze accommodatie
Rising Dragon Estate Hotel
Vergelijkbare accommodaties

Queen Cafe Hotel & Pub
Queen Cafe Hotel & Pub
- Gratis wifi
- Restaurant
- Airconditioning
- Wasservice
9.4 van 10, Uitzonderlijk, 34 beoordelingen
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Optionele extra's
- Toeslag voor luchthavenshuttle: VND 450000 per voertuig (enkele reis)
Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar die handelt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag in rekening worden gebracht.
Bij het inchecken dien je mogelijk een erkend identiteitsbewijs met foto en een creditcard, pinpas of borgsom in contanten te verstrekken voor incidentele kosten.
Speciale verzoeken worden onder voorbehoud van beschikbaarheid bij het inchecken ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten in rekening worden gebracht. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards.
Deze accommodatie heeft buitenruimtes, zoals balkons, patio's en terrassen, die mogelijk niet geschikt zijn voor kinderen. We raden aan om in geval van twijfel vóór aankomst de accommodatie te contacteren en te vragen of ze een geschikte kamer voor je hebben.
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Accommodatie ook bekend onder de naam
Rising Dragon Estate
Rising Dragon Estate Hanoi
Rising Dragon Estate Hotel
Rising Dragon Estate Hotel Hanoi
Rising Dragon Estate
Rising Dragon Estate Hotel Hotel
Rising Dragon Estate Hotel Hanoi
Rising Dragon Estate Hotel Hotel Hanoi
Veelgestelde vragen
Beoordelingen
Beoordelingen over Rising Dragon Estate Hotel
8,0
Zeer goed
8,4
Netheid
8,0
Locatie
8,8
Personeel en service
6,0
Milieuvriendelijkheid
7,6
Staat van de accommodatie en faciliteiten
Beoordelingen
1 feb 2014
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten, comfort kamer
4/10 – Matig
jeroenpauline, Epe
12 jul 2013
Positief: Netheid
Negatief: Personeel en service
niet doen er zijn leukere en betere hotels
jeroenpauline
8/10 – Goed
Tomas
2 mei 2025
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Negatief: Personeel en service
Tomas
5 nachten verbleven in april 2025
6/10 – Redelijk
Geverifieerde reiziger
20 mrt 2025
Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in maart 2025
6/10 – Redelijk
Kathleen
24 feb 2025
Positief: Personeel en service
Kathleen
2 nachten verbleven in februari 2025
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
10 jan 2025
Positief: Netheid, personeel en service
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in januari 2025
10/10 – Uitstekend
Kagatsume
Reisde met partner, Reisde met familie
4 nov 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Kagatsume
3 nachten verbleven in november 2024
6/10 – Redelijk
Vincent
Zakenreiziger
5 mrt 2024
Positief: Netheid, personeel en service
Negatief: Voorzieningen, staat van de accommodatie en faciliteiten
Vincent
6 nachten verbleven in februari 2024
2/10 – Ontzettend slecht
Adriana
Reisde met familie
15 feb 2024
Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Not even if they pay you




Adriana
1 nacht verbleven in februari 2024
10/10 – Uitstekend
Rohitkumar
28 mrt 2023
Positief: Netheid, personeel en service
Rohitkumar
2 nachten verbleven in maart 2023
2/10 – Ontzettend slecht
Hideyuki
20 jul 2022
Negatief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
深夜着の場合は連絡しておいた方が良いかも
Hideyuki
1 nacht verbleven in juli 2022
2/10 – Ontzettend slecht
Soheila
28 feb 2017
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Soheila
8/10 – Goed
Wira, SG
22 jan 2017
Positief: Personeel en service
Wira
4/10 – Matig
kenny
4 nov 2016
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Disappoiment
kenny
8/10 – Goed
Anonym, Italien
26 okt 2016
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Angenehmer Aufenthalt im Zentrum von Hanoi
Anonym
6/10 – Redelijk
niannian
22 sep 2016
酒店服务可以,但是环境一般
niannian
6/10 – Redelijk
Geverifieerde reiziger
2 sep 2016
Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
6/10 – Redelijk
Ingrid, Sydney, Aus
11 aug 2016
Positief: Netheid, personeel en service
Affordable location, note on bathroom
Ingrid
4/10 – Matig
Geverifieerde reiziger
8 aug 2016
Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
9 jul 2016
Positief: Netheid, personeel en service
It is a very small hotel, yet carefully decorated
Geverifieerde reiziger
8/10 – Goed
Oda
27 jun 2016
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Cheap, clean, nice.
Oda
6/10 – Redelijk
Geverifieerde reiziger
23 jun 2016
Positief: Netheid
Geverifieerde reiziger
8/10 – Goed
Annette, Australia
11 jun 2016
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Excellent service and clean
Annette
10/10 – Uitstekend
Carl
17 mei 2016
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Carl
4/10 – Matig
Geverifieerde reiziger
15 mei 2016
Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer








