Sakura Hotel 3
Hotel aan een meer met een sauna bij een winkelcentrum in Hanoi
Kies datums om prijzen te bekijken
Fotogalerie voor Sakura Hotel 3





Populaire voorzieningen
De huidige prijs is € 54
inclusief belastingen en toeslagen
6 aug - 7 aug
Kameropties
Beschikbare filters voor kamers
2 van 2 kamers weergeven
Alle foto's voor Superior kamer, roken laden

Superior kamer, roken
Hoogtepunten
Airconditioning
Een koelkast
Lcd-televisie
Slaapkamers
Badjassen
Een haardroger
Bad/douchecombinatie
Een privébadkamer
Alle foto's voor Superior tweepersoonskamer, niet-roken laden

Superior tweepersoonskamer, niet-roken
9,0 van 10
Fantastisch
(6 beoordelingen)
Hoogtepunten
Airconditioning
Een koelkast
Lcd-televisie
Slaapkamers
Badjassen
Een haardroger
Bad/douchecombinatie
Een privébadkamer
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

609, Kim Ma Street, Ba Dinh District, Hanoi
Over deze accommodatie
Vergelijkbare accommodaties

HOTEL YAH HANOI
HOTEL YAH HANOI
- Gratis wifi
- Restaurant
- Airconditioning
- Ontbijt beschikbaar
9.2 van 10, Fantastisch, 151 beoordelingen
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Optionele extra's
- Toeslag voor luchthavenshuttle: VND 796950 per voertuig (enkele reis)
- Vroeg inchecken is tegen een toeslag mogelijk (onder voorbehoud van beschikbaarheid)
- Laat uitchecken is tegen een toeslag mogelijk (onder voorbehoud van beschikbaarheid)
Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar die handelt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag in rekening worden gebracht.
Bij het inchecken dien je mogelijk een erkend identiteitsbewijs met foto en een creditcard, pinpas of borgsom in contanten te verstrekken voor incidentele kosten.
Speciale verzoeken worden onder voorbehoud van beschikbaarheid bij het inchecken ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten in rekening worden gebracht. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards. Let op: contante betalingen zijn niet toegestaan.
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
Echtparen die een kamer willen delen, dienen te bewijzen dat zij gehuwd zijn.
Accommodatie ook bekend onder de naam
Sakura Hotel 3 Hanoi
Sakura 3 Hanoi
Sakura Hotel 3 Hotel
Sakura Hotel 3 Hanoi
Sakura Hotel 3 Hotel Hanoi
Veelgestelde vragen
Beoordelingen over Sakura Hotel 3
Beoordelingen
8,2
Zeer goed
8,0/10
Netheid
8,4/10
Personeel en service
7,2/10
Voorzieningen
7,6/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
7,6/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
Zakenreiziger
30 apr 2025
Positief: Personeel en service
1 nacht verbleven in april 2025
8/10 – Goed
Hiroki
21 apr 2025
Hiroki
1 nacht verbleven in april 2025
8/10 – Goed
HIRONORI
20 apr 2025
HIRONORI
3 nachten verbleven in april 2025
10/10 – Uitstekend
Hideki
Zakenreiziger
2 apr 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Hideki
2 nachten verbleven in maart 2025
10/10 – Uitstekend
Torahiko
9 mrt 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Torahiko
5 nachten verbleven in februari 2025
6/10 – Redelijk
??
Zakenreiziger
17 jan 2025
Positief: Personeel en service
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
??
8 nachten verbleven in december 2024
10/10 – Uitstekend
HIDEKO
Zakenreiziger
10 jan 2025
Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
HIDEKO
2 nachten verbleven in januari 2025
10/10 – Uitstekend
TADASHI
8 jan 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
TADASHI
2 nachten verbleven in januari 2025
10/10 – Uitstekend
KAZUYUKI
4 jan 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
KAZUYUKI
8 nachten verbleven in december 2024
10/10 – Uitstekend
TOSHIMI, suita
3 jan 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
TOSHIMI
4 nachten verbleven in december 2024
8/10 – Goed
MASANORI
Zakenreiziger
22 dec 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
MASANORI
8 nachten verbleven in december 2024
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
22 dec 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
3 nachten verbleven in december 2024
10/10 – Uitstekend
YASUO
28 nov 2024
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
YASUO
2 nachten verbleven in november 2024
10/10 – Uitstekend
HIROFUMI
Zakenreiziger
26 nov 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
HIROFUMI
1 nacht verbleven in november 2024
8/10 – Goed
Meili
Zakenreiziger
18 nov 2024
Positief: Personeel en service
Meili
4 nachten verbleven in november 2024
6/10 – Redelijk
Takeyoshi
Zakenreiziger
31 okt 2024
Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid
Takeyoshi
1 nacht verbleven in oktober 2024
10/10 – Uitstekend
KAZUYUKI
19 okt 2024
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
KAZUYUKI
2 nachten verbleven in oktober 2024
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
Zakenreiziger
13 okt 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
朝食が美味しい

Geverifieerde reiziger
13 nachten verbleven in september 2024
6/10 – Redelijk
Ueda
Reisde met partner
23 sep 2024
Positief: Netheid
Ueda
1 nacht verbleven in juni 2024
8/10 – Goed
Yuko
31 aug 2024
Yuko
2 nachten verbleven in augustus 2024
8/10 – Goed
Masami
Zakenreiziger
4 jun 2024
Positief: Netheid, personeel en service
Masami
10 nachten verbleven in mei 2024
10/10 – Uitstekend
ISHIBASHI
1 apr 2024
ISHIBASHI
1 nacht verbleven in maart 2024
10/10 – Uitstekend
ISHIBASHI
30 mrt 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
ISHIBASHI
2 nachten verbleven in maart 2024
10/10 – Uitstekend
TAKASHI
Zakenreiziger
21 mrt 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
TAKASHI
2 nachten verbleven in maart 2024
4/10 – Matig
Nobuhiko
Zakenreiziger
27 dec 2023
Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Nobuhiko
4 nachten verbleven in december 2023