Sakura Hotel 3

3.0-sterrenaccommodatie
Hotel aan een meer met een sauna bij een winkelcentrum in Hanoi

Kies datums om prijzen te bekijken

Fotogalerie voor Sakura Hotel 3

Spa
Lobby
Spa
Luchtfoto
Interieur

Populaire voorzieningen

  • Bubbelbad
  • Roomservice
  • Receptie 24/7
  • Airconditioning
  • Schoonmaakservice
  • Wasservice
De huidige prijs is € 54
inclusief belastingen en toeslagen
6 aug - 7 aug

Kameropties

Beschikbare filters voor kamers
2 van 2 kamers weergeven

Superior kamer, roken

Hoogtepunten

Airconditioning
Een koelkast
Lcd-televisie
Slaapkamers
Badjassen
Een haardroger
Bad/douchecombinatie
Een privébadkamer
  • 18 m²
  • Max. aantal: 2
  • 1 tweepersoonsbed

Superior tweepersoonskamer, niet-roken

9,0 van 10
Fantastisch
(6 beoordelingen)

Hoogtepunten

Airconditioning
Een koelkast
Lcd-televisie
Slaapkamers
Badjassen
Een haardroger
Bad/douchecombinatie
Een privébadkamer
  • 18 m²
  • Max. aantal: 2
  • 1 queensize bed
Mod logo
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!

Over deze buurt

Kaart
609, Kim Ma Street, Ba Dinh District, Hanoi

In de buurt

  • Lotte Center Hanoi - 8 min. lopen - 0.7 km
  • Tay-meer - 3 min. rijden - 2.6 km
  • Mausoleum van Ho Chi Minh - 4 min. rijden - 3.3 km
  • Meer van Hoan Kiem - 6 min. rijden - 5.2 km
  • Avondmarkt in het Oude Kwartier van Hanoi - 6 min. rijden - 5.1 km

Lokaal vervoer

  • Station Hanoi - 13 min. rijden
  • Station Ga Hà Đông - 39 min. rijden
  • Hanoi (HAN-Internationale luchthaven Noi Bai) - 31 min. rijden

Restaurants

  • ‪Chibo - ‬2 min. lopen
  • ‪Izakaya Yancha やんちゃ - ‬1 min. lopen
  • ‪Ramen Mikado - ‬1 min. lopen
  • ‪Steak & Hamburg 也-Nari - ‬1 min. lopen
  • ‪Tokachiya - ‬2 min. lopen

Over deze accommodatie

Sakura Hotel 3

Hotel in de buurt van Meer van Hoan Kiem
Profiteer bij Sakura Hotel 3 van faciliteiten zoals een stomerij/wasserijservice, een sauna en een bubbelbad. Blijf verbonden met gratis wifi op de kamer en profiteer van voorzieningen zoals een restaurant.
Daarnaast biedt dit hotel de volgende voordelen:
  • Vervoer van en naar de luchthaven (toeslag), een snelle uitcheckservice en een snelle incheckservice
  • Een bagageopslagruimte, hulp bij uitstapjes/tickets en meertalig personeel
  • Een kluis bij de receptie, een 24-uurs receptie en een lift
Kamervoorzieningen
Alle 73 kamers zijn voorzien van voordelen zoals airconditioning en badjassen en beschikken bovendien over faciliteiten zoals gratis wifi en kluisjes.
Overige gemakken in alle kamers zijn onder andere:
  • Bad-/douchecombinaties, gratis toiletartikelen en haardrogers
  • Lcd-televisies van 32 inch met kabelzenders
  • Koelkasten, waterkokers en dagelijkse schoonmaakservice

Gesproken talen

Engels, Japans, Koreaans en Vietnamees

Vergelijkbare accommodaties

Accommodatie-voorzieningen

Internet

  • Beschikbaar in alle kamers: gratis wifi
  • Beschikbaar in sommige gemeenschappelijke ruimtes: gratis wifi

Parkeren en vervoer

  • Geen parkeergelegenheid ter plaatse
  • 24-uurs shuttleservice van/naar de luchthaven op verzoek tegen een toeslag

Eten en drinken

  • Een restaurant

Dingen om te doen

  • Bubbelbad
  • Sauna

Gezinsvriendelijk

  • Koelkast op de kamer
  • Wasserij

Voorzieningen

  • 24-uursreceptie
  • Bagageopslag
  • Kluisje bij de receptie
  • Wasserij

Gastendiensten

  • Hulp met excursies en tickets
  • Meertalig personeel
  • Schoonmaakservice (dagelijks)
  • Stomerij-/wasserijservice

Buiten

  • Aan een meer
  • In een provinciaal park

Toegankelijkheidsvoorzieningen

  • Heb je specifieke toegankelijkheidsbehoeften? Neem dan contact op met de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
  • Lift
  • Rolstoeltoegankelijk (mogelijk beperkt)

Kamervoorzieningen

Badkamer

  • Bad/douchecombinatie
  • Badjassen
  • Gratis toiletartikelen
  • Haardroger
  • Handdoeken inbegrepen
  • Pantoffels

Entertainment

  • Lcd-tv van 32 inch met kabelzenders

Eten en drinken

  • Beperkte roomservice
  • Elektrische waterkoker
  • Koelkast
  • Minibar

Meer

  • Airconditioning
  • Bureau
  • Kluisje
  • Telefoon

Beleid

Inchecken

Inchecken vanaf 14.00 uur
Vroeg inchecken is onder voorbehoud van beschikbaarheid
Voor vroeg inchecken wordt een toeslag in rekening gebracht
Snelle incheckservice beschikbaar
Minimale leeftijd om in te checken: 15

Uitchecken

Uitchecken voor 12.00 uur
Laat uitchecken is onder voorbehoud van beschikbaarheid
Voor laat uitchecken wordt een toeslag in rekening gebracht
Snelle uitcheckservice beschikbaar

Speciale incheckinstructies

Een receptiemedewerker staat bij aankomst in de accommodatie op je te wachten.
Na de openingstijden kun je niet meer inchecken bij deze accommodatie.

Toegang tot accommodatie

De receptiemedewerker staat klaar om je te ontvangen

Huisdieren

Geen huisdieren toegestaan

Kinderen en extra bedden

Kinderen zijn van harte welkom.
Er zijn geen extra bedden beschikbaar.
Er zijn geen babybedjes beschikbaar.

Betalingsmethoden

Belangrijke informatie

Optionele extra's

  • Toeslag voor luchthavenshuttle: VND 796950 per voertuig (enkele reis)
  • Vroeg inchecken is tegen een toeslag mogelijk (onder voorbehoud van beschikbaarheid)
  • Laat uitchecken is tegen een toeslag mogelijk (onder voorbehoud van beschikbaarheid)

Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen. 

Algemene info

Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar die handelt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag in rekening worden gebracht.
Bij het inchecken dien je mogelijk een erkend identiteitsbewijs met foto en een creditcard, pinpas of borgsom in contanten te verstrekken voor incidentele kosten.
Speciale verzoeken worden onder voorbehoud van beschikbaarheid bij het inchecken ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten in rekening worden gebracht. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards. Let op: contante betalingen zijn niet toegestaan.
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.

Overige info

Echtparen die een kamer willen delen, dienen te bewijzen dat zij gehuwd zijn.

Accommodatie ook bekend onder de naam

Sakura Hotel 3 Hanoi
Sakura 3 Hanoi
Sakura Hotel 3 Hotel
Sakura Hotel 3 Hanoi
Sakura Hotel 3 Hotel Hanoi

Veelgestelde vragen

Zijn huisdieren welkom bij Sakura Hotel 3?

Nee, huisdieren zijn bij deze accommodatie niet toegestaan.

Hoeveel kost een verblijf bij Sakura Hotel 3?

Vandaag, 27 jul. 2025, kost een verblijf bij Sakura Hotel 3 van één nacht voor twee volwassenen op 8 aug. 2025 min. € 54,40, inclusief belastingen en toeslagen. Deze prijs is gebaseerd op de laagste gevonden prijs per nacht in de afgelopen 24 uur voor verblijven in de komende 30 dagen. Prijzen kunnen wijzigen. Kies je datums voor meer accurate prijzen.

Wat kost het om bij Sakura Hotel 3 te parkeren?

Bij dit hotel kun je niet parkeren.

Hoe laat kan ik inchecken bij Sakura Hotel 3?

Je kunt vanaf 14.00 uur inchecken. Voor vroeg inchecken (afhankelijk van beschikbaarheid) geldt een toeslag. Het is niet mogelijk om na sluitingstijd in te checken.

Tot hoe laat kan ik bij Sakura Hotel 3 uitchecken?

Je dient uiterlijk om 12.00 uur uit te checken. Laat uitchecken is mogelijk tegen een toeslag (afhankelijk van beschikbaarheid).

Biedt Sakura Hotel 3 een shuttleservice naar de luchthaven aan?

Ja, er is op verzoek een shuttleservice van/naar de luchthaven beschikbaar. Er geldt een toeslag van VND 796950 per voertuig.

Waar ligt Sakura Hotel 3?

Dit hotel in Ba Dinh bevindt zich op enkele stappen van Thu Le-park en op 5 km van Meer van Hoan Kiem. Ook Australische ambassade en Vincom Center Metropolis liggen binnen 10 minuten lopen.

Beoordelingen over Sakura Hotel 3

Beoordelingen

8,2

Zeer goed

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 40 van 107 beoordelingen
Gastenscore: 8 - Goed. 46 van 107 beoordelingen
Gastenscore: 6 - Redelijk. 13 van 107 beoordelingen
Gastenscore: 4 - Matig. 6 van 107 beoordelingen
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 2 van 107 beoordelingen

8,0/10

Netheid

8,4/10

Personeel en service

7,2/10

Voorzieningen

7,6/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

7,6/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

8/10 – Goed

TOMOYUKI

Zakenreiziger
Positief: Personeel en service
施設は古く老朽化が垣間見れる。スタッフの対応は素晴らしい。Total的に見たらまた利用したいと思えるホテルです。
1 nacht verbleven in april 2025

8/10 – Goed

Hiroki

1 nacht verbleven in april 2025

8/10 – Goed

HIRONORI

3 nachten verbleven in april 2025

10/10 – Uitstekend

Hideki

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in maart 2025

10/10 – Uitstekend

Torahiko

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
5 nachten verbleven in februari 2025

6/10 – Redelijk

??

Zakenreiziger
Positief: Personeel en service
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
ベッドが硬く、あまり睡眠がとれない。 スーツケースは、基本的に自分で運ぶ(スタッフさんがいても手伝ってくれない。
8 nachten verbleven in december 2024

10/10 – Uitstekend

HIDEKO

Zakenreiziger
Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in januari 2025

10/10 – Uitstekend

TADASHI

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
2 nachten verbleven in januari 2025

10/10 – Uitstekend

KAZUYUKI

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
8 nachten verbleven in december 2024

10/10 – Uitstekend

TOSHIMI, suita

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
スタッフは日本語が堪能です。 日本語で話そうと努力しているのが伺えます とてもフレンドリーで、事務的でもなく、ホスピタリティがとても高いと思います。 ホテルは大浴場、サウナ、マッサージチェアにマンガと日本のビジホ並みに快適です 少し老朽化と設備が古くなっている印象はあります。 年末年始に宿泊しましたが、年越しそば、おせち料理とご馳走になりました。 近くは日本料理店も多く日本のスーパーもあり快適です。 強いて言うなら旧市街などに出るには車で20分くらいかかります。観光目的なら少し離れているかなっと。。grabを使えばすぐなんですが渋滞が酷いので時間帯によってはロスになるかも。。 それを差し引いても次回のハノイもここを選ぶと思います。
4 nachten verbleven in december 2024

8/10 – Goed

MASANORI

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
非常に良い
8 nachten verbleven in december 2024

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
3 nachten verbleven in december 2024

10/10 – Uitstekend

YASUO

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
2 nachten verbleven in november 2024

10/10 – Uitstekend

HIROFUMI

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in november 2024

8/10 – Goed

Meili

Zakenreiziger
Positief: Personeel en service
4 nachten verbleven in november 2024

6/10 – Redelijk

Takeyoshi

Zakenreiziger
Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid
1 nacht verbleven in oktober 2024

10/10 – Uitstekend

KAZUYUKI

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
2 nachten verbleven in oktober 2024

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

朝食が美味しい

13 nachten verbleven in september 2024

6/10 – Redelijk

Ueda

Reisde met partner
Positief: Netheid
日本人オーナーだけあって規則には厳格で良いホテルです  日本国内のビジネスホテルと変わりない素晴らしいホテルですが、私はベトナムが好きなのでもう少し融通が聞くほうが好きなので、この評価です
1 nacht verbleven in juni 2024

8/10 – Goed

Yuko

2 nachten verbleven in augustus 2024

8/10 – Goed

Masami

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service
とにかく日本人にとって、毎日徒歩で多種多数な日本レストランや、日本食スーパーの富分に行け、また大手スーパーのロッテマートも至近距離にあるといった生活環境はなにものにも代えがたい。
10 nachten verbleven in mei 2024

10/10 – Uitstekend

ISHIBASHI

1 nacht verbleven in maart 2024

10/10 – Uitstekend

ISHIBASHI

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
今回良かったので、次回も利用したいです。 友達にも勧めたいと思います。
2 nachten verbleven in maart 2024

10/10 – Uitstekend

TAKASHI

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Phản hồi của nhân viên tuyệt vời
2 nachten verbleven in maart 2024

4/10 – Matig

Nobuhiko

Zakenreiziger
Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
大浴場のお湯が汚い
4 nachten verbleven in december 2023