Sakura Hotel 3

3.0-sterrenaccommodatie
Hotel aan een meer in Hanoi, met een sauna, bij een winkelcentrum

Kies datums om prijzen te bekijken

Fotogalerie voor Sakura Hotel 3

Spa
Lobby
Luchtfoto
Interieur
Spa

Beoordelingen

8,2 op 10 –
Zeer goed

Populaire voorzieningen

  • Bubbelbad
  • Roomservice
  • Receptie 24/7
  • Schoonmaakservice
  • Airconditioning
  • Wasservice
De huidige prijs is € 54
inclusief belastingen en toeslagen
3 nov - 4 nov

Kameropties

Beschikbare filters voor kamers
2 van 2 kamers weergeven

Superior kamer, roken

Hoogtepunten

Airconditioning
Een koelkast
Lcd-televisie
Bad/douchecombinatie
Badjassen
Een privébadkamer
Een haardroger
10 badkamers
  • 18 m²
  • Max. aantal: 2
  • 1 tweepersoonsbed

Superior tweepersoonskamer, niet-roken

8,4 van 10
Zeer goed
(8 beoordelingen)

Hoogtepunten

Airconditioning
Een koelkast
Lcd-televisie
Bad/douchecombinatie
Badjassen
Een privébadkamer
Een haardroger
6 badkamers
  • 18 m²
  • Max. aantal: 2
  • 1 queensize bed
Mod logo
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!

Over deze buurt

Kaart
609, Kim Ma Street, Ba Dinh District, Hanoi

In de buurt

  • Lotte Center Hanoi - 8 min. lopen - 0.7 km
  • Amerikaanse ambassade - 20 min. lopen - 1.7 km
  • Tay-meer - 3 min. rijden - 2.6 km
  • Mausoleum van Ho Chi Minh - 4 min. rijden - 3.3 km
  • Meer van Hoan Kiem - 6 min. rijden - 5.2 km

Lokaal vervoer

  • Station Hanoi - 13 min. rijden
  • Station Ga Hà Đông - 39 min. rijden
  • Hanoi (HAN-Internationale luchthaven Noi Bai) - 31 min. rijden

Restaurants

  • ‪MINORI - ‬1 min. lopen
  • ‪Chibo - ‬2 min. lopen
  • ‪Sumibozu - ‬4 min. lopen
  • ‪Izakaya Yancha やんちゃ - ‬1 min. lopen
  • ‪お富さん - ‬3 min. lopen

Over deze accommodatie

Sakura Hotel 3

Hotel in de buurt van Meer van Hoan Kiem
Profiteer bij Sakura Hotel 3 van faciliteiten zoals stomerij-/wasservices, een sauna en een bubbelbad. Blijf verbonden met gratis wifi op de kamer en profiteer van voorzieningen zoals een restaurant.
Daarnaast biedt dit hotel de volgende voordelen:
  • Vervoer van en naar de luchthaven (toeslag), een snelle uitcheckservice en een snelle incheckservice
  • Hulp bij uitstapjes/tickets, meertalig personeel en een bagageopslagruimte
  • Een lift, een kluis bij de receptie en een 24-uurs receptie
Kamervoorzieningen
Alle 73 kamers zijn voorzien van voordelen zoals airconditioning en badjassen en beschikken bovendien over faciliteiten zoals gratis wifi en kluisjes.
Overige gemakken in alle kamers zijn onder andere:
  • Bad-/douchecombinaties, gratis toiletartikelen en haardrogers
  • Lcd-televisies van 32 inch met kabelzenders
  • Koelkasten, waterkokers en dagelijkse schoonmaakservice

Vergelijkbare accommodaties

Accommodatie-voorzieningen

Internet

  • Beschikbaar in alle kamers: gratis wifi
  • Beschikbaar in sommige gemeenschappelijke ruimtes: gratis wifi

Parkeren en vervoer

  • Geen parkeergelegenheid ter plaatse
  • 24-uurs shuttleservice van/naar de luchthaven op verzoek tegen een toeslag

Eten en drinken

  • Een restaurant

Dingen om te doen

  • Bubbelbad
  • Sauna

Gezinsvriendelijk

  • Koelkast op de kamer
  • Wasserij

Voorzieningen

  • 24-uursreceptie
  • Bagageopslag
  • Kluisje bij de receptie
  • Wasserij

Gastendiensten

  • Hulp met excursies en tickets
  • Meertalig personeel
  • Schoonmaakservice (dagelijks)
  • Stomerij-/wasserijservice

Buiten

  • Aan een meer
  • In een provinciaal park

Toegankelijkheidsvoorzieningen

  • Heb je specifieke toegankelijkheidsbehoeften? Neem dan contact op met de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
  • Lift
  • Rolstoeltoegankelijk (mogelijk beperkt)

Kamervoorzieningen

Badkamer

  • Bad/douchecombinatie
  • Badjassen
  • Gratis toiletartikelen
  • Haardroger
  • Handdoeken inbegrepen
  • Pantoffels

Entertainment

  • Lcd-tv van 32 inch met kabelzenders

Eten en drinken

  • Beperkte roomservice
  • Elektrische waterkoker
  • Koelkast
  • Minibar

Meer

  • Airconditioning
  • Bureau
  • Kluisje
  • Telefoon

Beleid

Inchecken

Inchecken vanaf 14.00 uur
Vroeg inchecken is onder voorbehoud van beschikbaarheid
Voor vroeg inchecken wordt een toeslag in rekening gebracht
Snelle incheckservice beschikbaar
Minimale leeftijd om in te checken: 15

Uitchecken

Uitchecken voor 12.00 uur
Laat uitchecken is onder voorbehoud van beschikbaarheid
Voor laat uitchecken wordt een toeslag in rekening gebracht
Snelle uitcheckservice beschikbaar

Speciale incheckinstructies

Een receptiemedewerker staat bij aankomst in de accommodatie op je te wachten.
Na de openingstijden kun je niet meer inchecken bij deze accommodatie.

Toegang tot accommodatie

De receptiemedewerker staat klaar om je te ontvangen

Huisdieren

Geen huisdieren toegestaan

Kinderen en extra bedden

Kinderen zijn van harte welkom.
Er zijn geen extra bedden beschikbaar.
Er zijn geen babybedjes beschikbaar.

Betalingsmethoden

Belangrijke informatie

Optionele extra's

  • Toeslag voor luchthavenshuttle: VND 796950 per voertuig (enkele reis)
  • Vroeg inchecken is tegen een toeslag mogelijk (onder voorbehoud van beschikbaarheid)
  • Laat uitchecken is tegen een toeslag mogelijk (onder voorbehoud van beschikbaarheid)

Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen. 

Algemene info

Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar die handelt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag in rekening worden gebracht.
Bij het inchecken dien je mogelijk een erkend identiteitsbewijs met foto en een creditcard, pinpas of borgsom in contanten te verstrekken voor incidentele kosten.
Speciale verzoeken worden onder voorbehoud van beschikbaarheid bij het inchecken ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten in rekening worden gebracht. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards. Let op: contante betalingen zijn niet toegestaan.
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.

Overige info

Echtparen die een kamer willen delen, dienen te bewijzen dat zij gehuwd zijn.

Accommodatie ook bekend onder de naam

Sakura Hotel 3 Hanoi
Sakura 3 Hanoi
Sakura Hotel 3 Hotel
Sakura Hotel 3 Hanoi
Sakura Hotel 3 Hotel Hanoi

Veelgestelde vragen

Zijn huisdieren welkom bij Sakura Hotel 3?

Nee, huisdieren zijn bij deze accommodatie niet toegestaan.

Hoeveel kost een verblijf bij Sakura Hotel 3?

Vandaag, 2 nov. 2025, kost een verblijf bij Sakura Hotel 3 van één nacht voor twee volwassenen op 3 nov. 2025 min. € 54,40, inclusief belastingen en toeslagen. Deze prijs is gebaseerd op de laagste gevonden prijs per nacht in de afgelopen 24 uur voor verblijven in de komende 30 dagen. Prijzen kunnen wijzigen. Kies je datums voor meer accurate prijzen.

Wat kost het om bij Sakura Hotel 3 te parkeren?

Bij dit hotel kun je niet parkeren.

Hoe laat kan ik inchecken bij Sakura Hotel 3?

Je kunt vanaf 14.00 uur inchecken. Voor vroeg inchecken (afhankelijk van beschikbaarheid) geldt een toeslag. Het is niet mogelijk om na sluitingstijd in te checken.

Tot hoe laat kan ik bij Sakura Hotel 3 uitchecken?

Je dient uiterlijk om 12.00 uur uit te checken. Laat uitchecken is mogelijk tegen een toeslag (afhankelijk van beschikbaarheid).

Biedt Sakura Hotel 3 een shuttleservice naar de luchthaven aan?

Ja, er is op verzoek een shuttleservice van/naar de luchthaven beschikbaar. Er geldt een toeslag van VND 796950 per voertuig.

Waar ligt Sakura Hotel 3?

Dit hotel in Ba Dinh bevindt zich op enkele stappen van Thu Le-park en op 5 km van Meer van Hoan Kiem. Ook Australische ambassade en Ambassade van de Republiek Korea liggen binnen 10 minuten lopen.

Beoordelingen over Sakura Hotel 3

Beoordelingen

8,2

Zeer goed

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 44 van 119 beoordelingen
Gastenscore: 8 - Goed. 50 van 119 beoordelingen
Gastenscore: 6 - Redelijk. 16 van 119 beoordelingen
Gastenscore: 4 - Matig. 7 van 119 beoordelingen
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 2 van 119 beoordelingen

8,2/10

Netheid

8,6/10

Personeel en service

7,2/10

Voorzieningen

7,6/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

7,6/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

10/10 – Uitstekend

?

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
スタッフがとても親切 周りにも居酒屋さんや日食スパーが有り何かと便利 まるで日本のビジネスホテルに居るみたい
5 nachten verbleven in oktober 2025

6/10 – Redelijk

Etsuro

Zakenreiziger
バスタブカーテンがなかった。
1 nacht verbleven in oktober 2025

8/10 – Goed

HIROHARU

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
大浴場の浴槽をきれいにして欲しい
2 nachten verbleven in oktober 2025

6/10 – Redelijk

Etsuro

Zakenreiziger
Positief: Personeel en service
The airport shuttle was good.
1 nacht verbleven in oktober 2025

10/10 – Uitstekend

Toshinobu

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
2 nachten verbleven in augustus 2025

8/10 – Goed

ko

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
5 nachten verbleven in augustus 2025

10/10 – Uitstekend

ko

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
大浴場も10階にあり良い。ただし、入れ墨がある方については、日本の入浴施設と同じように利用制限(少なくとも時間制限など)して欲しい。トラブルが発生した訳ではないものの、威圧感を感じて利用し難くなるため。
6 nachten verbleven in augustus 2025

8/10 – Goed

Taketa

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
2 nachten verbleven in augustus 2025

4/10 – Matig

HISASHI

Zakenreiziger
Negatief: Voorzieningen
清潔さを求めるなら、やめた方が良いホテル。客室はまぁ、許容できる範囲ですが、大浴場が今一つ…唯一の救いは、朝食かな…
3 nachten verbleven in augustus 2025

8/10 – Goed

Tomoyuki

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
宿泊代金が安くコスパ良い。リピートしたいホテル。
3 nachten verbleven in april 2025

6/10 – Redelijk

SINWOO

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in juni 2025

10/10 – Uitstekend

KEIJI

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in mei 2025

8/10 – Goed

KEIJI

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in mei 2025

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

使い勝手の良いホテルです。

スタッフの対応は親切で全く問題ありませんでした。 スーツケースも部屋迄運んでくれました。 次のベトナム出張も利用させていただきます。 ありがとうございました。
3 nachten verbleven in mei 2025

8/10 – Goed

TOMOYUKI

Zakenreiziger
Positief: Personeel en service
施設は古く老朽化が垣間見れる。スタッフの対応は素晴らしい。Total的に見たらまた利用したいと思えるホテルです。
1 nacht verbleven in april 2025

8/10 – Goed

Hiroki

1 nacht verbleven in april 2025

8/10 – Goed

HIRONORI

3 nachten verbleven in april 2025

10/10 – Uitstekend

Hideki

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in maart 2025

10/10 – Uitstekend

Torahiko

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
5 nachten verbleven in februari 2025

6/10 – Redelijk

??

Zakenreiziger
Positief: Personeel en service
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
ベッドが硬く、あまり睡眠がとれない。 スーツケースは、基本的に自分で運ぶ(スタッフさんがいても手伝ってくれない。
8 nachten verbleven in december 2024

10/10 – Uitstekend

HIDEKO

Zakenreiziger
Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in januari 2025

10/10 – Uitstekend

TADASHI

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
2 nachten verbleven in januari 2025

10/10 – Uitstekend

KAZUYUKI

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
8 nachten verbleven in december 2024

10/10 – Uitstekend

TOSHIMI, suita

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
スタッフは日本語が堪能です。 日本語で話そうと努力しているのが伺えます とてもフレンドリーで、事務的でもなく、ホスピタリティがとても高いと思います。 ホテルは大浴場、サウナ、マッサージチェアにマンガと日本のビジホ並みに快適です 少し老朽化と設備が古くなっている印象はあります。 年末年始に宿泊しましたが、年越しそば、おせち料理とご馳走になりました。 近くは日本料理店も多く日本のスーパーもあり快適です。 強いて言うなら旧市街などに出るには車で20分くらいかかります。観光目的なら少し離れているかなっと。。grabを使えばすぐなんですが渋滞が酷いので時間帯によってはロスになるかも。。 それを差し引いても次回のハノイもここを選ぶと思います。
4 nachten verbleven in december 2024

8/10 – Goed

MASANORI

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
非常に良い
8 nachten verbleven in december 2024