Sakura Hotel 3
Hotel aan een meer in Hanoi, met een sauna, bij een winkelcentrum
Fotogalerie voor Sakura Hotel 3





Beoordelingen
8,2 op 10 –
Zeer goed
Populaire voorzieningen
De huidige prijs is € 54
inclusief belastingen en toeslagen
3 nov - 4 nov
Kameropties
Controleer de beschikbaarheid voor deze datums
Beschikbare filters voor kamers
2 van 2 kamers weergeven
Alle foto's voor Superior kamer, roken laden

Superior kamer, roken
Hoogtepunten
Airconditioning
Een koelkast
Lcd-televisie
Bad/douchecombinatie
Badjassen
Een privébadkamer
Een haardroger
10 badkamers
Alle foto's voor Superior tweepersoonskamer, niet-roken laden

Superior tweepersoonskamer, niet-roken
8,4 van 10
Zeer goed
(8 beoordelingen)
Hoogtepunten
Airconditioning
Een koelkast
Lcd-televisie
Bad/douchecombinatie
Badjassen
Een privébadkamer
Een haardroger
6 badkamers
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

609, Kim Ma Street, Ba Dinh District, Hanoi
Over deze accommodatie
Sakura Hotel 3
Vergelijkbare accommodaties

Sakura Hotel
Sakura Hotel
- Gratis wifi
- Airconditioning
- Wasservice
- Roomservice
8.6 van 10, Uitstekend, 167 beoordelingen
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Optionele extra's
- Toeslag voor luchthavenshuttle: VND 796950 per voertuig (enkele reis)
- Vroeg inchecken is tegen een toeslag mogelijk (onder voorbehoud van beschikbaarheid)
- Laat uitchecken is tegen een toeslag mogelijk (onder voorbehoud van beschikbaarheid)
Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar die handelt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag in rekening worden gebracht.
Bij het inchecken dien je mogelijk een erkend identiteitsbewijs met foto en een creditcard, pinpas of borgsom in contanten te verstrekken voor incidentele kosten.
Speciale verzoeken worden onder voorbehoud van beschikbaarheid bij het inchecken ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten in rekening worden gebracht. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards. Let op: contante betalingen zijn niet toegestaan.
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
Echtparen die een kamer willen delen, dienen te bewijzen dat zij gehuwd zijn.
Accommodatie ook bekend onder de naam
Sakura Hotel 3 Hanoi
Sakura 3 Hanoi
Sakura Hotel 3 Hotel
Sakura Hotel 3 Hanoi
Sakura Hotel 3 Hotel Hanoi
Veelgestelde vragen
Beoordelingen over Sakura Hotel 3
Beoordelingen
8,2
Zeer goed
8,2/10
Netheid
8,6/10
Personeel en service
7,2/10
Voorzieningen
7,6/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
7,6/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
25 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
5 nachten verbleven in oktober 2025
6/10 – Redelijk
Etsuro
Zakenreiziger
23 okt 2025
Etsuro
1 nacht verbleven in oktober 2025
8/10 – Goed
HIROHARU
21 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
HIROHARU
2 nachten verbleven in oktober 2025
6/10 – Redelijk
Etsuro
Zakenreiziger
21 okt 2025
Positief: Personeel en service
Etsuro
1 nacht verbleven in oktober 2025
10/10 – Uitstekend
Toshinobu
4 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Toshinobu
2 nachten verbleven in augustus 2025
8/10 – Goed
ko
30 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
ko
5 nachten verbleven in augustus 2025
10/10 – Uitstekend
ko
Zakenreiziger
30 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
ko
6 nachten verbleven in augustus 2025
8/10 – Goed
Taketa
26 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Taketa
2 nachten verbleven in augustus 2025
4/10 – Matig
HISASHI
Zakenreiziger
8 aug 2025
Negatief: Voorzieningen
HISASHI
3 nachten verbleven in augustus 2025
8/10 – Goed
Tomoyuki
Zakenreiziger
29 jul 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Tomoyuki
3 nachten verbleven in april 2025
6/10 – Redelijk
SINWOO
Zakenreiziger
23 jun 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
SINWOO
1 nacht verbleven in juni 2025
10/10 – Uitstekend
KEIJI
Zakenreiziger
5 jun 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
KEIJI
1 nacht verbleven in mei 2025
8/10 – Goed
KEIJI
21 mei 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
KEIJI
1 nacht verbleven in mei 2025
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
Zakenreiziger
14 mei 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
使い勝手の良いホテルです。
Geverifieerde reiziger
3 nachten verbleven in mei 2025
8/10 – Goed
TOMOYUKI
Zakenreiziger
30 apr 2025
Positief: Personeel en service
TOMOYUKI
1 nacht verbleven in april 2025
8/10 – Goed
Hiroki
21 apr 2025
Hiroki
1 nacht verbleven in april 2025








