The Pearl Hotel
Hotel met een 24-uurs businesscentrum en een 24-uurs receptie in Hanoi
Kies datums om prijzen te bekijken
Fotogalerie voor The Pearl Hotel





Beoordelingen
7,6 op 10 –
Goed
Populaire voorzieningen
De huidige prijs is € 33
inclusief belastingen en toeslagen
15 jul - 16 jul
Kameropties
Beschikbare filters voor kamers
3 van 3 kamers weergeven
Alle foto's voor Deluxe kamer laden

Deluxe kamer
8,0 van 10
Zeer goed
(2 beoordelingen)
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Airconditioning
Een koelkast
Lcd-televisie
Privébadkamer
Een haardroger
Een bidet
Waterkoker
Alle foto's voor Executive kamer, 1 slaapkamer laden

Executive kamer, 1 slaapkamer
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Airconditioning
Een koelkast
Lcd-televisie
Luxe beddengoed
Privébadkamer
Een haardroger
Een bidet
Alle foto's voor Standaard kamer laden

Standaard kamer
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Airconditioning
Een koelkast
Lcd-televisie
Privébadkamer
Een haardroger
Een bidet
Waterkoker
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

6B Lang Ha Street, Ba Dinh District, Hanoi, 10000
Over deze accommodatie
Vergelijkbare accommodaties

Collection O Le Grand Hanoi hotel – The Central Park
Collection O Le Grand Hanoi hotel – The Central Park
- Parkeren inbegrepen
- Gratis wifi
- Airconditioning
- Schoonmaakservice
8.6 van 10, Uitstekend, 14 beoordelingen
De prijs is € 24
inclusief belastingen en toeslagen
17 jul - 18 jul
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Optionele extra's
- Toeslag voor luchthavenshuttle: USD 18 per voertuig (enkele reis)
- Toeslag voor extra bed: USD 550000.0 per dag
Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar die handelt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag in rekening worden gebracht.
Bij het inchecken dien je mogelijk een erkend identiteitsbewijs met foto en een creditcard, pinpas of borgsom in contanten te verstrekken voor incidentele kosten.
Speciale verzoeken worden onder voorbehoud van beschikbaarheid bij het inchecken ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten in rekening worden gebracht. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards. Let op: contante betalingen zijn niet toegestaan.
Houd er rekening mee dat culturele normen en het gastenbeleid per land en per accommodatie kunnen verschillen. De gegeven beleidsregels zijn verstrekt door de accommodatie.
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
Het is mogelijk dat plaatselijke wetgeving verbiedt dat ongehuwde gasten een kamer delen. Gasten dienen op verzoek van de accommodatie te kunnen aantonen dat ze gehuwd zijn.
Alleen geregistreerde hotelgasten worden in de kamers toegelaten.
In deze accommodatie zijn huisdieren en assistentiedieren niet toegestaan.
Accommodatie ook bekend onder de naam
Pearl Hotel Hanoi
Pearl Hanoi
The Pearl Hotel Hotel
The Pearl Hotel Hanoi
The Pearl Hotel Hotel Hanoi
Veelgestelde vragen
Beoordelingen over The Pearl Hotel
Beoordelingen
7,6
Goed
7,4/10
Netheid
7,4/10
Personeel en service
8,0/10
Voorzieningen
6,8/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
8,4/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
2 feb 2025
Negatief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
4 nachten verbleven in januari 2025
10/10 – Uitstekend
Hyunsung
6 aug 2024
Hyunsung
4 nachten verbleven in juli 2024
8/10 – Goed
Yasunari
Zakenreiziger
31 jul 2024
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
快適
Yasunari
4 nachten verbleven in juli 2024
8/10 – Goed
Xuan Doanh
Reisde met een groep, Zakenreiziger
15 mei 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Xuan Doanh
2 nachten verbleven in mei 2024
8/10 – Goed
Khu
Reisde met familie
28 mrt 2024
Positief: Personeel en service, voorzieningen
Khu
3 nachten verbleven in maart 2024
8/10 – Goed
TOSHIKI
Zakenreiziger
16 nov 2023
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
TOSHIKI
4 nachten verbleven in november 2023
10/10 – Uitstekend
Thornton
Zakenreiziger
6 nov 2023
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Thornton
5 nachten verbleven in oktober 2023
8/10 – Goed
Luca
Reisde met een groep
6 mrt 2020
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Luca
2 nachten verbleven in maart 2020
10/10 – Uitstekend
Axiong, Japan Gunma
Zakenreiziger
20 jan 2020
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Axiong
1 nacht verbleven in januari 2020
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
Zakenreiziger
12 jan 2020
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
6 nachten verbleven in januari 2020
10/10 – Uitstekend
Trung-Hieu
24 mei 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Trung-Hieu
2 nachten verbleven in mei 2019
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
Zakenreiziger
9 apr 2019
Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
Geverifieerde reiziger
3 nachten verbleven in maart 2019
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
Zakenreiziger
16 mrt 2019
Positief: Netheid, personeel en service
Geverifieerde reiziger
3 nachten verbleven in maart 2019
8/10 – Goed
Kotaro
26 feb 2019
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Kotaro
2 nachten verbleven in februari 2019
8/10 – Goed
Duong
20 feb 2019
Duong
1 nacht verbleven in februari 2019
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
4 nov 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
3 nachten verbleven in oktober 2018
6/10 – Redelijk
taka, japan
25 mrt 2018
金額に見合ったホテル
taka
3 nachten verbleven in maart 2018
6/10 – Redelijk
masa
27 nov 2017
値ごろなホテル
masa
1 nacht verbleven in november 2017
8/10 – Goed
Sirch EL Yer
3 sep 2017
Positief: Netheid, personeel en service
Not soundproof.
Sirch EL Yer
5 nachten verbleven in augustus 2017
6/10 – Redelijk
Geverifieerde reiziger
25 apr 2017
適合出差、無娛樂需求的人居住之飯店,價格低廉
Geverifieerde reiziger
6/10 – Redelijk
Tzui
25 apr 2017
Negatief: Netheid
Tzui
4/10 – Matig
Geverifieerde reiziger
24 jun 2015
Negatief: Personeel en service
호텔은 가격에 비해 별로입니다.
Geverifieerde reiziger
6/10 – Redelijk
Sihyeok, 대전
22 apr 2015
Positief: Personeel en service
가격 대비 만족합니다.
Sihyeok
4/10 – Matig
T, Australia
16 jan 2015
Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Disappointing
T
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
8 dec 2014
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer