Restaurant

Beoordelingen van Fletcher Hotel-Restaurant Heiloo

4 out of 5
Fletcher Hotel-Restaurant Heiloo
Kennemerstraatweg 425, Heiloo

Beoordelingen

7,4

Goed

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 24 van 129 beoordelingen" "
Gastenscore: 8 - Goed. 57 van 129 beoordelingen" "
Gastenscore: 6 - Redelijk. 29 van 129 beoordelingen" "
Gastenscore: 4 - Matig. 13 van 129 beoordelingen" "
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 6 van 129 beoordelingen" "

7,2/10

Netheid

8,0/10

Personeel en service

6,4/10

Voorzieningen

6,4/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

6,8/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

8/10 – Goed

Paul

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service
Het was een fijn hotel met vriendelijke mensen; goed restaurant en fijn terras. Kamer was ruim. We hadden ook een terras, maar door de struiken geen zicht op wat erachter was. En de vloerbedekking is ook wel aan vernieuwing toe. Maar we hebben echt genoten en kunnen dit hotel ook aanbevelen!
2 nachten verbleven in juni 2023

8/10 – Goed

Arjen

Positief: Netheid, personeel en service
Staat van de accommodatie is wat verouderd en het matras is toe aan vervanging. Verder erg genoten van het ontbijt en de rust in het hotel. Vriendelijk personeel.
5 nachten verbleven in maart 2023

8/10 – Goed

Huib

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service
Zeer vriendelijk en behulpzaam personeel. Fijn uitgebreid ontbijtbuffet. Kamers zijn wel wat vergane glorie.
1 nacht verbleven in maart 2023

8/10 – Goed

Jildou

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
7 nachten verbleven in maart 2023

8/10 – Goed

Jildou

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
6 nachten verbleven in februari 2023

10/10 – Uitstekend

Juliën

1 nacht verbleven in januari 2023

8/10 – Goed

Jildou

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
4 nachten verbleven in januari 2023

10/10 – Uitstekend

PLLM Van

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in januari 2023

8/10 – Goed

Raymond

Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
Goed was het eten. Ook tevreden over het personeel. Slapen: het bed was voor mij iets te zacht. Aandachtspunt: de naam van het hotel is niet goed te zien vanuit de richting Castricum. Zodoende ben ik er eerst voorbij gereden.
1 nacht verbleven in december 2022

10/10 – Uitstekend

Nancy

1 nacht verbleven in november 2022

10/10 – Uitstekend

Irene

1 nacht verbleven in november 2022

2/10 – Ontzettend slecht

Alexandra

Reisde met partner
Negatief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Het personeel is vriendelijk en de omgeving mooi. De rest is oude meuk en vies.
1 nacht verbleven in oktober 2022

6/10 – Redelijk

Rosemarie

Reisde met partner
Negatief: Personeel en service, voorzieningen
Oud en duur
1 nacht verbleven in september 2022

8/10 – Goed

Gerrit

1 nacht verbleven in augustus 2022

8/10 – Goed

Mariejka

3 nachten verbleven in augustus 2022

8/10 – Goed

JAAP

1 nacht verbleven in juli 2022

6/10 – Redelijk

Mia

Reisde met partner
Positief: Personeel en service, voorzieningen
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Deze accommodatie is toe aan renovatie, alles is oud.
1 nacht verbleven in juli 2022

10/10 – Uitstekend

Carel

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
goed verblijf
Kamers zijn ruim evenals de badkamer. Toilet liep lichtjes door en de kamerdeur had een haperend slot. Men kan er mee leven maar toch even gemeld bij de receptie. Het eten was goed evenals het ontbijt.
1 nacht verbleven in juni 2022

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Comfort kamer
We hadden geboekt voor 5 nachten. De 2de dag konden we de kamer niet meer in, de medewerker bij inchecken had ons 5 nachten laten afrekenen en maar 1 geactiveerd. Gelukkig was de receptie nog open en kon het gecorrigeerd worden. 1 dag hadden we geen nieuwe handdoeken, de gebruikte waren wel meegenomen. Er mag beter gepoetst worden (stofwebjes op de badkamer), vensterbanken en vloeren in de ontbijtruimte (stof en kruimels van de dag ervoor)
5 nachten verbleven in april 2022

10/10 – Uitstekend

Marcel

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Onderweg naar Oostenrijk.
Fijn zwembad en sauna, receptie aardig en snel. Eten ok maar omringt prima.
1 nacht verbleven in april 2022

6/10 – Redelijk

Wim

Positief: Personeel en service
Prima hotel voor de doorgaande reiziger
Leuk hotel, wel iets gedateerd maar dat gaat niet te koste van de kwaliteit. Het is een beetje uit de bruine tijd. De kamers en bedden zijn prettig en het ontbijt is uitstekend.
1 nacht verbleven in september 2021

8/10 – Goed

Karel

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service
Hotelvoorziening was basics. Prima kamer en bed, douche/badruimte is gedateerd.
4 nachten verbleven in augustus 2021

10/10 – Uitstekend

Henk

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
accommodatie prima.
1 nacht verbleven in augustus 2021

4/10 – Matig

Geverifieerde reiziger

Reisde met een groep
Negatief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Matige staat van t hotel. Eten was bedorven in het restaurant ( snoekbaars) terug genomen door bediening. Kok was het er niet mee eens bediening wel. Via stonk!!
1 nacht verbleven in augustus 2021

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
was schoon /nettjes van alle noodzaken voorzien . ook indeze corona tijd. receptie was top.
1 nacht verbleven in mei 2021

8/10 – Goed

Klaas

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
Relax
Verblijf was oké. Gastvrij ontvangen. De mensen waren blij! Het ontbijt op de kamer was minder. Niet echt ruimer om je spullen neer te zetten. Eten op bed is een knoeiboel.
1 nacht verbleven in mei 2021

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
het vloertapijt en de badkamer zijn wat gedateerd, maar de service en het ontbijt zijn top
1 nacht verbleven in augustus 2020

4/10 – Matig

Geverifieerde reiziger

Reisde met partner
Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Toe aan een algemene renovatie. Sterk verouderde sanitair. Bedden goed.
3 nachten verbleven in augustus 2020

8/10 – Goed

Pieter

Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
algemeen cijfer:7
bedden waren comfortabel, badkamer functioneerde goed echter gedateerd. ontbijt: prima
3 nachten verbleven in juli 2020

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten, comfort kamer
Niet aangepast aan aanwezige doelgroep.
Niet aangepast aan verminderde mobiliteit van gasten: ouderwetse badkamer, geen douche, handvaten om je vast te houden bij in- en uitstappen over badrand uit bereik. Groezelige vloerbedekking. Personeel uiterst vriendelijk.
1 nacht verbleven in december 2019

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service
locatie, bereikbaarheid,ontbijt, rust,parkeren,personeel
1 nacht verbleven in december 2019

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Positief: Personeel en service
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten, comfort kamer
2 nachten in Heiloo
Wat gedateerde kamer, donker, weinig lichtpunten en stroompunten. Stoelen op de kamer zitten niet lekker. Douchen in het bad. Ontbijt is goed maar niet uitgebreid.
2 nachten verbleven in september 2019

8/10 – Goed

Wilma

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Fijn hotel in een mooie omgeving
Niets op aan te merken. Het is op alle punten een goed hotel.
2 nachten verbleven in augustus 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
fijne ruime kamers, met balkon of terras, beetje gedateerd en achterstallig onderhoud, het eten was fantastisch, zowel het ontbijt als Diner. Het Bar personeel tijdens ons verblijf was geheel niet onderhoudend, dat was wel jammer, terwijl de nachtportier dit juist wel was.
1 nacht verbleven in augustus 2019

6/10 – Redelijk

Henriette

Reisde met huisdieren, Reisde met partner
Positief: Personeel en service
Negatief: Voorzieningen
De uitstraling is niet wat je van een 4-sterren hotel zou verwachten. Op de kamer was geen koffie-en theefaciliteiten; een fohn is niet standaard op de kamer aanwezig Het personeel was erg vriendelijke. Ontbijt en diner was goed.
3 nachten verbleven in juli 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Alles prima naar wens maar prijzen restaurant erg hoog !!!!
1 nacht verbleven in april 2019

10/10 – Uitstekend

kees, middelburg

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
keurig hotel, eenvoudig maar goed. . en met een heel goed ontbijt.
1 nacht verbleven in november 2018

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Gedateerd hotel (m.n. badkamer).
Mooie ligging: fietsgebied, strand en zee, fijne steden en dorpen
2 nachten verbleven in augustus 2018

8/10 – Goed

FamilleV, Ldam

Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
Goede toeristische uitvalsbasis
Geschikt hotel voor korte gezinsvakantie (grotere kinderen)
2 nachten verbleven in juli 2018
Reactie van Team Fletcher Hotel Heiloo op 8 aug 2018
Geachte gast, Hartelijke dank voor uw review, fijn om te horen dat u uw verblijf als prettig ervaren heeft, ook voor de kinderen. Wij danken u voor uw verblijf en hopen u in de toekomst nog eens te mogen verwelkomen. Een prettige dag gewenst! Met vriendelijke groet,

2/10 – Ontzettend slecht

hans, doorwerth

Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
zeer slecht fletcher hotel in heiloo
oude meuk, meubilair uit 70er jaren rioolstank niet fletcher waardig prijs 120 euro per nacht belachelijk
1 nacht verbleven in juli 2018

8/10 – Goed

Ed, Amersfoort

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Prima kwaliteit prijs verhouding .
Bijzonder prettig is het balkon en de ruime parkeer gelegenheid het ontbijt was ruim voldoende wok hebben er een prima verblijf gehad.
2 nachten verbleven in juni 2018
Reactie van Team Fletcher Hotel Heiloo op 10 aug 2018
Geachte gast, Hartelijke dank voor uw review, fijn om te horen dat u de kamer en het ontbijt als prettig ervaren heeft en u een prima verblijf heeft gehad. Wij danken u voor uw verblijf en hopen u in de toekomst nog eens te mogen verwelkomen. Een prettige dag gewenst! Met vriendelijke groet,

2/10 – Ontzettend slecht

Cees.G.J, Bellingwolde

Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Vies.
Enorm slecht, vies en bedompt, diverse defecten, brandgaten in de gordijnen etc etc
2 nachten verbleven in mei 2018

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Positief: Personeel en service
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Leuk hotel
Leuk hotel voor een paar nachten. Wel wat verouderd. Prima ontbijtbuffet.
2 nachten verbleven in mei 2018

8/10 – Goed

Arie, RHEDEN

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Prima hotel met gratis parkeren.
Prima hotel met restaurant. Goede uitvalsbasis voor bezoek Amsterdam, kuststreek en omliggende omgeving.
2 nachten verbleven in april 2018

4/10 – Matig

N.V.T, N.V.T.

Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten, comfort kamer
DIT BIJ HET DOEL VAN DE OVERNACHTING
DE AANWEZIGE STOELEN IN DE KAMER ZOUDEN IN HET PROGRAMMA VAN VERNIEUWING MOGEN WORDEN OPGENOMEN. RELATIEF WEINIG WANDCONTACTDOZEN OP DE KAMER IN DE BADKAMER GEEN THERMOSTATISCHE MENGKRAAN AANWEZIG BIJ HET BETREDEN VAN DE ONTBIJTZAAL WAS HET NIEMAND OPGEVALLEN DAT ER EEN WATERLEKKAGE PLAATSVOND VANUIT HET VERLAAGDE PLAFOND. PERSONEEL WAS DIT NOG NIET OPGEVALLEN. (EEN GROTE PLAS WATER VAN RUIM EEN VIERKANTE METER) IN HET KADER VAN BRANDPREVENTIE EEN BELANGRIJK AANDACHTSPUNT AANGEZIEN ER EEN KORTSLUITING KON PLAATSVINDEN EN BRANDRISICO AANWEZIG WAS. TWEE MEDEWERKERS HIEROP GEATTENDEERD.
1 nacht verbleven in maart 2018

10/10 – Uitstekend

Harry, Winschoten

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Prettig hotel om in te verblijven.
Prettig hotel om in te verblijven. Vriendelijk personeel. We hadden een probleem in de badkamer. Kregen direct een andere kamer. Goede service.
1 nacht verbleven in december 2017

6/10 – Redelijk

David

Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten, comfort kamer
Simpel, dus ok voor als het alleen overnachten is.
Gelegen dicht bij Egmond aan Zee. Kamers waren schoon, maar ouderwets. Bedden sliepen ok. Heel gewoon ingericht dus weinig bijzonders aan.
1 nacht verbleven in november 2017

8/10 – Goed

Peter, Zwolle

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Practisch
We waren met twaalf gasten. In de ontbijtzaal werd een aparte tafel voor ons opgesteld. Dat was prettig in verband met het vieren van een verjaardag.
1 nacht verbleven in november 2017

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Positief: Personeel en service
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten, comfort kamer
Gedateerd hotel wordt tijd voor een grote update van alles
2 nachten verbleven in oktober 2017

8/10 – Goed

lida

Positief: Personeel en service
Prettig hotel
Zeer aardig personeel, kamers netjes maar wat gedateerd.
1 nacht verbleven in september 2017