Wolken Lodge
Hotel voor gasten met huisdieren met gratis parkeerplaatsen bij een winkelcentrum in Hengchun
Kies datums om prijzen te bekijken
Kameropties
Beschikbare filters voor kamers
2 van 2 kamers weergeven
Alle foto's voor Familie vierpersoonskamer, meerdere bedden laden

Familie vierpersoonskamer, meerdere bedden
Hoogtepunten
Balkon
Een aparte zitruimte
Klimaatregeling
Minikoelkast
Ledtelevisie
Kussenkeuzemenu
Slaapkamers
Verduisterende gordijnen
Alle foto's voor Standaard tweepersoonskamer, 1 kingsize bed laden

Standaard tweepersoonskamer, 1 kingsize bed
Hoogtepunten
Balkon
Een aparte zitruimte
Klimaatregeling
Minikoelkast
Ledtelevisie
Kussenkeuzemenu
Slaapkamers
Verduisterende gordijnen
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

Road 202 Heng, Hengchun, Pingtung County, 946
Over deze accommodatie
Vergelijkbare accommodaties

Grand Bay Resort
Grand Bay Resort
- Zwembad
- Kinderzwembad
- Parkeren inbegrepen
- Gratis wifi
8.6 van 10, Uitstekend, 284 beoordelingen
De prijs is € 121
inclusief belastingen en toeslagen
25 jul - 26 jul
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Optionele extra's
- Borgsom voor huisdier: TWD 3000 per dag
- Toeslag voor huisdieren: TWD 1500 per huisdier (varieert op basis van verblijfsduur), plus TWD 1500 eenmalige schoonmaakkosten
- Assistentiedieren zijn vrijgesteld van toeslagen
- Laat uitchecken is tegen een toeslag mogelijk (onder voorbehoud van beschikbaarheid)
Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar die handelt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag in rekening worden gebracht.
Bij het inchecken dien je mogelijk een erkend identiteitsbewijs met foto en een creditcard, pinpas of borgsom in contanten te verstrekken voor incidentele kosten.
Speciale verzoeken worden onder voorbehoud van beschikbaarheid bij het inchecken ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten in rekening worden gebracht. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards, pinpassen, mobiele betalingen en contante betalingen.
Geaccepteerde mobiele betaalmethoden omvatten: Google Pay en Apple Pay.
In deze accommodatie is het personeel bevoegd de creditcard van de gast voor aankomst te autoriseren.
Geluiddichte kamers kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie heeft buitenruimtes, zoals balkons, patio's en terrassen, die mogelijk niet geschikt zijn voor kinderen. We raden aan om in geval van twijfel vóór aankomst de accommodatie te contacteren en te vragen of ze een geschikte kamer voor je hebben.
Deze accommodatie verstrekt geen wegwerpartikelen, zoals kammen, sponzen, scheermesjes, nagelvijlen en schoenpoets
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
Je dient vooraf te reserveren voor massagebehandelingen en spabehandelingen. Reserveringen kun je voor aankomst maken als je contact opneemt met de accommodatie via de gegevens in de boekingsbevestiging.
Voor sommige faciliteiten is de toegang beperkt. Voor meer informatie kun je contact opnemen met de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
Accommodatie ook bekend onder de naam
Wolken Lodge Hengchun
Wolken Lodge
Wolken Hengchun
Wolken Lodge Hotel
Wolken Lodge Hengchun
Wolken Lodge Hotel Hengchun
Veelgestelde vragen
Beoordelingen over Wolken Lodge
Beoordelingen
7,2
Goed
7,0/10
Netheid
7,6/10
Personeel en service
9,0/10
Voorzieningen
7,2/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
Beoordelingen
Reisde met familie
12 feb 2021
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in februari 2021
8/10 – Goed
Steven
Reisde met familie
11 feb 2021
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Steven
2 nachten verbleven in februari 2021
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
4 jan 2021
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in december 2020
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
Reisde met familie
1 jan 2021
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
早餐有待加強
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in december 2020
10/10 – Uitstekend
YUAN LING
Reisde met familie
7 dec 2020
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
YUAN LING
1 nacht verbleven in december 2020
4/10 – Matig
Lu Ning
Reisde met een groep
5 okt 2020
Negatief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
Lu Ning
1 nacht verbleven in oktober 2020
4/10 – Matig
Lu Ning
Reisde met een groep
4 okt 2020
Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
環境清潔很糟糕!
Lu Ning
1 nacht verbleven in oktober 2020
8/10 – Goed
YUNG CHANG
Reisde met familie
4 apr 2020
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
質感OK
YUNG CHANG
1 nacht verbleven in april 2020
10/10 – Uitstekend
Bai
30 dec 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Bai
1 nacht verbleven in december 2019
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
22 okt 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
位置方便, 價格不貴


Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in oktober 2019
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
16 aug 2019
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
3 nachten verbleven in augustus 2019
8/10 – Goed
Paoyin
10 jun 2019
Positief: Personeel en service
一切都尚可的雲起
Paoyin
1 nacht verbleven in juni 2019
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
4 mei 2019
Positief: Netheid, personeel en service
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in mei 2019
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
27 apr 2019
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in april 2019
8/10 – Goed
Roger
14 apr 2019
Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Roger
2 nachten verbleven in april 2019
8/10 – Goed
Chun
21 mrt 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Chun
1 nacht verbleven in maart 2019
8/10 – Goed
YU-HSIANG, 台灣高雄
20 dec 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
整體住宿感覺
YU-HSIANG
1 nacht verbleven in december 2018
8/10 – Goed
WEICHENG
11 dec 2018
Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
WEICHENG
1 nacht verbleven in december 2018
6/10 – Redelijk
CHIHJUNG
12 nov 2018
Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
CHIHJUNG
1 nacht verbleven in november 2018
6/10 – Redelijk
Geverifieerde reiziger
20 okt 2018
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in oktober 2018
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
1 okt 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in september 2018
2/10 – Ontzettend slecht
Yi Hung
24 sep 2018
Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
進去很後悔
Yi Hung
1 nacht verbleven in september 2018
10/10 – Uitstekend
MEI-JU
17 aug 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
MEI-JU
2 nachten verbleven in augustus 2018
10/10 – Uitstekend
TienTieh
14 aug 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Good
TienTieh
2 nachten verbleven in augustus 2018
8/10 – Goed
pony
29 jul 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
pony
1 nacht verbleven in juli 2018