Fotogalerie voor Grand Base Hiroshima Hikarimachi





Beoordelingen
8,4 op 10 –
Zeer goed
Populaire voorzieningen
De huidige prijs is € 94
16 okt - 17 okt
Kameropties
Controleer de beschikbaarheid voor deze datums
Alle foto's voor Eenvoudige kamer, niet-roken (A) laden

Eenvoudige kamer, niet-roken (A)
Hoogtepunten
Klimaatregeling
Keuken
Een koelkast/vriezer
Flatscreentelevisie
Wasmachine
Een haardroger
Een bidet
Apart bad en douche
Alle foto's voor Eenvoudige kamer, niet-roken (B) laden

Eenvoudige kamer, niet-roken (B)
8,0 van 10
Zeer goed
(1 beoordeling)
Hoogtepunten
Klimaatregeling
Een koelkast/vriezer
Flatscreentelevisie
Een haardroger
Een bidet
Apart bad en douche
Privébadkamer
Een magnetron
Alle foto's voor Standaard kamer, niet-roken (C) laden

Standaard kamer, niet-roken (C)
9,4 van 10
Uitzonderlijk
(3 beoordelingen)
Hoogtepunten
Klimaatregeling
Keuken
Een koelkast/vriezer
Flatscreentelevisie
Wasmachine
Een haardroger
Een bidet
Apart bad en douche
Alle foto's voor Standaard kamer, niet-roken (D) laden

Standaard kamer, niet-roken (D)
10,0 van 10
Uitzonderlijk
(1 beoordeling)
Hoogtepunten
Klimaatregeling
Keuken
Een koelkast/vriezer
Flatscreentelevisie
Wasmachine
Een haardroger
Een bidet
Apart bad en douche
Basic Room, Non Smoking (A)
Basic Room, Non Smoking (B)
Standard Room, Non Smoking (C)
Standard Room, Non Smoking (D)
Economy Twin Room
Comfort Quadruple Room
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

1-1-6-1 Hikarimachi Higashi-ku, Hiroshima, Hiroshima Prefecture, 732-0052
Over deze accommodatie
Grand Base Hiroshima Hikarimachi
Vergelijkbare accommodaties

GRAND BASE Hiroshima Ekimae
GRAND BASE Hiroshima Ekimae
- Keuken
- Wasmachine
- Gratis wifi
- Airconditioning
9.0 van 10, Fantastisch, 65 beoordelingen
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar die handelt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag in rekening worden gebracht.
Bij het inchecken dien je mogelijk een erkend identiteitsbewijs met foto en een creditcard, pinpas of borgsom in contanten te verstrekken voor incidentele kosten.
Speciale verzoeken worden onder voorbehoud van beschikbaarheid bij het inchecken ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten in rekening worden gebracht. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards en contante betalingen.
De accommodatie beschikt over de volgende veiligheidsvoorzieningen: rookmelder
Deze accommodatie heeft buitenruimtes, zoals balkons, patio's en terrassen, die mogelijk niet geschikt zijn voor kinderen. We raden aan om in geval van twijfel vóór aankomst de accommodatie te contacteren en te vragen of ze een geschikte kamer voor je hebben.
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
Er is geen lift in deze accommodatie
Het Japanse Ministerie van Gezondheid, Arbeid en Welzijn vereist dat alle internationale reizigers hun paspoortnummer en nationaliteit opgeven wanneer zij zich bij hun accommodatie (pension, hotel, motel, enz.) aanmelden. Daarnaast dient de eigenaar van een dergelijke accommodatie het paspoort van elke geregistreerde gast te kopiëren en deze kopie in de administratie te bewaren.
Accommodatie ook bekend onder de naam
Base Hiroshima Hikarimachi
GRAND BASE HIROSHIMA HIKARIMACHI Hotel
GRAND BASE HIROSHIMA HIKARIMACHI Hiroshima
GRAND BASE HIROSHIMA HIKARIMACHI Hotel Hiroshima
Veelgestelde vragen
Beoordelingen over Grand Base Hiroshima Hikarimachi
Beoordelingen
8,4
Zeer goed
8,8/10
Netheid
7,6/10
Personeel en service
8,0/10
Voorzieningen
8,8/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
8,2/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
Reisde met familie
1 sep 2025
Negatief: Personeel en service, voorzieningen
2 nachten verbleven in augustus 2025
8/10 – Goed
りえ
Reisde met familie en kleine kinderen
20 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
りえ
1 nacht verbleven in augustus 2025
10/10 – Uitstekend
おがわ
11 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
おがわ
1 nacht verbleven in augustus 2025
10/10 – Uitstekend
KUNIHISA
Reisde met familie en kleine kinderen
4 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
KUNIHISA
15 nachten verbleven in juli 2025
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
Reisde met familie
22 jun 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
カープ観戦
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in juni 2025
8/10 – Goed
Ho Chuen
Reisde met familie
7 apr 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Ho Chuen
1 nacht verbleven in maart 2025
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
Reisde met familie
27 dec 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in december 2024
10/10 – Uitstekend
TANAKA
13 okt 2024
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
TANAKA
1 nacht verbleven in oktober 2024
10/10 – Uitstekend
Keiko
1 aug 2024
Keiko
5 nachten verbleven in juli 2024
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
Reisde met familie
7 jul 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in juni 2024
6/10 – Redelijk
Gajanan
Reisde met familie en kleine kinderen
16 apr 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Gajanan
1 nacht verbleven in april 2024
6/10 – Redelijk
Penelope
Reisde met familie
29 mrt 2024
Positief: Voorzieningen
Negatief: Netheid, personeel en service
Penelope
2 nachten verbleven in maart 2024
6/10 – Redelijk
Kok Wah
23 nov 2023
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Kok Wah
9 nachten verbleven in november 2023
8/10 – Goed
Abhimanyu
7 nov 2023
Abhimanyu
2 nachten verbleven in november 2023
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
Reisde met familie
21 dec 2021
Positief: Netheid
Negatief: Personeel en service
Geverifieerde reiziger
3 nachten verbleven in december 2021
8/10 – Goed
Mohd Adam
20 dec 2021
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Mohd Adam
2 nachten verbleven in december 2021