HOTEL CLA-SS HIROSHIMA - Dobashi
Hotel in Hiroshima
Fotogalerie voor HOTEL CLA-SS HIROSHIMA - Dobashi





Beoordelingen
8,6 op 10 –
Voortreffelijk
Populaire voorzieningen
Kameropties
Controleer de beschikbaarheid voor deze datums
Beschikbare filters voor kamers
4 van 4 kamers weergeven
Alle foto's voor Superior driepersoonskamer, niet-roken (101) laden

Superior driepersoonskamer, niet-roken (101)
10,0 van 10
Uitzonderlijk
(2 beoordelingen)
Hoogtepunten
Klimaatregeling
Keuken
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Apart bad en douche
Een haardroger
Een toilet met elektronisch bidet
Een magnetron
Alle foto's voor Superior vierpersoonskamer, niet-roken (102) laden

Superior vierpersoonskamer, niet-roken (102)
10,0 van 10
Uitzonderlijk
(2 beoordelingen)
Hoogtepunten
Klimaatregeling
Keuken
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Apart bad en douche
Een haardroger
Een toilet met elektronisch bidet
Een magnetron
Alle foto's voor Familiekamer, niet-roken (201) laden

Familiekamer, niet-roken (201)
10,0 van 10
Uitzonderlijk
(1 beoordeling)
Hoogtepunten
Klimaatregeling
Keuken
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Apart bad en douche
Een haardroger
Een toilet met elektronisch bidet
Een magnetron
Alle foto's voor Familiekamer, niet-roken (202) laden

Familiekamer, niet-roken (202)
10,0 van 10
Uitzonderlijk
(1 beoordeling)
Hoogtepunten
Klimaatregeling
Keuken
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Apart bad en douche
Een haardroger
Een toilet met elektronisch bidet
Een magnetron
Misschien vind je dit ook leuk

Oriental Hotel Hiroshima
Stadscentrum van Hiroshima
- Gratis wifi
- Restaurant
- Airconditioning
- Ontbijt beschikbaar
8.2 van 10, Zeer goed, 1.221 beoordelingen
De prijs is € 52
14 dec - 15 dec
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

2-4-29 Sakaimachi, Naka-ku, Hiroshima, Hiroshima, 730-0853
Over deze accommodatie
HOTEL CLA-SS HIROSHIMA - Dobashi
Vergelijkbare accommodaties

Randor Hotel Hiroshima Prestige
Randor Hotel Hiroshima Prestige
- Gratis wifi
- Airconditioning
- Keuken
- Magnetron
9.4 van 10, Uitzonderlijk, 430 beoordelingen
De prijs is € 60
8 dec - 9 dec
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar die handelt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag in rekening worden gebracht.
Bij het inchecken dien je mogelijk een erkend identiteitsbewijs met foto en een creditcard, pinpas of borgsom in contanten te verstrekken voor incidentele kosten.
Speciale verzoeken worden onder voorbehoud van beschikbaarheid bij het inchecken ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten in rekening worden gebracht. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards. Let op: contante betalingen zijn niet toegestaan.
Contactloos betalen is mogelijk
De accommodatie beschikt over de volgende veiligheidsvoorzieningen: koolmonoxidemelder, brandblusser en rookmelder
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
Er is geen lift in deze accommodatie
Het Japanse Ministerie van Gezondheid, Arbeid en Welzijn vereist dat alle internationale reizigers hun paspoortnummer en nationaliteit opgeven wanneer zij zich bij hun accommodatie (pension, hotel, motel, enz.) aanmelden. Daarnaast dient de eigenaar van een dergelijke accommodatie het paspoort van elke geregistreerde gast te kopiëren en deze kopie in de administratie te bewaren.
Accommodatie ook bekend onder de naam
Cla Ss Hiroshima Dobashi
HOTEL CLA SS HIROSHIMA Dobashi
HOTEL CLA-SS HIROSHIMA - Dobashi Hotel
HOTEL CLA-SS HIROSHIMA - Dobashi Hiroshima
HOTEL CLA-SS HIROSHIMA - Dobashi Hotel Hiroshima
Veelgestelde vragen
Beoordelingen
Beoordelingen over HOTEL CLA-SS HIROSHIMA - Dobashi
8,6
Uitstekend
9,0
Netheid
7,8
Voorzieningen
7,8
Personeel en service
8,6
Milieuvriendelijkheid
8,6
Staat van de accommodatie en faciliteiten
Beoordelingen
Reisde met familie
15 nov 2025
Negatief: Personeel en service
1 nacht verbleven in november 2025
10/10 – Uitstekend
あい
Reisde met familie, Reisde met familie en kleine kinderen
14 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
あい
1 nacht verbleven in oktober 2025
8/10 – Goed
keiko
Reisde met familie en kleine kinderen
4 okt 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
keiko
1 nacht verbleven in oktober 2025
10/10 – Uitstekend
Stephen
14 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Stephen
3 nachten verbleven in augustus 2025
8/10 – Goed
Sandra
12 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Sandra
2 nachten verbleven in augustus 2025
10/10 – Uitstekend
Yuriko
Reisde met familie en kleine kinderen
9 aug 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Yuriko
1 nacht verbleven in augustus 2025
6/10 – Redelijk
拓也
Reisde met familie
5 aug 2025
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Negatief: Personeel en service
拓也
1 nacht verbleven in augustus 2025
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
Reisde met familie
24 jul 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in juli 2025
10/10 – Uitstekend
SIEW YEN
Reisde met familie
21 jul 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Location is excellent

SIEW YEN
4 nachten verbleven in juli 2025
10/10 – Uitstekend
Rebecca
1 jun 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Rebecca
1 nacht verbleven in mei 2025
10/10 – Uitstekend
NATSUMI
26 mei 2025
Positief: Netheid
NATSUMI
1 nacht verbleven in mei 2025
10/10 – Uitstekend
Takamasa
Reisde met partner
20 mei 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Takamasa
1 nacht verbleven in mei 2025
8/10 – Goed
YASUFUMI
5 mei 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
YASUFUMI
2 nachten verbleven in mei 2025
10/10 – Uitstekend
HIROTO
16 jan 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
HIROTO
2 nachten verbleven in januari 2025
8/10 – Goed
アラタ
Zakenreiziger, Reisde met familie
13 jan 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
アラタ
1 nacht verbleven in januari 2025
10/10 – Uitstekend
Gene
Reisde met familie
8 jan 2025
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Clean, Convenient and Comfortable Stay
Gene
1 nacht verbleven in januari 2025
6/10 – Redelijk
Sakuma
30 dec 2024
Sakuma
1 nacht verbleven in december 2024
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
Reisde met familie
15 dec 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in december 2024
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
19 nov 2024
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Negatief: Comfort kamer
Geverifieerde reiziger
3 nachten verbleven in november 2024
10/10 – Uitstekend
ASADA
Reisde met een groep
4 nov 2024
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
ASADA
1 nacht verbleven in oktober 2024
10/10 – Uitstekend
ヨシユキ
16 sep 2024
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
ヨシユキ
1 nacht verbleven in september 2024
8/10 – Goed
ヨシナリ
Reisde met partner
10 sep 2024
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
ヨシナリ
1 nacht verbleven in september 2024
10/10 – Uitstekend
Maritess
Reisde met een groep
3 jun 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Maritess
2 nachten verbleven in mei 2024
10/10 – Uitstekend
Lenore
Reisde met familie
18 mrt 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Lenore
2 nachten verbleven in maart 2024
6/10 – Redelijk
Momoka
Reisde met een groep
27 aug 2023
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Momoka
1 nacht verbleven in augustus 2023












