Smile Hotel Hiroshima
Hotel met een 24-uurs receptie, op enkele stappen van Hiroshima Central Shopping District
Kies datums om prijzen te bekijken
Fotogalerie voor Smile Hotel Hiroshima





Beoordelingen
9,0 op 10 –
Fantastisch
Populaire voorzieningen
Kameropties
Beschikbare filters voor kamers
3 van 3 kamers weergeven
Alle foto's voor Twin kamer laden

Twin kamer
9,2 van 10
Fantastisch
(9 beoordelingen)
Hoogtepunten
Klimaatregeling
Aangrenzende kamers beschikbaar
Flatscreentelevisie
Slaapkamers
Een bidet
Regendouchekop
Privébadkamer
Een haardroger
Alle foto's voor Kamer (Two Connecting Twin Rooms) laden

Kamer (Two Connecting Twin Rooms)
8,0 van 10
Zeer goed
(1 beoordeling)
Hoogtepunten
Klimaatregeling
Aangrenzende kamers beschikbaar
Flatscreentelevisie
Slaapkamers
Een bidet
Regendouchekop
Privébadkamer
Een haardroger
Alle foto's voor Tweepersoonskamer laden

Tweepersoonskamer
9,4 van 10
Uitzonderlijk
(3 beoordelingen)
Hoogtepunten
Klimaatregeling
Aangrenzende kamers beschikbaar
Flatscreentelevisie
Slaapkamers
Een bidet
Regendouchekop
Privébadkamer
Een haardroger
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

7-10 Nagarekawacho Naka Ward, Hiroshima, Hiroshima, 730-0028
Over deze accommodatie
Vergelijkbare accommodaties

The Royal Park Hotel Hiroshima RiverSide
The Royal Park Hotel Hiroshima RiverSide
- Gratis wifi
- Restaurant
- Airconditioning
- Ontbijt beschikbaar
9.2 van 10, Fantastisch, 1.003 beoordelingen
De prijs is € 52
17 jul - 18 jul
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Optionele extra's
- Toeslag voor het ontbijtbuffet: ca. JPY 1500 per persoon
Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar die handelt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag in rekening worden gebracht.
Bij het inchecken dien je mogelijk een erkend identiteitsbewijs met foto en een creditcard, pinpas of borgsom in contanten te verstrekken voor incidentele kosten.
Speciale verzoeken worden onder voorbehoud van beschikbaarheid bij het inchecken ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten in rekening worden gebracht. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards. Let op: contante betalingen zijn niet toegestaan.
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
Er is geen lift in deze accommodatie
Aangrenzende kamers kunnen aangevraagd worden, afhankelijk van beschikbaarheid. Informeer rechtstreeks bij de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
Het Japanse Ministerie van Gezondheid, Arbeid en Welzijn vereist dat alle internationale reizigers hun paspoortnummer en nationaliteit opgeven wanneer zij zich bij hun accommodatie (pension, hotel, motel, enz.) aanmelden. Daarnaast dient de eigenaar van een dergelijke accommodatie het paspoort van elke geregistreerde gast te kopiëren en deze kopie in de administratie te bewaren.
Accommodatie ook bekend onder de naam
Smile Hotel Hiroshima Hotel
Smile Hotel Hiroshima Hiroshima
Smile Hotel Hiroshima Hotel Hiroshima
Veelgestelde vragen
Beoordelingen over Smile Hotel Hiroshima
Beoordelingen
9,0
Fantastisch
9,2/10
Netheid
9,0/10
Personeel en service
9,0/10
Voorzieningen
9,0/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
9,0/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
Reisde met partner
22 mrt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
4 nachten verbleven in maart 2025
6/10 – Redelijk
Nicholas
26 okt 2024
Nicholas
1 nacht verbleven in oktober 2024
10/10 – Uitstekend
Roman
12 apr 2025
Roman
2 nachten verbleven in april 2025
10/10 – Uitstekend
Payal
Reisde met een groep
11 apr 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Payal
2 nachten verbleven in april 2025
10/10 – Uitstekend
Sergey
11 apr 2025
Sergey
1 nacht verbleven in april 2025
10/10 – Uitstekend
Claudia
Reisde met partner
12 mrt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Claudia
3 nachten verbleven in maart 2025
10/10 – Uitstekend
Kam Wan
Reisde met een groep
8 mrt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Kam Wan
5 nachten verbleven in maart 2025
10/10 – Uitstekend
georgina
Reisde met familie
28 feb 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
georgina
2 nachten verbleven in februari 2025
8/10 – Goed
Kuyuri
18 feb 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Kuyuri
1 nacht verbleven in februari 2025
10/10 – Uitstekend
ヨウコ
9 jan 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
ヨウコ
1 nacht verbleven in januari 2025
10/10 – Uitstekend
maya
7 jan 2025
maya
1 nacht verbleven in januari 2025
10/10 – Uitstekend
TAKASHI
Reisde met familie
30 dec 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
綺麗
TAKASHI
1 nacht verbleven in december 2024
10/10 – Uitstekend
??
21 dec 2024
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
??
1 nacht verbleven in december 2024
10/10 – Uitstekend
Jonathan
Reisde met familie
18 dec 2024
Positief: Personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Jonathan
2 nachten verbleven in december 2024
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
Reisde met een groep
16 dec 2024
Negatief: Personeel en service
良かった
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in december 2024
8/10 – Goed
Tak Chi
Reisde met familie
1 dec 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Tak Chi
2 nachten verbleven in november 2024
10/10 – Uitstekend
ようこ
Reisde met partner
1 dec 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
ようこ
1 nacht verbleven in november 2024
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
28 nov 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
A good value
Geverifieerde reiziger
5 nachten verbleven in november 2024
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
9 nov 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Basic room. Pretty new and clean. No issues.
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in november 2024
6/10 – Redelijk
SINEAD
Reisde met een groep
8 nov 2024
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
SINEAD
2 nachten verbleven in november 2024
8/10 – Goed
T
6 nov 2024
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
T
2 nachten verbleven in oktober 2024
10/10 – Uitstekend
oscar
Reisde met partner
3 nov 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
oscar
1 nacht verbleven in november 2024
10/10 – Uitstekend
Rochelle
Reisde met partner
3 nov 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Rochelle
1 nacht verbleven in november 2024
6/10 – Redelijk
Geverifieerde reiziger
Reisde met familie
24 sep 2024
Positief: Personeel en service, voorzieningen
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in augustus 2024
10/10 – Uitstekend
Aisha
22 sep 2024
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Aisha
2 nachten verbleven in september 2024