Shokyoto No Yu Mikuma Hotel
Ryokan met gratis ontbijt en een bar/lounge in Hita
Kies datums om prijzen te bekijken
Fotogalerie voor Shokyoto No Yu Mikuma Hotel





Beoordelingen
8,6 op 10 –
Voortreffelijk
Populaire voorzieningen
De huidige prijs is € 159
2 jul - 3 jul
Kameropties
Beschikbare filters voor kamers
6 van 6 kamers weergeven
Alle foto's voor Twin kamer laden

Twin kamer
Hoogtepunten
Airconditioning
Verwarming
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Slaapkamers
Een haardroger
Privébadkamer
Diep bad
Alle foto's voor Comfort vierpersoonskamer (Japanese Room 10) laden

Comfort vierpersoonskamer (Japanese Room 10)
Hoogtepunten
Airconditioning
Verwarming
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Slaapkamers
Een haardroger
Privébadkamer
Diep bad
Alle foto's voor Kamer (Japanese Western Room 8) laden

Kamer (Japanese Western Room 8)
Hoogtepunten
Airconditioning
Verwarming
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Slaapkamers
Een haardroger
Privébadkamer
Diep bad
Alle foto's voor Traditionele kamer (Japanese Room 10) laden

Traditionele kamer (Japanese Room 10)
Hoogtepunten
Airconditioning
Verwarming
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Slaapkamers
Een haardroger
Privébadkamer
Diep bad
Alle foto's voor Twin kamer (DX) laden

Twin kamer (DX)
Hoogtepunten
Airconditioning
Verwarming
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Slaapkamers
Een haardroger
Privébadkamer
Diep bad
Alle foto's voor Twin kamer (Special Room) laden

Twin kamer (Special Room)
Hoogtepunten
Airconditioning
Verwarming
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Slaapkamers
Een haardroger
Privébadkamer
Diep bad
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

1-3-19 Kuma, Hita, Oita-ken, 877-0044
Over deze accommodatie
Vergelijkbare accommodaties

Hinanosato Sanyoukan
Hinanosato Sanyoukan
- Parkeren inbegrepen
- Gratis wifi
- Restaurant
- Airconditioning
8.4 van 10, Zeer goed, 75 beoordelingen
De prijs is € 107
2 jul - 3 jul
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Toeslagen
De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald. De kosten kunnen inclusief toepasselijke belastingen zijn:
- De stad heft de volgende belasting: JPY 150.00 per persoon, per nacht. Deze belasting is niet van toepassing op kinderen die jonger zijn dan 12 jaar.
We hebben alle kosten inbegrepen die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar die handelt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag in rekening worden gebracht.
Bij het inchecken dien je mogelijk een erkend identiteitsbewijs met foto en een creditcard, pinpas of borgsom in contanten te verstrekken voor incidentele kosten.
Speciale verzoeken worden onder voorbehoud van beschikbaarheid bij het inchecken ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten in rekening worden gebracht. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Neem vooraf contact op met de accommodatie om toegang tot de warmwaterbronnen en toegang tot de openbare badvoorziening te reserveren.
Deze accommodatie accepteert creditcards en contante betalingen.
Houd er rekening mee dat culturele normen en het gastenbeleid per land en per accommodatie kunnen verschillen. De gegeven beleidsregels zijn verstrekt door de accommodatie.
Overige info
Je dient vooraf te reserveren voor massagebehandelingen en het privébadhuis/-onsen. Reserveringen kun je voor aankomst maken als je contact opneemt met de accommodatie via de gegevens in de boekingsbevestiging.
Het Japanse Ministerie van Gezondheid, Arbeid en Welzijn vereist dat alle internationale reizigers hun paspoortnummer en nationaliteit opgeven wanneer zij zich bij hun accommodatie (pension, hotel, motel, enz.) aanmelden. Daarnaast dient de eigenaar van een dergelijke accommodatie het paspoort van elke geregistreerde gast te kopiëren en deze kopie in de administratie te bewaren.
Bij bepaalde accommodaties mogen gasten met tatoeages de openbare baden ter plaatse niet gebruiken
Accommodatie ook bekend onder de naam
Shokyoto No Yu Mikuma Hotel Hita
Shokyoto No Yu Mikuma Hita
Shokyoto No Yu Mikuma
Shokyoto No Yu Mikuma Hita
Shokyoto No Yu Mikuma Hotel Hita
Shokyoto No Yu Mikuma Hotel Ryokan
Shokyoto No Yu Mikuma Hotel Ryokan Hita
Veelgestelde vragen
Beoordelingen over Shokyoto No Yu Mikuma Hotel
Beoordelingen
8,6
Uitstekend
8,6/10
Netheid
9,2/10
Personeel en service
8,6/10
Voorzieningen
8,2/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
8,0/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
Reisde met partner
22 mei 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in mei 2025
8/10 – Goed
ヨシコ
8 mei 2025
Positief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
ヨシコ
1 nacht verbleven in mei 2025
6/10 – Redelijk
??
Reisde met familie en kleine kinderen
20 apr 2025
Positief: Personeel en service
??
1 nacht verbleven in april 2025
8/10 – Goed
yukio
8 mrt 2025
yukio
1 nacht verbleven in maart 2025
10/10 – Uitstekend
SOOJUNG
23 jun 2023
SOOJUNG
2 nachten verbleven in juni 2023
10/10 – Uitstekend
norihiro
7 jan 2021
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
大変行き届いたサービスでした
norihiro
1 nacht verbleven in december 2020
2/10 – Ontzettend slecht
MASAAKI
Reisde met familie
27 okt 2020
Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
川沿いのホテル
MASAAKI
1 nacht verbleven in oktober 2020
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
Zakenreiziger
22 jun 2020
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in juni 2020
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
23 jan 2020
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in december 2019
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
Zakenreiziger
23 jan 2020
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in januari 2020
8/10 – Goed
SC
Reisde met partner
7 jan 2020
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
SC
1 nacht verbleven in januari 2020
6/10 – Redelijk
Shinsuke
Zakenreiziger
24 dec 2019
Positief: Personeel en service, comfort kamer
露天風呂が気持ち良かった
Shinsuke
1 nacht verbleven in december 2019
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
Reisde met een groep
17 dec 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in december 2019
10/10 – Uitstekend
Takafumi
27 jun 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Takafumi
1 nacht verbleven in juni 2019
8/10 – Goed
KA WAI
13 jun 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
要謹慎考慮才選擇
KA WAI
1 nacht verbleven in juni 2019
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
22 mrt 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in maart 2019
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
13 feb 2019
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in februari 2019
10/10 – Uitstekend
KUO-CHEN
21 dec 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
細心貼心的好飯店
KUO-CHEN
1 nacht verbleven in december 2018
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
9 dec 2018
Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
日式旅館
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in november 2018
8/10 – Goed
KENICHI
10 okt 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
日田を代表するホテル
KENICHI
1 nacht verbleven in oktober 2018
8/10 – Goed
伸ちゃん, 宮崎
6 okt 2018
Positief: Netheid, personeel en service
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
露天風呂ですが
伸ちゃん
1 nacht verbleven in oktober 2018
8/10 – Goed
LSH, Korea
1 okt 2018
Positief: Personeel en service, comfort kamer
뷰가 좋은 호텔
LSH
1 nacht verbleven in september 2018
10/10 – Uitstekend
sang gon
9 jul 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
sang gon
2 nachten verbleven in juni 2018
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
29 jun 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in juni 2018
8/10 – Goed
Hiroshi
11 jun 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
川に面した抜群のロケーション

Hiroshi
2 nachten verbleven in juni 2018