Exterieur

Beoordelingen van Aristo Saigon Hotel

4 out of 5
Aristo Saigon Hotel
3A Vo Van Tan St, District 3, Ho Chi Minh City

Beoordelingen

8,4

Zeer goed

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 328 van 820 beoordelingen" "
Gastenscore: 8 - Goed. 343 van 820 beoordelingen" "
Gastenscore: 6 - Redelijk. 102 van 820 beoordelingen" "
Gastenscore: 4 - Matig. 31 van 820 beoordelingen" "
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 16 van 820 beoordelingen" "

8,4/10

Netheid

8,8/10

Personeel en service

8,2/10

Voorzieningen

8,0/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

8,0/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

10/10 – Uitstekend

Daniel

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
3 nachten verbleven in november 2023
Reactie van Nhan Phan - Mandy(Ms.) / Ecommerce Manager op 12 jan 2024
Dear Mr. Daniel, Thank you so much for taking the time to leave us a rating. Commitment to service and guest satisfaction is our main concern.If there is anything that you feel like we should overlook then please let us know.Looking forward to welcoming you again soon. Thanks and Best regards, Aristo Saigon Hotel

10/10 – Uitstekend

Kim Van

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Nice stay
Niks op aan te merken
4 nachten verbleven in januari 2020

8/10 – Goed

Marjan

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Aanbeveling!!!
De locatie is goed, alle highlights op loopafstand. Bij aankomst deed a.c. het niet waardeoordeel manager ons een upgrade naar de suite aangeboden heeft !! Net hotel met zeer goede service! Alle medewerkers proberen je het naar je zin te maken. “ Guest first”!
3 nachten verbleven in november 2017

10/10 – Uitstekend

N, NL

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Good breakfast to start your day
We arrived in the afternoon by Uber to the hotel, concierge guys are very helpful and welcoming every guest. Receptionist is also very friendly, but reacts a bit slow, I asked 3 times if our room is quiet coz i always have trouble sleeping and finally he said it's for sure a quiet room. We got the room at the end of the hallway, next to emergency exit, but there are a lot of housekeeping stuff so they don't keep the door closed. The hallway is much warmer than the lobby/elevator since it's not air-conditioned. The isolation is the room is not very good, we had a family next to us and the kid was screaming loud in the evening, it felt like he was just screaming next to us...we can also hear/feel the toilet flashing, shower running guess the bed side is right next to their bathroom. Since our room is the last on the 4th floor, bathroom is pretty hot during the day because of the sun, and there is no air condition or ventilation installed. I like the idea that they use big bottles for shampoo and shower gel, which saves a lot of plastic waste. Hotel is located on a less crowded road, easy walking distance to the Independence Palace, War Remnants Museum, etc.. There are also many local/international restaurants to choose from. Our flight was after mid-might, we kept our luggages at the hotel, and my husband even got access to the jacuzzi/sauna/shower after we came back from our last sight-seeing walk. The hotel staff helped us very well for our requests.
3 nachten verbleven in oktober 2017

8/10 – Goed

Kristel

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Ontbijt was lekker en uitgebreid Het personeel zeer hulpvaardig en vriendelijk. De kamer was comfortabel en netjes. De ligging is ook prima. Het enige nadeel was dat er de ganse nacht straatwerken bezig waren en wij hier wel wat last van hebben gehad. Daar kon het hotel wel niets aan doen.
3 nachten verbleven in september 2017

10/10 – Uitstekend

Thang

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

8/10 – Goed

Thang

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

8/10 – Goed

KOICHIRO

中心地に近く過ごしやすい。 ここは三つ星だけど、四つ星と比べると環境は随分違います。※四つ星にも宿泊した為。 とは言え、4〜5泊なら何も問題無いです。 従業員の皆さんも凄く優しいです。
3 nachten verbleven in mei 2024

2/10 – Ontzettend slecht

NOBUHIRO

Zakenreiziger
Negatief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
休まらない
1 nacht verbleven in april 2024

10/10 – Uitstekend

Marq, Los Angeles

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
It was a great hotel in a great location in the center of ho Chi Minh City, It was my first time visiting the city and wanted to stay somewhere central so that i could walk everywhere and this hotel was perfect, Its near the cathedral, war museum, and so many other things. The hotel staff was wonderful and all spoke great english. The room was quaint and had everything you would need. They even had water bottles in the fridge (free) and fresh fruit every morning for us as well. We were having trouble with our sim card and our iphone and the front desk staff went above and beyond helping us with the translation and install. Great customer service! I will definitely be staying here again on my next stay to the city.
2 nachten verbleven in april 2024

8/10 – Goed

Tomonobu

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
近くにコンビニが無いのが不便だった
4 nachten verbleven in april 2024

8/10 – Goed

FUMIAKI

Reisde met partner
Positief: Netheid
初めてのベトナムホテル宿泊。 部屋は綺麗。 シャワールームのみで、水圧は少し弱い。 お湯は出た。 多くの外国人も宿泊しており、ホテル自体は悪くない印象。部屋も思ったよりもうるさくない。 サービスは、スタッフによってバラバラ。 男性スタッフは比較的、良かった印象。
2 nachten verbleven in april 2024

10/10 – Uitstekend

Clive

Reisde met familie
The service was great and I enjoyed the food. The room was clean and inviting! Will stay again before I return to Canada. The price is great !
1 nacht verbleven in februari 2024

10/10 – Uitstekend

Toshiyuki

1 nacht verbleven in januari 2024

10/10 – Uitstekend

Philippe

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Thank you very much for all and a very special thank to Pamela, who is a great and a very highly skilled professional ! I will come again, for sure.
2 nachten verbleven in januari 2024

2/10 – Ontzettend slecht

The Anh

2 nachten verbleven in januari 2024

6/10 – Redelijk

Vinh

Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
2 nachten verbleven in december 2023

2/10 – Ontzettend slecht

Kendra

Reisde met familie
Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Don't stay at Aristo Saigon
Every employee at the front desk was rude and never smiled or acknowledged us when we left or walked into the hotel. Pamela and another older lady at the front desk were so condescending and rude to me when I asked to extend my stay one night and was ready to pay. Then another day Pamela was only nice to me because I wanted to book a tour with her. Room and bathroom are just average. The thermostat is so old it was hard to figure out how to use it and every time you get back to the room it's hot and humid and you have to turn on the A/C and wait for it to cool down the room. At the breakfast buffet I asked the "chef" for a sunnyside up egg and he returned an already fried egg from a plate back to his pan and warmed it up that way?? I didn't eat any of the hot foods because they were so bad. The coffee was bad every morning. Stay somewhere else if you want hospitality and decent service from employees.
6 nachten verbleven in december 2023

8/10 – Goed

Loan

4 nachten verbleven in december 2023

6/10 – Redelijk

Travin

Reisde met familie en kleine kinderen
Negatief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
Hotel property is a bit old & cleanliness can be improved. Staff to be more service oriented.
6 nachten verbleven in december 2023

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
算中規中矩,位置不錯,方便外出!
5 nachten verbleven in december 2023

6/10 – Redelijk

Thong

Positief: Comfort kamer
Mr.
Atmosphere of the hotel was great. But the hotel had smelled bad(odor), mosquitoes was in my room and bugs around coffee, drinks table.
6 nachten verbleven in december 2023

6/10 – Redelijk

Babatunde

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Very good location.
The room was not spacious and breakfast was okay but could be better. A little bit disappointed. However, the hotel is very clean and the location perfect.
4 nachten verbleven in november 2023

10/10 – Uitstekend

Joseph

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in november 2023
Reactie van Nhan Phan - Mandy(Ms.) / Ecommerce Manager op 12 jan 2024
Dear Mr./Ms. JosephThank you for your positive feedback for the hotel service. It was our pleasure to be a part of your holiday, traveling to Ho Chi Minh City.We are looking forward to welcoming you to our hotel in the near future.Thanks and Best regards, Aristo Saigon Hotel

6/10 – Redelijk

KAHO

Reisde met partner
Positief: Personeel en service
朝ごはんがよかった!
3 nachten verbleven in november 2023
Reactie van Nhan Phan - Mandy(Ms.) / Ecommerce Manager op 12 jan 2024
Dear Mr./Ms. KAHO, Thank you for your positive feedback for the hotel service. We are glad to hear that you enjoyed your stay with us!Looking forward to having you again as a guest in our hotel.Thanks and Best regards, Aristo Saigon Hotel

8/10 – Goed

Jesper

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
I liked my room. Did not like that they couldt do my laundry within the same day
3 nachten verbleven in november 2023
Reactie van Nhan Phan - Mandy(Ms.) / Ecommerce Manager op 12 jan 2024
Dear Mr /Ms. Jesper, Thank you for taking your precious time to share the review. We have noted your valuable feedback to the hotel management. We are looking forward to welcoming you back in the near future. Thanks and Best regards, Aristo Saigon Hotel

10/10 – Uitstekend

Robert

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
We love the Aristo because of the friendly service , comfortable beds and the best breakfast , also on arrival Pamela gave us a room upgrade with free mini bar we were very happy, the Aristo is one of the best hotels in Saigon , highly recommend
4 nachten verbleven in oktober 2023

10/10 – Uitstekend

Philippe

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Thank you very much. I will come back next time I will come in Saigon.

10/10 – Uitstekend

Hai

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Room so clean Staffs so helpful,
1 nacht verbleven in september 2023
Reactie van Nhan Phan - Mandy(Ms.) / Ecommerce Manager op 12 okt 2023
Dear Ms. Hai Nguyen, Thank you for your positive feedback for the hotel service. We are glad to hear that you enjoyed your stay with us!Looking forward to having you again as a guest in our hotel!Thanks and Best regards, Aristo Saigon Hotel

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Pleasant two days stay!
Except for occasion unpleasant smell in the bathroom, apparently from back venting of the sewer drainage system, overall the stay was great.
2 nachten verbleven in september 2023
Reactie van Nhan Phan - Mandy(Ms.) / Ecommerce Manager op 12 okt 2023
Dear Sir/Madam, Thank you for your positive feedback for the hotel service. It was our pleasure to be a part of your holiday, traveling to Ho Chi Minh City.We are looking forward to welcoming you to our hotel in the near future.Thanks and Best regards, Aristo Saigon Hotel

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in augustus 2023
Reactie van Nhan Phan - Mandy(Ms.) / Ecommerce Manager op 11 sep 2023
Dear Mr. Kiminori Sato, Thank you for your positive feedback for the hotel service. We are glad to hear that you enjoyed your stay with us.Looking forward to welcoming you to our hotel in the near future.Thanks and Best regards, Aristo Saigon Hotel

8/10 – Goed

Matti

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Top-location, breakfast was good. The shower pressure was sub-par and only warm water was available there.
6 nachten verbleven in augustus 2023
Reactie van Nhan Phan - Mandy(Ms.) / Ecommerce Manager op 11 sep 2023
Dear Mr. Blume, Thank you for taking your precious time to share such a detail review. We have noted your valuable feedback to the hotel management. We are looking forward to welcoming you back in the near future. Thanks and Best regards, Aristo Saigon Hotel

10/10 – Uitstekend

Kenji

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Considering the free mini-bar and breakfast included, the cost performance was very good. Far to walk to the city center.
5 nachten verbleven in juli 2023

10/10 – Uitstekend

Tony K

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Hotel ok. Breakfast excellent. Coffee is Vietnamese - black with no coffee flavor. The hotel leaves their cleaning carts in front of the elevator. The Toppings Beef restaurant around the corner is excellent.
6 nachten verbleven in juli 2023

4/10 – Matig

NEIL

2 nachten verbleven in juni 2023

10/10 – Uitstekend

Hank, Houston

Reisde met familie en kleine kinderen
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Love the staff and the sauna is awesome.
1 nacht verbleven in juni 2023

8/10 – Goed

Jan

1 nacht verbleven in juni 2023

8/10 – Goed

In Hwa

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in maart 2023

8/10 – Goed

TAKAYUKI

Positief: Netheid, personeel en service
スタッフが親切です タクシーの移動がほとんどでしたが、ある程度徒歩で動ける感じです ドライヤーがプラスチックの熱で溶けてる感と壊れているのが残念でした アリストはバスタブは無くシャワーだけでしたがベトナムはそういうものと思っていましたが、ダナンはバスタブがありました やはりあった方が良いですね
2 nachten verbleven in juni 2023

10/10 – Uitstekend

Quang

1 nacht verbleven in juni 2023

10/10 – Uitstekend

Wookwon

7 nachten verbleven in juni 2023

6/10 – Redelijk

Khaled

The reception was so aggressive and after very long flight more than 18 hours and checkin at 22.00 ...they were not ready to give the key. I had to wait 20 minutes
1 nacht verbleven in mei 2023

6/10 – Redelijk

NORIKO

1 nacht verbleven in mei 2023

10/10 – Uitstekend

Diem

5 nachten verbleven in april 2023

10/10 – Uitstekend

DAI

1 nacht verbleven in april 2023

10/10 – Uitstekend

Tuyen

1 nacht verbleven in april 2023

10/10 – Uitstekend

Thanh

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in april 2023

10/10 – Uitstekend

Paula

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Funcionarios excelentes.
Os funcionarios são maravilhosos, extremamente gentis e fazem de tudo para nos agradar. Eles deram o melhor de si para que nossa experiência fosse ótima. O hotel é um pouco antigo e tive problemas com insetos no banheiro, mas a cordialidade dos funcionarios superou esse pequeno problema.
2 nachten verbleven in april 2023

8/10 – Goed

Hang Mai Thuy

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Staff are helpful. Hotel is in good location. Breakfast is good. The mini bar in the room provides 2 beers,2 cokes,2 bottles of water and 2 mandarins for free. Hotel is not new, room has window but you can not see much outside cause there is a high building next door with people can look into your room. The dining room is small and always seem busy . But overall with the price and all the services it provides, I am happy with it.
2 nachten verbleven in april 2023

4/10 – Matig

Tony

Positief: Voorzieningen
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Room is not hygiene as many cockroaches around.
6 nachten verbleven in april 2023
Reactie van Rita ( Ms) Director of Sales op 12 apr 2023
Dear Mr Tony , We regret to see your recent stay with us was not as much enjoyable as per your expectations. Thank you for letting us know your concerns, so we would look back into all aspects and corrections should be put in places.